* *
Pontos idő: 2018.09.21. 00:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 753 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 22:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Fiúk, Lányok!

Szerettem volna jelezni, hogy ismét bimbammolok! :facepalm: 8)

E46 330D (204 ló) automata, gyári M packet, combtámaszos bőr, ülésfűtés, tolatóradar, nagynavi, S135 felnik, individual. Minden ami kell az aszfaltszaggatáshoz!

Muha mester jövő héten felkészíti az életre! :mrgreen:

Kép

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PapaBoss az itt látható tagok köszönték meg: 2 jimbi525d, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
PapaBoss írta:
Fiúk, Lányok!

Szerettem volna jelezni, hogy ismét bimbammolok! :facepalm: 8)

E46 330D (204 ló) automata, gyári M packet, combtámaszos bőr, ülésfűtés, tolatóradar, nagynavi, S135 felnik, individual. Minden ami kell az aszfaltszaggatáshoz!

Muha mester jövő héten felkészíti az életre! :mrgreen:

Kép

Tékozló fiú visszatért! Ez most nagyobb mint az XD volt? Úgy emlékszem az bokában szorított. :mrgreen: :nyelves:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.10.08. 09:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
Tékozló fiú visszatért! Ez most nagyobb mint az XD volt? Úgy emlékszem az bokában szorított. :mrgreen: :nyelves:


80 felett már összemegy az ember! :mrgreen: jót mosolyogtam, btw a combtámaszos üléssel sokkal kényelmesebben utazom, nincs úgy a nyakamban a lábam. Hobbiautónak vettem, hiányzott a márka 8)

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PapaBoss az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.11.09. 20:54 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 264 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Szeretném kérdezni, hogy az alábbi képen sárga nyíllal jelölt vörös led mit jelez vissza?
Amennyiben jár a motor, akkor nem villog.

Továbbá, az E46 (318i) tartalmaz-e gyárilag immobilizert, vagy az extra felárért járt hozzá?
És ha van benne, annak van-e bármi jele valahol, ahol kideríthető?
VIN alapján semmi ilyen nem derült ki.
Barátom autója és érdekelné, hogy van-e benne bármilyen biztonsági rendszer alapból?

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.11.09. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Sziasztok!

Szeretném kérdezni, hogy az alábbi képen sárga nyíllal jelölt vörös led mit jelez vissza?
Amennyiben jár a motor, akkor nem villog.

Továbbá, az E46 (318i) tartalmaz-e gyárilag immobilizert, vagy az extra felárért járt hozzá?
És ha van benne, annak van-e bármi jele valahol, ahol kideríthető?
VIN alapján semmi ilyen nem derült ki.
Barátom autója és érdekelné, hogy van-e benne bármilyen biztonsági rendszer alapból?

Kép

Immó (EWS) mindegyikben van. A lámpa az immó aktivitását jelzi elvileg.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2017.12.13. 10:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.20. 18:48
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziaaztok! M54B30-nal a katalizator utani lambdaszonda valoban csak egy diagnosztizalo szonda es nem folyasolja be a keverek kepzest? Valasztokat elore is koszonom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2018.05.22. 12:03 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 264 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Rá is térnék a lényegre.
Adott egy E46 318i, N42B20-as motorral.
A hibajelenség:
Menet közben felvillant a motorhiba lámpa, villogott, majd folyamatosan világított.
Az autóból elment az erő és dadogva járt, a kipufogó hangja pedig mint egy V2-es chopper motoré.
Scanner ezt adta ki:

DME (Google Drive link)

Ezután ki lettek cserélve a gyertyák, szép kormos volt mind, a 2-es hengerben lévő jobban mint a többi.
Trafók ki lettek próbálva, van egy új és azzal felcserélgetve végig lett zongorázva mind a négy ponton..., minden törlés után ugyanúgy rángatózik, dadog a motor és ugyanezt a hibakódot dobja.
Alapjáratot szépen megtalálja, gázadásra reagál.
Tehát a trafók rendben, gyertyák rendben.
Hol kereshető még a hiba?
A gyanúim:
-Motorvezérlő
-Kábel a 2-es trafójához
-Injektor

Létezne, hogy valamely szelep beragadt? Ez is felvetődött.

Köszi az esetleges válaszokat, ötleteket, tanácsokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2018.05.22. 12:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Sziasztok!

Rá is térnék a lényegre.
Adott egy E46 318i, N42B20-as motorral.
A hibajelenség:
Menet közben felvillant a motorhiba lámpa, villogott, majd folyamatosan világított.
Az autóból elment az erő és dadogva járt, a kipufogó hangja pedig mint egy V2-es chopper motoré.
Scanner ezt adta ki:

DME (Google Drive link)

Ezután ki lettek cserélve a gyertyák, szép kormos volt mind, a 2-es hengerben lévő jobban mint a többi.
Trafók ki lettek próbálva, van egy új és azzal felcserélgetve végig lett zongorázva mind a négy ponton..., minden törlés után ugyanúgy rángatózik, dadog a motor és ugyanezt a hibakódot dobja.
Alapjáratot szépen megtalálja, gázadásra reagál.
Tehát a trafók rendben, gyertyák rendben.
Hol kereshető még a hiba?
A gyanúim:
-Motorvezérlő
-Kábel a 2-es trafójához
-Injektor

Létezne, hogy valamely szelep beragadt? Ez is felvetődött.

Köszi az esetleges válaszokat, ötleteket, tanácsokat!

Valvetronicgyanús.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2018.05.22. 15:23 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 264 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Valvetronicgyanús.


Ez nem jutott eszembe, köszi.
Annyi gond van, hogy ezt a valvetronic motort nem tudom hogy lehetne tesztelni.
Egy cserés ellenőrzés meg cseredarab híján macerás, ráadásul ahhoz le kellene szedni a szelepfedelet is ha jól gondolom, mert óvatosan le kell tekerni az orsóját a félfogaskerékről.
Akkor meg már szelepfedél tömítés csere...
:facepalm:
Ha a sajátom lenne szétbontanám az egész hengerfejet, hogy rátaláljak a problémára.
Még a szívóágra és befecskendezőkre is gondoltam, hogy megérne egy alapos tisztítást talán, de ez úgy jó, ha magadnak csinálod és amennyiben 3 nap, úgy annyi, ha 15 nap, akkor annyi.
Kíváncsi vagyok mi lesz belőle, majd megírom, mert közben kollégám is nekiállt szerelő után battyogni.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2018.05.22. 18:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Gallaca írta:
Valvetronicgyanús.


Ez nem jutott eszembe, köszi.
Annyi gond van, hogy ezt a valvetronic motort nem tudom hogy lehetne tesztelni.
Egy cserés ellenőrzés meg cseredarab híján macerás, ráadásul ahhoz le kellene szedni a szelepfedelet is ha jól gondolom, mert óvatosan le kell tekerni az orsóját a félfogaskerékről.
Akkor meg már szelepfedél tömítés csere...
:facepalm:
Ha a sajátom lenne szétbontanám az egész hengerfejet, hogy rátaláljak a problémára.
Még a szívóágra és befecskendezőkre is gondoltam, hogy megérne egy alapos tisztítást talán, de ez úgy jó, ha magadnak csinálod és amennyiben 3 nap, úgy annyi, ha 15 nap, akkor annyi.
Kíváncsi vagyok mi lesz belőle, majd megírom, mert közben kollégám is nekiállt szerelő után battyogni.
:franko:

Az a baj, hogy ha a valvetronic csinálja, és csak 1 hengerre, akkor nem biztos, hogy a motor a ludas. Húzzátok la a valvetronic jeladójának a csatiját, akkor visszaáll normál fojtószelepes üzemre. Ha akkor kisimul a működés, akkor valvetronic baj van.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2018.05.22. 19:45 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 264 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Az a baj, hogy ha a valvetronic csinálja, és csak 1 hengerre, akkor nem biztos, hogy a motor a ludas. Húzzátok la a valvetronic jeladójának a csatiját, akkor visszaáll normál fojtószelepes üzemre. Ha akkor kisimul a működés, akkor valvetronic baj van.

Köszi! Megnézzük akkor ezt holnap.
Ez a jeladó jól sejtem, hogy ITT a 4-es számú egységeket takarja?
Vagy ITT a 7-es az?
:oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2018.05.22. 21:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Gallaca írta:
Az a baj, hogy ha a valvetronic csinálja, és csak 1 hengerre, akkor nem biztos, hogy a motor a ludas. Húzzátok la a valvetronic jeladójának a csatiját, akkor visszaáll normál fojtószelepes üzemre. Ha akkor kisimul a működés, akkor valvetronic baj van.

Köszi! Megnézzük akkor ezt holnap.
Ez a jeladó jól sejtem, hogy ITT a 4-es számú egységeket takarja?
Vagy ITT a 7-es az?
:oops:

A hetes az, a gyertyafedél alatt van.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2018.05.23. 17:11 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 264 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Sziasztok!

Rá is térnék a lényegre.
Adott egy E46 318i, N42B20-as motorral.
A hibajelenség:
Menet közben felvillant a motorhiba lámpa, villogott, majd folyamatosan világított.
Az autóból elment az erő és dadogva járt, a kipufogó hangja pedig mint egy V2-es chopper motoré.
Scanner azt dobta, hogy a kettes hengerben gyújtáskimaradás.


Megoldódott:
Gyújtótrafó.
Tökre idegesít, ugyanis végig zongoráztuk a trafókat egy új darabbal és maradt a jelenség.
Ráadásul a Scanner mindig ugyanazt a hengert hozta ki hibásnak, a 2-est, a cserélgetések ellenére, törlés után is!
Injektorok is rendben voltak és a valvetronic rendszer is.
A szerelő kompressziót is mért, de semmi gond vele.
Az ügy tanulsága viszont:
A szerelő azt mondta, hogy az új Bosch trafó volt a gond, mert általában nem túl jó minőség.
Ami nekem feltűnt amikor a kezembe vettem, hogy a gyertyára illeszkedő része nem fémsapka, kis golyós rögzítővel mint a gyáriban, hanem egy egyszerű lapka, ami a gyertya tetejét érinti csak, így laikus számára is kétséges a megfelelő vezetési képesség egy folyamatosan rezgő motorban, üzem közben.
Tök hülyén jöttem ki így az ügyből, mert végül is jó volt az indító gondolat, de mégsem én oldottam meg az ügyet.
:(
Utána nézek ennek az INPA rendszernek, remélem az pontosabb.
Vagy nem is tudom...
Most depis lettem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 753 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator