2018.01.27. 14:35
kzolee írta:hamoriarpi írta:Valaki mentse meg!
Becsöpögtek az injektorok, felhigult az olaj, úgy járt vele, kinyírta a csapágyakat. Az új szíjak ezen nem segítenek
2018.02.10. 12:33
Az ADAC vizsgálata azt mutatja, hogy az Euro 6-os határértékeket teljesítő dízelmotoros autók sem feltétlenül tiszták valós felhasználás mellett. A Renault Grand Scénic 160 dCi például egészen durva eredményt hozott: 1674 milligrammos kilométerenkénti nitrogén-oxid-kibocsátása 240 darab (igen, kettőszáznegyven) BMW 520d együttes értékével egyenlő.
2018.02.26. 14:32
2018.03.14. 22:12
2018.03.14. 22:45
kzolee írta:Végignéztem. Izé, szenvedtem.
Oh. My. God.
Inkább nem mondok semmit, rettenetes.
2018.03.15. 21:07
kzolee írta:Végignéztem. Izé, szenvedtem.
Oh. My. God.
Inkább nem mondok semmit, rettenetes.
2018.03.16. 21:36
491523 írta:kzolee írta:Végignéztem. Izé, szenvedtem.
Oh. My. God.
Inkább nem mondok semmit, rettenetes.
Sajnos a 80%-a össze-vissza mellébeszélés és rizsa, az autóról és a tervekről alig valami. Azt mondja hogy a lőkhárító műanyagból lesz. De a gyári lökhárító az nem műanyag? Komolytalan...
2018.03.16. 22:23
kovessyroli írta:Nekem az autós újságírás-média csúcsa még a BBC-s korszakból származó Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammond és James May moderálásával.
A Totalcaron a Bazsó-Winkler-Vályi ennek a műsornak, és a műsorvezetőinek egy gyenge másolata volt, a személyes véleményem az, hogy a britteket nem szabadott volna megpróbálni másolni, mert az eredmény az alaphoz képest gagyi lett, pedig nem majmolom az angolokat.
Kevesebben ismerik, mert a szakterülete a veteránozás, a Csikós Zsolt, aki stílusában, szaktudásában, nézőbarát nyelvezetében felér a fentebb említett topgearesekhez.
2018.03.17. 12:09
491523 írta:kzolee írta:Végignéztem. Izé, szenvedtem.
Oh. My. God.
Inkább nem mondok semmit, rettenetes.
Sajnos a 80%-a össze-vissza mellébeszélés és rizsa, az autóról és a tervekről alig valami. Azt mondja hogy a lőkhárító műanyagból lesz. De a gyári lökhárító az nem műanyag? Komolytalan...
2018.03.17. 20:50
PeterE39 írta:kovessyroli írta:Nekem az autós újságírás-média csúcsa még a BBC-s korszakból származó Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammond és James May moderálásával.
A Totalcaron a Bazsó-Winkler-Vályi ennek a műsornak, és a műsorvezetőinek egy gyenge másolata volt, a személyes véleményem az, hogy a britteket nem szabadott volna megpróbálni másolni, mert az eredmény az alaphoz képest gagyi lett, pedig nem majmolom az angolokat.
Kevesebben ismerik, mert a szakterülete a veteránozás, a Csikós Zsolt, aki stílusában, szaktudásában, nézőbarát nyelvezetében felér a fentebb említett topgearesekhez.
Részben egyetértek, részben nem.
A Top Gear (mostmár Grand Tour) szerintem is a szórakoztató autós műsorok csúcsa. Ugyanakkor a hányatott sorsú, sok nagyságrenddel kisebb költségvetésű TCTV már a kezdetektől az egyetlen nézhető hazai szórakoztató autós műsor volt. Voltak jobb és rosszabb évadjai, Vályi pl. nem volt jó húzás (a cikkjeivel ellentétben élőben nem tudott szórakoztató lenni). Csikós sem lenne alkalmas a TV-re, bár a cikkjeit, különösen a veteránosokat imádom.
Sent from my Lenovo TB-8703F using Tapatalk
2018.03.26. 07:14
2018.05.17. 19:33
2018.05.17. 22:09
SvidronyA írta:Vasárnaptól nem elég a forgalmi, ha megállít a rendőr
2018.05.17. 22:18
attila94 írta:SvidronyA írta:Vasárnaptól nem elég a forgalmi, ha megállít a rendőr
Annak, aki 2018. május 20. után vizsgáztatta az autóját...
Tőlem az elmúlt 2 évben már forgalmit se kértek egyébként.
Mindezt azért, mert az EGT országok nem tudják összekapcsolni a gépjárműnyilvántartó adatbázisai megfelelő oszlopait. Pl. Alvázszám, bejegyzés dátuma (műszaki, átírás, igazoltatás)+km.
Szerintem a balesetes, ropira tört/szétrohadt autókkal kéne többet foglalkozni nemzetközi szinten is, mint a futásteljesítménykultuszt építeni.
2018.05.21. 17:00
2018.08.02. 16:11
leslie írta:Egész jó kis videó lett:)
2019.03.22. 19:39