* *
Pontos idő: 2024.05.12. 20:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 127 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.30. 23:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha nincs összehegesztve, csak összecsavarozva az is elviheti a másikat!
Arról nem is beszélve, hogy:
itt egy link:
és a vége a lényeges!
ugyanis a legkisebb buckák is kifejezetten szekér feelinget fognak kölcsönözni az autóban ülőknek.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.30. 23:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt a link

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.30. 23:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
nem rossz leírás. mivel nem volt még soha ilyen szerkezetem, nem tudok nyilatkozni. ..ki kéne próbálni.

Labi aki elbizonytalanodott. :?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.30. 23:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Arra gondoltam, hogy:
nem centiméterek számítanak, hanem tizedmilliméterek!
Legalábbis ezt szerintem nem lehet csak így matyukálni.
Az is lehet, hogy nincs gyári, de azért a motorház úgy van összerakva, hogy ne nagyon férhessen be akár egy 3 cm széles (zártszelvény)
Meg kettő kéne belőle:
hátsó is!
Az meg már óccsón számolva is 20. :roll:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.30. 23:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.16. 01:00
Hozzászólások: 65
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha már mindenképp erre akartok költeni, én inkább ezt javasolnám:

http://www.wiechers-sport.de/

az ebayon van jo(bb)árasítottan is pl:
http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_dmptZAu ... &_osacat=0


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.31. 11:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a cikket Simi!
"ToronymerevítÅ‘k felszerelése a futóműtuning számos variációja mellé ajánlott kiegészítés. A különbözÅ‘ sportrugók és gátlók, de akár még az alacsony profilú gumik is többletterhelésnek teszik ki a karosszériát, ami kanyarokban annak állandó – a gyárilag megengedett értéknél nagyobb - hajlásához, csavarodásához vezet. A toronymerevítÅ‘k nemcsak ennek merevségét növelik meg, de ugyanakkor a kormányzás műveletét is gyorsabbá és pontosabbá teszik."
Tehát merev kevésbé csavarodik a kocsi, rugózáshoz semmi köze. 17-től felfelé mindnen felni többletterhelést okoz, nekem mesélték tuningtalikon, hogy érezhető a különbség.
Az is fura, hogy dicsekednek a gyártók, hogy hány %-kal lett merevebb az új modell mint az előző volt. Pl e39-e60 esetében 150%-kal merevebb az e60(valahol olvastam)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.31. 13:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
17-től felfelé mindnen felni többletterhelést okoz, nekem mesélték tuningtalikon, hogy érezhető a különbség.


Most akkor ezt hogy is értsem? Ha van torony merevitő akkor jobban terheli a kereket és az nagyobb kopáshoz vezethet. De akkor is jobb mert a szekér feeling csak a stabilizátorral együtt jelentkezik. Bár pontosabb kanyar stabilitást azért a DSC is tud hozni, csak gondolom ezzel még többet.

Jackson, aki próbálja megérteni a pro és kontra érveket.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.31. 13:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
ja ja most én sem vagyok 100-as. ...bevallom férfiasan, nem értem! :oops:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.31. 14:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 99
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi

1. A toronymerevítő nem rontja el az autót, nem okoz többlet terhelést stb..

2. A toronymerevítő elsősorban a tornyok bedőlését hivatott meggátolni.

3. Minnél nagyobb a felni annál jobban terheli a futóművet.

4. Valóban érezhető hatása van.

5. Gépgyártóként Hülyeségnek tartom SIMI hsz.-át miszerint nem lehet legyártani rendesen, meg méretek, kókány lakatos, stb.. Ettől azért komolyabb dolgokat is meg tudnak csinálni ma Magyarországon :franko:

Én így csinálnám:

A talpat saválló acél lemezből vágnám ki lézervágóval, középen a cső lehetne alu, a két bak szintén saválló. A bakokat cnc marással készíteném. A két saválló alkatrészt AWI-val varrnám össze.

Ha lessz időm, Simi kedvéért lerajzolom Solidban, aztán jöhet a tervzsűri :)

Pitti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.31. 15:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitti írta:
3. Minnél nagyobb a felni annál jobban terheli a futóművet.
Pitti


Ez most pontosan mit jelent? Mit terhel hogyan? Tehát rosszabb a futóműnek avagy elöbb megy tönkre??

Jackson, aki még mindig nem érti

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.31. 15:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitti írta:
Hi

1. A toronymerevítő nem rontja el az autót, nem okoz többlet terhelést stb..

2. A toronymerevítő elsősorban a tornyok bedőlését hivatott meggátolni.

3. Minnél nagyobb a felni annál jobban terheli a futóművet.

4. Valóban érezhető hatása van.

5. Gépgyártóként Hülyeségnek tartom SIMI hsz.-át miszerint nem lehet legyártani rendesen, meg méretek, kókány lakatos, stb.. Ettől azért komolyabb dolgokat is meg tudnak csinálni ma Magyarországon :franko:

Én így csinálnám:

A talpat saválló acél lemezből vágnám ki lézervágóval, középen a cső lehetne alu, a két bak szintén saválló. A bakokat cnc marással készíteném. A két saválló alkatrészt AWI-val varrnám össze.

Ha lessz időm, Simi kedvéért lerajzolom Solidban, aztán jöhet a tervzsűri :)

Pitti

Tudom én, hogy nem hülyeség!
Nemrég megrendezett szombathelyi drifttalálkozón (főleg nagy sebességnél) ha úgy csúszott a verda, hogy pont szemből láttad szabad szemmel láthatóan kínlódnak a futóművek. Némi elhajlás is észrevehető a gólyalábakon. Arról nem is beszélve, ha bent ülsz azért érezni azokat a rettenetes elemi erőket, amik a futóműveken nyugszanak. Pedig ezek csak "kis" hármasok voltak jórészt, könnyebbek, mint az E39.
Nekem is 17-es felniim vannak, de driftelni nem akarok vele. A hiányát meg én személy szerint nem érzem, mert így is belemegyek olyan kanyarba 60-nal, amelyikbe az Opellel 40-nel mentem.
Várjuk a rajzot, pitti! :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.31. 16:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitti írta:
Hi

1. A toronymerevítő nem rontja el az autót, nem okoz többlet terhelést stb..

2. A toronymerevítő elsősorban a tornyok bedőlését hivatott meggátolni.

3. Minnél nagyobb a felni annál jobban terheli a futóművet.

4. Valóban érezhető hatása van.

5. Gépgyártóként Hülyeségnek tartom SIMI hsz.-át miszerint nem lehet legyártani rendesen, meg méretek, kókány lakatos, stb.. Ettől azért komolyabb dolgokat is meg tudnak csinálni ma Magyarországon :franko:

Én így csinálnám:

A talpat saválló acél lemezből vágnám ki lézervágóval, középen a cső lehetne alu, a két bak szintén saválló. A bakokat cnc marással készíteném. A két saválló alkatrészt AWI-val varrnám össze.

Ha lessz időm, Simi kedvéért lerajzolom Solidban, aztán jöhet a tervzsűri :)

Pitti


Király leírás, teljesen egyetértek a leírtakkal!!! :wink:
Köszi Pitti, ezalapján mindneki döntse el akar ilyet vagy nem! Egy rajz nagyon jó lenne, sokat segítene! És igen cnc-vel felnit tudnak eszergálni alutömbből (lásd chip foose)
Jakó: a felni minnél nagyobb, annál nehezebb, és alacsonyabb a gumi rajta pl 245/35, és ez növeli a rugózatlan tömeget, amit meg pont csökkenteni kéne. Ezáltal nagyob terhelést kap a torony is, nem beszélve akár egy ültetésről is De ezt csak szélsőséges esetekben, gyorsan bevett kanyarban stb. lehet észrevenni. A Bmw futómű szerintem így jó ahogy van, pláne ha M-es, tökéletesen megfelel a közlekedésre!
Ezért hangsúlyozom nekünk csupán esztétikai okokból kéne, Labival ezt már többször leírtuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.31. 17:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Jakó: a felni minnél nagyobb, annál nehezebb, és alacsonyabb a gumi rajta pl 245/35, és ez növeli a rugózatlan tömeget, amit meg pont csökkenteni kéne. Ezáltal nagyob terhelést kap a torony is, nem beszélve akár egy ültetésről is De ezt csak szélsőséges esetekben, gyorsan bevett kanyarban stb. lehet észrevenni. A Bmw futómű szerintem így jó ahogy van, pláne ha M-es, tökéletesen megfelel a közlekedésre!
Ezért hangsúlyozom nekünk csupán esztétikai okokból kéne, Labival ezt már többször leírtuk.


De ezek szerint nem lehet csak optikai okokból csinálni egyet max. ha rugalmas lenne pl. elmozdulhatna össze és szét. Mert mindenképpen megfogod kapni a hátrányait is.

Jackson, aki még gondolkodik a részvételen (rakjatok két kérdőjelet a nevem mellé :wink:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.31. 18:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 99
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
LeviM5 írta:
Jakó: a felni minnél nagyobb, annál nehezebb, és alacsonyabb a gumi rajta pl 245/35, és ez növeli a rugózatlan tömeget, amit meg pont csökkenteni kéne. Ezáltal nagyob terhelést kap a torony is, nem beszélve akár egy ültetésről is De ezt csak szélsőséges esetekben, gyorsan bevett kanyarban stb. lehet észrevenni. A Bmw futómű szerintem így jó ahogy van, pláne ha M-es, tökéletesen megfelel a közlekedésre!
Ezért hangsúlyozom nekünk csupán esztétikai okokból kéne, Labival ezt már többször leírtuk.


De ezek szerint nem lehet csak optikai okokból csinálni egyet max. ha rugalmas lenne pl. elmozdulhatna össze és szét. Mert mindenképpen megfogod kapni a hátrányait is.

Jackson, aki még gondolkodik a részvételen (rakjatok két kérdőjelet a nevem mellé :wink:


Na parázz már nem lessz semmi baja tőle....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 20:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagyon elhallgatott a projekt!! Mi történt?? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 20:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
Nagyon elhallgatott a projekt!! Mi történt?? :lol:


Elhalt a lelkesedés,de "partizánba" Levivel megcsináltatjuk magunknak.

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 20:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
e39chip írta:
Nagyon elhallgatott a projekt!! Mi történt?? :lol:


Elhalt a lelkesedés,de "partizánba" Levivel megcsináltatjuk magunknak.

Lehet tudni mennyi lessz??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 21:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
MChris írta:
e39chip írta:
Nagyon elhallgatott a projekt!! Mi történt?? :lol:


Elhalt a lelkesedés,de "partizánba" Levivel megcsináltatjuk magunknak.

Lehet tudni mennyi lessz??


Még annyi történt hogy a belinelt képet kinyomtattam,megnéztük "élőben" miért van a 1-2 kivágás rajta,le kell mértetezni még ill van 2 esztergélyos a képben akit megkeresünk majd ha le van mértezve pontosan. 38mm csövet odapróbáltunk aminél kisebb bután nagyobb pedig nem férne már el. Maga a cső saválló volt,de lehet krómózás lesz a vége majd.

összegezve nem,méretezési stádiumban van (közben lesérültem),de ha Labi rendezi akkor "partizán akció" addig míg nincs benne pénz akkor lefújva részünkről.

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 21:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
e39chip írta:
MChris írta:
e39chip írta:
Nagyon elhallgatott a projekt!! Mi történt?? :lol:


Elhalt a lelkesedés,de "partizánba" Levivel megcsináltatjuk magunknak.

Lehet tudni mennyi lessz??


Még annyi történt hogy a belinelt képet kinyomtattam,megnéztük "élőben" miért van a 1-2 kivágás rajta,le kell mértetezni még ill van 2 esztergélyos a képben akit megkeresünk majd ha le van mértezve pontosan. 38mm csövet odapróbáltunk aminél kisebb bután nagyobb pedig nem férne már el. Maga a cső saválló volt,de lehet krómózás lesz a vége majd.

összegezve nem,méretezési stádiumban van (közben lesérültem),de ha Labi rendezi akkor "partizán akció" addig míg nincs benne pénz akkor lefújva részünkről.


Ha valamit tudni fogtok az árról akkor szóljatok légyszi, mert engem is érdekelne!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
valamiből ki vagyok hagyva úgy érzem! :oops: :roll: :D

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 127 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator