* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:51

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 00:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.20. 01:00
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
danielbeath írta:
sylver írta:
A fele lemaradt :( Bocsánat, nem nagyon tudom kezelni a forumot.
A búra 20e Ft/pár, fehér indexes, a facelift elotti E39-re jó, a komplett lámpa 35e/pár, ebben az állitomotor nincs benne, a xenon és a hagyományos égo is beleszerelhető.
Kép

Kép
Kép
Kép
Kép



Nekem ilyen van a kör ledek hamar ki égnek!!!! de ezt le tekintve semmi baja nincs jól működnek funkcionálnak



Én is most vettem a sráctól egy párat.Beforrasztottam 1-1 fesz. stab. ic-t.Így csak kb. 11.5 v-ot kapnak stabilan.Remélem nem ég ki.Gondolom azért mennek tönkre a ledek, mert picit elméretezték.Az viszont fura ,hogy a fényszórómagasság állítás nem működik vele.A reflektor foncsorába belóg a lámpabura krómhatású része és a motor nem tudja mozgatni.A motor erölködik,de semmi.Ennek ellenére nem bántam meg.A csavarokkal is be tudom állítani és nagyon jól néz ki.Mégsem volt 200000 mint egy hella.20-ból megvolt és olyan mintha... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 10:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 20d M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbert27 írta:
Én is most vettem a sráctól egy párat.Beforrasztottam 1-1 fesz. stab. ic-t.Így csak kb. 11.5 v-ot kapnak stabilan.Remélem nem ég ki.Gondolom azért mennek tönkre a ledek, mert picit elméretezték.Az viszont fura ,hogy a fényszórómagasság állítás nem működik vele.A reflektor foncsorába belóg a lámpabura krómhatású része és a motor nem tudja mozgatni.A motor erölködik,de semmi.Ennek ellenére nem bántam meg.A csavarokkal is be tudom állítani és nagyon jól néz ki.Mégsem volt 200000 mint egy hella.20-ból megvolt és olyan mintha... :)

Senkit nem akarok megbántani, de ezek az utángyártott fényszórók borzalmasan néznek ki, műszakilag 0 tartalommal, ráadásul a legtöbbször párásodnak és semmit nem lehet velük látni. Egyszerű matematikai feladat, hogy mennyi lehet a gyártási költsége, ha kereskedelmi haszonnal és Kínából történő szállítással megéri a HELLA árának tizedéért adni. Annyiból nem futja kutatásra, kísérletezésre. A lencse és a foncsor valahová fogja vetíteni a fényt, de hogy nem lehet vele normálisan látni, az biztos. A minap volt a kezemben egy ilyen, szét kellett szednem, siralmas a belső állítók rendszere, a foncsorok és fülek, az egész olyan, mintha egy technika órán készült volna általános iskola ötödikben. És természetesen javíthatatlan volt.

_________________
Bömbölö

Mobilgumi
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 10:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bombolo írta:
Norbert27 írta:
Én is most vettem a sráctól egy párat.Beforrasztottam 1-1 fesz. stab. ic-t.Így csak kb. 11.5 v-ot kapnak stabilan.Remélem nem ég ki.Gondolom azért mennek tönkre a ledek, mert picit elméretezték.Az viszont fura ,hogy a fényszórómagasság állítás nem működik vele.A reflektor foncsorába belóg a lámpabura krómhatású része és a motor nem tudja mozgatni.A motor erölködik,de semmi.Ennek ellenére nem bántam meg.A csavarokkal is be tudom állítani és nagyon jól néz ki.Mégsem volt 200000 mint egy hella.20-ból megvolt és olyan mintha... :)

Senkit nem akarok megbántani, de ezek az utángyártott fényszórók borzalmasan néznek ki, műszakilag 0 tartalommal, ráadásul a legtöbbször párásodnak és semmit nem lehet velük látni. Egyszerű matematikai feladat, hogy mennyi lehet a gyártási költsége, ha kereskedelmi haszonnal és Kínából történő szállítással megéri a HELLA árának tizedéért adni. Annyiból nem futja kutatásra, kísérletezésre. A lencse és a foncsor valahová fogja vetíteni a fényt, de hogy nem lehet vele normálisan látni, az biztos. A minap volt a kezemben egy ilyen, szét kellett szednem, siralmas a belső állítók rendszere, a foncsorok és fülek, az egész olyan, mintha egy technika órán készült volna általános iskola ötödikben. És természetesen javíthatatlan volt.

Helo
Tömören leírva ...
Olcsó húsnak híg a leve :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 11:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.15. 01:00
Hozzászólások: 162
Tartózkodási hely: Szabolcs megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57/TU
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Bombolo írta:
Norbert27 írta:
Én is most vettem a sráctól egy párat.Beforrasztottam 1-1 fesz. stab. ic-t.Így csak kb. 11.5 v-ot kapnak stabilan.Remélem nem ég ki.Gondolom azért mennek tönkre a ledek, mert picit elméretezték.Az viszont fura ,hogy a fényszórómagasság állítás nem működik vele.A reflektor foncsorába belóg a lámpabura krómhatású része és a motor nem tudja mozgatni.A motor erölködik,de semmi.Ennek ellenére nem bántam meg.A csavarokkal is be tudom állítani és nagyon jól néz ki.Mégsem volt 200000 mint egy hella.20-ból megvolt és olyan mintha... :)

Senkit nem akarok megbántani, de ezek az utángyártott fényszórók borzalmasan néznek ki, műszakilag 0 tartalommal, ráadásul a legtöbbször párásodnak és semmit nem lehet velük látni. Egyszerű matematikai feladat, hogy mennyi lehet a gyártási költsége, ha kereskedelmi haszonnal és Kínából történő szállítással megéri a HELLA árának tizedéért adni. Annyiból nem futja kutatásra, kísérletezésre. A lencse és a foncsor valahová fogja vetíteni a fényt, de hogy nem lehet vele normálisan látni, az biztos. A minap volt a kezemben egy ilyen, szét kellett szednem, siralmas a belső állítók rendszere, a foncsorok és fülek, az egész olyan, mintha egy technika órán készült volna általános iskola ötödikben. És természetesen javíthatatlan volt.

Helo
Tömören leírva ...
Olcsó húsnak híg a leve :wink:


Üdv Uraim!

Én sem akarok közelről beszólni senkinek, de én is vettem egy ilyen lámpabúrát, amit rábigyesztettem a gyári facelift előti xenonos lámpatestemre. Elég jól nézett ki, meg minden, égett szépen körbe mind a négy (egy darabig, aztán egyik nap egyik led, másik nap másik led ment ki, aztán vibrált, egyik kevésbé világított mint a másik, majd tettem bele egy kis ellenállást, na onnantól kezdve lehetett használni. De! Valahogy mindíg bántotta a szemem, hogy olyan olyan, de mégsem olyan mint a gyári. Aztán eljött az az idő, amikor többet mentem éjjel mint nappal, és sűrven kellett refiznem, aminek viszont a foncsor nélkül semmi értelme sem volt, majdhogynem a xenon tompítottal jobban láttam. Ezek után megunva és hál istennek Schnitzer hirdetését olvasva vettem egy gyári hella faceliftes lámpiont. NA AZ AZ IGAZI!!! MINDEN TEKINTETBEN!!! Szép is, jó is, látok is! Kell ennél több? NEEEEEM!

Bocsánatot kérek mindazoktól akiket esetleg most megbántottam, de azért vagyunk itt hogy mindenki okosodjon, tanuljon, tapasztaljon valamit, és döntsön mindenki belátása szerint! :facepalm:
Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 11:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 20d M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
bomostomi írta:
Üdv Uraim!

Én sem akarok közelről beszólni senkinek, de én is vettem egy ilyen lámpabúrát, amit rábigyesztettem a gyári facelift előti xenonos lámpatestemre. Elég jól nézett ki, meg minden, égett szépen körbe mind a négy (egy darabig, aztán egyik nap egyik led, másik nap másik led ment ki, aztán vibrált, egyik kevésbé világított mint a másik, majd tettem bele egy kis ellenállást, na onnantól kezdve lehetett használni. De! Valahogy mindíg bántotta a szemem, hogy olyan olyan, de mégsem olyan mint a gyári. Aztán eljött az az idő, amikor többet mentem éjjel mint nappal, és sűrven kellett refiznem, aminek viszont a foncsor nélkül semmi értelme sem volt, majdhogynem a xenon tompítottal jobban láttam. Ezek után megunva és hál istennek Schnitzer hirdetését olvasva vettem egy gyári hella faceliftes lámpiont. NA AZ AZ IGAZI!!! MINDEN TEKINTETBEN!!! Szép is, jó is, látok is! Kell ennél több? NEEEEEM!

Bocsánatot kérek mindazoktól akiket esetleg most megbántottam, de azért vagyunk itt hogy mindenki okosodjon, tanuljon, tapasztaljon valamit, és döntsön mindenki belátása szerint! :facepalm:
Üdv!

Ezért érdemes a gyári rendszert megóvni. A fórum első hozzászólásában hirdetett búra nem a facelift előttire való, hanem a facelift-re, tehát ott minden marad a HELLA, a foncsor, a projektor, az angel-eyes, csak a lemattulás-törés javítására szolgál. Szétszedéskor a foncsor is újrafoncsorozható, így új lámpa minőséget kapunk, gyári kivitelben.
Csak a lámpát hirdető sylver topictárs mosta össze a kettőt, ő a facelift előttire kínál facelift optik-ot, ami teljesen más.

_________________
Bömbölö

Mobilgumi
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 12:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.15. 01:00
Hozzászólások: 162
Tartózkodási hely: Szabolcs megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57/TU
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bombolo írta:
bomostomi írta:
Üdv Uraim!

Én sem akarok közelről beszólni senkinek, de én is vettem egy ilyen lámpabúrát, amit rábigyesztettem a gyári facelift előti xenonos lámpatestemre. Elég jól nézett ki, meg minden, égett szépen körbe mind a négy (egy darabig, aztán egyik nap egyik led, másik nap másik led ment ki, aztán vibrált, egyik kevésbé világított mint a másik, majd tettem bele egy kis ellenállást, na onnantól kezdve lehetett használni. De! Valahogy mindíg bántotta a szemem, hogy olyan olyan, de mégsem olyan mint a gyári. Aztán eljött az az idő, amikor többet mentem éjjel mint nappal, és sűrven kellett refiznem, aminek viszont a foncsor nélkül semmi értelme sem volt, majdhogynem a xenon tompítottal jobban láttam. Ezek után megunva és hál istennek Schnitzer hirdetését olvasva vettem egy gyári hella faceliftes lámpiont. NA AZ AZ IGAZI!!! MINDEN TEKINTETBEN!!! Szép is, jó is, látok is! Kell ennél több? NEEEEEM!

Bocsánatot kérek mindazoktól akiket esetleg most megbántottam, de azért vagyunk itt hogy mindenki okosodjon, tanuljon, tapasztaljon valamit, és döntsön mindenki belátása szerint! :facepalm:
Üdv!

Ezért érdemes a gyári rendszert megóvni. A fórum első hozzászólásában hirdetett búra nem a facelift előttire való, hanem a facelift-re, tehát ott minden marad a HELLA, a foncsor, a projektor, az angel-eyes, csak a lemattulás-törés javítására szolgál. Szétszedéskor a foncsor is újrafoncsorozható, így új lámpa minőséget kapunk, gyári kivitelben.
Csak a lámpát hirdető sylver topictárs mosta össze a kettőt, ő a facelift előttire kínál facelift optik-ot, ami teljesen más.


Így-így! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 19:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.20. 01:00
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bomostomi írta:
lepke írta:
Bombolo írta:
Norbert27 írta:
Én is most vettem a sráctól egy párat.Beforrasztottam 1-1 fesz. stab. ic-t.Így csak kb. 11.5 v-ot kapnak stabilan.Remélem nem ég ki.Gondolom azért mennek tönkre a ledek, mert picit elméretezték.Az viszont fura ,hogy a fényszórómagasság állítás nem működik vele.A reflektor foncsorába belóg a lámpabura krómhatású része és a motor nem tudja mozgatni.A motor erölködik,de semmi.Ennek ellenére nem bántam meg.A csavarokkal is be tudom állítani és nagyon jól néz ki.Mégsem volt 200000 mint egy hella.20-ból megvolt és olyan mintha... :)

Senkit nem akarok megbántani, de ezek az utángyártott fényszórók borzalmasan néznek ki, műszakilag 0 tartalommal, ráadásul a legtöbbször párásodnak és semmit nem lehet velük látni. Egyszerű matematikai feladat, hogy mennyi lehet a gyártási költsége, ha kereskedelmi haszonnal és Kínából történő szállítással megéri a HELLA árának tizedéért adni. Annyiból nem futja kutatásra, kísérletezésre. A lencse és a foncsor valahová fogja vetíteni a fényt, de hogy nem lehet vele normálisan látni, az biztos. A minap volt a kezemben egy ilyen, szét kellett szednem, siralmas a belső állítók rendszere, a foncsorok és fülek, az egész olyan, mintha egy technika órán készült volna általános iskola ötödikben. És természetesen javíthatatlan volt.

Helo
Tömören leírva ...
Olcsó húsnak híg a leve :wink:


Üdv Uraim!

Én sem akarok közelről beszólni senkinek, de én is vettem egy ilyen lámpabúrát, amit rábigyesztettem a gyári facelift előti xenonos lámpatestemre. Elég jól nézett ki, meg minden, égett szépen körbe mind a négy (egy darabig, aztán egyik nap egyik led, másik nap másik led ment ki, aztán vibrált, egyik kevésbé világított mint a másik, majd tettem bele egy kis ellenállást, na onnantól kezdve lehetett használni. De! Valahogy mindíg bántotta a szemem, hogy olyan olyan, de mégsem olyan mint a gyári. Aztán eljött az az idő, amikor többet mentem éjjel mint nappal, és sűrven kellett refiznem, aminek viszont a foncsor nélkül semmi értelme sem volt, majdhogynem a xenon tompítottal jobban láttam. Ezek után megunva és hál istennek Schnitzer hirdetését olvasva vettem egy gyári hella faceliftes lámpiont. NA AZ AZ IGAZI!!! MINDEN TEKINTETBEN!!! Szép is, jó is, látok is! Kell ennél több? NEEEEEM!

Bocsánatot kérek mindazoktól akiket esetleg most megbántottam, de azért vagyunk itt hogy mindenki okosodjon, tanuljon, tapasztaljon valamit, és döntsön mindenki belátása szerint! :facepalm:
Üdv!



Szerintem nem rossz(árához képest).Nekem a hella ázott be.Az optika marad gyári....csak a két lencse nincs ennyi.Ami viszont érdekelne:hogyan tudnám megoldani vagy megelőzni azt hogy kiégjenek a ledek?Ebben a fesz. stab. ic-ben nem bízok.Milyen ellenállást tettél be?A vibrálást azt én is észrevettem.Az mitől van?Nem lehet ,hogy az izzó ellenőrzéstől van?LCM-re gondolok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 19:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.15. 01:00
Hozzászólások: 162
Tartózkodási hely: Szabolcs megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57/TU
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbert27 írta:
bomostomi írta:
lepke írta:
Bombolo írta:
Norbert27 írta:
Én is most vettem a sráctól egy párat.Beforrasztottam 1-1 fesz. stab. ic-t.Így csak kb. 11.5 v-ot kapnak stabilan.Remélem nem ég ki.Gondolom azért mennek tönkre a ledek, mert picit elméretezték.Az viszont fura ,hogy a fényszórómagasság állítás nem működik vele.A reflektor foncsorába belóg a lámpabura krómhatású része és a motor nem tudja mozgatni.A motor erölködik,de semmi.Ennek ellenére nem bántam meg.A csavarokkal is be tudom állítani és nagyon jól néz ki.Mégsem volt 200000 mint egy hella.20-ból megvolt és olyan mintha... :)

Senkit nem akarok megbántani, de ezek az utángyártott fényszórók borzalmasan néznek ki, műszakilag 0 tartalommal, ráadásul a legtöbbször párásodnak és semmit nem lehet velük látni. Egyszerű matematikai feladat, hogy mennyi lehet a gyártási költsége, ha kereskedelmi haszonnal és Kínából történő szállítással megéri a HELLA árának tizedéért adni. Annyiból nem futja kutatásra, kísérletezésre. A lencse és a foncsor valahová fogja vetíteni a fényt, de hogy nem lehet vele normálisan látni, az biztos. A minap volt a kezemben egy ilyen, szét kellett szednem, siralmas a belső állítók rendszere, a foncsorok és fülek, az egész olyan, mintha egy technika órán készült volna általános iskola ötödikben. És természetesen javíthatatlan volt.

Helo
Tömören leírva ...
Olcsó húsnak híg a leve :wink:


Üdv Uraim!

Én sem akarok közelről beszólni senkinek, de én is vettem egy ilyen lámpabúrát, amit rábigyesztettem a gyári facelift előti xenonos lámpatestemre. Elég jól nézett ki, meg minden, égett szépen körbe mind a négy (egy darabig, aztán egyik nap egyik led, másik nap másik led ment ki, aztán vibrált, egyik kevésbé világított mint a másik, majd tettem bele egy kis ellenállást, na onnantól kezdve lehetett használni. De! Valahogy mindíg bántotta a szemem, hogy olyan olyan, de mégsem olyan mint a gyári. Aztán eljött az az idő, amikor többet mentem éjjel mint nappal, és sűrven kellett refiznem, aminek viszont a foncsor nélkül semmi értelme sem volt, majdhogynem a xenon tompítottal jobban láttam. Ezek után megunva és hál istennek Schnitzer hirdetését olvasva vettem egy gyári hella faceliftes lámpiont. NA AZ AZ IGAZI!!! MINDEN TEKINTETBEN!!! Szép is, jó is, látok is! Kell ennél több? NEEEEEM!

Bocsánatot kérek mindazoktól akiket esetleg most megbántottam, de azért vagyunk itt hogy mindenki okosodjon, tanuljon, tapasztaljon valamit, és döntsön mindenki belátása szerint! :facepalm:
Üdv!



Szerintem nem rossz(árához képest).Az optika marad gyári....csak a két lencse nincs ennyi.Ami viszont érdekelne:hogyan tudnám megoldani vagy megelőzni azt hogy kiégjenek a ledek?Ebben a fesz. stab. ic-ben nem bízok.Milyen ellenállást tettél be?A vibrálást azt én is észrevettem.Az mitől van?Nem lehet ,hogy az izzó ellenőrzéstől van?LCM-re gondolok.


Üdv!

Nem tudom az árához képest mennyire jó vagy nem. Fogalmazzunk úgy, hogy én meguntam. A két lencséről annyit, hogy nem véletlen lett az oda megálmodva drága német mérnökök által. Hogy milyen ellenállás van benne, igazából nem tudom, nekem egy villamossági szerelő cimbora adta, beforrasztottam a ledekhez menő kábel elé, ahol ketté ágazik (ahol olyan kis aranyosan oda van szigetelő szalag szerűvel ragasztva a peremhez és cső. De igazából akkor sem lett tökéletes. Gondolom neked is írja vagy jelzi a computer ha kis boardos, amíg nincs felkapcsolva a lámpa, hogy izzó hibád van. Ez egyértelműen azért van mert nem izzó, hanem led van benne, ezt érzékeli a modul is. A kettő közti különbséget azt hiszem valamelyik lámpával kapcsolatos topikban már taglalták. Ugyan az a helyzet, mint pl amikor a faceliftes hátsó ledes lámpát akarják betenni hátra. Ott sem elég csak a lámpatestet cserélni, kell másis, sőt faragni is kell a kasznin.
Száz szónak is egy a vége! Ki-ki döntsön ízlése szerint, de biztos vagyok benne, hogy neked sem lesz bent sokáig.
DE MÉG EGYSZER MONDOM! DÖNTSÖN KI-KI MAGA BELÁTÁSA SZERINT!
Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.13. 16:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 20d M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbert27 írta:
Szerintem nem rossz(árához képest).Nekem a hella ázott be.Az optika marad gyári....csak a két lencse nincs ennyi.Ami viszont érdekelne:hogyan tudnám megoldani vagy megelőzni azt hogy kiégjenek a ledek?Ebben a fesz. stab. ic-ben nem bízok.Milyen ellenállást tettél be?A vibrálást azt én is észrevettem.Az mitől van?Nem lehet ,hogy az izzó ellenőrzéstől van?LCM-re gondolok.

Ha közlekedsz az úton, látni és látszani akarsz. Az utángyártott fényszórókkal a látszani megvalósul, látni azonban nem lehet velük. Városban el lehet velük poroszkálni, de egy gyári, jó állapotú fényszóró nyomába sem érnek.
Ne feledjük, hogy a HELLA, az AL és egyéb lámpagyártók a profiton kívül azért dolgoznak, hogy az autógyár által megkövetelt formában a minél nagyobb fénykibocsátást érjék el a törvény adta keretek között, ezt várja el tőlük a pl. BMW. Ezzel szemben a kínai lámpagyárosok a profiton kívül az éppen elégséges minőségre törekednek, a lehető legkevesebb kutatási, tervezési költség mellett. A koppintások általában jól sikerülnek, de a saját öszvér megoldások már kevésbé. A gumialkatrészek minősége siralmas, a klipszek és patentek élettartama a beépítésre korlátozódik. Nepperek előszeretettel vesznek efféle cicomás lámpákat, de tartós használatra nem ajánlott.
Ha a facelift előtti HELLA beázott, annak a tömítés, illetve az összetartó pöckök elhalálozása az oka.

_________________
Bömbölö

Mobilgumi
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.19. 22:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.20. 01:00
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Srácok vett valaki ilyen lámpát?Nem ledes,de csíkban világít (elvileg).Egy-két véleményt szeretnék hallani róla.
A ledes sokkal drágább,de igazából a beépítése riasztott el....vibrál,nem vibrál,izzó figyelés ..stb.

Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.23. 22:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.15. 19:16
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: Iszkaszentgyörgy
Adott köszi: 57 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mennyiért vetted ezeket?


Norbert27 írta:
Hali!

Srácok vett valaki ilyen lámpát?Nem ledes,de csíkban világít (elvileg).Egy-két véleményt szeretnék hallani róla.
A ledes sokkal drágább,de igazából a beépítése riasztott el....vibrál,nem vibrál,izzó figyelés ..stb.

Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.23. 23:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.20. 01:00
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli E39 írta:
Mennyiért vetted ezeket?


Norbert27 írta:
Hali!

Srácok vett valaki ilyen lámpát?Nem ledes,de csíkban világít (elvileg).Egy-két véleményt szeretnék hallani róla.
A ledes sokkal drágább,de igazából a beépítése riasztott el....vibrál,nem vibrál,izzó figyelés ..stb.

Kép
Kép

Még nem vettem de 15000 az ára.A képeken jó,de élőbe nem hiszem hogy ilyen jól világít.Ha veszel várom véleményed.

A srác elérhetősége aki árulja: hbhangaboy@gmail.com +36-30-716-2598


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.24. 10:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szevasztok Gyerekek....

Ha bárki akinek izzófigyelmeztetési gondja van egyszerűen tegyen be a lámpával vagy izzóval párhuzamosan egy 240-270 Ohm körüli ellenállást és megszűnik a Check figyelmeztetés.Ez biztos hogy működik mert a rendszámtáblavilágításomat ledes panellal oldottam meg és nem jajkenol a Board.

Üdv :Bajoros

_________________
Bajoros


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.26. 08:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.16. 01:00
Hozzászólások: 161
Tartózkodási hely: Fejér megye(királyok városa)
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbert27 írta:
Zoli E39 írta:
Mennyiért vetted ezeket?


Norbert27 írta:
Hali!

Srácok vett valaki ilyen lámpát?Nem ledes,de csíkban világít (elvileg).Egy-két véleményt szeretnék hallani róla.
A ledes sokkal drágább,de igazából a beépítése riasztott el....vibrál,nem vibrál,izzó figyelés ..stb.

Kép
Kép

Még nem vettem de 15000 az ára.A képeken jó,de élőbe nem hiszem hogy ilyen jól világít.Ha veszel várom véleményed.



A srác elérhetősége aki árulja: hbhangaboy@gmail.com +36-30-716-2598



Sziasztok!!!

Ha beírod a keresőbe,hogy "csíkban vílágit"akkor ott dog ki képet róla,hogy pislákol :franko:

_________________
Mélyről húz, mint a vízhordólány!!
(OO=[][]=OO)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator