* *
Pontos idő: 2017.10.18. 22:32

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 743 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 21:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.14. 19:09
Hozzászólások: 134
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Kicsit tanácstalan vagyok.
E46 320d 136 lovas touringom van. Önmagában ez a probléma még valamellyest kezelhető is lenne, de ma csináltam a hátsó fék teljes felújítását és a munka közepedte felfedeztem, hogy a bal hátsó rugóm eltört. Mondom magamban, felhívom a srácot akitől vettem már korábban is pár cuccot, este elmegyek érte, holnap meg hamar bedobom, hisz láttam én már frankó videjót' erről.
Felhívtam, jobban mondva írtam neki. Kérdi, hogy milyen szinkódú a rugó? "Narancs".
Ohh...! Az az erősített kivitel. Sajna az nagyon ritka. Neki nincs.
Na itt van az én problémám. Azóta ezen agyalok. Rettenetes sok Touring van az utakon. Szerintem amelyiket nem ültették meg, az úgy áll mint az enyém. Akkor viszont azokban is ilyen rugany' kellene hogy legyen nem? Vagy mondom azt, hogy ha az enyém erősített, akkor feljebb kellene lennie a normálisnál nem? Viszont "Ő" azt írta, hogy nagyon ritka ez a rugó.
Jaj nekem! Valaki aki érti mi a kérdésem, légyszi magyarázza el ezt nekem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 21:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újjonc BMW-s írta:
Sziasztok! Kicsit tanácstalan vagyok.
E46 320d 136 lovas touringom van. Önmagában ez a probléma még valamellyest kezelhető is lenne, de ma csináltam a hátsó fék teljes felújítását és a munka közepedte felfedeztem, hogy a bal hátsó rugóm eltört. Mondom magamban, felhívom a srácot akitől vettem már korábban is pár cuccot, este elmegyek érte, holnap meg hamar bedobom, hisz láttam én már frankó videjót' erről.
Felhívtam, jobban mondva írtam neki. Kérdi, hogy milyen szinkódú a rugó? "Narancs".
Ohh...! Az az erősített kivitel. Sajna az nagyon ritka. Neki nincs.
Na itt van az én problémám. Azóta ezen agyalok. Rettenetes sok Touring van az utakon. Szerintem amelyiket nem ültették meg, az úgy áll mint az enyém. Akkor viszont azokban is ilyen rugany' kellene hogy legyen nem? Vagy mondom azt, hogy ha az enyém erősített, akkor feljebb kellene lennie a normálisnál nem? Viszont "Ő" azt írta, hogy nagyon ritka ez a rugó.
Jaj nekem! Valaki aki érti mi a kérdésem, légyszi magyarázza el ezt nekem!


Sachs online katalógusba ha beírod, akkor valóban van ezen a cikkszámon erősített verzió: 996 724. 60 euró körül kapható, elvileg cikkszám alapján a unix is meghozza rövid idő alatt. Nem tudom mennyi a valószínűsége annak, hogy bontottan találj gyorsba. Egyébként ha Vin decoderrel, vagy mondjuk ISTA-val megnézed az extra listád, akkor ott szerepelnie kell, hogy Reinforced Version vagy Heavy Duty spring. Az alapján, akkor 100% bizonyossággal kideríthető, hogy mi van a kocsid alatt.

Ezt írja egyébként róla, ez alapján meg is tudnád mérni:

Fitting Position : Rear Axle
for vehicles with standard chassis
Reinforced Version
HD-spring: Do not combine with comfort stroke-dependent shock absorber
D1: 11,5 mm
Length: 238 mm
D3: 12 mm
Outer diameter: 145 mm
D2: 16,5 mm

Gyári cikkszám:

BMW
33 53 6 750 758
6 750 758


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 21:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.14. 19:09
Hozzászólások: 134
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
Sziasztok! Kicsit tanácstalan vagyok.
E46 320d 136 lovas touringom van. Önmagában ez a probléma még valamellyest kezelhető is lenne, de ma csináltam a hátsó fék teljes felújítását és a munka közepedte felfedeztem, hogy a bal hátsó rugóm eltört. Mondom magamban, felhívom a srácot akitől vettem már korábban is pár cuccot, este elmegyek érte, holnap meg hamar bedobom, hisz láttam én már frankó videjót' erről.
Felhívtam, jobban mondva írtam neki. Kérdi, hogy milyen szinkódú a rugó? "Narancs".
Ohh...! Az az erősített kivitel. Sajna az nagyon ritka. Neki nincs.
Na itt van az én problémám. Azóta ezen agyalok. Rettenetes sok Touring van az utakon. Szerintem amelyiket nem ültették meg, az úgy áll mint az enyém. Akkor viszont azokban is ilyen rugany' kellene hogy legyen nem? Vagy mondom azt, hogy ha az enyém erősített, akkor feljebb kellene lennie a normálisnál nem? Viszont "Ő" azt írta, hogy nagyon ritka ez a rugó.
Jaj nekem! Valaki aki érti mi a kérdésem, légyszi magyarázza el ezt nekem!


Sachs online katalógusba ha beírod, akkor valóban van ezen a cikkszámon erősített verzió: 996 724. 60 euró körül kapható, elvileg cikkszám alapján a unix is meghozza rövid idő alatt. Nem tudom mennyi a valószínűsége annak, hogy bontottan találj gyorsba. Egyébként ha Vin decoderrel, vagy mondjuk ISTA-val megnézed az extra listád, akkor ott szerepelnie kell, hogy Reinforced Version vagy Heavy Duty spring. Az alapján, akkor 100% bizonyossággal kideríthető, hogy mi van a kocsid alatt.

Ezt írja egyébként róla, ez alapján meg is tudnád mérni:

Fitting Position : Rear Axle
for vehicles with standard chassis
Reinforced Version
HD-spring: Do not combine with comfort stroke-dependent shock absorber
D1: 11,5 mm
Length: 238 mm
D3: 12 mm
Outer diameter: 145 mm
D2: 16,5 mm

Értem nagyjából a választ. Nagyon köszönöm! Viszont annyi kérdésem lenne, hogy miért kell ebbe a kocsiba vajon erősített rugó? Nehezebb? Vagy keményebb tőle a rugózás? Nem lehet párban betenni normál bontott rugót? Azzal ülne a kocsim hátulja?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 21:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újjonc BMW-s írta:
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
Sziasztok! Kicsit tanácstalan vagyok.
E46 320d 136 lovas touringom van. Önmagában ez a probléma még valamellyest kezelhető is lenne, de ma csináltam a hátsó fék teljes felújítását és a munka közepedte felfedeztem, hogy a bal hátsó rugóm eltört. Mondom magamban, felhívom a srácot akitől vettem már korábban is pár cuccot, este elmegyek érte, holnap meg hamar bedobom, hisz láttam én már frankó videjót' erről.
Felhívtam, jobban mondva írtam neki. Kérdi, hogy milyen szinkódú a rugó? "Narancs".
Ohh...! Az az erősített kivitel. Sajna az nagyon ritka. Neki nincs.
Na itt van az én problémám. Azóta ezen agyalok. Rettenetes sok Touring van az utakon. Szerintem amelyiket nem ültették meg, az úgy áll mint az enyém. Akkor viszont azokban is ilyen rugany' kellene hogy legyen nem? Vagy mondom azt, hogy ha az enyém erősített, akkor feljebb kellene lennie a normálisnál nem? Viszont "Ő" azt írta, hogy nagyon ritka ez a rugó.
Jaj nekem! Valaki aki érti mi a kérdésem, légyszi magyarázza el ezt nekem!


Sachs online katalógusba ha beírod, akkor valóban van ezen a cikkszámon erősített verzió: 996 724. 60 euró körül kapható, elvileg cikkszám alapján a unix is meghozza rövid idő alatt. Nem tudom mennyi a valószínűsége annak, hogy bontottan találj gyorsba. Egyébként ha Vin decoderrel, vagy mondjuk ISTA-val megnézed az extra listád, akkor ott szerepelnie kell, hogy Reinforced Version vagy Heavy Duty spring. Az alapján, akkor 100% bizonyossággal kideríthető, hogy mi van a kocsid alatt.

Ezt írja egyébként róla, ez alapján meg is tudnád mérni:

Fitting Position : Rear Axle
for vehicles with standard chassis
Reinforced Version
HD-spring: Do not combine with comfort stroke-dependent shock absorber
D1: 11,5 mm
Length: 238 mm
D3: 12 mm
Outer diameter: 145 mm
D2: 16,5 mm

Értem nagyjából a választ. Nagyon köszönöm! Viszont annyi kérdésem lenne, hogy miért kell ebbe a kocsiba vajon erősített rugó? Nehezebb? Vagy keményebb tőle a rugózás? Nem lehet párban betenni normál bontott rugót? Azzal ülne a kocsim hátulja?


Gondolom nagyobb így a teherbíró képessége. Megkockáztatom, hogy cserélni kell a lengéscsillapítókat hozzá, de szerintem, ha itt a fórumon szépen megkéred Bendegúz kollégát, akkor segít neked, mert ő itt a profi alkatrészes. :franko: Sőt, ha új rugót veszel, akkor ő meghozza neked a legjobb áron.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 22:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Megkockáztatom, hogy a bontott rugó pont olyan szar állapotban van, mint a tied, mielőtt eltört.

A gumi alátétekről nem is beszélve. Szerintem érdemes újat venni ezekből, ha nem akarod jövő héten eladni az autót. Mindegy, hogy gyári vagy jóminőségű utángyártott szerintem, az újnak még nem volt ideje kilágyulni meg kapni a sót 20 éven át...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 22:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.14. 19:09
Hozzászólások: 134
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Megkockáztatom, hogy a bontott rugó pont olyan szar állapotban van, mint a tied, mielőtt eltört.

A gumi alátétekről nem is beszélve. Szerintem érdemes újat venni ezekből, ha nem akarod jövő héten eladni az autót. Mindegy, hogy gyári vagy jó minőségű után gyártott szerintem, az újnak még nem volt ideje kilágyulni meg kapni a sót 20 éven át...

Az enyémben a rugók szépek, nincsenek elrohadva. Ez csak simán eltört. De abban igazad lehet, hogy amit vennék, az lehet hogy randa lenne.
Az új rugóval annyi bajom van, hogy mivel nem tudom melyiket vegyem, nem lennének egyformák a két oldalon, tehát párban kellene vennem. Vége lehet hogy az lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 22:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Újjonc BMW-s írta:
kzolee írta:
Megkockáztatom, hogy a bontott rugó pont olyan szar állapotban van, mint a tied, mielőtt eltört.

A gumi alátétekről nem is beszélve. Szerintem érdemes újat venni ezekből, ha nem akarod jövő héten eladni az autót. Mindegy, hogy gyári vagy jó minőségű után gyártott szerintem, az újnak még nem volt ideje kilágyulni meg kapni a sót 20 éven át...

Az enyémben a rugók szépek, nincsenek elrohadva. Ez csak simán eltört. De abban igazad lehet, hogy amit vennék, az lehet hogy randa lenne.
Az új rugóval annyi bajom van, hogy mivel nem tudom melyiket vegyem, nem lennének egyformák a két oldalon, tehát párban kellene vennem. Vége lehet hogy az lesz.


Nem kell elrohadniuk feltétlenül, hogy kilágyuljanak...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újjonc BMW-s írta:
Az új rugóval annyi bajom van, hogy mivel nem tudom melyiket vegyem, nem lennének egyformák a két oldalon, tehát párban kellene vennem.


Lengéscsillapítót, rugót mindig párban KELL cserélni. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.28. 00:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
Az új rugóval annyi bajom van, hogy mivel nem tudom melyiket vegyem, nem lennének egyformák a két oldalon, tehát párban kellene vennem.


Lengéscsillapítót, rugót mindig párban KELL cserélni. :)

Erre van a TIS-ben ajánlás, hogy mikor igen, mikor nem. Ez nem emlékszem, hogy megtett km, vagy idő alapján van, de ha évjáratot nézek, akkor e konkrét esetben jó eséllyel igazad van! :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.06.28. 07:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
Az új rugóval annyi bajom van, hogy mivel nem tudom melyiket vegyem, nem lennének egyformák a két oldalon, tehát párban kellene vennem.


Lengéscsillapítót, rugót mindig párban KELL cserélni. :)

Erre van a TIS-ben ajánlás, hogy mikor igen, mikor nem. Ez nem emlékszem, hogy megtett km, vagy idő alapján van, de ha évjáratot nézek, akkor e konkrét esetben jó eséllyel igazad van! :D


Méretve a fáradt és a használt között mind két esetben szemmel jól látható különbség van, ráadásul, ha az egyik elfáradt, akkor hamarosan megy utána a másik is. Elhiszem, hogy van rá ajánlás, de itt inkább józanul is végig lehet gondolni. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 09:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 09:07
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: 30i M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Jön valaki E46-tal a hétvégi pásztói találkozóra?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 11:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 231
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok az E46 316 i (1900cm ) nek az motor olajszint jelzőjében van benne az olajnyomás gomba is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 11:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.14. 19:09
Hozzászólások: 134
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Sziasztok az E46 316 i (1900cm ) nek az motor olajszint jelzőjében van benne az olajnyomás gomba is?

Az olajszint érzékelő a karter alján van és egyesek szerint nem csak olajszintet figyel hanem olaj minőséget is. Részemről ez nem tisztázott még, mert erről senki nem mutatott nekem dokumentációt. Minden esetre két áramkör van benne.
Viszont az olajnyomást semmiképp nem mérheti, mert a karter alján nincs olajnyomás. Az olajnyomás mérő gomba benne van a nyomóágban. Az egy külön műszer! Bocsánat! Az nem műszer, hanem csak egy nyomásra kapcsoló érintkező.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Újjonc BMW-s az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 11:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.14. 19:09
Hozzászólások: 134
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
Az új rugóval annyi bajom van, hogy mivel nem tudom melyiket vegyem, nem lennének egyformák a két oldalon, tehát párban kellene vennem.


Lengéscsillapítót, rugót mindig párban KELL cserélni. :)

Erre van a TIS-ben ajánlás, hogy mikor igen, mikor nem. Ez nem emlékszem, hogy megtett km, vagy idő alapján van, de ha évjáratot nézek, akkor e konkrét esetben jó eséllyel igazad van! :D


Méretve a fáradt és a használt között mind két esetben szemmel jól látható különbség van, ráadásul, ha az egyik elfáradt, akkor hamarosan megy utána a másik is. Elhiszem, hogy van rá ajánlás, de itt inkább józanul is végig lehet gondolni. :D


Srácok!
Még ennek a múltkori párbeszédnek a végére szeretnék pár gondolatot írni: Úgy szeretem mikor mindenki tudja a frankót arról, hogy teleszkópot meg rugót párban lehet csak cserélni, meg hasonlók. Meg is értem, egyet is értek ezzel a gondolattal, de mégis valahogy mindig megcáfolódik minden elmélet. Van a kocsimban egy törött narancssárga jelzésű balos rugó. És egy nem törött jobb oldali ép rugó. Múltkor valamit csináltam a kocsin és valahogy megakadt a jobb oldali rugón a szemem. Jééé! Az nem narancs jelzésű, hanem sima fekete és szép fényes még. Akkor most szerintetek mi van? Narancs rugók voltak hátul és valaki már egyszer a jobbost kicserélte feketére, vagy valaki egyszer kicserélte a feketét bal oldalon narancsra, csak az már eltörött? Elvileg mindkét verzió előfordulhat nem? Persze sejtjük hogy melyik az igaz. Ez itt a nagy kérdésem a menő párban cserélő jampi világban. Mindenki ossza az észt, aztán sutyiban sunyiban legtöbb ember megveszi a bontott kacatokat, meg az 1db rugókat és mindegy neki, csak az embléma BMW legyen. Ez a véleményem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 12:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újjonc BMW-s írta:
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
Az új rugóval annyi bajom van, hogy mivel nem tudom melyiket vegyem, nem lennének egyformák a két oldalon, tehát párban kellene vennem.


Lengéscsillapítót, rugót mindig párban KELL cserélni. :)

Erre van a TIS-ben ajánlás, hogy mikor igen, mikor nem. Ez nem emlékszem, hogy megtett km, vagy idő alapján van, de ha évjáratot nézek, akkor e konkrét esetben jó eséllyel igazad van! :D


Méretve a fáradt és a használt között mind két esetben szemmel jól látható különbség van, ráadásul, ha az egyik elfáradt, akkor hamarosan megy utána a másik is. Elhiszem, hogy van rá ajánlás, de itt inkább józanul is végig lehet gondolni. :D


Srácok!
Még ennek a múltkori párbeszédnek a végére szeretnék pár gondolatot írni: Úgy szeretem mikor mindenki tudja a frankót arról, hogy teleszkópot meg rugót párban lehet csak cserélni, meg hasonlók. Meg is értem, egyet is értek ezzel a gondolattal, de mégis valahogy mindig megcáfolódik minden elmélet. Van a kocsimban egy törött narancssárga jelzésű balos rugó. És egy nem törött jobb oldali ép rugó. Múltkor valamit csináltam a kocsin és valahogy megakadt a jobb oldali rugón a szemem. Jééé! Az nem narancs jelzésű, hanem sima fekete és szép fényes még. Akkor most szerintetek mi van? Narancs rugók voltak hátul és valaki már egyszer a jobbost kicserélte feketére, vagy valaki egyszer kicserélte a feketét bal oldalon narancsra, csak az már eltörött? Elvileg mindkét verzió előfordulhat nem? Persze sejtjük hogy melyik az igaz. Ez itt a nagy kérdésem a menő párban cserélő jampi világban. Mindenki ossza az észt, aztán sutyiban sunyiban legtöbb ember megveszi a bontott kacatokat, meg az 1db rugókat és mindegy neki, csak az embléma BMW legyen. Ez a véleményem.


VIN kód alapján egyértelmű, hogy hátul nagyobb teherbírású rúgó van vagy sem.

A felvetésed inkább a Facebook csoportokra helytálló, itt a klubbon belül nem láttam még tákolást. (kivéve, ha ide szabadul valaki)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 13:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 152 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
330d 6-os kezi valtoval. Milyen olaj valo a valtoba? MTF-LT-2 van a cimken, mellekelek egy kepet is. Megkerdeztuk tobb helyen is es kulonbizo megoldasok szulettek. Volt febi 75w80 gl5 es castrol 75x140 lsd is az ajanlatok kozott. Szemely szerint ketlem, hogy lsd olaj lenne a valtoban bar ki tudja. Valaki esetleg a kepen lathato cikkszamot le tudja forditani nem bmw olajra?Kép

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 13:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
morv írta:
330d 6-os kezi valtoval. Milyen olaj valo a valtoba? MTF-LT-2 van a cimken, mellekelek egy kepet is. Megkerdeztuk tobb helyen is es kulonbizo megoldasok szulettek. Volt febi 75w80 gl5 es castrol 75x140 lsd is az ajanlatok kozott. Szemely szerint ketlem, hogy lsd olaj lenne a valtoban bar ki tudja. Valaki esetleg a kepen lathato cikkszamot le tudja forditani nem bmw olajra?]



75/80 gl4

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: morv
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 13:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 152 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
morv írta:
330d 6-os kezi valtoval. Milyen olaj valo a valtoba? MTF-LT-2 van a cimken, mellekelek egy kepet is. Megkerdeztuk tobb helyen is es kulonbizo megoldasok szulettek. Volt febi 75w80 gl5 es castrol 75x140 lsd is az ajanlatok kozott. Szemely szerint ketlem, hogy lsd olaj lenne a valtoban bar ki tudja. Valaki esetleg a kepen lathato cikkszamot le tudja forditani nem bmw olajra?]



75/80 gl4
Akkor keressunk gl4 olajat vagy jo a gl5 is mivel az jobb specifikacio?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 13:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
morv írta:
muhaati írta:
morv írta:
330d 6-os kezi valtoval. Milyen olaj valo a valtoba? MTF-LT-2 van a cimken, mellekelek egy kepet is. Megkerdeztuk tobb helyen is es kulonbizo megoldasok szulettek. Volt febi 75w80 gl5 es castrol 75x140 lsd is az ajanlatok kozott. Szemely szerint ketlem, hogy lsd olaj lenne a valtoban bar ki tudja. Valaki esetleg a kepen lathato cikkszamot le tudja forditani nem bmw olajra?]



75/80 gl4
Akkor keressunk gl4 olajat vagy jo a gl5 is mivel az jobb specifikacio?


Minőségben felfelé mindig lehet menni. gl5 tökéletes.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 14:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 152 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
morv írta:
muhaati írta:
morv írta:
330d 6-os kezi valtoval. Milyen olaj valo a valtoba? MTF-LT-2 van a cimken, mellekelek egy kepet is. Megkerdeztuk tobb helyen is es kulonbizo megoldasok szulettek. Volt febi 75w80 gl5 es castrol 75x140 lsd is az ajanlatok kozott. Szemely szerint ketlem, hogy lsd olaj lenne a valtoban bar ki tudja. Valaki esetleg a kepen lathato cikkszamot le tudja forditani nem bmw olajra?]



75/80 gl4
Akkor keressunk gl4 olajat vagy jo a gl5 is mivel az jobb specifikacio?


Minőségben felfelé mindig lehet menni. gl5 tökéletes.
Kosz meg egyszer mester!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 743 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator