* *
Pontos idő: 2024.04.18. 20:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 982 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 50  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.07.11. 21:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
igényes karosszériás és fényező szakembert Budapesten vagy 100 km-től nem messzebb,

Tudok ajánlani 2 in 1 szakit, de előbb tudakold meg Schnitzer-től, hogy elégedett-e. Ha a válasz igen, akkor adom a számát... :roll:

Szabi, elégedett vagy :?: :?: :?: :hangos: :hangos: :hangos: :facepalm:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.07.11. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
igényes karosszériás és fényező szakembert Budapesten vagy 100 km-től nem messzebb,

Tudok ajánlani 2 in 1 szakit, de előbb tudakold meg Schnitzer-től, hogy elégedett-e. Ha a válasz igen, akkor adom a számát... :roll:

Egyszerre karosszériás és fényező? :shock:

Szerk.: egyszemélyben? :shock: :shock:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.07.11. 21:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
SvidronyA írta:
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
igényes karosszériás és fényező szakembert Budapesten vagy 100 km-től nem messzebb,

Tudok ajánlani 2 in 1 szakit, de előbb tudakold meg Schnitzer-től, hogy elégedett-e. Ha a válasz igen, akkor adom a számát... :roll:

Egyszerre karosszériás és fényező? :shock:


Alapvetően nem, de a fényező kisebb lakatos munkáktól nem szokott maga alá piszkítani. A nagyobb lakatos munka esetében meg egyszerűen átviszi az alkatrészt (vagy az egész autót) a saját műhelyétől kb. 5 méterre található karosszériáshoz. :)

Szabit kontrollnak azért ajánlottam, hogy ne csak az én szavam legyen, ráadásul nála (is) kellően magasan van a léc.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zo78 az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.07.11. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
igényes karosszériás és fényező szakembert Budapesten vagy 100 km-től nem messzebb,

Tudok ajánlani 2 in 1 szakit, de előbb tudakold meg Schnitzer-től, hogy elégedett-e. Ha a válasz igen, akkor adom a számát... :roll:

Egyszerre karosszériás és fényező? :shock:


Alapvetően nem, de a fényező kisebb lakatos munkáktól nem szokott maga alá piszkítani. A nagyobb lakatos munka esetében meg egyszerűen átviszi az alkatrészt (vagy az egész autót) a saját műhelyétől kb. 5 méterre található karosszériáshoz. :)

Szabit kontrollnak azért ajánlottam, hogy ne csak az én szavam legyen, ráadásul nála (is) kellően magasan van a léc.

Esetleg tudod, hogy mit -úgy értem, a kasztni mely részét- javított-fényez(tet)ett Szabinak?
Bocs, fordítva akartam, de gondolom érted a kérdést (kicsit kapkodtam).

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.07.12. 09:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
SvidronyA írta:
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
igényes karosszériás és fényező szakembert Budapesten vagy 100 km-től nem messzebb,

Tudok ajánlani 2 in 1 szakit, de előbb tudakold meg Schnitzer-től, hogy elégedett-e. Ha a válasz igen, akkor adom a számát... :roll:

Egyszerre karosszériás és fényező? :shock:


Alapvetően nem, de a fényező kisebb lakatos munkáktól nem szokott maga alá piszkítani. A nagyobb lakatos munka esetében meg egyszerűen átviszi az alkatrészt (vagy az egész autót) a saját műhelyétől kb. 5 méterre található karosszériáshoz. :)

Szabit kontrollnak azért ajánlottam, hogy ne csak az én szavam legyen, ráadásul nála (is) kellően magasan van a léc.

Esetleg tudod, hogy mit -úgy értem, a kasztni mely részét- javított-fényez(tet)ett Szabinak?
Bocs, fordítva akartam, de gondolom érted a kérdést (kicsit kapkodtam).


A rombolót (X5 :D ) kellett bálkirálynőből világ szépévé alakítani :lol: . Részletesen majd inkább Szabi elregéli. Célravezető lenne egyébként, ha megcsörgetnéd, vagy pü.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.07.12. 09:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:

A rombolót (X5 :D ) kellett bálkirálynőből világ szépévé alakítani :lol: . Részletesen majd inkább Szabi elregéli. Célravezető lenne egyébként, ha megcsörgetnéd, vagy pü.

Úgy lesz, csak gondoltam, hátha többen járnak "hasonló cipőben", s érdekli Őket a megoldás felé vezető út (amennyiben transzparenssé tehető) :wink:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.07.12. 22:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Zo78 írta:

A rombolót (X5 :D ) kellett bálkirálynőből világ szépévé alakítani :lol: . Részletesen majd inkább Szabi elregéli. Célravezető lenne egyébként, ha megcsörgetnéd, vagy pü.

Úgy lesz, csak gondoltam, hátha többen járnak "hasonló cipőben", s érdekli Őket a megoldás felé vezető út (amennyiben transzparenssé tehető) :wink:

70 277 3513 :wink:
Várom a hívásod :wink:
De nekem csak festés-polír volt.Mielőtt törésre,vagy rohadásra gondolna valaki is" :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 00:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
SvidronyA írta:
Zo78 írta:

A rombolót (X5 :D ) kellett bálkirálynőből világ szépévé alakítani :lol: . Részletesen majd inkább Szabi elregéli. Célravezető lenne egyébként, ha megcsörgetnéd, vagy pü.

Úgy lesz, csak gondoltam, hátha többen járnak "hasonló cipőben", s érdekli Őket a megoldás felé vezető út (amennyiben transzparenssé tehető) :wink:

70 277 3513 :wink:
Várom a hívásod :wink:
De nekem csak festés-polír volt.Mielőtt törésre,vagy rohadásra gondolna valaki is" :oops:

Köszönöm Szabi, valamikor kora este hívlak :franko:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.08. 18:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Schnitzer írta:
SvidronyA írta:
Zo78 írta:

A rombolót (X5 :D ) kellett bálkirálynőből világ szépévé alakítani :lol: . Részletesen majd inkább Szabi elregéli. Célravezető lenne egyébként, ha megcsörgetnéd, vagy pü.

Úgy lesz, csak gondoltam, hátha többen járnak "hasonló cipőben", s érdekli Őket a megoldás felé vezető út (amennyiben transzparenssé tehető) :wink:

70 277 3513 :wink:
Várom a hívásod :wink:
De nekem csak festés-polír volt.Mielőtt törésre,vagy rohadásra gondolna valaki is" :oops:

Köszönöm Szabi, valamikor kora este hívlak :franko:

...inkább -végre- találkoztunk Pásztón :)

Döntöttem. Még a nyáron/ősszel megvívom a harcot a vasoxiddal, a dilemma a javítás vs. csere között van. Létezik, hogy közülünk csak nagyon keveseket érint e témakör? Kíváncsi lennék tapasztalataitokra, hogy javítottátok-e vagy cseréltétek azokat az ajtókat, ahol az alsó saroknál épphogy csak megjelent a rozsda? Hólyagosodás, "rühyezés" -még- nincs. Szintén kérdés a Touring csomiajtó: a középső élen az "Achilles-saroknál" van egy kis rozsdanyom, de ez esetben simán el tudom képzelni, hogy ez belülről sokkal rusnyább, mint mondjuk az ajtó belseje. A harmadik hely a küszöb sarka: ott is felületi(?) korrózió nyomára bukkantam kb. 1/2 cm2 felületen. Mivel a fjordgrau metallic 310 szín a kevésbé gyakoriak közül való, ezért tartok egy kicsit a javítást követő fényezéstől. Viszont egy-egy rozsdamentes cseredarab (már ha van ilyen) is lehet eltérő árnyalatú.

Vagy csak én misztifikálom túl a dolgot?

Sokat segítene, ha valaki tudna bontott, színazonos darabok létezéséről, így nem paráznék a javítás kimenetele/tartóssága tekintetében. Google barátunkkal nem sokra mentem; vagy rosszul + türelmetlenül keresgéltem :(

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.08. 19:30 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.02.17. 22:40
Hozzászólások: 215
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
SvidronyA írta:
Schnitzer írta:
SvidronyA írta:
Zo78 írta:

A rombolót (X5 :D ) kellett bálkirálynőből világ szépévé alakítani :lol: . Részletesen majd inkább Szabi elregéli. Célravezető lenne egyébként, ha megcsörgetnéd, vagy pü.

Úgy lesz, csak gondoltam, hátha többen járnak "hasonló cipőben", s érdekli Őket a megoldás felé vezető út (amennyiben transzparenssé tehető) :wink:

70 277 3513 :wink:
Várom a hívásod :wink:
De nekem csak festés-polír volt.Mielőtt törésre,vagy rohadásra gondolna valaki is" :oops:

Köszönöm Szabi, valamikor kora este hívlak :franko:

...inkább -végre- találkoztunk Pásztón :)

Döntöttem. Még a nyáron/ősszel megvívom a harcot a vasoxiddal, a dilemma a javítás vs. csere között van. Létezik, hogy közülünk csak nagyon keveseket érint e témakör? Kíváncsi lennék tapasztalataitokra, hogy javítottátok-e vagy cseréltétek azokat az ajtókat, ahol az alsó saroknál épphogy csak megjelent a rozsda? Hólyagosodás, "rühyezés" -még- nincs. Szintén kérdés a Touring csomiajtó: a középső élen az "Achilles-saroknál" van egy kis rozsdanyom, de ez esetben simán el tudom képzelni, hogy ez belülről sokkal rusnyább, mint mondjuk az ajtó belseje. A harmadik hely a küszöb sarka: ott is felületi(?) korrózió nyomára bukkantam kb. 1/2 cm2 felületen. Mivel a fjordgrau metallic 310 szín a kevésbé gyakoriak közül való, ezért tartok egy kicsit a javítást követő fényezéstől. Viszont egy-egy rozsdamentes cseredarab (már ha van ilyen) is lehet eltérő árnyalatú.

Vagy csak én misztifikálom túl a dolgot?

Sokat segítene, ha valaki tudna bontott, színazonos darabok létezéséről, így nem paráznék a javítás kimenetele/tartóssága tekintetében. Google barátunkkal nem sokra mentem; vagy rosszul + türelmetlenül keresgéltem :(


Én nem hiszem, hogy a szin gyakorisága befolyásolná azt, hogy milyen eséllyel találja el a fényező. Keverni bármit ki lehet, ha megvan a kód egyszerűbb, de ha nincs akkor is meg tudják oldani, már 20 éve is meg tudták.

Nekem volt egy olyan 1 szériás, eredetileg citromsárga E21 esem amit lefényeztek valami gyári közeli, de mégsem az gyöngyházmetálra.. a rezedagrün-höz hasonlitott, de nem volt 100%-ig olyan.. Azt mikor összetörtem, szinkártyáról keverték, és az egész javitásban csak a szin volt hibátlan... minden más szar lett, 2 éven belül átrohadtt az új sárvédő :D

Szóval jó szakemberek kellenek.

Én kb. január óta napi szinten követem a használt E39 alkatrész piacot mindenféle forumon, ezalatt 1 db garantáltan rozsdamentesnek hirdetett touring csom. ajtót láttam. 50 ezret kértek érte, valamilyen kék volt azt hiszem. Élőben nem láttam, nem tudom menyire volt az valójában.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.08. 19:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
THT írta:
SvidronyA írta:

Döntöttem. Még a nyáron/ősszel megvívom a harcot a vasoxiddal, a dilemma a javítás vs. csere között van. Létezik, hogy közülünk csak nagyon keveseket érint e témakör? Kíváncsi lennék tapasztalataitokra, hogy javítottátok-e vagy cseréltétek azokat az ajtókat, ahol az alsó saroknál épphogy csak megjelent a rozsda? Hólyagosodás, "rühyezés" -még- nincs. Szintén kérdés a Touring csomiajtó: a középső élen az "Achilles-saroknál" van egy kis rozsdanyom, de ez esetben simán el tudom képzelni, hogy ez belülről sokkal rusnyább, mint mondjuk az ajtó belseje. A harmadik hely a küszöb sarka: ott is felületi(?) korrózió nyomára bukkantam kb. 1/2 cm2 felületen. Mivel a fjordgrau metallic 310 szín a kevésbé gyakoriak közül való, ezért tartok egy kicsit a javítást követő fényezéstől. Viszont egy-egy rozsdamentes cseredarab (már ha van ilyen) is lehet eltérő árnyalatú.

Vagy csak én misztifikálom túl a dolgot?

Sokat segítene, ha valaki tudna bontott, színazonos darabok létezéséről, így nem paráznék a javítás kimenetele/tartóssága tekintetében. Google barátunkkal nem sokra mentem; vagy rosszul + türelmetlenül keresgéltem :(


Én nem hiszem, hogy a szin gyakorisága befolyásolná azt, hogy milyen eséllyel találja el a fényező. Keverni bármit ki lehet, ha megvan a kód egyszerűbb, de ha nincs akkor is meg tudják oldani, már 20 éve is meg tudták.

Nekem volt egy olyan 1 szériás, eredetileg citromsárga E21 esem amit lefényeztek valami gyári közeli, de mégsem az gyöngyházmetálra.. a rezedagrün-höz hasonlitott, de nem volt 100%-ig olyan.. Azt mikor összetörtem, szinkártyáról keverték, és az egész javitásban csak a szin volt hibátlan... minden más szar lett, 2 éven belül átrohadtt az új sárvédő :D

Szóval jó szakemberek kellenek.

Én kb. január óta napi szinten követem a használt E39 alkatrész piacot mindenféle forumon, ezalatt 1 db garantáltan rozsdamentesnek hirdetett touring csom. ajtót láttam. 50 ezret kértek érte, valamilyen kék volt azt hiszem. Élőben nem láttam, nem tudom menyire volt az valójában.


Én sem magában a festékben látom a bizonytalanság-faktort ( a kód megvan), ez az, amiért a legkevésbé aggódom.

Viszont a szakember... Na, ez aztán a szűk keresztmetszet:!:

Jól elszúrtam, amikor nem vettem meg Szabitól egy csomiajtót néhány hónapja :doglotlo: Remélem, lesz neki megint hamarosan egy hibátlan, arra jó eséllyel lecsapok.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.08. 19:57 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.02.17. 22:40
Hozzászólások: 215
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
THT írta:
SvidronyA írta:

Döntöttem. Még a nyáron/ősszel megvívom a harcot a vasoxiddal, a dilemma a javítás vs. csere között van. Létezik, hogy közülünk csak nagyon keveseket érint e témakör? Kíváncsi lennék tapasztalataitokra, hogy javítottátok-e vagy cseréltétek azokat az ajtókat, ahol az alsó saroknál épphogy csak megjelent a rozsda? Hólyagosodás, "rühyezés" -még- nincs. Szintén kérdés a Touring csomiajtó: a középső élen az "Achilles-saroknál" van egy kis rozsdanyom, de ez esetben simán el tudom képzelni, hogy ez belülről sokkal rusnyább, mint mondjuk az ajtó belseje. A harmadik hely a küszöb sarka: ott is felületi(?) korrózió nyomára bukkantam kb. 1/2 cm2 felületen. Mivel a fjordgrau metallic 310 szín a kevésbé gyakoriak közül való, ezért tartok egy kicsit a javítást követő fényezéstől. Viszont egy-egy rozsdamentes cseredarab (már ha van ilyen) is lehet eltérő árnyalatú.

Vagy csak én misztifikálom túl a dolgot?

Sokat segítene, ha valaki tudna bontott, színazonos darabok létezéséről, így nem paráznék a javítás kimenetele/tartóssága tekintetében. Google barátunkkal nem sokra mentem; vagy rosszul + türelmetlenül keresgéltem :(


Én nem hiszem, hogy a szin gyakorisága befolyásolná azt, hogy milyen eséllyel találja el a fényező. Keverni bármit ki lehet, ha megvan a kód egyszerűbb, de ha nincs akkor is meg tudják oldani, már 20 éve is meg tudták.

Nekem volt egy olyan 1 szériás, eredetileg citromsárga E21 esem amit lefényeztek valami gyári közeli, de mégsem az gyöngyházmetálra.. a rezedagrün-höz hasonlitott, de nem volt 100%-ig olyan.. Azt mikor összetörtem, szinkártyáról keverték, és az egész javitásban csak a szin volt hibátlan... minden más szar lett, 2 éven belül átrohadtt az új sárvédő :D

Szóval jó szakemberek kellenek.

Én kb. január óta napi szinten követem a használt E39 alkatrész piacot mindenféle forumon, ezalatt 1 db garantáltan rozsdamentesnek hirdetett touring csom. ajtót láttam. 50 ezret kértek érte, valamilyen kék volt azt hiszem. Élőben nem láttam, nem tudom menyire volt az valójában.


Én sem magában a festékben látom a bizonytalanság-faktort ( a kód megvan), ez az, amiért a legkevésbé aggódom.

Viszont a szakember... Na, ez aztán a szűk keresztmetszet:!:

Jól elszúrtam, amikor nem vettem meg Szabitól egy csomiajtót néhány hónapja :doglotlo: Remélem, lesz neki megint hamarosan egy hibátlan, arra jó eséllyel lecsapok.


Ezzel a véleményemmel lehet, hogy nem leszek népszerű de ha nincs komoly baja a gyári elemnek, akkor meg kéne próbálni szerintem helyre rakni amenyire lehet, aztán megvárni mi történik. 3-4 évig ki kell birnia egy közepes minőségű javitásnak is, és hát ezek az autók nem lesznek fiatalabbak, lesz még mit csinálni rajta biztosan.
Szerintem nem 10 évekre tervezel vele Te sem. Nem azt mondom, hogy "rá kell ködölni oszt jóvan" de mivel ha jól értem ezt csak esztétikai probléma, lehet nem érdemes túlspirázni. Aztán ha időközben szembe jön egy valóban hibátlan ajtó, meg lehet venni a padlásra... Hátha veterán koráig megmarad mégis :)

Minél többet olvasom a különböző fórumokat annál nehezebben hiszem el, hogy az enyémen tényleg ninc segy szem rozsda sem.
Még mindig nem találtam rajta sehol egy pöttyöt sem. És nem kijavitgatva van, mert végigmértük és mindenhol gyárinak tűnik a fényezés.. pedig 97es, és magyar új kora óta.. A múltkor a gumis úgy nézett rá, mit valami ufóra :D H-s régi rendszám miatt..
Mondjuk más baja meg volt bőven :S


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek THT az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.08. 20:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
THT írta:
SvidronyA írta:
THT írta:
SvidronyA írta:

Döntöttem. Még a nyáron/ősszel megvívom a harcot a vasoxiddal, a dilemma a javítás vs. csere között van. Létezik, hogy közülünk csak nagyon keveseket érint e témakör? Kíváncsi lennék tapasztalataitokra, hogy javítottátok-e vagy cseréltétek azokat az ajtókat, ahol az alsó saroknál épphogy csak megjelent a rozsda? Hólyagosodás, "rühyezés" -még- nincs. Szintén kérdés a Touring csomiajtó: a középső élen az "Achilles-saroknál" van egy kis rozsdanyom, de ez esetben simán el tudom képzelni, hogy ez belülről sokkal rusnyább, mint mondjuk az ajtó belseje. A harmadik hely a küszöb sarka: ott is felületi(?) korrózió nyomára bukkantam kb. 1/2 cm2 felületen. Mivel a fjordgrau metallic 310 szín a kevésbé gyakoriak közül való, ezért tartok egy kicsit a javítást követő fényezéstől. Viszont egy-egy rozsdamentes cseredarab (már ha van ilyen) is lehet eltérő árnyalatú.

Vagy csak én misztifikálom túl a dolgot?

Sokat segítene, ha valaki tudna bontott, színazonos darabok létezéséről, így nem paráznék a javítás kimenetele/tartóssága tekintetében. Google barátunkkal nem sokra mentem; vagy rosszul + türelmetlenül keresgéltem :(


Én nem hiszem, hogy a szin gyakorisága befolyásolná azt, hogy milyen eséllyel találja el a fényező. Keverni bármit ki lehet, ha megvan a kód egyszerűbb, de ha nincs akkor is meg tudják oldani, már 20 éve is meg tudták.

Nekem volt egy olyan 1 szériás, eredetileg citromsárga E21 esem amit lefényeztek valami gyári közeli, de mégsem az gyöngyházmetálra.. a rezedagrün-höz hasonlitott, de nem volt 100%-ig olyan.. Azt mikor összetörtem, szinkártyáról keverték, és az egész javitásban csak a szin volt hibátlan... minden más szar lett, 2 éven belül átrohadtt az új sárvédő :D

Szóval jó szakemberek kellenek.

Én kb. január óta napi szinten követem a használt E39 alkatrész piacot mindenféle forumon, ezalatt 1 db garantáltan rozsdamentesnek hirdetett touring csom. ajtót láttam. 50 ezret kértek érte, valamilyen kék volt azt hiszem. Élőben nem láttam, nem tudom menyire volt az valójában.


Én sem magában a festékben látom a bizonytalanság-faktort ( a kód megvan), ez az, amiért a legkevésbé aggódom.

Viszont a szakember... Na, ez aztán a szűk keresztmetszet:!:

Jól elszúrtam, amikor nem vettem meg Szabitól egy csomiajtót néhány hónapja :doglotlo: Remélem, lesz neki megint hamarosan egy hibátlan, arra jó eséllyel lecsapok.


Ezzel a véleményemmel lehet, hogy nem leszek népszerű de ha nincs komoly baja a gyári elemnek, akkor meg kéne próbálni szerintem helyre rakni amenyire lehet, aztán megvárni mi történik. 3-4 évig ki kell birnia egy közepes minőségű javitásnak is, és hát ezek az autók nem lesznek fiatalabbak, lesz még mit csinálni rajta biztosan.
Szerintem nem 10 évekre tervezel vele Te sem. Nem azt mondom, hogy "rá kell ködölni oszt jóvan" de mivel ha jól értem ezt csak esztétikai probléma, lehet nem érdemes túlspirázni. Aztán ha időközben szembe jön egy valóban hibátlan ajtó, meg lehet venni a padlásra... Hátha veterán koráig megmarad mégis :)

Minél többet olvasom a különböző fórumokat annál nehezebben hiszem el, hogy az enyémen tényleg ninc segy szem rozsda sem.
Még mindig nem találtam rajta sehol egy pöttyöt sem. És nem kijavitgatva van, mert végigmértük és mindenhol gyárinak tűnik a fényezés.. pedig 97es, és magyar új kora óta.. A múltkor a gumis úgy nézett rá, mit valami ufóra :D H-s régi rendszám miatt..
Mondjuk más baja meg volt bőven :S

Becsüld meg :!:

Kókányol(tat)ni nem fogok, az egyszer biztos, Klubtársaim közül néhány értetlenkedett is, hogy mit akarok csinál(tat)ni, de jelenleg úgy érzem, hosszú távra tervezek, s Melánia nálam kap OT rendszámot :)

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.08. 20:14 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.02.17. 22:40
Hozzászólások: 215
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
THT írta:
SvidronyA írta:
THT írta:
SvidronyA írta:

Döntöttem. Még a nyáron/ősszel megvívom a harcot a vasoxiddal, a dilemma a javítás vs. csere között van. Létezik, hogy közülünk csak nagyon keveseket érint e témakör? Kíváncsi lennék tapasztalataitokra, hogy javítottátok-e vagy cseréltétek azokat az ajtókat, ahol az alsó saroknál épphogy csak megjelent a rozsda? Hólyagosodás, "rühyezés" -még- nincs. Szintén kérdés a Touring csomiajtó: a középső élen az "Achilles-saroknál" van egy kis rozsdanyom, de ez esetben simán el tudom képzelni, hogy ez belülről sokkal rusnyább, mint mondjuk az ajtó belseje. A harmadik hely a küszöb sarka: ott is felületi(?) korrózió nyomára bukkantam kb. 1/2 cm2 felületen. Mivel a fjordgrau metallic 310 szín a kevésbé gyakoriak közül való, ezért tartok egy kicsit a javítást követő fényezéstől. Viszont egy-egy rozsdamentes cseredarab (már ha van ilyen) is lehet eltérő árnyalatú.

Vagy csak én misztifikálom túl a dolgot?

Sokat segítene, ha valaki tudna bontott, színazonos darabok létezéséről, így nem paráznék a javítás kimenetele/tartóssága tekintetében. Google barátunkkal nem sokra mentem; vagy rosszul + türelmetlenül keresgéltem :(


Én nem hiszem, hogy a szin gyakorisága befolyásolná azt, hogy milyen eséllyel találja el a fényező. Keverni bármit ki lehet, ha megvan a kód egyszerűbb, de ha nincs akkor is meg tudják oldani, már 20 éve is meg tudták.

Nekem volt egy olyan 1 szériás, eredetileg citromsárga E21 esem amit lefényeztek valami gyári közeli, de mégsem az gyöngyházmetálra.. a rezedagrün-höz hasonlitott, de nem volt 100%-ig olyan.. Azt mikor összetörtem, szinkártyáról keverték, és az egész javitásban csak a szin volt hibátlan... minden más szar lett, 2 éven belül átrohadtt az új sárvédő :D

Szóval jó szakemberek kellenek.

Én kb. január óta napi szinten követem a használt E39 alkatrész piacot mindenféle forumon, ezalatt 1 db garantáltan rozsdamentesnek hirdetett touring csom. ajtót láttam. 50 ezret kértek érte, valamilyen kék volt azt hiszem. Élőben nem láttam, nem tudom menyire volt az valójában.


Én sem magában a festékben látom a bizonytalanság-faktort ( a kód megvan), ez az, amiért a legkevésbé aggódom.

Viszont a szakember... Na, ez aztán a szűk keresztmetszet:!:

Jól elszúrtam, amikor nem vettem meg Szabitól egy csomiajtót néhány hónapja :doglotlo: Remélem, lesz neki megint hamarosan egy hibátlan, arra jó eséllyel lecsapok.


Ezzel a véleményemmel lehet, hogy nem leszek népszerű de ha nincs komoly baja a gyári elemnek, akkor meg kéne próbálni szerintem helyre rakni amenyire lehet, aztán megvárni mi történik. 3-4 évig ki kell birnia egy közepes minőségű javitásnak is, és hát ezek az autók nem lesznek fiatalabbak, lesz még mit csinálni rajta biztosan.
Szerintem nem 10 évekre tervezel vele Te sem. Nem azt mondom, hogy "rá kell ködölni oszt jóvan" de mivel ha jól értem ezt csak esztétikai probléma, lehet nem érdemes túlspirázni. Aztán ha időközben szembe jön egy valóban hibátlan ajtó, meg lehet venni a padlásra... Hátha veterán koráig megmarad mégis :)

Minél többet olvasom a különböző fórumokat annál nehezebben hiszem el, hogy az enyémen tényleg ninc segy szem rozsda sem.
Még mindig nem találtam rajta sehol egy pöttyöt sem. És nem kijavitgatva van, mert végigmértük és mindenhol gyárinak tűnik a fényezés.. pedig 97es, és magyar új kora óta.. A múltkor a gumis úgy nézett rá, mit valami ufóra :D H-s régi rendszám miatt..
Mondjuk más baja meg volt bőven :S

Becsüld meg :!:

Kókányol(tat)ni nem fogok, az egyszer biztos, Klubtársaim közül néhány értetlenkedett is, hogy mit akarok csinál(tat)ni, de jelenleg úgy érzem, hosszú távra tervezek, s Melánia nálam kap OT rendszámot :)


Úgy legyen :franko: :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.08. 22:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
SvidronyA írta:
Döntöttem. Még a nyáron/ősszel megvívom a harcot a vasoxiddal, a dilemma a javítás vs. csere között van.


Ahogy korábban már érintőlegesen beszélgettünk róla, a touring csomiajtó kialakításában számomra örök talány lesz; a tervezőjével szívesen elbeszélgetnék, miközben egy szívlapátot rejtegetek a hátam mögött.

A kérdés engem is foglalkoztat, jelenleg a meglévő ajtó lakatolása-újrafényezése pártján állok, amit igyekszem addig halogatni, amíg azt a minden tavasszal elvégzendő háztáji preparálás szánalmas-időleges minősége és az esztétikum közti kompromisszum lehetővé teszi. Amint ez már nem megvalósítható, veszek egy nagy levegőt, betolom a gépet a lakatoshoz és visszatérek a Xanax rendszeres használatához. Munkadíjjal, festékkel szerintem így még mindig olcsóbb, mintha ugyanezt a folyamatot egy másik (ugyancsak bontott, tehát a későbbi korrózió lehetőségének magvát Ellen Ripley hadnagyként magában hordozó) ajtó vételárával megtoldanád. (Kivéve ha a keret megengedi, mert akkor akár komplett gyári, fényezetlen ajtót is vehetsz. :wink: )
A szín miatt nem aggódnék. Jó szakember ma már simán kikeveri a helyszínen azt a fényt, amire szükséged van. Nekem pl. a színkód alapján kevertek egy mintát, majd azt addig árnyalták, amíg a legközelebb nem jutottak a karosszéria egyéb elemeinek - az évek alatt eredeti tónusából vesztett - színéhez.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.08. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
SvidronyA írta:
Döntöttem. Még a nyáron/ősszel megvívom a harcot a vasoxiddal, a dilemma a javítás vs. csere között van.


Ahogy korábban már érintőlegesen beszélgettünk róla, a touring csomiajtó kialakításában számomra örök talány lesz; a tervezőjével szívesen elbeszélgetnék, miközben egy szívlapátot rejtegetek a hátam mögött.

A kérdés engem is foglalkoztat, jelenleg a meglévő ajtó lakatolása-újrafényezése pártján állok, amit igyekszem addig halogatni, amíg azt a minden tavasszal elvégzendő háztáji preparálás szánalmas-időleges minősége és az esztétikum közti kompromisszum lehetővé teszi. Amint ez már nem megvalósítható, veszek egy nagy levegőt, betolom a gépet a lakatoshoz és visszatérek a Xanax rendszeres használatához. Munkadíjjal, festékkel szerintem így még mindig olcsóbb, mintha ugyanezt a folyamatot egy másik (ugyancsak bontott, tehát a későbbi korrózió lehetőségének magvát Ellen Ripley hadnagyként magában hordozó) ajtó vételárával megtoldanád. (Kivéve ha a keret megengedi, mert akkor akár komplett gyári, fényezetlen ajtót is vehetsz. :wink: )
A szín miatt nem aggódnék. Jó szakember ma már simán kikeveri a helyszínen azt a fényt, amire szükséged van. Nekem pl. a színkód alapján kevertek egy mintát, majd azt addig árnyalták, amíg a legközelebb nem jutottak a karosszéria egyéb elemeinek - az évek alatt eredeti tónusából vesztett - színéhez.


Nemrég látókörbe került egy BMW fan karosszériás, aki képekkel dokumentáltan dolgozik, az infrastruktúra elég szegényesnek tűnt elsőre, viszont a fiatalember eléggé őrült. Láttam, amikor egy E34-et próbált reinkarnálni. Majd megkérdezem tőle, hogy milyen fajta hozaganyagot használ fogyóelektródaként, milyen rozsdapasszivátort...stb.
Továbbá van még egy tipp: KATT!
Van egy ismerős, akinek három év múltán is nyomtalan a lakatosmunka, pedig állítása szerint Melánia makulátlan ahhoz képest, amilyen az övé volt lakatolás előtt. Mindegy, hozzájuk is elmegyek.

Egy biztos az aljánál kezdem, s úgy megyek felfelé. Még nem nagy a gáz, de a télnek rozsdamentes sasszéval akarok nekimenni.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.16. 21:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.19. 21:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tudnatok infoval segiteni? Videki vagyok es Pesten keresnek egy bontot e39 -hez.
Jobb elso sarvedo belso muanyag burkolatot keresek kulso homerovel meg egy emblemat az elejere mert valakinek megtetszett az enyem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.16. 21:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zen írta:
Sziasztok!
Tudnatok infoval segiteni? Videki vagyok es Pesten keresnek egy bontot e39 -hez.
Jobb elso sarvedo belso muanyag burkolatot keresek kulso homerovel meg egy emblemat az elejere mert valakinek megtetszett az enyem.

Szerintem ezekért egy lépést sem muszáj tenned: előbbi okán keresd Szabit, utóbbiból végtelen a kínálat neten a 2 500.-Ft-os utángyártottól a tízezres gyáriig bezárólag pl. ITT vagy ITT, de ITT is találsz :wink:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.17. 15:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.17. 15:37
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Van egy E39 Toruringom szurke /faceliftes/ . Par napja kicsit megtortem az elejet, igy most szuksegem lenne geptetore, jobb sarvedore, jobb lampatestre, es lokharitora. Ha valaki tud segiteni legyen szives irjon!

Koszonom G


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karosszéria
HozzászólásElküldve: 2015.08.17. 21:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.02. 00:00
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Kótaj
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Falvassyg írta:
Sziasztok!

Van egy E39 Toruringom szurke /faceliftes/ . Par napja kicsit megtortem az elejet, igy most szuksegem lenne geptetore, jobb sarvedore, jobb lampatestre, es lokharitora. Ha valaki tud segiteni legyen szives irjon!

Koszonom G

Keresd Schnitzer Szabit! Pü vagy mobil!

Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el

_________________
ÜDV: Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jimbi525d az itt látható tagok köszönték meg: Schnitzer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 982 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 50  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator