* *
Pontos idő: 2018.10.17. 07:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 754 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 14:43 
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
Nagyon jó. Köszi a linket! Ahogy a kiválló rajzokat nézem, akkor ezen a mocin két feszítő kell hogy legyen. Az adagoló láncé és a másik láncnak is külön van. Igaz, a képeken nem igazán látszik hogy hogy állítanak ezek a feszítők és hogy hol a hidraulikus részük.
Az viszont látszik hogy a feszítő csere felér egy vezérlés cserével. Itt szerintem megtellik a kosár BMW cuccokkal mire hozzáférek a feszìtőkhöz. Mire összerakom, maradni is fog akár eladásra pár holmi. :facepalm: :D

Nem tudom elküldeni este óta a hozzászólásomat. Nem tudom mi a probléma?

Összehasonlítottam a linken szereplő képeket, és a legutóbbi becsatolt képet. Én két különböző motort látok mindkét képen.
Viszont a linken szereplő motor képét is jobban megnéztem monitoron és rájöttem hogy aza két külön feszítő valójában egy dupla feszítő. :taps:
De hogy miért nem tudom elküldeni az üzenetet?...


A külön ábrán lévő két feszítőnek, azonos a cikkszáma, tehát vélhetően egy db feszítőről van szó :wink:

Igen. Látom. Már csak néhány ezer kérdésem maradt tisztázatlanul. Ha azt cserélem, ki kellene a láncokat is legalább. De hogy azonosítom be? Hány szemes lehet, mert szerintem után gyártottban fogok gondolkodni. Bár nem tudom még hogy kellene csinálni a dolgot?


Ha ki is kell, akkor se gondolkodjál után gyártottban. Legrosszabb esetben is szigorúan gyári beszállító. Ha neki állsz megtömni mindenféle vacakkal az autót, akkor sosem lesz jó.

Ha kiveszed a feszítőt netán, arra figyelj, hogy minden legyen előtte jelen, mert különben átugorhat a vezérlésed feszítő nélkül :wink:

Nagyon köszi a tanácsot! Azért mindenféle gönc láncot nem tervezek beletenni, csak próbálom picit fogni a pénzt is. Ahogy nézem, két féle lánc van hozzá. A 74-es és a 90 szemes. Ha ezt a két adatot nézem, az elég lehet ugye? És melyik márka az a gyári beszállítónak kikiáltott?
Tegyük fel, hogy szétszedem és kicserélem a feszítőt. hol lehet legjobban látni hogy a lánc is cserére szorul: Létezik olyan hogy alapból laza, vagy rá lehet látni mondjuk a feszítőre hogy nagyon ki van állítódva és mondjuk az a lánc nyúlottságára utaló jel lenne?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 14:44 
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
NagyMatyas írta:
Újjonc BMW-s írta:
Nagyon jó. Köszi a linket! Ahogy a kiválló rajzokat nézem, akkor ezen a mocin két feszítő kell hogy legyen. Az adagoló láncé és a másik láncnak is külön van. Igaz, a képeken nem igazán látszik hogy hogy állítanak ezek a feszítők és hogy hol a hidraulikus részük.
Az viszont látszik hogy a feszítő csere felér egy vezérlés cserével. Itt szerintem megtellik a kosár BMW cuccokkal mire hozzáférek a feszìtőkhöz. Mire összerakom, maradni is fog akár eladásra pár holmi. :facepalm: :D

Nem tudom elküldeni este óta a hozzászólásomat. Nem tudom mi a probléma?

Összehasonlítottam a linken szereplő képeket, és a legutóbbi becsatolt képet. Én két különböző motort látok mindkét képen.
Viszont a linken szereplő motor képét is jobban megnéztem monitoron és rájöttem hogy aza két külön feszítő valójában egy dupla feszítő. :taps:
De hogy miért nem tudom elküldeni az üzenetet?...


A külön ábrán lévő két feszítőnek, azonos a cikkszáma, tehát vélhetően egy db feszítőről van szó :wink:

Igen. Látom. Már csak néhány ezer kérdésem maradt tisztázatlanul. Ha azt cserélem, ki kellene a láncokat is legalább. De hogy azonosítom be? Hány szemes lehet, mert szerintem után gyártottban fogok gondolkodni. Bár nem tudom még hogy kellene csinálni a dolgot?


Ha ki is kell, akkor se gondolkodjál után gyártottban. Legrosszabb esetben is szigorúan gyári beszállító. Ha neki állsz megtömni mindenféle vacakkal az autót, akkor sosem lesz jó.

Ha kiveszed a feszítőt netán, arra figyelj, hogy minden legyen előtte jelen, mert különben átugorhat a vezérlésed feszítő nélkül :wink:

Nagyon köszi a tanácsot! Azért mindenféle gönc láncot nem tervezek beletenni, csak próbálom picit fogni a pénzt is. Ahogy nézem, két féle lánc van hozzá. A 74-es és a 90 szemes. Ha ezt a két adatot nézem, az elég lehet ugye? És melyik márka az a gyári beszállítónak kikiáltott?
Tegyük fel, hogy szétszedem és kicserélem a feszítőt. hol lehet legjobban látni hogy a lánc is cserére szorul: Létezik olyan hogy alapból laza, vagy rá lehet látni mondjuk a feszítőre hogy nagyon ki van állítódva és mondjuk az a lánc nyúlottságára utaló jel lenne?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 19:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 572 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Félve kérdezem, de mi köze a láncfeszítőnek az olajnyomáshoz? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 20:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.23. 16:48
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Félve kérdezem, de mi köze a láncfeszítőnek az olajnyomáshoz? :roll:

A láncfeszítő olajjal működik...ha nincs megfelelő olajnyomás, nem eléggé feszes a lánc sem. Persze sok más egyébnek sem tesz jót :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 572 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jamborj írta:
bendegúz írta:
Félve kérdezem, de mi köze a láncfeszítőnek az olajnyomáshoz? :roll:

A láncfeszítő olajjal működik...ha nincs megfelelő olajnyomás, nem eléggé feszes a lánc sem. Persze sok más egyébnek sem tesz jót :)

Az ok., de indítás utáni kis olajnyomás inkább az olajszűrőházban lévő nyomást. szelep hibája lehet, esetleg egy hitvány minőségű olajszűrő ami összeomlott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 20:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 572 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Újjonc BMW-s ment pü. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 21:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tényleg idegesítő az a hang a beindítás után,ez a 136 lovas sajátossága,tuti infót még sehol senkitől nem kaptam,nem olvastam.
A szűrőházas-szelepes téma megdőlt,mert a 2. gyári új szűrőház beépítése sem hozott eredményt,2 autónál.A javulás semmi,azaz 0.
Mivel az olajnyomás lámpa világít 2-3 mp.-ig hideg motornál,meleg motornál kb. 0,5-1 óra állás után,a feszítőig még nem jut el az olaj,ezért már csak a pumpa marad....
Érdekesség,az egyik ismerősöm vett egy Hollandot 240.000km.-el,akkor sem volt semmi hangja,most 380 van benne és még mindig semmi.

Nemhogy láncból,bármilyen vezérlés cuccból csakis gyárit,ha nem akarsz rosszat magadnak....

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 21:29 
bendegúz írta:
jamborj írta:
bendegúz írta:
Félve kérdezem, de mi köze a láncfeszítőnek az olajnyomáshoz? :roll:

A láncfeszítő olajjal működik...ha nincs megfelelő olajnyomás, nem eléggé feszes a lánc sem. Persze sok más egyébnek sem tesz jót :)

Az ok., de indítás utáni kis olajnyomás inkább az olajszűrőházban lévő nyomást. szelep hibája lehet, esetleg egy hitvány minőségű olajszűrő ami összeomlott.

Figyu! Értem amit az olajszűrő házban lévő szelepről írsz. El is fogadom hibának. De leveszem a szűrőház fedelét és tele van olajjal. Pusztán annyi hiányzik belőle, amennyit topáztam a levétellel. Attól nem lesz 5-7 másodpercig olajnyomás problémám. Akkor ott hiányozni kellene olajnak nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.10.04. 10:22 
Padre540 írta:
Tényleg idegesítő az a hang a beindítás után,ez a 136 lovas sajátossága,tuti infót még sehol senkitől nem kaptam,nem olvastam.
A szűrőházas-szelepes téma megdőlt,mert a 2. gyári új szűrőház beépítése sem hozott eredményt,2 autónál.A javulás semmi,azaz 0.
Mivel az olajnyomás lámpa világít 2-3 mp.-ig hideg motornál,meleg motornál kb. 0,5-1 óra állás után,a feszítőig még nem jut el az olaj,ezért már csak a pumpa marad....
Érdekesség,az egyik ismerősöm vett egy Hollandot 240.000km.-el,akkor sem volt semmi hangja,most 380 van benne és még mindig semmi.

Nemhogy láncból,bármilyen vezérlés cuccból csakis gyárit,ha nem akarsz rosszat magadnak....


Köszönöm az infót! Bevallom, az olajszűrő házra egyszerűen nem gondolok, mert az mikor leveszem a fedelet, abszolút tele van. Ott nincs visszafolyás. De a feszítőt meg még nem láttam. Nem tudom tud-e annyit romlani a feszítő hogy olajnyomás nélkül kaphat ott levegőt. Ha igen, akkor nem tartom kizártnak hogy az miatt folyik vissza az olaj a szivattyúból. Felkapnia lehet nagyon nehéz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.10.04. 13:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újjonc BMW-s írta:

Köszönöm az infót! Bevallom, az olajszűrő házra egyszerűen nem gondolok, mert az mikor leveszem a fedelet, abszolút tele van. Ott nincs visszafolyás. De a feszítőt meg még nem láttam. Nem tudom tud-e annyit romlani a feszítő hogy olajnyomás nélkül kaphat ott levegőt. Ha igen, akkor nem tartom kizártnak hogy az miatt folyik vissza az olaj a szivattyúból. Felkapnia lehet nagyon nehéz.


Én személy szerint nagyon várom az eredményt. :mrgreen:
A feszítőt kicserélni nem kis meló.Semmiképp ne rakj be utángyártottat,többen is szívtak már a Febi és társaival.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.10.17. 13:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2365
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 336 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mond valakinek valamit ez a hiba? ( üzemanyag szűrő cserélve ) Előtte is dobta ezt a hibát...

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 120708.jpg

Kép

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 23:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok ha valaki tudna nekem ajánlani 1999-2001 ig bezárólag 316 vagy 318 -as e 46 megvételre (M es motorkodost) ,olyan érdekel ami tip-top minimum rozsdamentes.
Ha lehet Pest megyében.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 15:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2365
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 336 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Sziasztok ha valaki tudna nekem ajánlani 1999-2001 ig bezárólag 316 vagy 318 -as e 46 megvételre (M es motorkodost) ,olyan érdekel ami tip-top minimum rozsdamentes.
Ha lehet Pest megyében.


Helló!
Írtam pü-t. Ott folyt.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 11:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.29. 22:45
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

2001/9 E46 316i 1.9 (194E1)

Probléma a képen:


Kép
Képlinket szerkesztette: Jerry

Valaki találkozott már hasonlóval?
Ötletek? Azon kívül, hogy meg kell keresni a blokkban azt, ami ezt okozta. Ha egyáltalán van még belőle valami.
A szivattyú helyén a blokk sértetlen. Sőt, a pumpa háza a lapátnál szintén sértetlen.
Mintha valamit fentről ráesett volna, ami teljesen legyalulta. És az a valami biztos keményebb anyagból van, mint a lapát.
Vízzel semmi látható "vas" nem folyt ki.
Egy mágnest beledobok azért a leengedett vízbe, ha ledarálta teljesen, akkor benne kell lenni.
Na de akkor is.......mi okozhat ilyet?
Kérem csak az írjon, aki látott már motort belülről! :)
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget!
Mindenkinek szép napot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.11.14. 20:18 
Sziasztok! Nem tudja valaki véletlenül, hogy miért nem működik nekem sem Win7 alatt sem pedig XP alatt az INPA? Egyszerúen nem jön létre a kapcsolat a PC és a kocsim között.
2001 E46 320d 136 ló.

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2016.11.17. 13:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok testvérem vett egy E46 1600 99 évjárat és melegen néha elmegy az alapjárat itt is egy kis motor működteti az alapjáratot aminek a bovdenjét tisztítani kell?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 16:03 
Sziasztok!
E46 320D tourungom van. A hátsó ablak nyomógombbal akkor nyílik mikor épp olyan kedve van. Távirányítóval semmi problémája nincs. Már ez is idegesít, de mégjobban az, hogy ellenben menet közben kinyílik ha megszállja az ihlet. Otthon vagyok, takarítgatom a kocsit és kinyílik. Akkor is ha senki semmit nem csinál a kocsival, csak az udvaron áll. Az agyam eldobom tőle. Mozgattam az átvezető gumiknál a vezetékeket is. de semmi olyan változást nem lehet vele elérni, hogy mondjuk megmozgatom, akkor többet nem működik, vagy kinyit rá, vagy mit tudom én. A kapcsoló sem hiszem hogy rossz, mert van úgy hogy két napig mindig ki tudom nyitni, és van hogy utána két napig nem. Amikor jó, akkor minden alkalommal nyílik. Szerintem nem ott lesz a probléma. Kérdésem a következő lenne: Nincs valami buzi modul ami esetleg szarakodhat? Meg szeretném csinálni, mert ez így nagyon nem jó. Kellene tudni, hogy megjavul-e a kocsi vagy egyszer majd menet közben kigyullad nekem?

Köszönöm szépen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 16:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2365
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 336 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="Újjonc BMW-s"][size=150]Sziasztok!
E46 320D tourungom van. A hátsó ablak nyomógombbal akkor nyílik mikor épp olyan kedve van. Távirányítóval semmi problémája nincs. Már ez is idegesít, de mégjobban az, hogy ellenben menet közben kinyílik ha megszállja az ihlet. Otthon vagyok, takarítgatom a kocsit és kinyílik. Akkor is ha senki semmit nem csinál a kocsival, csak az udvaron áll. Az agyam eldobom tőle. Mozgattam az átvezető gumiknál a vezetékeket is. de semmi olyan változást nem lehet vele elérni, hogy mondjuk megmozgatom, akkor többet nem működik, vagy kinyit rá, vagy mit tudom én. A kapcsoló sem hiszem hogy rossz, mert van úgy hogy két napig mindig ki tudom nyitni, és van hogy utána két napig nem. Amikor jó, akkor minden alkalommal nyílik. Szerintem nem ott lesz a probléma. Kérdésem a következő lenne: Nincs valami buzi modul ami esetleg szarakodhat? Meg szeretném csinálni, mert ez így nagyon nem jó. vagy egyszer majd menet közben kigyullad nekem?

Menet közben kigyullad :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:
A mikrokapcsolója kezd halódni. Az szokott tönkremenni. Cseréld ki és utána jó lesz, valszeg.
"Kellene tudni, hogy megjavul-e a kocsi"...... Megjavul, ha kicseréled a kapcsolót :mrgreen:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 16:36 
leslie írta:
Újjonc BMW-s írta:
[size=150]Sziasztok!
E46 320D tourungom van. A hátsó ablak nyomógombbal akkor nyílik mikor épp olyan kedve van. Távirányítóval semmi problémája nincs. Már ez is idegesít, de mégjobban az, hogy ellenben menet közben kinyílik ha megszállja az ihlet. Otthon vagyok, takarítgatom a kocsit és kinyílik. Akkor is ha senki semmit nem csinál a kocsival, csak az udvaron áll. Az agyam eldobom tőle. Mozgattam az átvezető gumiknál a vezetékeket is. de semmi olyan változást nem lehet vele elérni, hogy mondjuk megmozgatom, akkor többet nem működik, vagy kinyit rá, vagy mit tudom én. A kapcsoló sem hiszem hogy rossz, mert van úgy hogy két napig mindig ki tudom nyitni, és van hogy utána két napig nem. Amikor jó, akkor minden alkalommal nyílik. Szerintem nem ott lesz a probléma. Kérdésem a következő lenne: Nincs valami buzi modul ami esetleg szarakodhat? Meg szeretném csinálni, mert ez így nagyon nem jó. vagy egyszer majd menet közben kigyullad nekem?

Menet közben kigyullad :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:
A mikrokapcsolója kezd halódni. Az szokott tönkremenni. Cseréld ki és utána jó lesz, valszeg.
"Kellene tudni, hogy megjavul-e a kocsi"...... Megjavul, ha kicseréled a kapcsolót :mrgreen:

Figyu! Annit megcsinálok, hogy lehúzom holnap és megfigyelem. Ha akkor kinyílik akkor nem az a gond ugye?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 18:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Újjonc BMW-s írta:
leslie írta:
Újjonc BMW-s írta:
[size=150]Sziasztok!
E46 320D tourungom van. A hátsó ablak nyomógombbal akkor nyílik mikor épp olyan kedve van. Távirányítóval semmi problémája nincs. Már ez is idegesít, de mégjobban az, hogy ellenben menet közben kinyílik ha megszállja az ihlet. Otthon vagyok, takarítgatom a kocsit és kinyílik. Akkor is ha senki semmit nem csinál a kocsival, csak az udvaron áll. Az agyam eldobom tőle. Mozgattam az átvezető gumiknál a vezetékeket is. de semmi olyan változást nem lehet vele elérni, hogy mondjuk megmozgatom, akkor többet nem működik, vagy kinyit rá, vagy mit tudom én. A kapcsoló sem hiszem hogy rossz, mert van úgy hogy két napig mindig ki tudom nyitni, és van hogy utána két napig nem. Amikor jó, akkor minden alkalommal nyílik. Szerintem nem ott lesz a probléma. Kérdésem a következő lenne: Nincs valami buzi modul ami esetleg szarakodhat? Meg szeretném csinálni, mert ez így nagyon nem jó. vagy egyszer majd menet közben kigyullad nekem?

Menet közben kigyullad :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:
A mikrokapcsolója kezd halódni. Az szokott tönkremenni. Cseréld ki és utána jó lesz, valszeg.
"Kellene tudni, hogy megjavul-e a kocsi"...... Megjavul, ha kicseréled a kapcsolót :mrgreen:

Figyu! Annit megcsinálok, hogy lehúzom holnap és megfigyelem. Ha akkor kinyílik akkor nem az a gond ugye?

szia nagy valószínűséggel az lesz a baj az ényém is ezt csinálta de azért mert bepárásodott . Szétszedtem kiszárítottam és letömítve ősszeraktam kb 3 éve semmi gondom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 754 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator