* *
Pontos idő: 2024.05.12. 15:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 22:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
valamiből ki vagyok hagyva úgy érzem! :oops: :roll: :D


Semmiből nem vagy kihagyva :!: Kép csatoltam,anno igértem hogy megnézem majd anno pénteken ez megtörtént,közben jött a "vacilálás" pár tagtól vagy tévedek? Ettől még én érdeklődtem a családomban hogy kinyomtatott rajzról mi a vélemény megvalósítható-e,erre volt a válasz igen,majd Levi is ezt tette így most ketten vagyunk 1-1 esztergályos "forrással" ha itt behalna a dolog. Részünkről áll a dolog,de milyen stádiumban áll most a dolog? Lesz vagy nem lesz?

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
én szeretném :!:
Muhaatinál vtam minap és Ő is azt mondta, hogy kárt nem tehetünk benne, nyugodtan fel lehet tenni. ...tehát érdekel. ...viszont azt néztük, hogy nálam a légszűrőház vége azért rányúlik a tornyok tetejére és az ablakmosó tartály is egy kicsit zavaró, tehát a merevítő cső a kocsi eleje fele kell elmenjen. (nem tudom érthető e) :oops: ...és azt is mondta, hogy a felfogatás mérete szerinte biztos, hogy azonos. ...sztem csak a cső nem mehet el mindenkinél ugyan ott. ...sztem.

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 22:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
én szeretném :!:
Muhaatinál vtam minap és Ő is azt mondta, hogy kárt nem tehetünk benne, nyugodtan fel lehet tenni. ...tehát érdekel. ...viszont azt néztük, hogy nálam a légszűrőház vége azért rányúlik a tornyok tetejére és az ablakmosó tartály is egy kicsit zavaró, tehát a merevítő cső a kocsi eleje fele kell elmenjen. (nem tudom érthető e) :oops: ...és azt is mondta, hogy a felfogatás mérete szerinte biztos, hogy azonos. ...sztem csak a cső nem mehet el mindenkinél ugyan ott. ...sztem.


Ezt néztük ill irtam is,hogy a 38mm cső elfér nagyobb nem,kisebb bután néz ki.

Hajrá várjuk a fejleményeket!

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 22:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 23:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:


Én annyit tettem Levivel,hogy a képet kinyomtattam A4-méretben és megnéztük mit is látni élőben,arra jutottunk hogy esztergálni kellene a 2 "kört" majd ha megvan akkor után a csövet hajlítani és ráhegeszteni,majd "dekorálni",de a mestered tudja ezt nem?

Mesteredet kellene meginfózni akkor mi van,hogyan oldja meg,gondolom a kocsidon megnézi élőben mit is akarsz,és akkor a kivitelezést neki tudni kell,távolból én nem akarok észt osztani,persze ha segítség virtálisan akkor nagyon szívesen!

Mi is csak azért jártunk utána mert kocsipuccen volt és így taliztunk a nagybátyámmal is akinek elmondtuk mit akarunk,majd Ő elmondta,hogyan csinálná...

Te projected mi csak a listán vagyunk,ami kicsit aktivítás vesztett lett,így "partizánkodtuk",mert Mi benne vagyunk még mindig csak az jött le hogy magunk maradtunk,vagy tévedünk???

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.08. 12:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Labi írta:
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:


Én annyit tettem Levivel,hogy a képet kinyomtattam A4-méretben és megnéztük mit is látni élőben,arra jutottunk hogy esztergálni kellene a 2 "kört" majd ha megvan akkor után a csövet hajlítani és ráhegeszteni,majd "dekorálni",de a mestered tudja ezt nem?

Mesteredet kellene meginfózni akkor mi van,hogyan oldja meg,gondolom a kocsidon megnézi élőben mit is akarsz,és akkor a kivitelezést neki tudni kell,távolból én nem akarok észt osztani,persze ha segítség virtálisan akkor nagyon szívesen!

Mi is csak azért jártunk utána mert kocsipuccen volt és így taliztunk a nagybátyámmal is akinek elmondtuk mit akarunk,majd Ő elmondta,hogyan csinálná...

Te projected mi csak a listán vagyunk,ami kicsit aktivítás vesztett lett,így "partizánkodtuk",mert Mi benne vagyunk még mindig csak az jött le hogy magunk maradtunk,vagy tévedünk???


Srácok, időm nem sok a témával foglalkozni. DE! A torony sablont elviszem esztergáltatni, ha eljutok valamikor. Utánna a csövet tuti hajlítva kell ráhegeszteni, de ez se gond. Egyenlőre odaakarok eljutni, hogy matt feketével, vagy ezüsttel lefújom és menetpróbára kerüljön. Talira tuti bennt lesz, meglehet hesszőlni. :wink: Majd télen ráér krómozni.
Talán a héten eljutok az esztergályos-lakatos szakihoz, sablont ma megcsinálom. Fejleményekről beszámolok!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.08. 16:39 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
MChris írta:
Labi írta:
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:


Én annyit tettem Levivel,hogy a képet kinyomtattam A4-méretben és megnéztük mit is látni élőben,arra jutottunk hogy esztergálni kellene a 2 "kört" majd ha megvan akkor után a csövet hajlítani és ráhegeszteni,majd "dekorálni",de a mestered tudja ezt nem?

Mesteredet kellene meginfózni akkor mi van,hogyan oldja meg,gondolom a kocsidon megnézi élőben mit is akarsz,és akkor a kivitelezést neki tudni kell,távolból én nem akarok észt osztani,persze ha segítség virtálisan akkor nagyon szívesen!

Mi is csak azért jártunk utána mert kocsipuccen volt és így taliztunk a nagybátyámmal is akinek elmondtuk mit akarunk,majd Ő elmondta,hogyan csinálná...

Te projected mi csak a listán vagyunk,ami kicsit aktivítás vesztett lett,így "partizánkodtuk",mert Mi benne vagyunk még mindig csak az jött le hogy magunk maradtunk,vagy tévedünk???


Srácok, időm nem sok a témával foglalkozni. DE! A torony sablont elviszem esztergáltatni, ha eljutok valamikor. Utánna a csövet tuti hajlítva kell ráhegeszteni, de ez se gond. Egyenlőre odaakarok eljutni, hogy matt feketével, vagy ezüsttel lefújom és menetpróbára kerüljön. Talira tuti bennt lesz, meglehet hesszőlni. :wink: Majd télen ráér krómozni.
Talán a héten eljutok az esztergályos-lakatos szakihoz, sablont ma megcsinálom. Fejleményekről beszámolok!

A csőhossznak nem álithatónak kell lenni-e?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.08. 17:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
LeviM5 írta:
MChris írta:
Labi írta:
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:


Én annyit tettem Levivel,hogy a képet kinyomtattam A4-méretben és megnéztük mit is látni élőben,arra jutottunk hogy esztergálni kellene a 2 "kört" majd ha megvan akkor után a csövet hajlítani és ráhegeszteni,majd "dekorálni",de a mestered tudja ezt nem?

Mesteredet kellene meginfózni akkor mi van,hogyan oldja meg,gondolom a kocsidon megnézi élőben mit is akarsz,és akkor a kivitelezést neki tudni kell,távolból én nem akarok észt osztani,persze ha segítség virtálisan akkor nagyon szívesen!

Mi is csak azért jártunk utána mert kocsipuccen volt és így taliztunk a nagybátyámmal is akinek elmondtuk mit akarunk,majd Ő elmondta,hogyan csinálná...

Te projected mi csak a listán vagyunk,ami kicsit aktivítás vesztett lett,így "partizánkodtuk",mert Mi benne vagyunk még mindig csak az jött le hogy magunk maradtunk,vagy tévedünk???


Srácok, időm nem sok a témával foglalkozni. DE! A torony sablont elviszem esztergáltatni, ha eljutok valamikor. Utánna a csövet tuti hajlítva kell ráhegeszteni, de ez se gond. Egyenlőre odaakarok eljutni, hogy matt feketével, vagy ezüsttel lefújom és menetpróbára kerüljön. Talira tuti bennt lesz, meglehet hesszőlni. :wink: Majd télen ráér krómozni.
Talán a héten eljutok az esztergályos-lakatos szakihoz, sablont ma megcsinálom. Fejleményekről beszámolok!

A csőhossznak nem álithatónak kell lenni-e?


Nem univerzális mint a viso-s csak E39-re "készül"

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.08. 20:12 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
admin írta:
LeviM5 írta:
MChris írta:
Labi írta:
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:


Én annyit tettem Levivel,hogy a képet kinyomtattam A4-méretben és megnéztük mit is látni élőben,arra jutottunk hogy esztergálni kellene a 2 "kört" majd ha megvan akkor után a csövet hajlítani és ráhegeszteni,majd "dekorálni",de a mestered tudja ezt nem?

Mesteredet kellene meginfózni akkor mi van,hogyan oldja meg,gondolom a kocsidon megnézi élőben mit is akarsz,és akkor a kivitelezést neki tudni kell,távolból én nem akarok észt osztani,persze ha segítség virtálisan akkor nagyon szívesen!

Mi is csak azért jártunk utána mert kocsipuccen volt és így taliztunk a nagybátyámmal is akinek elmondtuk mit akarunk,majd Ő elmondta,hogyan csinálná...

Te projected mi csak a listán vagyunk,ami kicsit aktivítás vesztett lett,így "partizánkodtuk",mert Mi benne vagyunk még mindig csak az jött le hogy magunk maradtunk,vagy tévedünk???


Srácok, időm nem sok a témával foglalkozni. DE! A torony sablont elviszem esztergáltatni, ha eljutok valamikor. Utánna a csövet tuti hajlítva kell ráhegeszteni, de ez se gond. Egyenlőre odaakarok eljutni, hogy matt feketével, vagy ezüsttel lefújom és menetpróbára kerüljön. Talira tuti bennt lesz, meglehet hesszőlni. :wink: Majd télen ráér krómozni.
Talán a héten eljutok az esztergályos-lakatos szakihoz, sablont ma megcsinálom. Fejleményekről beszámolok!

A csőhossznak nem álithatónak kell lenni-e?


Nem univerzális mint a viso-s csak E39-re "készül"

Oké főnök :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.08. 20:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Van állítható, meg van fix, nekünk az is jó!
Úgy hallottam, állítható toronycsapágyhoz vagy kerékdőléshez, vagy mimiatt kell a csavaros, meg hogy könnyebben lehet szétszedni, de ezt Muhaati biztos jobban vágja.
Jó nekünk az alap is! Mert most nem a LE, hanem az optika a lényeg! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.08. 20:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
MChris írta:
admin írta:
LeviM5 írta:
MChris írta:
Labi írta:
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:


Én annyit tettem Levivel,hogy a képet kinyomtattam A4-méretben és megnéztük mit is látni élőben,arra jutottunk hogy esztergálni kellene a 2 "kört" majd ha megvan akkor után a csövet hajlítani és ráhegeszteni,majd "dekorálni",de a mestered tudja ezt nem?

Mesteredet kellene meginfózni akkor mi van,hogyan oldja meg,gondolom a kocsidon megnézi élőben mit is akarsz,és akkor a kivitelezést neki tudni kell,távolból én nem akarok észt osztani,persze ha segítség virtálisan akkor nagyon szívesen!

Mi is csak azért jártunk utána mert kocsipuccen volt és így taliztunk a nagybátyámmal is akinek elmondtuk mit akarunk,majd Ő elmondta,hogyan csinálná...

Te projected mi csak a listán vagyunk,ami kicsit aktivítás vesztett lett,így "partizánkodtuk",mert Mi benne vagyunk még mindig csak az jött le hogy magunk maradtunk,vagy tévedünk???


Srácok, időm nem sok a témával foglalkozni. DE! A torony sablont elviszem esztergáltatni, ha eljutok valamikor. Utánna a csövet tuti hajlítva kell ráhegeszteni, de ez se gond. Egyenlőre odaakarok eljutni, hogy matt feketével, vagy ezüsttel lefújom és menetpróbára kerüljön. Talira tuti bennt lesz, meglehet hesszőlni. :wink: Majd télen ráér krómozni.
Talán a héten eljutok az esztergályos-lakatos szakihoz, sablont ma megcsinálom. Fejleményekről beszámolok!

A csőhossznak nem álithatónak kell lenni-e?


Nem univerzális mint a viso-s csak E39-re "készül"

Oké főnök :!:


:oops: Főnök csak 1 van! :sör:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.08. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
admin írta:
MChris írta:
admin írta:
LeviM5 írta:
MChris írta:
Labi írta:
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:


Én annyit tettem Levivel,hogy a képet kinyomtattam A4-méretben és megnéztük mit is látni élőben,arra jutottunk hogy esztergálni kellene a 2 "kört" majd ha megvan akkor után a csövet hajlítani és ráhegeszteni,majd "dekorálni",de a mestered tudja ezt nem?

Mesteredet kellene meginfózni akkor mi van,hogyan oldja meg,gondolom a kocsidon megnézi élőben mit is akarsz,és akkor a kivitelezést neki tudni kell,távolból én nem akarok észt osztani,persze ha segítség virtálisan akkor nagyon szívesen!

Mi is csak azért jártunk utána mert kocsipuccen volt és így taliztunk a nagybátyámmal is akinek elmondtuk mit akarunk,majd Ő elmondta,hogyan csinálná...

Te projected mi csak a listán vagyunk,ami kicsit aktivítás vesztett lett,így "partizánkodtuk",mert Mi benne vagyunk még mindig csak az jött le hogy magunk maradtunk,vagy tévedünk???


Srácok, időm nem sok a témával foglalkozni. DE! A torony sablont elviszem esztergáltatni, ha eljutok valamikor. Utánna a csövet tuti hajlítva kell ráhegeszteni, de ez se gond. Egyenlőre odaakarok eljutni, hogy matt feketével, vagy ezüsttel lefújom és menetpróbára kerüljön. Talira tuti bennt lesz, meglehet hesszőlni. :wink: Majd télen ráér krómozni.
Talán a héten eljutok az esztergályos-lakatos szakihoz, sablont ma megcsinálom. Fejleményekről beszámolok!

A csőhossznak nem álithatónak kell lenni-e?


Nem univerzális mint a viso-s csak E39-re "készül"

Oké főnök :!:


:oops: Főnök csak 1 van! :sör:

Ja! És csak az indiánoknál :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.08. 23:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
LeviM5 írta:
MChris írta:
Labi írta:
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:


Én annyit tettem Levivel,hogy a képet kinyomtattam A4-méretben és megnéztük mit is látni élőben,arra jutottunk hogy esztergálni kellene a 2 "kört" majd ha megvan akkor után a csövet hajlítani és ráhegeszteni,majd "dekorálni",de a mestered tudja ezt nem?

Mesteredet kellene meginfózni akkor mi van,hogyan oldja meg,gondolom a kocsidon megnézi élőben mit is akarsz,és akkor a kivitelezést neki tudni kell,távolból én nem akarok észt osztani,persze ha segítség virtálisan akkor nagyon szívesen!

Mi is csak azért jártunk utána mert kocsipuccen volt és így taliztunk a nagybátyámmal is akinek elmondtuk mit akarunk,majd Ő elmondta,hogyan csinálná...

Te projected mi csak a listán vagyunk,ami kicsit aktivítás vesztett lett,így "partizánkodtuk",mert Mi benne vagyunk még mindig csak az jött le hogy magunk maradtunk,vagy tévedünk???


Srácok, időm nem sok a témával foglalkozni. DE! A torony sablont elviszem esztergáltatni, ha eljutok valamikor. Utánna a csövet tuti hajlítva kell ráhegeszteni, de ez se gond. Egyenlőre odaakarok eljutni, hogy matt feketével, vagy ezüsttel lefújom és menetpróbára kerüljön. Talira tuti bennt lesz, meglehet hesszőlni. :wink: Majd télen ráér krómozni.
Talán a héten eljutok az esztergályos-lakatos szakihoz, sablont ma megcsinálom. Fejleményekről beszámolok!


Tyú Levi te már itt tartasz? :oops: :oops:
Pitti sajna nem válaszolt még, de úgy látom már nincs nagy szükség a szakértelmére.

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 10:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
LeviM5 írta:
MChris írta:
Labi írta:
értem. ...de így egy kicsit nehéz. hogyan lépjünk tovább :?:


Én annyit tettem Levivel,hogy a képet kinyomtattam A4-méretben és megnéztük mit is látni élőben,arra jutottunk hogy esztergálni kellene a 2 "kört" majd ha megvan akkor után a csövet hajlítani és ráhegeszteni,majd "dekorálni",de a mestered tudja ezt nem?

Mesteredet kellene meginfózni akkor mi van,hogyan oldja meg,gondolom a kocsidon megnézi élőben mit is akarsz,és akkor a kivitelezést neki tudni kell,távolból én nem akarok észt osztani,persze ha segítség virtálisan akkor nagyon szívesen!

Mi is csak azért jártunk utána mert kocsipuccen volt és így taliztunk a nagybátyámmal is akinek elmondtuk mit akarunk,majd Ő elmondta,hogyan csinálná...

Te projected mi csak a listán vagyunk,ami kicsit aktivítás vesztett lett,így "partizánkodtuk",mert Mi benne vagyunk még mindig csak az jött le hogy magunk maradtunk,vagy tévedünk???


Srácok, időm nem sok a témával foglalkozni. DE! A torony sablont elviszem esztergáltatni, ha eljutok valamikor. Utánna a csövet tuti hajlítva kell ráhegeszteni, de ez se gond. Egyenlőre odaakarok eljutni, hogy matt feketével, vagy ezüsttel lefújom és menetpróbára kerüljön. Talira tuti bennt lesz, meglehet hesszőlni. :wink: Majd télen ráér krómozni.
Talán a héten eljutok az esztergályos-lakatos szakihoz, sablont ma megcsinálom. Fejleményekről beszámolok!


Tyú Levi te már itt tartasz? :oops: :oops:
Pitti sajna nem válaszolt még, de úgy látom már nincs nagy szükség a szakértelmére.


Te ötleted volt,csak türelmetlenek vagyunk :lol: ma küldtem el a rajzokat,ha kell scannelem és felrakom.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 11:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
OK!


....de tényleg az én ötletem volt? ..sztem a kollektív BMW-s öntudatból származtatható! Levi is izzadt rá! :P

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 12:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
OK!


....de tényleg az én ötletem volt? ..sztem a kollektív BMW-s öntudatból származtatható! Levi is izzadt rá! :P


By Labi :lol: na jó ha nem akkor nem,de a "mester" akkor is hozzád "fűződik" :wink:

Számít?

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 12:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Labi írta:
OK!


....de tényleg az én ötletem volt? ..sztem a kollektív BMW-s öntudatból származtatható! Levi is izzadt rá! :P


By Labi :lol: na jó ha nem akkor nem,de a "mester" akkor is hozzád "fűződik" :wink:

Számít?


Nem. A lényeg az, hogy kocsi nélkül nem lehet kivitelezni, mert próbálgatni kell, és mivel a motor burkolat (nameg a Le-k száma) :D eltérő, nem lehet univerzálisban gondolkodni.
Mert aztán Labi hetekig filózik, mi ez a kopogó hang, lehet a kartel belever az indexbe, és maga alatt lesz.
Nemelég h sípolt napokig, aztán kis víztől dadogott, most már kopog is ez a fránya v8! :lol:

Chris, nem tudsz Vp-be lakatos-esztergályost? Peti hátha tud, megkérded?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 12:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
jó van jól van. :D
Peti csinálta a topicot és ő írta rá, hogy báj Labi. :D ...tényleg Őm vmi titkos moderátor, hogy ilyet tud? berakott egy új topicba vagy 5 oldal hozzászólást :!: 8O én is akarok tudni ilyet! :roll: :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 13:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Arrol van valakinek infója hogy kell ezt majd felrakni? :roll:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 14:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Arrol van valakinek infója hogy kell ezt majd felrakni? :roll:


Ez jó kérdés!!! :lol: Idáig nem jutottunk el... :lol: :oops:
De csavarozni kell a gyári 3db toronycsavarhoz, más lehetőség nincs.
Úgyhogy a vastagsága a lemeznek is ténykérdés!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator