2017.10.07. 22:08
2017.10.07. 22:41
PapaBoss írta:Fiúk, Lányok!
Szerettem volna jelezni, hogy ismét bimbammolok!
E46 330D (204 ló) automata, gyári M packet, combtámaszos bőr, ülésfűtés, tolatóradar, nagynavi, S135 felnik, individual. Minden ami kell az aszfaltszaggatáshoz!
Muha mester jövő héten felkészíti az életre!
2017.10.08. 09:39
Gallaca írta:Tékozló fiú visszatért! Ez most nagyobb mint az XD volt? Úgy emlékszem az bokában szorított.
2017.11.09. 20:54
2017.11.09. 21:59
Bandi1978 írta:Sziasztok!
Szeretném kérdezni, hogy az alábbi képen sárga nyíllal jelölt vörös led mit jelez vissza?
Amennyiben jár a motor, akkor nem villog.
Továbbá, az E46 (318i) tartalmaz-e gyárilag immobilizert, vagy az extra felárért járt hozzá?
És ha van benne, annak van-e bármi jele valahol, ahol kideríthető?
VIN alapján semmi ilyen nem derült ki.
Barátom autója és érdekelné, hogy van-e benne bármilyen biztonsági rendszer alapból?
2017.12.13. 10:38
2018.05.22. 12:03
2018.05.22. 12:57
Bandi1978 írta:Sziasztok!
Rá is térnék a lényegre.
Adott egy E46 318i, N42B20-as motorral.
A hibajelenség:
Menet közben felvillant a motorhiba lámpa, villogott, majd folyamatosan világított.
Az autóból elment az erő és dadogva járt, a kipufogó hangja pedig mint egy V2-es chopper motoré.
Scanner ezt adta ki:
DME (Google Drive link)
Ezután ki lettek cserélve a gyertyák, szép kormos volt mind, a 2-es hengerben lévő jobban mint a többi.
Trafók ki lettek próbálva, van egy új és azzal felcserélgetve végig lett zongorázva mind a négy ponton..., minden törlés után ugyanúgy rángatózik, dadog a motor és ugyanezt a hibakódot dobja.
Alapjáratot szépen megtalálja, gázadásra reagál.
Tehát a trafók rendben, gyertyák rendben.
Hol kereshető még a hiba?
A gyanúim:
-Motorvezérlő
-Kábel a 2-es trafójához
-Injektor
Létezne, hogy valamely szelep beragadt? Ez is felvetődött.
Köszi az esetleges válaszokat, ötleteket, tanácsokat!
2018.05.22. 15:23
Gallaca írta:Valvetronicgyanús.
2018.05.22. 18:33
Bandi1978 írta:Gallaca írta:Valvetronicgyanús.
Ez nem jutott eszembe, köszi.
Annyi gond van, hogy ezt a valvetronic motort nem tudom hogy lehetne tesztelni.
Egy cserés ellenőrzés meg cseredarab híján macerás, ráadásul ahhoz le kellene szedni a szelepfedelet is ha jól gondolom, mert óvatosan le kell tekerni az orsóját a félfogaskerékről.
Akkor meg már szelepfedél tömítés csere...
Ha a sajátom lenne szétbontanám az egész hengerfejet, hogy rátaláljak a problémára.
Még a szívóágra és befecskendezőkre is gondoltam, hogy megérne egy alapos tisztítást talán, de ez úgy jó, ha magadnak csinálod és amennyiben 3 nap, úgy annyi, ha 15 nap, akkor annyi.
Kíváncsi vagyok mi lesz belőle, majd megírom, mert közben kollégám is nekiállt szerelő után battyogni.
2018.05.22. 19:45
Gallaca írta:Az a baj, hogy ha a valvetronic csinálja, és csak 1 hengerre, akkor nem biztos, hogy a motor a ludas. Húzzátok la a valvetronic jeladójának a csatiját, akkor visszaáll normál fojtószelepes üzemre. Ha akkor kisimul a működés, akkor valvetronic baj van.
2018.05.22. 21:05
Bandi1978 írta:Gallaca írta:Az a baj, hogy ha a valvetronic csinálja, és csak 1 hengerre, akkor nem biztos, hogy a motor a ludas. Húzzátok la a valvetronic jeladójának a csatiját, akkor visszaáll normál fojtószelepes üzemre. Ha akkor kisimul a működés, akkor valvetronic baj van.
Köszi! Megnézzük akkor ezt holnap.
Ez a jeladó jól sejtem, hogy ITT a 4-es számú egységeket takarja?
Vagy ITT a 7-es az?
2018.05.23. 17:11
Bandi1978 írta:Sziasztok!
Rá is térnék a lényegre.
Adott egy E46 318i, N42B20-as motorral.
A hibajelenség:
Menet közben felvillant a motorhiba lámpa, villogott, majd folyamatosan világított.
Az autóból elment az erő és dadogva járt, a kipufogó hangja pedig mint egy V2-es chopper motoré.
Scanner azt dobta, hogy a kettes hengerben gyújtáskimaradás.
2018.09.27. 10:17
2019.04.16. 14:04
2019.04.17. 14:28
zoley88 írta:Hi!
Értékbecslésben tud valaki segíteni? Valamikor cserélném az autóm, nem tudom mennyiért lehetne majd passzolni. Bár kb jövőre lenne ez, addig nyilván csökken az érték.
1999 M43 318i. Pár éve teljes motorgenerál tomítésekkel, hengerfejezéssel, szelepcserével (ami kopott volt), Muha mester csinálta. Kuplung csere újra. Tavaly majd egy guriga bement mert sok elem rohadt, régebbi kókány gittelés kiszedve, horpadások javítva mindenhol, pár elem cserélve rozsdamentesre. Hibakódmentes, nincs karácsonyfa. Víz nem folyik, az is karbantartva. Olajsár sincs.
Tudom hogy ez a pénz nem jön vissza, de addig szeretném eladni majd amíg újabb súlyos költségek nincsenek. Nagyon lement ezeknek az ára de ez tényleg topra van csinálva. Amúgy nem extrás nagyon.
2019.05.23. 20:35
2019.06.25. 13:16
2019.06.25. 16:19
atb írta:Üdv mki!
Újra van egy bömbi, kéne kis segítség...Muha Atit hívtam, nem veszi fel...(írtátok, új munkahely, stb...)
A motor ikon + EML menet közben elkezd világítani, és az autó kb. alapjáraton döcög... eddig menet közben visszakapta az erejét, tegnap már nem, csak 'csökkentett üzemmódban' volt hajlandó menni...
Régen vtam 'erre', szóval van még valaki, akihez nyugodt szívvel odavihetem...?
Előre is köszönöm...
2019.06.26. 14:34
muhaati írta:atb írta:Üdv mki!
Újra van egy bömbi, kéne kis segítség...Muha Atit hívtam, nem veszi fel...(írtátok, új munkahely, stb...)
A motor ikon + EML menet közben elkezd világítani, és az autó kb. alapjáraton döcög... eddig menet közben visszakapta az erejét, tegnap már nem, csak 'csökkentett üzemmódban' volt hajlandó menni...
Régen vtam 'erre', szóval van még valaki, akihez nyugodt szívvel odavihetem...?
Előre is köszönöm...
A legmélyebb tisztelettel : nekem ugyan egyetlen "nem fogadott" hívásom sincs, mostanáig. Új munkahely????? Ezt ki írta, és miért????? Erről én miért nem tudok???? Csak tudnám, ha máshol dolgoznék. Soha sem fordult még elő, hogy ne hívjak vissza valakit. Olyan van, hogy éppen nem veszem fel,de annak oka van. (mondjuk éppen a nyakamban egy váltó), bocs, nem tudom felvenni. DE ! hallok, látok, úgyhogy mindig visszahívom a delikvenst.