* *
Pontos idő: 2017.10.17. 07:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 13:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4178
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 763 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Van valakinek már E46-nál újabb 3-asa? :roll:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 21:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
Van valakinek már E46-nál újabb 3-asa? :roll:

Gabesz81-nek E90.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2016.09.13. 08:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4178
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 763 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Jerry írta:
Van valakinek már E46-nál újabb 3-asa? :roll:

Gabesz81-nek E90.

Akkor most már van topikja is. :D

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2016.09.13. 17:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.11. 19:50
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: N54
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha nem tévedek nekem nyílt :)
..de akkor már 2en vagyunk :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 05:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4178
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 763 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nitrox5 írta:
Ha nem tévedek nekem nyílt :)
..de akkor már 2en vagyunk :D

:e39
:bmwkiraly

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 15:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Van valakinek már E46-nál újabb 3-asa? :roll:



Öcsém is egy E91-el rohangál, amit lehet átveszek tőle, ha elmenne az X5! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2016.09.15. 12:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1202
Adott köszi: 274 alkalommal
Kapott köszik: 298 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Jerry írta:
Van valakinek már E46-nál újabb 3-asa? :roll:



Öcsém is egy E91-el rohangál, amit lehet átveszek tőle, ha elmenne az X5! :wink:

kicsit szűkösnek fogod érezni az X5 után :drive


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2016.09.15. 13:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1543
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Feleségemnek is van egy e91-es 318d. A 143 lovas.
Nagyon jó, megbízható autó, csak kicsit kicsi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2017.08.29. 22:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 160
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Ha barkinek van jotanacsa az alabb reszletezett problemaval kapcsolatban, azt nagyon szivesen fogadom, elore is koszonet. Amennyiben valakinek konkret javaslata lenne, legyszi PM et irjon, mert nem lesz idom vadaszni a forumot, de mindenkepp idenezek olyan surun, ahogy az idom engedi.

Egy jobaratomnak probalok segiteni az alabb reszletezett problemaban:

2010/5 318i N43B20A
Szervizben olajcserekor jeleztek a tulajnak, hogy fem szemcsek vannak az olajban, es kuka a motor. Hollandiaban elnek, ott hasznaljak az autot, es a beerkezett ajanlatok a komplett motorcserere eleg borsosak, ezert feljott opciokent, hogy alternativ megoldaskent hazatrelerezni, es magyarorszagon megcsinaltatni a motorcseret.

Egy masik kinti ceg szerint muanyag darabok tortek le valahonnan, es azok tomitik el az olaj utjat, amiert nincs megfelelo kenes, es ezert nyirbal bele femszemcseket az olajba. Ugyan muszaki(info) teruleten dolgozom angolul, nem tudtam megfejteni biztonsaggal, hogy mi az a distribution guide. Ezt irtak vissza a masodik szervizben, ahol tudtommal egyelore csak irasban erdeklodott a tulaj:
"guiders of the distribution break down and the pieces (of plastic material) end up in the engine oil"

- Biztosan csak motorcserevel oldhato meg ez, felujitani nem lehet ? (nem kivanom tavdiagnosztizaltatni senkivel, de azt irjak , meg mondjak mindenhol, hogy ez tipushiba, igy aki ert hozza, nagy valoszinuseggel tudja, hogy pontosan mi a problema, es mit lehet vele tenni.

- Tud barki hozzaerto mondani egy hozzavetoleges arat motorra, es munkadijra, esetleg szerelot ajanlani ?

- Most ha egy ugyanilyen motor kerul bele, annal is fennal ugyanennek a lehetosege, erdemes egyaltalan rakolteni a javitasra nagyobb osszeget ?

-Barmilyen egyeb epito jellegu hozzaszolast nagy orommel fogadok.

+1: letezik egyaltalan 2010 ota normalis es megbizhato benzines bmw motor 2-3000ccm meretben ? mert a vegen meg eladja, es atul egy accord kombiba a sokk utan, csaladja van neki is, es o is oreg mar az ilyen szivasokhoz

Koszi szepen,
Andras


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2017.08.30. 12:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
spnq írta:
Hali!

Ha barkinek van jotanacsa az alabb reszletezett problemaval kapcsolatban, azt nagyon szivesen fogadom, elore is koszonet. Amennyiben valakinek konkret javaslata lenne, legyszi PM et irjon, mert nem lesz idom vadaszni a forumot, de mindenkepp idenezek olyan surun, ahogy az idom engedi.

Egy jobaratomnak probalok segiteni az alabb reszletezett problemaban:

2010/5 318i N43B20A
Szervizben olajcserekor jeleztek a tulajnak, hogy fem szemcsek vannak az olajban, es kuka a motor. Hollandiaban elnek, ott hasznaljak az autot, es a beerkezett ajanlatok a komplett motorcserere eleg borsosak, ezert feljott opciokent, hogy alternativ megoldaskent hazatrelerezni, es magyarorszagon megcsinaltatni a motorcseret.

Egy masik kinti ceg szerint muanyag darabok tortek le valahonnan, es azok tomitik el az olaj utjat, amiert nincs megfelelo kenes, es ezert nyirbal bele femszemcseket az olajba. Ugyan muszaki(info) teruleten dolgozom angolul, nem tudtam megfejteni biztonsaggal, hogy mi az a distribution guide. Ezt irtak vissza a masodik szervizben, ahol tudtommal egyelore csak irasban erdeklodott a tulaj:
"guiders of the distribution break down and the pieces (of plastic material) end up in the engine oil"

- Biztosan csak motorcserevel oldhato meg ez, felujitani nem lehet ? (nem kivanom tavdiagnosztizaltatni senkivel, de azt irjak , meg mondjak mindenhol, hogy ez tipushiba, igy aki ert hozza, nagy valoszinuseggel tudja, hogy pontosan mi a problema, es mit lehet vele tenni.

- Tud barki hozzaerto mondani egy hozzavetoleges arat motorra, es munkadijra, esetleg szerelot ajanlani ?

- Most ha egy ugyanilyen motor kerul bele, annal is fennal ugyanennek a lehetosege, erdemes egyaltalan rakolteni a javitasra nagyobb osszeget ?

- Barmilyen egyeb epito jellegu hozzaszolast nagy orommel fogadok.

+1: letezik egyaltalan 2010 ota normalis es megbizhato benzines bmw motor 2-3000ccm meretben ? mert a vegen meg eladja, es atul egy accord kombiba a sokk utan, csaladja van neki is, es o is oreg mar az ilyen szivasokhoz

Koszi szepen,
Andras


Ha tippelnem kellene, akkor a láncvezető tört darabokra, ismerősöm ilyen motorjában az olajteknőben hevert félbe törve, ha valahogy benyeli és lecsökken az olajnyomás, akkor vélhetően mindent visz. Engem hosszú évek óta k*rvára bosszant az olajgombák működése, hiszen gyakorlatilag csak akkor jeleznek, amikor már annyira kevés az olajnyomás, hogy a nullához konvergál. (0.5-0.8 bar általában). Ha ezt a szintet nem éri el, hanem az ideálishoz képest csak 1-2 barral kevesebb az olajnyomás, akkor szép csöndben halálosan elkopik a motor.

Megoldás:
- Szerintem is motorcsere. Ha a csapágyakról teljesen elfogyott a csapágyfém (ón-ólom bevonat), akkor utána a bronz/réz megeszik mindent. Esetleg a főtengely még egy köszörüléssel valószínűleg menthető lenne, de a henger nicasilos és gondolni kell az olajpumpától távol eső alkatrészekre is, mint a hengerfej. Ha van jó motor, akkor szerintem gyorsan bele kell tenni egyet, aztán megválni az autótól és venni valami mást. Ezek feltételezések voltak, de én nem bontogatnám a motort, mert ilyenkor a gépműhely munkája mindig megkérdőjelezhető és kétlem, hogy megérné egy ilyen anyagi kockázatot felvállalni. :doglotlo:

Szerintem BMW-ben egyébként már nem létezik jó benzines sajnos, de prémiumban másból sem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: spnq
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2017.08.30. 15:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
spnq írta:
Hali!

Ha barkinek van jotanacsa az alabb reszletezett problemaval kapcsolatban, azt nagyon szivesen fogadom, elore is koszonet. Amennyiben valakinek konkret javaslata lenne, legyszi PM et irjon, mert nem lesz idom vadaszni a forumot, de mindenkepp idenezek olyan surun, ahogy az idom engedi.

Egy jobaratomnak probalok segiteni az alabb reszletezett problemaban:

2010/5 318i N43B20A
Szervizben olajcserekor jeleztek a tulajnak, hogy fem szemcsek vannak az olajban, es kuka a motor. Hollandiaban elnek, ott hasznaljak az autot, es a beerkezett ajanlatok a komplett motorcserere eleg borsosak, ezert feljott opciokent, hogy alternativ megoldaskent hazatrelerezni, es magyarorszagon megcsinaltatni a motorcseret.

Egy masik kinti ceg szerint muanyag darabok tortek le valahonnan, es azok tomitik el az olaj utjat, amiert nincs megfelelo kenes, es ezert nyirbal bele femszemcseket az olajba. Ugyan muszaki(info) teruleten dolgozom angolul, nem tudtam megfejteni biztonsaggal, hogy mi az a distribution guide. Ezt irtak vissza a masodik szervizben, ahol tudtommal egyelore csak irasban erdeklodott a tulaj:
"guiders of the distribution break down and the pieces (of plastic material) end up in the engine oil"

- Biztosan csak motorcserevel oldhato meg ez, felujitani nem lehet ? (nem kivanom tavdiagnosztizaltatni senkivel, de azt irjak , meg mondjak mindenhol, hogy ez tipushiba, igy aki ert hozza, nagy valoszinuseggel tudja, hogy pontosan mi a problema, es mit lehet vele tenni.

- Tud barki hozzaerto mondani egy hozzavetoleges arat motorra, es munkadijra, esetleg szerelot ajanlani ?

- Most ha egy ugyanilyen motor kerul bele, annal is fennal ugyanennek a lehetosege, erdemes egyaltalan rakolteni a javitasra nagyobb osszeget ?

- Barmilyen egyeb epito jellegu hozzaszolast nagy orommel fogadok.

+1: letezik egyaltalan 2010 ota normalis es megbizhato benzines bmw motor 2-3000ccm meretben ? mert a vegen meg eladja, es atul egy accord kombiba a sokk utan, csaladja van neki is, es o is oreg mar az ilyen szivasokhoz

Koszi szepen,
Andras


Ha tippelnem kellene, akkor a láncvezető tört darabokra, ismerősöm ilyen motorjában az olajteknőben hevert félbe törve, ha valahogy benyeli és lecsökken az olajnyomás, akkor vélhetően mindent visz. Engem hosszú évek óta k*rvára bosszant az olajgombák működése, hiszen gyakorlatilag csak akkor jeleznek, amikor már annyira kevés az olajnyomás, hogy a nullához konvergál. (0.5-0.8 bar általában). Ha ezt a szintet nem éri el, hanem az ideálishoz képest csak 1-2 barral kevesebb az olajnyomás, akkor szép csöndben halálosan elkopik a motor.

Megoldás:
- Szerintem is motorcsere. Ha a csapágyakról teljesen elfogyott a csapágyfém (ón-ólom bevonat), akkor utána a bronz/réz megeszik mindent. Esetleg a főtengely még egy köszörüléssel valószínűleg menthető lenne, de a henger nicasilos és gondolni kell az olajpumpától távol eső alkatrészekre is, mint a hengerfej. Ha van jó motor, akkor szerintem gyorsan bele kell tenni egyet, aztán megválni az autótól és venni valami mást. Ezek feltételezések voltak, de én nem bontogatnám a motort, mert ilyenkor a gépműhely munkája mindig megkérdőjelezhető és kétlem, hogy megérné egy ilyen anyagi kockázatot felvállalni. :doglotlo:

Szerintem BMW-ben egyébként már nem létezik jó benzines sajnos, de prémiumban másból sem.

Ha még nem vettek észre semmi rendellenes működést a motorban, lehet, hogy csak a vezérlés(lánc, kerekek) van csak szétkopva, annak a forgácsait látni. Ha már halálosan szétkopott minden, annak a valvetronic azonnal jelét adja, úgy jár mint egy dragster, aztán már valvetronic módban be sem indul, stb, stb.
Ha a láncvezető széthullott, márpedig sanszos, a darabkák eltávolítására úgyis le kell venni a kartert, akkor meg lehet nézni a hajtókarcsapágyak állapotát.
Motorcserét én ettől, a kompresszióméréstől, (valvetronic illetve fojtószelep módban is)tenném függővé, a cseremotoron is vezérléscserével kell nyitni. Megbontatlan motort nem temetnék első blikkre.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 NagyMatyas, spnq
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 14:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
Ha még nem vettek észre semmi rendellenes működést a motorban, lehet, hogy csak a vezérlés(lánc, kerekek) van csak szétkopva, annak a forgácsait látni. Ha már halálosan szétkopott minden, annak a valvetronic azonnal jelét adja, úgy jár mint egy dragster, aztán már valvetronic módban be sem indul, stb, stb.
Ha a láncvezető széthullott, márpedig sanszos, a darabkák eltávolítására úgyis le kell venni a kartert, akkor meg lehet nézni a hajtókarcsapágyak állapotát.
Motorcserét én ettől, a kompresszióméréstől, (valvetronic illetve fojtószelep módban is)tenném függővé, a cseremotoron is vezérléscserével kell nyitni. Megbontatlan motort nem temetnék első blikkre.


Elnézést a belekottyért.............. Az N43 nem valvetronic.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 18:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
muhaati írta:
Gallaca írta:
Ha még nem vettek észre semmi rendellenes működést a motorban, lehet, hogy csak a vezérlés(lánc, kerekek) van csak szétkopva, annak a forgácsait látni. Ha már halálosan szétkopott minden, annak a valvetronic azonnal jelét adja, úgy jár mint egy dragster, aztán már valvetronic módban be sem indul, stb, stb.
Ha a láncvezető széthullott, márpedig sanszos, a darabkák eltávolítására úgyis le kell venni a kartert, akkor meg lehet nézni a hajtókarcsapágyak állapotát.
Motorcserét én ettől, a kompresszióméréstől, (valvetronic illetve fojtószelep módban is)tenném függővé, a cseremotoron is vezérléscserével kell nyitni. Megbontatlan motort nem temetnék első blikkre.


Elnézést a belekottyért.............. Az N43 nem valvetronic.

Lehet, hogy rosszul értelmeztem ez az oldalt.?
http://www.unixnerd.demon.co.uk/n46.html

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 18:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
muhaati írta:
Gallaca írta:
Ha még nem vettek észre semmi rendellenes működést a motorban, lehet, hogy csak a vezérlés(lánc, kerekek) van csak szétkopva, annak a forgácsait látni. Ha már halálosan szétkopott minden, annak a valvetronic azonnal jelét adja, úgy jár mint egy dragster, aztán már valvetronic módban be sem indul, stb, stb.
Ha a láncvezető széthullott, márpedig sanszos, a darabkák eltávolítására úgyis le kell venni a kartert, akkor meg lehet nézni a hajtókarcsapágyak állapotát.
Motorcserét én ettől, a kompresszióméréstől, (valvetronic illetve fojtószelep módban is)tenném függővé, a cseremotoron is vezérléscserével kell nyitni. Megbontatlan motort nem temetnék első blikkre.


Elnézést a belekottyért.............. Az N43 nem valvetronic.

Lehet, hogy rosszul értelmeztem ez az oldalt.?
http://www.unixnerd.demon.co.uk/n46.html


Lehet. Sosem volt az N43 valvetronicos. N42, N46, azok igen. A 43 az az N 40 "direct injection" változata. DE természetesen, tévedhetek, hiszen emberek vagyunk. :)

N43 , 2010 . 20i

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 19:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
muhaati írta:
Gallaca írta:
muhaati írta:
Gallaca írta:
Ha még nem vettek észre semmi rendellenes működést a motorban, lehet, hogy csak a vezérlés(lánc, kerekek) van csak szétkopva, annak a forgácsait látni. Ha már halálosan szétkopott minden, annak a valvetronic azonnal jelét adja, úgy jár mint egy dragster, aztán már valvetronic módban be sem indul, stb, stb.
Ha a láncvezető széthullott, márpedig sanszos, a darabkák eltávolítására úgyis le kell venni a kartert, akkor meg lehet nézni a hajtókarcsapágyak állapotát.
Motorcserét én ettől, a kompresszióméréstől, (valvetronic illetve fojtószelep módban is)tenném függővé, a cseremotoron is vezérléscserével kell nyitni. Megbontatlan motort nem temetnék első blikkre.


Elnézést a belekottyért.............. Az N43 nem valvetronic.

Lehet, hogy rosszul értelmeztem ez az oldalt.?
http://www.unixnerd.demon.co.uk/n46.html


Lehet. Sosem volt az N43 valvetronicos. N42, N46, azok igen. A 43 az az N 40 "direct injection" változata. DE természetesen, tévedhetek, hiszen emberek vagyunk. :)

N43 , 2010 . 20i

Hááát igen, itt én sem találok valvetronicra utaló nyomokat, akkor ezek szerint korrekt a táblázat. :?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 20:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
muhaati írta:

Lehet. Sosem volt az N43 valvetronicos. N42, N46, azok igen. A 43 az az N 40 "direct injection" változata. DE természetesen, tévedhetek, hiszen emberek vagyunk. :)

N43 , 2010 . 20i

Hááát igen, itt én sem találok valvetronicra utaló nyomokat, akkor ezek szerint korrekt a táblázat. :?


Mondjuk speciell a fentebb kérdezett hibához ennek nincs is köze a valvetronicnak. STEP 1. : Karter le, állapot bevizsgálása.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-F30 és társaik
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 21:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
muhaati írta:
Gallaca írta:
muhaati írta:

Lehet. Sosem volt az N43 valvetronicos. N42, N46, azok igen. A 43 az az N 40 "direct injection" változata. DE természetesen, tévedhetek, hiszen emberek vagyunk. :)

N43 , 2010 . 20i

Hááát igen, itt én sem találok valvetronicra utaló nyomokat, akkor ezek szerint korrekt a táblázat. :?


Mondjuk speciell a fentebb kérdezett hibához ennek nincs is köze a valvetronicnak. STEP 1. : Karter le, állapot bevizsgálása.

Öööö ezt elfelejtettem odaírni, hogy a valvetronicos bakitól eltekintve tartom amit írtam. Köszi! :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator