* *
Pontos idő: 2018.08.16. 08:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 529 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Motor és tartozékai
HozzászólásElküldve: 2006.04.06. 15:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.06. 00:00
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Engem egy E39-es 535-ös motor érdekelne komplett blokk.
Örülnék egy két tippnek, hogy honnan tudnék szerezni , mert már az összes fellelhető címen megkérdeztem, de mindenki horor áron adja. Javitani nem lehet, sajnos több helyen is ezt az információt kaptam, mivel alumínium az egész blokk.

Please segítsen valaki, mert már 1 hónapja autó nélkül vagyok!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Motor és tartozékai
HozzászólásElküldve: 2006.04.06. 18:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rengete írta:
Sziasztok!

Engem egy E39-es 535-ös motor érdekelne komplett blokk.
Örülnék egy két tippnek, hogy honnan tudnék szerezni , mert már az összes fellelhető címen megkérdeztem, de mindenki horor áron adja. Javitani nem lehet, sajnos több helyen is ezt az információt kaptam, mivel alumínium az egész blokk.

Please segítsen valaki, mert már 1 hónapja autó nélkül vagyok!!!!


Mi a baj vele? Mert motoralkatrész az van, de konkrétan a blokk az lukas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.18. 09:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
gt2256V turbofeltöltő érdekelne, 30d-ről való, akár több is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.18. 23:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
gt2256V turbofeltöltő érdekelne, 30d-ről való, akár több is.


Csak nem az 520d-re raknád? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.19. 09:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
rhantos írta:
BMW_Power írta:
gt2256V turbofeltöltő érdekelne, 30d-ről való, akár több is.


Csak nem az 520d-re raknád? :D


Nálamnál okosabbak aztmondják gt15 hamar kileheli lelkét 160Ló felett, és ha megnézzük hogy más gyártók 110 lovaknál is már gt17-et raknak azért elgondolkodtató. Mutassak képet milyen szépen fityeg a 22-es a 20d-n? :-) Meg hát a jó öreg Alpina is 22-est rak fel, vagy gtb17-et a 20d-re :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.19. 09:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
Nálamnál okosabbak aztmondják gt15 hamar kileheli lelkét 160Ló felett, és ha megnézzük hogy más gyártók 110 lovaknál is már gt17-et raknak azért elgondolkodtató. Mutassak képet milyen szépen fityeg a 22-es a 20d-n? :-) Meg hát a jó öreg Alpina is 22-est rak fel, vagy gtb17-et a 20d-re :-)


A 150 lovas common railen GT17 van :) Viszont szerintem a GT22 túlzás, nem lesz túl "lomha" az a turbo rá. Nem fog túl magas fordulatszámon éledni?
GT20-as is elég lehet, ez van a 25d-n. Vagy valami hibrid megoldást kéne alkalmazni, GT17 kipuff oldal, GT20 turbina oldallal :)
Hasonló kompozició egy PDTDI 2-es Golfon elég jól muzsikál évek óta, 180LE, 400Nm. Alulról éled, és végig 1,5bar-on tol leszabig. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.19. 10:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.06. 17:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.06. 01:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Megszoptam az esős időjárást. Viz került a motorba és úgy néz ki, hogy elgörbült egy hajtókar.A főtengely még nincs kibontva de lehet, hogy az is kapott.Két hete vettem a kocsit, kitűnő állapotban, nagyon jól ment és most nagyon bánt a dolog.Aki tud bontott alkatrészt vagy bontót kérem jelezze!
tipus:528iA touring
Évjárat:1999/8
Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.06. 18:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
houdini írta:
Sziasztok!
Megszoptam az esős időjárást. Viz került a motorba és úgy néz ki, hogy elgörbült egy hajtókar.A főtengely még nincs kibontva de lehet, hogy az is kapott.Két hete vettem a kocsit, kitűnő állapotban, nagyon jól ment és most nagyon bánt a dolog.Aki tud bontott alkatrészt vagy bontót kérem jelezze!
tipus:528iA touring
Évjárat:1999/8
Köszönöm!


Húú az fasza lehet gondolom pipa vagy! De nem mondták hogy ez BMW nem tengeralatjáró?? :twisted:

Na jó nem akarok a károdon poénkodni.

Adok egy linket hátha hasznos nemrég találtam: www.bongo.hu
Egyébként mi történt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.06. 18:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Behalt a kuplungom, csúszik! Valaki nem vágja mi kell hozzá és hogy mennyibe fog fájni?

Info please!? :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.07. 16:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.06. 01:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kösz bub!
Leírom az esetet, hogy más bmw tulaj ne szopjon ekkorát.
A múlt heti és még mindíg tartó rengeteg esőzés folytán a bal oldali pollenszürő altt lévő üregben (ahol a fékrásegítő és a fékolaj tartály van)
a bejutott falevelek,egyéb növényi alkatrészek miatt eldugult az üreg vízleeresztő furata. Az üreg feltelt vízzel és egy délutáni indításnál a fékrásegítőn keresztül a motor beszívta a vizet. Motor azonnal leállítva
és jött a gondolkodás.Most mi a ... van?Nyomkodom a féket és halom,
hogy valami kuruttyol a kormány előtt. Kivettem a pollenszűrőt meg a tartóját és csuklóig érő vizet találtam az üregben. Hát ennyi.
Aki teheti nézze meg ezt az üreget meg, hogy nincs e eldugulva a leeresztő furat.
Ma délelőtt voltam egy szerelőnél a satupad alatt feküdt egy 540-es blokk. Az is így járt annyi külömbséggel, hogy neki menet közben történt az eset.Durva látvány volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.07. 20:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
houdini írta:
Kösz bub!
Leírom az esetet, hogy más bmw tulaj ne szopjon ekkorát.
A múlt heti és még mindíg tartó rengeteg esőzés folytán a bal oldali pollenszürő altt lévő üregben (ahol a fékrásegítő és a fékolaj tartály van)
a bejutott falevelek,egyéb növényi alkatrészek miatt eldugult az üreg vízleeresztő furata. Az üreg feltelt vízzel és egy délutáni indításnál a fékrásegítőn keresztül a motor beszívta a vizet. Motor azonnal leállítva
és jött a gondolkodás.Most mi a ... van?Nyomkodom a féket és halom,
hogy valami kuruttyol a kormány előtt. Kivettem a pollenszűrőt meg a tartóját és csuklóig érő vizet találtam az üregben. Hát ennyi.
Aki teheti nézze meg ezt az üreget meg, hogy nincs e eldugulva a leeresztő furat.
Ma délelőtt voltam egy szerelőnél a satupad alatt feküdt egy 540-es blokk. Az is így járt annyi külömbséggel, hogy neki menet közben történt az eset.Durva látvány volt.



Köszönjük az infót!

Amint tudom belenézek mert nem szeretnék így járni ha nem muszáj!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.07. 20:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Polenszűrő aljzat fedő: evvel nagyon kell vigyázni, azt tapasztaltam hogy kétféleképpen lehet visszatenni. Ha jól van visszatéve akkor kivezeti az ablakról lecsurgó vizet oldalra a sárvédőhöz. DE !!!! ha a szélvédő oldalon közel a sárvédőhöz nem a csatorna pereme alá hanem elé van bedugva és úgy lehajtva akkor valóban a jó nagy teknő telik meg vízzel mert a teknő leeresztője jóval szűkebb és többnyire tele van falevéllel.
Le fogom fényképezni mire gondolok mert így bonyolult.
Szóval alapban NEM megy egyáltalán víz abba a teknőbe hanem a fedél csatornája kivezeti oldalra a sárvédő alá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.07. 21:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
Polenszűrő aljzat fedő: evvel nagyon kell vigyázni, azt tapasztaltam hogy kétféleképpen lehet visszatenni. Ha jól van visszatéve akkor kivezeti az ablakról lecsurgó vizet oldalra a sárvédőhöz. DE !!!! ha a szélvédő oldalon közel a sárvédőhöz nem a csatorna pereme alá hanem elé van bedugva és úgy lehajtva akkor valóban a jó nagy teknő telik meg vízzel mert a teknő leeresztője jóval szűkebb és többnyire tele van falevéllel.
Le fogom fényképezni mire gondolok mert így bonyolult.
Szóval alapban NEM megy egyáltalán víz abba a teknőbe hanem a fedél csatornája kivezeti oldalra a sárvédő alá.



Hi,
Szólj ha csináltál fotót, nem teljesen látom magam előtt a kocsi meg nincs most kéznél.

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.30. 14:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Engem egy kis szivattyú érdekelne estére lefotozom hogyan is néz ki, azt hiszem az ablakmoso tartozéka!
De estére lövök pár képet :)

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.12. 09:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.26. 00:00
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Mezőkövesd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok emberek!

Valószinű beszart az önindítóm! :oops: Van 1 infóm 2003-as önindítóról=25e ft.Ki milyen árakkal találkozott? Mennyi lehet az uj?Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.12. 09:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szupercsiki írta:
Sziasztok emberek!

Valószinű beszart az önindítóm! :oops: Van 1 infóm 2003-as önindítóról=25e ft.Ki milyen árakkal találkozott? Mennyi lehet az uj?Előre is köszi!


Az új önindító 70 100,- kedvezménnyel, és le kell adni a régit, van olyan verzió is, hogy nem kell leadni, de akkor mindjárt 97k-ra ugrik az ára :(
Viszont, ha csak a mágneskapcsolót kell cserélni, akkor az jóval tescosabb 13 500,-


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.12. 09:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.26. 00:00
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Mezőkövesd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kösz az infót!Mindjárt jön egy tesó,aki elvontat a szerelőhöz,mert az aksim is lemerült!Remélem én is hogy csak az olcsóbbik verzió lesz! :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.31. 17:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csau!

Főtengely jeladóra lenne szükségem, gyorsan!

Tipus: (E39) 523i 97'

Kösz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szervószivattyú
HozzászólásElküldve: 2007.02.20. 23:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Haldoklik a szervószivattyúm mit ér egy új vagy bontott? 1998.11 havi 528-as


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 529 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator