* *
Pontos idő: 2024.05.12. 16:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 01:33 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Mehet

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 13:40 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Az Isten aldja meg az Admin kezet, amiert letrehozta ezt a nyulvanyat is a forumnak :taps:
Igaz ugyan, hogy en kertem ra, de ez ne csorbitsa erdemeit.

Igy sikerult masodszor is eket verni a buszke 5-ösösök ferfierötöl duzzado soraiba egy ujabb '3-s verzioval. Ami raadasul meg rusnya is. Marmint a kupe (coupe). Es a Z3-s mint tudjuk nöknek valo, ugye.

Jo helyen lesz ez itt.

Es mindenkinek boldog uj esztendot kivanok!

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 14:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Errol van szo:
E36/7 roadster
Kép
E36/8 coupe
Kép

A vonatkozo linkek a teljesseg igeny nelkul:
Nemetul beszeloknek
Nemet forum
Masik nemet forum
Roadster club

Angolosoknak:
Z3 roadster
Coupe

Francia is van:
Z3 FR
Belga
Es termeszetesen a wiki:
WIKI link

_________________
the black sheep
:drive
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára basildon 2015.01.08. 14:17-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 15:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Mara mar Jungtimerre cseperedett.
Es ahogy a dolgok manapsag alakulnak, oriasi kereslet mutatkozik a piacon Coupe ugyben. Nem csak azert, mert olcsobb lett a benzin, hanem azert is, mert a jovobelatok azt josoljak, hogy a coupe oldtimer lesz. Na persze nem a puhapocsoknek valo 2.8 vagy 3.0 -ra gondoltak, hanem az M Coupe-ra. Ennek ellenere, nezegetve a mobile-t vagy hasonlo hirdeto portalokat, a celzott eladasi arak valoban szepen magasan tartva figyelnek szinte az osszes, nem csak M-es coupe eseteben. Foleg ha keveset mutat a km szamlalo. Mas kerdes, hogy valos uzlet milyen arszinvonalon kottetik.
Nem varosi legenda, hanem lattam az adasveteli szezodeset egy nem M-es coupenek, 30% -t esett a hirdetestol a valos szerzodesig. Az pedig tesok kozot is sok gomboc fagyi. Lehet, hogy extrem eset volt. Az elado egy 80 eves elso tulajdonos, aki maga sem emlekezett, ra, hogy van-e muszaki vizsga az auton, avagy sem.
Az is figyelemre melto, hogy mikozben osszesen majdnem 300 000 db Z3 keszult a gyartas vegeig, mindossze alig 18000 coupe es ezen belul is nagyon keves M verzio.
ITT meg lehet nezni, hogy pontosan mennyi.
Es azok sem itt kotottek ki tulnyomo tobbsegben, hanem be sem hajoztak oket, hanem eladtak helyben, az USA-ban. Mert hogy ott keszult mind.
Azert ez mekkora pofanveres mar, hogy az uberbajorsportwagen mar majd' 20 evvel ezelott sem nemet munkasok keze altal keszult. Na jo, ott mar akkor is olcsobb volt a benzin. Vittek is, mint a cukrot a rodsztereket. A kupe meg nem kellett a kutyanak sem.

Amugy igazi szegenyember versenyautoja. Ha az alagutban odalepsz, mindenki a sorhatos muzsikat hallgatja. Hasonloan, mint amikor egy ferrari vagy lambo beteved egy csöbe, es elkezd a gazzal jatszani...

Raadasul James Bondnak is volt ilyenje.
Szoval ha neked is lesz, akkor tapadnak a csajok :wink:

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 15:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
basildon írta:
Na persze nem a puhapocsoknek valo 2.8 vagy 3.0 -ra gondoltak


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bummer, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 15:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
http://www.zeperfs.com/en/fiche117-bmw-z3-coupe-3-0.htm

Azért annyira nem kispisti autó :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.01.10. 01:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak hobbibol irogatom itt ossze a tudnivalokat, mert nagyon tetszik ez az auto. Technikai reszletekrol ezer helyen lehet olvasni, de igazi szemen szedett igazsagokat nagyon nem talal meg az elszant googlista sem. Remelem segitek valamicsket azoknak, akik ilyen autot szeretnenek.

Az automatavaltos Z3 coupe-t erdemes am kiprobalni mielott ramondanank az ament.
Ha mar vezetett valaki automatas maseratit, mondjuk ghiblit, vagy quattroportet, 8-10 evvel korabbi evjaratokbol, tehat olyan 1990, akkor tudja, hogy az mar majdnem olyan, mint a kezivalto, csak egy kicsivel rosszabb, de igazan nem sokkal. Es az a kompromisszum, hogy egy kicsit elore kell gondolkozni. Amikor meg a varosi vagy autopalyadugoban kell araszolni, megfizethetetlenul jobb az automata.
4 fokozatu az automataja a 2.8-as coupeknak es nagyon jo am. A 3.0- hoz 5 fokozatu jart. Lehet valasztani. A 3.0-t nem probaltam. Sport, manual es eco beallitasok is kapcsolhatoak. Ezek kozul a manual az erdekes. Mindegy melyikbe rakod, ott marad. Van 1,2,3 es D, azaz 4. A 4-bol 2-be athuzas a legkritikusabb, de megcsinalja azt is. Talan versenypalyara nem valo, de minden mas csapatasra eleg.
Ha couperol beszelunk, akkor a 2.8-asbol azt erdemes keresni, amelyik 1999 aprilis utan keszult, mert az a motor mar dupla vanoszos. Kicsit tobb nyomatek es papiron +1 LE. Kicsit szelesebb is es a kiporgesgatlo is mar szeria benne, ami kikapcsolhato.
A baloldali visszapillantot nem tudom kinek talaltak ki. Lehet hogy csak azert van rajta, hogy atmenjen a muszakin, es jol is nezzen ki. Valosaggal bele kell nezni. Fej elfordit es nez. Nagyon kameleonszemunek kell lenni, hogy az odapillantas menjen.
A 190cm vagy magasabb ne szamitson sok helyre. Na de ki akar sok helyet egy sportcoupeban a 90-s evek vegeről, ami ugy fordul, mint egy gokart es ugy zug, mint egy igazi versenykocsi.

Ha valaki most vesz egy ilyen 15-17 eves QP-t, mondjuk kezivaltoval, es ujabb 15 ev mulva, mint klasszik auto akarja OT vizsgaztatni, mar a vizsgabazis megkozelitesekor annyi dugoban fog vegigaraszolni, hogy atkozni fogja, hogy nem automatat vett annak idejen. Na jo, elviteti treleren, mert ugysem lesz benzin. 10 liter vagy meg tobb, 100 km-re biztosan nem.

A nem M-eshez az osszes E36 alkatresz jo, kiveve a lemezeket. Amit nem erdemes osszehajtogatni a ringen, mert draga, vagy nincs.

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.01.12. 20:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
basildon írta:
A nem M-eshez az osszes E36 alkatresz jo, kiveve a lemezeket


A hátsó hídhoz meg semmi, mert az E30.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.01.21. 09:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
basildon írta:
A nem M-eshez az osszes E36 alkatresz jo, kiveve a lemezeket


A hátsó hídhoz meg semmi, mert az E30.


Amennyiben az E36 compact E36-nak szamit akkor ez az a kivetel, ami erositi a szabalyt.

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 21:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Nem z3, hanem Z4, és elvileg M.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/z4/ ... pe-9214834
De ha tényleg M akkor miért csak ennyi? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 21:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
Nem z3, hanem Z4, és elvileg M.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/z4/ ... pe-9214834
De ha tényleg M akkor miért csak ennyi? :roll:

Ccm és ps szerint csak az lehet! Az ára... :roll: Talán a gondos tulaj miatt van! ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Z3 általános
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Imco írta:
Haminda írta:
Nem z3, hanem Z4, és elvileg M.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/z4/ ... pe-9214834
De ha tényleg M akkor miért csak ennyi? :roll:

Ccm és ps szerint csak az lehet! Az ára... :roll: Talán a gondos tulaj miatt van! ;)

Pedig az a belső nem úgy néz ki mint amit Orbán Dzsínó meg Lakatos Grófó alázott volna.
Ha lenne most kocsira pénzem, már lehet, hogy nem lenne :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator