* *
Pontos idő: 2024.05.12. 15:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 252 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2011.08.07. 19:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
nem Béla de Müller

Ilyet még tudok én is :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2011.08.07. 20:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
MChris írta:

2 Béla van:

Balról jobbra: II. Béla (ifj.Müller Béla) aztán I. Béla (avagy Smidman Béla) végül unokatesó aki nem Béla de Müller


Megzavart, hogy egyforma a frizurájuk :D II. Bélának jó a fürdőgatyája! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.08. 12:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
Ne haragudj kedves főnököm, most is mint máskor, megint nem voltál elég figyelmes, az onlineteilén nettó árak vannak megadva. Mi is rengeteg árut szállítunk így, de csak EU-ba érvényes adószámmal. Persze megveheted nettóban, ha van adószámod, de azután el kell számolnod a NAV felé online. Lehet simlizni, csak megéri-e?

Ezt az onlineteile oldalról másoltam:" A megadott árak nettó árak, nem tartalmazzák az ÁFA értékét, "

Nem tudom miért, de úgy érzem mintha állandóan fogást keresnél rajtam. Tán ennyire bekavartam a BMW alkatrészpiacban?


Mint látom a főnöközést rossz néven veszed inkább hanyagolom (mint topik gazdira gondoltam megtisztelés gyanánt).

A nettó kontra bruttó: Azért bátorkodtam leírni az árait mert hogy ennyiért megszerezhető (kvázi bruttó) nem náluk. Tudom természetesen mindenki fizeti az adóját és jog követő magatartást folytat nem csak fórumon de az egész világon.

Jackson, aki wörd piiiic (aki nem érti világ béke amit mindig benyögnek a szépségkirálynők a kérdésre mit szeretnének)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.08. 21:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:
BMWMuller írta:
Ne haragudj kedves főnököm, most is mint máskor, megint nem voltál elég figyelmes, az onlineteilén nettó árak vannak megadva. Mi is rengeteg árut szállítunk így, de csak EU-ba érvényes adószámmal. Persze megveheted nettóban, ha van adószámod, de azután el kell számolnod a NAV felé online. Lehet simlizni, csak megéri-e?

Ezt az onlineteile oldalról másoltam:" A megadott árak nettó árak, nem tartalmazzák az ÁFA értékét, "

Nem tudom miért, de úgy érzem mintha állandóan fogást keresnél rajtam. Tán ennyire bekavartam a BMW alkatrészpiacban?


Mint látom a főnöközést rossz néven veszed inkább hanyagolom (mint topik gazdira gondoltam megtisztelés gyanánt).

A nettó kontra bruttó: Azért bátorkodtam leírni az árait mert hogy ennyiért megszerezhető (kvázi bruttó) nem náluk. Tudom természetesen mindenki fizeti az adóját és jog követő magatartást folytat nem csak fórumon de az egész világon.

Jackson, aki wörd piiiic (aki nem érti világ béke amit mindig benyögnek a szépségkirálynők a kérdésre mit szeretnének)


Szia Főnök úr

Engem egyáltalán nem zavar a megszólítás, akár még "Öreganyád"-nak is szólíthatsz. Egy kissé inkább az zavar, hogy hülyeségeken megy a kötözködés néha. De "wörd píísz", ha erre jársz vendégem vagy egy sörre (borra, pálinkára), ha no alkohol, akkor egy bánegresi hüsire. Még személyesen úgysem beszélgettünk.

üdv.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.08. 23:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
Még személyesen úgysem beszélgettünk.

üdv.

Akkor a kevés szerencsés ember közé tartozol :!:
A faszi nem is vesz levegőt! :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.09. 07:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Akkor a kevés szerencsés ember közé tartozol :!:
A faszi nem is vesz levegőt! :lol:


:taps: :franko:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.11. 10:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Eredeti E39 Facelift utáni fehérindexes Hella Xenon fényszóró pár, azonnal raktárról 238.560Ft

Kép

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.09.05. 14:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
odus írta:
Szia!

Ez a toronymerevítő mire jó?

Üdv.

Odus
Szia! Versenysportban alap követelmény. A futóművet teszi feszessé, oly módon, hogy a nagy kanyarsebességnél a külső ívre terhelődő erőhatásoktól elmozdulni képes szerkezeti egységeket stabilan tartja. Ezáltal a kanyarsebesség növekedik. Levi M5 leírta a videójára reagálva, kb. 15-20 km-el tud többet miatta az autója a kanyarban.


Újoncként nem kellene beleszólnom, de...
A magyarázat tudományos, de nem teljesen helytálló. Persze csak ha jól értelmezem a fentieket...
A nagyobb kanyarsebességet a keményebb rugók és a feszesebb csillapítók adják.
Ezek viszont nagyobb terhelést jelentenek a tornyok számára.

A toronymerevítő szerepe : a karosszéria merevségét növeli.
( Ezt már muhaati leírta... )

A kanyarsebesség biztosan nem fog a fent említett mértékben emelkedni, legalábbis csak ettől nem.
Persze ez csak a saját, szubjektív véleményem.

Eltelt kis idő, sajnos nem tudok fórumozni a sok munka miatt! Erről a dologról telón utána érdeklődtem Katona Gábor mesternél és Márk fiánál is. Dömsöd, van tudás a hátuk mögött. Elmondták egybehangzóan a gondolataikat a toronymerevítővel kapcsolatban. A kanyarsebességre nincs befolyással! Milliméterekben mérhető a tornyok elmozdulása egymáshoz viszonyítva. Ebből következik: A magyarázatom nem volt helytálló!


Sziasztok!
Nem bírom ki, hogy ehhez a témához ne szóljak hozzá!
Nekem a mostani előtt egy "M" 535i volt.
Abban volt torony merevítő! Hozzá kell tennem, azt is, hogy litty-lötty volt nélküle...
Egyébként bárki tesztelheti a vasát! Nem kell hozzá semmi, csak egy mérőszalag és egy emelő!
Mérd meg a torony távolságát, majd emeld fel valamelyik elejét a gépnek (jó magasra) aztán mérd meg megint... Lesz döbbenet! A többit mindenkinek a fantáziájára bízom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.09.05. 16:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
odus írta:
Szia!

Ez a toronymerevítő mire jó?

Üdv.

Odus
Szia! Versenysportban alap követelmény. A futóművet teszi feszessé, oly módon, hogy a nagy kanyarsebességnél a külső ívre terhelődő erőhatásoktól elmozdulni képes szerkezeti egységeket stabilan tartja. Ezáltal a kanyarsebesség növekedik. Levi M5 leírta a videójára reagálva, kb. 15-20 km-el tud többet miatta az autója a kanyarban.


Újoncként nem kellene beleszólnom, de...
A magyarázat tudományos, de nem teljesen helytálló. Persze csak ha jól értelmezem a fentieket...
A nagyobb kanyarsebességet a keményebb rugók és a feszesebb csillapítók adják.
Ezek viszont nagyobb terhelést jelentenek a tornyok számára.

A toronymerevítő szerepe : a karosszéria merevségét növeli.
( Ezt már muhaati leírta... )

A kanyarsebesség biztosan nem fog a fent említett mértékben emelkedni, legalábbis csak ettől nem.
Persze ez csak a saját, szubjektív véleményem.

Eltelt kis idő, sajnos nem tudok fórumozni a sok munka miatt! Erről a dologról telón utána érdeklődtem Katona Gábor mesternél és Márk fiánál is. Dömsöd, van tudás a hátuk mögött. Elmondták egybehangzóan a gondolataikat a toronymerevítővel kapcsolatban. A kanyarsebességre nincs befolyással! Milliméterekben mérhető a tornyok elmozdulása egymáshoz viszonyítva. Ebből következik: A magyarázatom nem volt helytálló!


Sziasztok!
Nem bírom ki, hogy ehhez a témához ne szóljak hozzá!
Nekem a mostani előtt egy "M" 535i volt.
Abban volt torony merevítő! Hozzá kell tennem, azt is, hogy litty-lötty volt nélküle...
Egyébként bárki tesztelheti a vasát! Nem kell hozzá semmi, csak egy mérőszalag és egy emelő!
Mérd meg a torony távolságát, majd emeld fel valamelyik elejét a gépnek (jó magasra) aztán mérd meg megint... Lesz döbbenet! A többit mindenkinek a fantáziájára bízom!



Ott a pont és ugyan megkésve, de igazolom az állítást !
Már láttam pár versenyautót és volt amelyikhez közel is engedtek :lol:

_________________
http://www.szttrally.com/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.09.05. 21:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tanktaz írta:
kbhont írta:
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
Szia! Versenysportban alap követelmény. A futóművet teszi feszessé, oly módon, hogy a nagy kanyarsebességnél a külső ívre terhelődő erőhatásoktól elmozdulni képes szerkezeti egységeket stabilan tartja. Ezáltal a kanyarsebesség növekedik. Levi M5 leírta a videójára reagálva, kb. 15-20 km-el tud többet miatta az autója a kanyarban.


Újoncként nem kellene beleszólnom, de...
A magyarázat tudományos, de nem teljesen helytálló. Persze csak ha jól értelmezem a fentieket...
A nagyobb kanyarsebességet a keményebb rugók és a feszesebb csillapítók adják.
Ezek viszont nagyobb terhelést jelentenek a tornyok számára.

A toronymerevítő szerepe : a karosszéria merevségét növeli.
( Ezt már muhaati leírta... )

A kanyarsebesség biztosan nem fog a fent említett mértékben emelkedni, legalábbis csak ettől nem.
Persze ez csak a saját, szubjektív véleményem.

Eltelt kis idő, sajnos nem tudok fórumozni a sok munka miatt! Erről a dologról telón utána érdeklődtem Katona Gábor mesternél és Márk fiánál is. Dömsöd, van tudás a hátuk mögött. Elmondták egybehangzóan a gondolataikat a toronymerevítővel kapcsolatban. A kanyarsebességre nincs befolyással! Milliméterekben mérhető a tornyok elmozdulása egymáshoz viszonyítva. Ebből következik: A magyarázatom nem volt helytálló!


Sziasztok!
Nem bírom ki, hogy ehhez a témához ne szóljak hozzá!
Nekem a mostani előtt egy "M" 535i volt.
Abban volt torony merevítő! Hozzá kell tennem, azt is, hogy litty-lötty volt nélküle...
Egyébként bárki tesztelheti a vasát! Nem kell hozzá semmi, csak egy mérőszalag és egy emelő!
Mérd meg a torony távolságát, majd emeld fel valamelyik elejét a gépnek (jó magasra) aztán mérd meg megint... Lesz döbbenet! A többit mindenkinek a fantáziájára bízom!



Ott a pont és ugyan megkésve, de igazolom az állítást !
Már láttam pár versenyautót és volt amelyikhez közel is engedtek :lol:


Apa kezdőőőődik!!! :D
Én is láttam már versenyautót ( sőt vezettem is párszor... ), de ez az "eszmecsere" nem erről szólt.
Legalábbis részemről. Nem azt mondtam , hogy a toronymerevítő nem ér semmit, hanem azt , hogy normál futóművel, normál kerekekkel, normál közlekedés mellett nincs jelentősége.
Ha már van egy komoly futóműved, legalább 18"-os /40 gumid, és ezt ki is autózgatod, akkor kell toronymerevítő is.
( Kivétel erősíti a szabályt, nem véletlen hogy ds520-al kezdtünk vitázni, mivel Ő úgy hajt , mintha versenypályán lenne. Nem hiszem, hogy sokan közlekednek így... ) De ha mégis akkor, bocs, kell a toronymerevítő ! Sőt nélkülözhetetlen! :oops:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.05. 23:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nyugalom, nem akartam én senkit megenni, csak leírtam a véleményem. Én is hasonlóan szoktam néha hajtani és ezért érzem a különbséget. Teljesen 1etértek az állításoddal és nem is vitattam!

_________________
http://www.szttrally.com/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.06. 00:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Mivel újra előkerült a téma és ha valaki szeretne egy profi toronymerevítőt, csinálok egy kis akciót. A lentebb felsorolt toronymerevítőket beszerzési áron adom annak, aki elsőként megrendeli. Mint említettétek, a hajtósabbaknál van menetdinamikai jelentősége is, de aki nagyon pöpec a motorterére, annak esztétikailag sem utolsó.

E39 polírozott aluminium München Edition 27.260Ft

Kép

E39 polírozott aluminium EVO München Edition 39.020Ft

Kép

E39 polírozott aluminium München Edition 8 hengers modellekhez 32.400Ft

Kép

E39 Schmiedmann aluminium/carbon 88.230Ft

Kép

Kép

E60 E61 polírozott aluminium München Edition 38.130Ft

Kép

Kép

E60 E61 carbon/aluminium München Edition 82.755Ft

Kép

Kép

Kép

E60 E61 AC Schnitzer 290.645Ft

Kép

Kép

Kép

Kép

E38 polírozott aluminium München Edition 29.940Ft

Kép

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.09. 20:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
BMW E39 FK sport futóműgarnitúra, hátul fix 40mm, elöl 40-65mm között állítható az ültetés.


Ár 72.800Ft/szett
.
A szett a képen látható elemeket tartalmazza.

Kép

Szia!

Sajnos pü-be ill Chat-be nem jön össze a párbeszéd, ezért próbálom itt...
Érdeklődnék, hogy a fent látható FK futómű garnitúra melyik típusokba való?
Nekem BU81860-ba kellene!
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.09. 22:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
kbhont írta:
BMWMuller írta:
BMW E39 FK sport futóműgarnitúra, hátul fix 40mm, elöl 40-65mm között állítható az ültetés.


Ár 72.800Ft/szett
.
A szett a képen látható elemeket tartalmazza.

Kép

Szia!

Sajnos pü-be ill Chat-be nem jön össze a párbeszéd, ezért próbálom itt...
Érdeklődnék, hogy a fent látható FK futómű garnitúra melyik típusokba való?
Nekem BU81860-ba kellene!
Köszi!


Szia

Ez csak egy egyszeri akció volt már két hónapja elvitték az utolsó szettet is. Sajnos szerintem ilyen áron már nem nagyon lesz komplett futómű. Ha esetleg más is megfelelne az oldalunkon itt találod: http://www.schmiedmann.hu/5_series/E39/ ... Tuning.htm

üdv.

Müller Béla

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.09. 22:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
kbhont írta:
BMWMuller írta:
BMW E39 FK sport futóműgarnitúra, hátul fix 40mm, elöl 40-65mm között állítható az ültetés.


Ár 72.800Ft/szett
.
A szett a képen látható elemeket tartalmazza.

Kép

Szia!

Sajnos pü-be ill Chat-be nem jön össze a párbeszéd, ezért próbálom itt...
Érdeklődnék, hogy a fent látható FK futómű garnitúra melyik típusokba való?
Nekem BU81860-ba kellene!
Köszi!


Szia

Ez csak egy egyszeri akció volt már két hónapja elvitték az utolsó szettet is. Sajnos szerintem ilyen áron már nem nagyon lesz komplett futómű. Ha esetleg más is megfelelne az oldalunkon itt találod: http://www.schmiedmann.hu/5_series/E39/ ... Tuning.htm

üdv.

Müller Béla


Szomorú...!
Erről a szettről van valami plusz infód?
Coilover kit -Low budget- hight adjustable front 40-50MM + rear 40-50MM


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.12. 20:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
kbhont írta:
BMWMuller írta:
kbhont írta:
BMWMuller írta:
BMW E39 FK sport futóműgarnitúra, hátul fix 40mm, elöl 40-65mm között állítható az ültetés.


Ár 72.800Ft/szett
.
A szett a képen látható elemeket tartalmazza.

Kép

Szia!

Sajnos pü-be ill Chat-be nem jön össze a párbeszéd, ezért próbálom itt...
Érdeklődnék, hogy a fent látható FK futómű garnitúra melyik típusokba való?
Nekem BU81860-ba kellene!
Köszi!


Szia

Ez csak egy egyszeri akció volt már két hónapja elvitték az utolsó szettet is. Sajnos szerintem ilyen áron már nem nagyon lesz komplett futómű. Ha esetleg más is megfelelne az oldalunkon itt találod: http://www.schmiedmann.hu/5_series/E39/ ... Tuning.htm

üdv.

Müller Béla


Szomorú...!
Erről a szettről van valami plusz infód?
Coilover kit -Low budget- hight adjustable front 40-50MM + rear 40-50MM


Hát nem kimondottan utcai használatra találták ki, inkább versenyzésre. Keményebb a rugózása normál a normál futóműé. Ez a leírás tartozik hozzá:
Várható beszerelési idő 3,5-4,5 óra.

Tüv approved! the hight can be adjusted while installed on the car!

The kit contains 4 short absorbers and 4 lowering springs, the kit is hight adjustable at the front and rear axle, so you can lower your BMW exactly as you want it! and you can highten it again when you are going to for instance the MOT! this is technology directly from the racetrack!

Let one of our BMW specialized workshops do the mounting, we got the know how and low prices!

Kép

http://www.schmiedmann.hu/J741025/terme ... reses.aspx

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.14. 22:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
kbhont írta:
BMWMuller írta:
kbhont írta:
BMWMuller írta:
BMW E39 FK sport futóműgarnitúra, hátul fix 40mm, elöl 40-65mm között állítható az ültetés.


Ár 72.800Ft/szett
.
A szett a képen látható elemeket tartalmazza.

Kép

Szia!

Sajnos pü-be ill Chat-be nem jön össze a párbeszéd, ezért próbálom itt...
Érdeklődnék, hogy a fent látható FK futómű garnitúra melyik típusokba való?
Nekem BU81860-ba kellene!
Köszi!


Szia

Ez csak egy egyszeri akció volt már két hónapja elvitték az utolsó szettet is. Sajnos szerintem ilyen áron már nem nagyon lesz komplett futómű. Ha esetleg más is megfelelne az oldalunkon itt találod: http://www.schmiedmann.hu/5_series/E39/ ... Tuning.htm

üdv.

Müller Béla


Szomorú...!
Erről a szettről van valami plusz infód?
Coilover kit -Low budget- hight adjustable front 40-50MM + rear 40-50MM


Hát nem kimondottan utcai használatra találták ki, inkább versenyzésre. Keményebb a rugózása normál a normál futóműé. Ez a leírás tartozik hozzá:
Várható beszerelési idő 3,5-4,5 óra.

Tüv approved! the hight can be adjusted while installed on the car!

The kit contains 4 short absorbers and 4 lowering springs, the kit is hight adjustable at the front and rear axle, so you can lower your BMW exactly as you want it! and you can highten it again when you are going to for instance the MOT! this is technology directly from the racetrack!

Let one of our BMW specialized workshops do the mounting, we got the know how and low prices!

Kép

http://www.schmiedmann.hu/J741025/terme ... reses.aspx


Ajjaj! Akkor ez nem biztos, hogy jó nekem...
Nem tennéd meg, hogy megkérdezed a Friccektől?
Köszi előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.18. 20:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Idézet:
Ajjaj! Akkor ez nem biztos, hogy jó nekem...
Nem tennéd meg, hogy megkérdezed a Friccektől?
Köszi előre is!


A friccek (Dánok) is ugyanezt mondják.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.18. 20:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Eredeti BMW E39 M5 első fékbetét garnitúra 35.000Ft

Kép

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.18. 21:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Eredeti BMW könnyűfém felni Pirelli gumikkal, felniközéppel, a gumik 2002 gyártásúak, de a BMW temperált raktárában voltak tárolva, hajszálrepedés mentesek, még 3-4 év használhatósággal.
Ár: 243.425Ft/4db-os szett


Kép

Kép

Kép

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =1&lang=de

http://www.schmiedmann.hu/36110301570K/ ... reses.aspx

A következő típusokba beszerelhető:
E63 E64 E63LCI E64LCI E32 E38 E65 E66 E31


Közben személyesen megnéztem a kerekeket, a gumik teljesen hibátlanok.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 252 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator