Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Motor és tartozékai

2006.04.06. 15:40

Sziasztok!

Engem egy E39-es 535-ös motor érdekelne komplett blokk.
Örülnék egy két tippnek, hogy honnan tudnék szerezni , mert már az összes fellelhető címen megkérdeztem, de mindenki horor áron adja. Javitani nem lehet, sajnos több helyen is ezt az információt kaptam, mivel alumínium az egész blokk.

Please segítsen valaki, mert már 1 hónapja autó nélkül vagyok!!!!

Re: Motor és tartozékai

2006.04.06. 18:47

Rengete írta:Sziasztok!

Engem egy E39-es 535-ös motor érdekelne komplett blokk.
Örülnék egy két tippnek, hogy honnan tudnék szerezni , mert már az összes fellelhető címen megkérdeztem, de mindenki horor áron adja. Javitani nem lehet, sajnos több helyen is ezt az információt kaptam, mivel alumínium az egész blokk.

Please segítsen valaki, mert már 1 hónapja autó nélkül vagyok!!!!


Mi a baj vele? Mert motoralkatrész az van, de konkrétan a blokk az lukas.

2006.04.18. 09:06

gt2256V turbofeltöltő érdekelne, 30d-ről való, akár több is.

2006.04.18. 23:04

BMW_Power írta:gt2256V turbofeltöltő érdekelne, 30d-ről való, akár több is.


Csak nem az 520d-re raknád? :D

2006.04.19. 09:00

rhantos írta:
BMW_Power írta:gt2256V turbofeltöltő érdekelne, 30d-ről való, akár több is.


Csak nem az 520d-re raknád? :D


Nálamnál okosabbak aztmondják gt15 hamar kileheli lelkét 160Ló felett, és ha megnézzük hogy más gyártók 110 lovaknál is már gt17-et raknak azért elgondolkodtató. Mutassak képet milyen szépen fityeg a 22-es a 20d-n? :-) Meg hát a jó öreg Alpina is 22-est rak fel, vagy gtb17-et a 20d-re :-)

2006.04.19. 09:49

BMW_Power írta:Nálamnál okosabbak aztmondják gt15 hamar kileheli lelkét 160Ló felett, és ha megnézzük hogy más gyártók 110 lovaknál is már gt17-et raknak azért elgondolkodtató. Mutassak képet milyen szépen fityeg a 22-es a 20d-n? :-) Meg hát a jó öreg Alpina is 22-est rak fel, vagy gtb17-et a 20d-re :-)


A 150 lovas common railen GT17 van :) Viszont szerintem a GT22 túlzás, nem lesz túl "lomha" az a turbo rá. Nem fog túl magas fordulatszámon éledni?
GT20-as is elég lehet, ez van a 25d-n. Vagy valami hibrid megoldást kéne alkalmazni, GT17 kipuff oldal, GT20 turbina oldallal :)
Hasonló kompozició egy PDTDI 2-es Golfon elég jól muzsikál évek óta, 180LE, 400Nm. Alulról éled, és végig 1,5bar-on tol leszabig. :D

2006.04.19. 10:21

2006.06.06. 17:30

Sziasztok!
Megszoptam az esős időjárást. Viz került a motorba és úgy néz ki, hogy elgörbült egy hajtókar.A főtengely még nincs kibontva de lehet, hogy az is kapott.Két hete vettem a kocsit, kitűnő állapotban, nagyon jól ment és most nagyon bánt a dolog.Aki tud bontott alkatrészt vagy bontót kérem jelezze!
tipus:528iA touring
Évjárat:1999/8
Köszönöm!

2006.06.06. 18:41

houdini írta:Sziasztok!
Megszoptam az esős időjárást. Viz került a motorba és úgy néz ki, hogy elgörbült egy hajtókar.A főtengely még nincs kibontva de lehet, hogy az is kapott.Két hete vettem a kocsit, kitűnő állapotban, nagyon jól ment és most nagyon bánt a dolog.Aki tud bontott alkatrészt vagy bontót kérem jelezze!
tipus:528iA touring
Évjárat:1999/8
Köszönöm!


Húú az fasza lehet gondolom pipa vagy! De nem mondták hogy ez BMW nem tengeralatjáró?? :twisted:

Na jó nem akarok a károdon poénkodni.

Adok egy linket hátha hasznos nemrég találtam: www.bongo.hu
Egyébként mi történt?

2006.06.06. 18:46

Hali!

Behalt a kuplungom, csúszik! Valaki nem vágja mi kell hozzá és hogy mennyibe fog fájni?

Info please!? :?

2006.06.07. 16:18

Kösz bub!
Leírom az esetet, hogy más bmw tulaj ne szopjon ekkorát.
A múlt heti és még mindíg tartó rengeteg esőzés folytán a bal oldali pollenszürő altt lévő üregben (ahol a fékrásegítő és a fékolaj tartály van)
a bejutott falevelek,egyéb növényi alkatrészek miatt eldugult az üreg vízleeresztő furata. Az üreg feltelt vízzel és egy délutáni indításnál a fékrásegítőn keresztül a motor beszívta a vizet. Motor azonnal leállítva
és jött a gondolkodás.Most mi a ... van?Nyomkodom a féket és halom,
hogy valami kuruttyol a kormány előtt. Kivettem a pollenszűrőt meg a tartóját és csuklóig érő vizet találtam az üregben. Hát ennyi.
Aki teheti nézze meg ezt az üreget meg, hogy nincs e eldugulva a leeresztő furat.
Ma délelőtt voltam egy szerelőnél a satupad alatt feküdt egy 540-es blokk. Az is így járt annyi külömbséggel, hogy neki menet közben történt az eset.Durva látvány volt.

2006.06.07. 20:01

houdini írta:Kösz bub!
Leírom az esetet, hogy más bmw tulaj ne szopjon ekkorát.
A múlt heti és még mindíg tartó rengeteg esőzés folytán a bal oldali pollenszürő altt lévő üregben (ahol a fékrásegítő és a fékolaj tartály van)
a bejutott falevelek,egyéb növényi alkatrészek miatt eldugult az üreg vízleeresztő furata. Az üreg feltelt vízzel és egy délutáni indításnál a fékrásegítőn keresztül a motor beszívta a vizet. Motor azonnal leállítva
és jött a gondolkodás.Most mi a ... van?Nyomkodom a féket és halom,
hogy valami kuruttyol a kormány előtt. Kivettem a pollenszűrőt meg a tartóját és csuklóig érő vizet találtam az üregben. Hát ennyi.
Aki teheti nézze meg ezt az üreget meg, hogy nincs e eldugulva a leeresztő furat.
Ma délelőtt voltam egy szerelőnél a satupad alatt feküdt egy 540-es blokk. Az is így járt annyi külömbséggel, hogy neki menet közben történt az eset.Durva látvány volt.



Köszönjük az infót!

Amint tudom belenézek mert nem szeretnék így járni ha nem muszáj!

2006.06.07. 20:36

Polenszűrő aljzat fedő: evvel nagyon kell vigyázni, azt tapasztaltam hogy kétféleképpen lehet visszatenni. Ha jól van visszatéve akkor kivezeti az ablakról lecsurgó vizet oldalra a sárvédőhöz. DE !!!! ha a szélvédő oldalon közel a sárvédőhöz nem a csatorna pereme alá hanem elé van bedugva és úgy lehajtva akkor valóban a jó nagy teknő telik meg vízzel mert a teknő leeresztője jóval szűkebb és többnyire tele van falevéllel.
Le fogom fényképezni mire gondolok mert így bonyolult.
Szóval alapban NEM megy egyáltalán víz abba a teknőbe hanem a fedél csatornája kivezeti oldalra a sárvédő alá.

2006.06.07. 21:07

BMW_Power írta:Polenszűrő aljzat fedő: evvel nagyon kell vigyázni, azt tapasztaltam hogy kétféleképpen lehet visszatenni. Ha jól van visszatéve akkor kivezeti az ablakról lecsurgó vizet oldalra a sárvédőhöz. DE !!!! ha a szélvédő oldalon közel a sárvédőhöz nem a csatorna pereme alá hanem elé van bedugva és úgy lehajtva akkor valóban a jó nagy teknő telik meg vízzel mert a teknő leeresztője jóval szűkebb és többnyire tele van falevéllel.
Le fogom fényképezni mire gondolok mert így bonyolult.
Szóval alapban NEM megy egyáltalán víz abba a teknőbe hanem a fedél csatornája kivezeti oldalra a sárvédő alá.



Hi,
Szólj ha csináltál fotót, nem teljesen látom magam előtt a kocsi meg nincs most kéznél.

Köszi

2006.07.30. 14:05

Engem egy kis szivattyú érdekelne estére lefotozom hogyan is néz ki, azt hiszem az ablakmoso tartozéka!
De estére lövök pár képet :)

2006.09.12. 09:00

Sziasztok emberek!

Valószinű beszart az önindítóm! :oops: Van 1 infóm 2003-as önindítóról=25e ft.Ki milyen árakkal találkozott? Mennyi lehet az uj?Előre is köszi!

2006.09.12. 09:26

Szupercsiki írta:Sziasztok emberek!

Valószinű beszart az önindítóm! :oops: Van 1 infóm 2003-as önindítóról=25e ft.Ki milyen árakkal találkozott? Mennyi lehet az uj?Előre is köszi!


Az új önindító 70 100,- kedvezménnyel, és le kell adni a régit, van olyan verzió is, hogy nem kell leadni, de akkor mindjárt 97k-ra ugrik az ára :(
Viszont, ha csak a mágneskapcsolót kell cserélni, akkor az jóval tescosabb 13 500,-

2006.09.12. 09:54

Kösz az infót!Mindjárt jön egy tesó,aki elvontat a szerelőhöz,mert az aksim is lemerült!Remélem én is hogy csak az olcsóbbik verzió lesz! :cry:

2006.10.31. 17:43

Csau!

Főtengely jeladóra lenne szükségem, gyorsan!

Tipus: (E39) 523i 97'

Kösz.

szervószivattyú

2007.02.20. 23:40

Sziasztok!
Haldoklik a szervószivattyúm mit ér egy új vagy bontott? 1998.11 havi 528-as
Hozzászólás küldése

VigLink badge