* *
Pontos idő: 2024.05.01. 23:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 136 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fék alkatrész
HozzászólásElküldve: 2006.04.03. 21:14 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lassan megérik a fékeim cserélye.
Milyen árba lehet tárcsákhoz jutni első-hátsó?És Fékbetét garniturák?
Gyári vagy normális minőségbe.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék alkatrész
HozzászólásElküldve: 2006.04.03. 23:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Lassan megérik a fékeim cserélye.
Milyen árba lehet tárcsákhoz jutni első-hátsó?És Fékbetét garniturák?
Gyári vagy normális minőségbe.


Szia!
Én is utána kérdeztem már, de mivel nekem még soká kell cserélni nem vettem meg. Ha jól emlékszem utángyártottban ATE-t kérdeztem, 15-16 eFt körül voltak a tárcsák, és 10eFt/garnitúra körül a betétek. Gyári betét ha jól emlékszem 21eFt/garnitúra, tárcsa 25-30 körül.
De biztos van itt valakinek pontosabb adata, mert ezt tavaly néztem meg, és mivel nem kellettek így nem emlékszem pontsan.
Viszont ismerőseim azt mondták (ők már próbálták), hogy a gyári cuccok fékhatását nem éri utol az utángyártott. Nem mondták számszerűen az eltérést. Bár kíváncsi lennék ki a BMW OEM fékcucc beszállítója, mert nem magának gyártja a féket a BMW.

Ãœdv.
Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.03. 23:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
én gyárit vettem, mert ugyanezeket mondták, meg a német fórumon is hasonlókat olvastam. a betétre iurid volt írva, a tárcsát nem tudom ki csinálja. a szerelők azt mondták viszont, hogy hiába veszed meg a iurid betéteket free boltban, az nem ugyanaz a minőség, mint a gyári. max elhinni tudom nekik, ellenőrizni nincs módom. az első szett - 2 tárcsa + betét - 65 volt munkával együtt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.04. 22:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
én gyárit vettem, mert ugyanezeket mondták, meg a német fórumon is hasonlókat olvastam. a betétre iurid volt írva, a tárcsát nem tudom ki csinálja. a szerelők azt mondták viszont, hogy hiába veszed meg a iurid betéteket free boltban, az nem ugyanaz a minőség, mint a gyári. max elhinni tudom nekik, ellenőrizni nincs módom. az első szett - 2 tárcsa + betét - 65 volt munkával együtt.


Egyetértek. A boltban ugyanaz a márka a gyártónak csak másodpiaci szegmens, nem erre fordítják a nagy figyelmet. Az OEM a biznisz nekik is. Hiába elvileg ugyanaz, de mégse (lazább gyártási tűrések, magasabb hibahatárok, stb)
Az árak ezek szerint kb jók amit írtam én is.

Ãœddv.
Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.04. 23:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én már két garnitura textart használtam el, és tárcsát még mindig nem kellett cserélni, ára 16000.- ft körüli. Szerintem nagyon jó, bár kinek kinek.....mondjuk ha 21000 a gyári akkor elgondolkodtató......, ha oda jutok, akkor a tárcsán biztos nem gondolkodok..........az csak gyári.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.04. 23:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
az 525d kézi és atomataváltós fékei agyformák elől?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.05. 22:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
begi írta:
az 525d kézi és atomataváltós fékei agyformák elől?


1999-es 525d limo-nak ETK szerint ugyanaz a tárcsája.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék alkatrész
HozzászólásElküldve: 2006.04.06. 12:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Lassan megérik a fékeim cserélye.
Milyen árba lehet tárcsákhoz jutni első-hátsó?És Fékbetét garniturák?
Gyári vagy normális minőségbe.


Első fékbetét Textar - 15 000,-
Első fékbetét gyári (Textar) - 25 200,-
Első féktárcsa Zimmermann - 13 000,- / db
Első féktárcsa gyári - 19 000,- / db
Hátsó fékbetét Textar - 11 000,-
Hátsó fékbetét Textar - 18 200,-
Hátsó féktárcsa Zimmermann - 11 500,- / db
Hátsó féktárcsa gyári - 19 800,- / db

Létezik elől nagy féktárcsákkal is 520d, de gondolom nem ilyen:)))
296*22 a sima, és 324*30 a nagy


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.08. 21:09 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm mindenkinek az infókat.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.14. 11:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.21. 01:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv Rhantos!
Nekem is szükségem lenne az M5be első fékbetétre és talán tárcsára is(majd megmérem a tárcsavastagságot bár nem tudom mennyi a tűréshatár).
Tudsz nekem is árat mondani?

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.14. 13:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.30. 00:00
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
A gyári betét Textar vagy Jurid. Amit utópiacon lehet kapni Juridot, annak köze nincs a gyárihoz, hamis szar (azt is tudom, hol készül). De a Textar jó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.15. 00:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPOWER írta:
Ãœdv Rhantos!
Nekem is szükségem lenne az M5be első fékbetétre és talán tárcsára is(majd megmérem a tárcsavastagságot bár nem tudom mennyi a tűréshatár).
Tudsz nekem is árat mondani?

Köszi


Természetesen tudok mondani neked is árakat.

Első nekifutásra a gyári cuccok, mellesleg nem olcsó:

első féktárcsa - 55 050,- / db
első fékbetét - 43 150,-
első kopásjelző - 3 500,-
hátsó féktárcsa - 49 100,- / db
hátsó fékbetét - 22 400,-
hátsó kopásjelző - 3 500,-

A tárcsából van jobbos és balos, ahogy egy M5-höz illik :) A gyári betét Textar elől is és hátul is.

Ha bent leszek, akkor nézünk Zimermann - Textar párosítást is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.17. 12:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.21. 01:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rhantos írta:
MPOWER írta:
Ãœdv Rhantos!
Nekem is szükségem lenne az M5be első fékbetétre és talán tárcsára is(majd megmérem a tárcsavastagságot bár nem tudom mennyi a tűréshatár).
Tudsz nekem is árat mondani?

Köszi


Természetesen tudok mondani neked is árakat.

Első nekifutásra a gyári cuccok, mellesleg nem olcsó:

első féktárcsa - 55 050,- / db
első fékbetét - 43 150,-
első kopásjelző - 3 500,-
hátsó féktárcsa - 49 100,- / db
hátsó fékbetét - 22 400,-
hátsó kopásjelző - 3 500,-

A tárcsából van jobbos és balos, ahogy egy M5-höz illik :) A gyári betét Textar elől is és hátul is.

Ha bent leszek, akkor nézünk Zimermann - Textar párosítást is.


OK.Köszi

Azért azt már látom lesz mire spórolni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék alkatrész
HozzászólásElküldve: 2006.08.24. 11:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.26. 00:00
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Mezőkövesd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
rhantos írta:
admin írta:
Lassan megérik a fékeim cserélye.
Milyen árba lehet tárcsákhoz jutni első-hátsó?És Fékbetét garniturák?
Gyári vagy normális minőségbe.


Első fékbetét Textar - 15 000,-
Első fékbetét gyári (Textar) - 25 200,-
Első féktárcsa Zimmermann - 13 000,- / db
Első féktárcsa gyári - 19 000,- / db
Hátsó fékbetét Textar - 11 000,-
Hátsó fékbetét Textar - 18 200,-
Hátsó féktárcsa Zimmermann - 11 500,- / db
Hátsó féktárcsa gyári - 19 800,- / db

Létezik elől nagy féktárcsákkal is 520d, de gondolom nem ilyen:)))
296*22 a sima, és 324*30 a nagy


Hali!

Ezek a cuccok jók lennének az enyémbe is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.24. 23:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sepi írta:
efer írta:
én gyárit vettem, mert ugyanezeket mondták, meg a német fórumon is hasonlókat olvastam. a betétre iurid volt írva, a tárcsát nem tudom ki csinálja. a szerelők azt mondták viszont, hogy hiába veszed meg a iurid betéteket free boltban, az nem ugyanaz a minőség, mint a gyári. max elhinni tudom nekik, ellenőrizni nincs módom. az első szett - 2 tárcsa + betét - 65 volt munkával együtt.


Egyetértek. A boltban ugyanaz a márka a gyártónak csak másodpiaci szegmens, nem erre fordítják a nagy figyelmet. Az OEM a biznisz nekik is. Hiába elvileg ugyanaz, de mégse (lazább gyártási tűrések, magasabb hibahatárok, stb)
Az árak ezek szerint kb jók amit írtam én is.

Ãœddv.
Sepi



Dettó... én is így tudom.
Viszont bátyáméban utángyártott van és semmi gond vele..Legalábbis nem érezhető.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék alkatrész
HozzászólásElküldve: 2006.08.26. 11:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szupercsiki írta:
rhantos írta:
admin írta:
Lassan megérik a fékeim cserélye.
Milyen árba lehet tárcsákhoz jutni első-hátsó?És Fékbetét garniturák?
Gyári vagy normális minőségbe.


Első fékbetét Textar - 15 000,-
Első fékbetét gyári (Textar) - 25 200,-
Első féktárcsa Zimmermann - 13 000,- / db
Első féktárcsa gyári - 19 000,- / db
Hátsó fékbetét Textar - 11 000,-
Hátsó fékbetét Textar - 18 200,-
Hátsó féktárcsa Zimmermann - 11 500,- / db
Hátsó féktárcsa gyári - 19 800,- / db

Létezik elől nagy féktárcsákkal is 520d, de gondolom nem ilyen:)))
296*22 a sima, és 324*30 a nagy


Hali!

Ezek a cuccok jók lennének az enyémbe is?


Szia!

Elvileg jó lenne a tiedhez is, de itt is fenn áll a lehetősége a nagyobb féktárcsáknak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék alkatrész
HozzászólásElküldve: 2006.08.26. 12:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.26. 00:00
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Mezőkövesd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
rhantos írta:
Szupercsiki írta:
rhantos írta:
admin írta:
Lassan megérik a fékeim cserélye.
Milyen árba lehet tárcsákhoz jutni első-hátsó?És Fékbetét garniturák?
Gyári vagy normális minőségbe.


Első fékbetét Textar - 15 000,-
Első fékbetét gyári (Textar) - 25 200,-
Első féktárcsa Zimmermann - 13 000,- / db
Első féktárcsa gyári - 19 000,- / db
Hátsó fékbetét Textar - 11 000,-
Hátsó fékbetét Textar - 18 200,-
Hátsó féktárcsa Zimmermann - 11 500,- / db
Hátsó féktárcsa gyári - 19 800,- / db

Létezik elől nagy féktárcsákkal is 520d, de gondolom nem ilyen:)))
296*22 a sima, és 324*30 a nagy


Hali!

Ezek a cuccok jók lennének az enyémbe is?


Szia!

Elvileg jó lenne a tiedhez is, de itt is fenn áll a lehetősége a nagyobb féktárcsáknak.


Szia!

Hogy érted?Hogy fenn áll a lehetősége a nagyobb féktárcsáknak? :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék alkatrész
HozzászólásElküldve: 2006.08.26. 22:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szupercsiki írta:
Szia!

Hogy érted?Hogy fenn áll a lehetősége a nagyobb féktárcsáknak? :oops:


A normál tárcsa 296*22, de lehetett rendelni nagyobb tárcsával is, ami 324*30-as méretű.
A felszereltségi listában benne van S102A kóddal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék alkatrész
HozzászólásElküldve: 2006.11.02. 22:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.02. 00:00
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
rhantos írta:
Szupercsiki írta:
Szia!

Hogy érted?Hogy fenn áll a lehetősége a nagyobb féktárcsáknak? :oops:


A normál tárcsa 296*22, de lehetett rendelni nagyobb tárcsával is, ami 324*30-as méretű.
A felszereltségi listában benne van S102A kóddal.


Üdv! Nekem mostanában aktuális a tárcsacsere. A Breco/Brembo márkáról mit tudtok? Két helyen is 266-os tárcsát akartak vetetni, pedig most néztem ETK 296-ost hoz.

_________________
+-mAGI-+


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.16. 12:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.16. 01:00
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ki tud érdemben vmit mondani a Brembo féktárcsákról és ATE fékbetétekről. Ha tudtok, árakat is írjatok.
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 136 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator