* *
Pontos idő: 2024.05.22. 14:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 136 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.25. 09:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helyzet a következő: Megvolt elöl a fékbetét csere és lessz tárcsa is. A gyári fékbetét alá lehet berakni lyukacsos tárcsát??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.25. 23:38 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
Helyzet a következő: Megvolt elöl a fékbetét csere és lessz tárcsa is. A gyári fékbetét alá lehet berakni lyukacsos tárcsát??

Miért ne lehetne?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 09:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
Helyzet a következő: Megvolt elöl a fékbetét csere és lessz tárcsa is. A gyári fékbetét alá lehet berakni lyukacsos tárcsát??


Nem egyszerre kellett volna a betétet a tárcsával cserélni?... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 13:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
e39chip írta:
Helyzet a következő: Megvolt elöl a fékbetét csere és lessz tárcsa is. A gyári fékbetét alá lehet berakni lyukacsos tárcsát??


Nem egyszerre kellett volna a betétet a tárcsával cserélni?... :oops:


Hááát szerintem is egyszere kellett volna. A betét most hozzá kopik az régi tárcsához és tulajdonképpen a tárcsa cserénél betétet is célszerű cserélni. Vagy várhatsz mire újra összekopik addig óvatos közlekedést kell folytatni.

Jackson, aki ilyet inkább nem csinál

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 13:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
strobi írta:
e39chip írta:
Helyzet a következő: Megvolt elöl a fékbetét csere és lessz tárcsa is. A gyári fékbetét alá lehet berakni lyukacsos tárcsát??


Nem egyszerre kellett volna a betétet a tárcsával cserélni?... :oops:


Hááát szerintem is egyszere kellett volna. A betét most hozzá kopik az régi tárcsához és tulajdonképpen a tárcsa cserénél betétet is célszerű cserélni. Vagy várhatsz mire újra összekopik addig óvatos közlekedést kell folytatni.

Jackson, aki ilyet inkább nem csinál

Fel lett szabályozva a tárcsa! 1 mm-es válla volt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 14:07 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
jackson írta:
strobi írta:
e39chip írta:
Helyzet a következő: Megvolt elöl a fékbetét csere és lessz tárcsa is. A gyári fékbetét alá lehet berakni lyukacsos tárcsát??


Nem egyszerre kellett volna a betétet a tárcsával cserélni?... :oops:


Hááát szerintem is egyszere kellett volna. A betét most hozzá kopik az régi tárcsához és tulajdonképpen a tárcsa cserénél betétet is célszerű cserélni. Vagy várhatsz mire újra összekopik addig óvatos közlekedést kell folytatni.

Jackson, aki ilyet inkább nem csinál

Fel lett szabályozva a tárcsa! 1 mm-es válla volt

Ez az igazi sufnyi tuning egy BMW-n féktárcsát szabályozni :!: :oops: :oops: :oops: :oops:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 14:09 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja az akkor 2x1mm+a szabályzás az már erősen kuka mert méret alatti :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 15:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Ja az akkor 2x1mm+a szabályzás az már erősen kuka mert méret alatti :!:

Na!! most miért fikáztok??!!
Elért ide is a gazdasági világválság!! :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 16:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
nem fikáznak, csak azért ez veszélyes. egy ötvenesből már megvan egy luggatott Zimmermann Textar betétekkel, előre, párban. ezen nem érdemes spórolni, mert a fék azért mégiscsak fontos. ha mégis csak kéne, keresd AlpinaFan-t!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 17:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
nem fikáznak, csak azért ez veszélyes. egy ötvenesből már megvan egy luggatott Zimmermann Textar betétekkel, előre, párban. ezen nem érdemes spórolni, mert a fék azért mégiscsak fontos. ha mégis csak kéne, keresd AlpinaFan-t!
Jó oké!
Lessz tárcsa csere, az autó még ott áll a szerelőnél! szóval kb 100 m van a betétekben. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 20:22 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
admin írta:
Ja az akkor 2x1mm+a szabályzás az már erősen kuka mert méret alatti :!:

Na!! most miért fikáztok??!!
Elért ide is a gazdasági világválság!! :oops:

Szerintem nem ezen kéne spórolni!Hanem a faceliftes lámpán.

Labinak teljesen igaza van.

Amúgy meg felőlem azt csinálsz amit akarsz csak majd ha leszakad a tárcsa az agyról és lesz egy baleset rád vernek mindent amiért nem is te voltál a hibás!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 21:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
e39chip írta:
admin írta:
Ja az akkor 2x1mm+a szabályzás az már erősen kuka mert méret alatti :!:

Na!! most miért fikáztok??!!
Elért ide is a gazdasági világválság!! :oops:

Szerintem nem ezen kéne spórolni!Hanem a faceliftes lámpán.

Labinak teljesen igaza van.

Amúgy meg felőlem azt csinálsz amit akarsz csak majd ha leszakad a tárcsa az agyról és lesz egy baleset rád vernek mindent amiért nem is te voltál a hibás!

Helo
Ebben igazatok van a FÉKEN és a GUMIKON nem szabad sporolni a többi extra nagy zene stb... az csak másodlagos
200 loerös autonál életvaszélyes és öngyilkosság a tárcsát szabályozni . A talin AlpinaFan-nal erröl is beszéltünk a tárcsa képes szét robbani is ha nem megfelelö
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.27. 08:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
nem fikáznak, csak azért ez veszélyes. egy ötvenesből már megvan egy luggatott Zimmermann Textar betétekkel, előre, párban. ezen nem érdemes spórolni, mert a fék azért mégiscsak fontos. ha mégis csak kéne, keresd AlpinaFan-t!


Ha már itt tartunk és admin is javasolta kukázzam az első Jurid fék betéteket és csere textar-ra akkor mi a klubos fékbetét beszerzési forrás? Alpina? Övé az ap-trade-es honlap? Ja meg mennyi a textar betét? Gyári beszállitósat vagy BMW-t szoktatok rakni bele?

Jackson, aki betét cserén gondolkodik

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.27. 09:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.04. 01:00
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Vas Megye-Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E36
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!

Én tudok neked fékbe segíteni!

m_attila
20/326-4882

jackson írta:
Labi írta:
nem fikáznak, csak azért ez veszélyes. egy ötvenesből már megvan egy luggatott Zimmermann Textar betétekkel, előre, párban. ezen nem érdemes spórolni, mert a fék azért mégiscsak fontos. ha mégis csak kéne, keresd AlpinaFan-t!


Ha már itt tartunk és admin is javasolta kukázzam az első Jurid fék betéteket és csere textar-ra akkor mi a klubos fékbetét beszerzési forrás? Alpina? Övé az ap-trade-es honlap? Ja meg mennyi a textar betét? Gyári beszállitósat vagy BMW-t szoktatok rakni bele?

Jackson, aki betét cserén gondolkodik
-


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.27. 09:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:
Labi írta:
nem fikáznak, csak azért ez veszélyes. egy ötvenesből már megvan egy luggatott Zimmermann Textar betétekkel, előre, párban. ezen nem érdemes spórolni, mert a fék azért mégiscsak fontos. ha mégis csak kéne, keresd AlpinaFan-t!


Ha már itt tartunk és admin is javasolta kukázzam az első Jurid fék betéteket és csere textar-ra akkor mi a klubos fékbetét beszerzési forrás? Alpina? Övé az ap-trade-es honlap? Ja meg mennyi a textar betét? Gyári beszállitósat vagy BMW-t szoktatok rakni bele?

Jackson, aki betét cserén gondolkodik


igen. keresd AlpinaFan-t! új és garis anyagot ad. ha kell a száma, megadom...de asszem az van fenn a honlapon is.

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.27. 16:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Dzsekó! meg van küldve vala. :P

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.17. 17:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.12. 01:00
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Most kéne vennem előre féket az autómra! Szerintetek gyárit vegyek, vagy zimmermant?

Erősebb fékezések után nem kezd el rázni az utángyártott?

Ha valaki tud jó áron vevő vagyok rá...

(E39 530D 2000-ből)



Előre is köszi a segítséget...


Ãœdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.17. 17:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Forest írta:
Sziasztok!

Most kéne vennem előre féket az autómra! Szerintetek gyárit vegyek, vagy zimmermant?

Erősebb fékezések után nem kezd el rázni az utángyártott?

Ha valaki tud jó áron vevő vagyok rá...

(E39 530D 2000-ből)



Előre is köszi a segítséget...


Ãœdv


H!

Több tagnak van Zimmermann de panasz nem volt még rá. Jó árat kapsz a webshopban is Attliától.

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.16. 18:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.23. 00:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: baja
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

tud valaki szerezni abs vezérlő elektronikát e-39-hez 528i?
bosch 0265 900 001 számú kellene , bontott vagy új.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.16. 22:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
thomas528i írta:
sziasztok!

tud valaki szerezni abs vezérlő elektronikát e-39-hez 528i?
bosch 0265 900 001 számú kellene , bontott vagy új.

Vaterán
A száma nem az :roll: De szerintem jó

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 136 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator