* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3420 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 23:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na erre nem gondoltam!

https://www.youtube.com/watch?v=6tRofeNXVe8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 13:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Afterdark blogja címlapra került az Indexen :franko: :taps:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 14:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Afterdark blogja címlapra került az Indexen :franko: :taps:
Kép

Gratulálok! :taps: :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 17:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
PeterE39 írta:
Afterdark blogja címlapra került az Indexen :franko: :taps:
Kép

Gratulálok! :taps: :franko:


Köszi srácok! :franko:

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 18:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
bendegúz írta:
PeterE39 írta:
Afterdark blogja címlapra került az Indexen :franko: :taps:
Kép

Gratulálok! :taps: :franko:


Köszi srácok! :franko:

Ami jó az jó! :)

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 18:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
F_E_K_ írta:
Afterdark írta:
bendegúz írta:
PeterE39 írta:
Afterdark blogja címlapra került az Indexen :franko: :taps:
Kép

Gratulálok! :taps: :franko:


Köszi srácok! :franko:

Ami jó az jó! :)

Asus Z00AD


Köszi!

Azt hittem, hogy lerohannak a trollok, de nem, nagyon sok dícséretet kaptam. Nagyon megtisztelő, mert nagyon régóta nézem és olvasom a Totalcar-t.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.07. 03:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.29. 12:15
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves e39 társak!
Egy nagyon érdekes jelenségről illetve tapasztalatról szeretnék beszámolni!
Az úgy nevezet holdponti jeladó (főtengely jeladó) valószínű, h tipus betegség (asszonyják).
Kicseréltem és az autó teljesen másképpen, százszor jobban megy mint amikor megvettem. (2ével ezelőtt).

Ha valakinek lehet, hogy pont ez a baja akkor az előjelei:

-Nem adja le a teljesítményt illetve néha leadja és van amikor nem, leginkább felmelegedett állapotban produkálja.
-Melegen nehezen indul.
-nem pörög fel a motor (ha alapjáraton rúgdaljuk)

Ami az érdekes, hogy sokkal jobban megy még annál is jobban mint amikor elvileg jó volt!
20ezer ft művelet ugy h lehet, hogy megéri ha erőtlennek érzed az autót.

1997 520i


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.07. 14:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sandor888 írta:
Kedves e39 társak!
Egy nagyon érdekes jelenségről illetve tapasztalatról szeretnék beszámolni!
Az úgy nevezet holdponti jeladó (főtengely jeladó) valószínű, h tipus betegség (asszonyják).
Kicseréltem és az autó teljesen másképpen, százszor jobban megy mint amikor megvettem. (2ével ezelőtt).

Ha valakinek lehet, hogy pont ez a baja akkor az előjelei:

-Nem adja le a teljesítményt illetve néha leadja és van amikor nem, leginkább felmelegedett állapotban produkálja.
-Melegen nehezen indul.
-nem pörög fel a motor (ha alapjáraton rúgdaljuk)

Ami az érdekes, hogy sokkal jobban megy még annál is jobban mint amikor elvileg jó volt!
20ezer ft művelet ugy h lehet, hogy megéri ha erőtlennek érzed az autót.

1997 520i

És ezt melyik cikkben olvastad?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.07. 14:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Sandor888 írta:
Kedves e39 társak!
Egy nagyon érdekes jelenségről illetve tapasztalatról szeretnék beszámolni!
Az úgy nevezet holdponti jeladó (főtengely jeladó) valószínű, h tipus betegség (asszonyják).
Kicseréltem és az autó teljesen másképpen, százszor jobban megy mint amikor megvettem. (2ével ezelőtt).

Ha valakinek lehet, hogy pont ez a baja akkor az előjelei:

-Nem adja le a teljesítményt illetve néha leadja és van amikor nem, leginkább felmelegedett állapotban produkálja.
-Melegen nehezen indul.
-nem pörög fel a motor (ha alapjáraton rúgdaljuk)

Ami az érdekes, hogy sokkal jobban megy még annál is jobban mint amikor elvileg jó volt!
20ezer ft művelet ugy h lehet, hogy megéri ha erőtlennek érzed az autót.

1997 520i

És ezt melyik cikkben olvastad?


A pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.07. 22:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:

És ezt melyik cikkben olvastad?



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Szerintem simán befér ebbe a topikba egy hold ponti jeladó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.07. 23:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
bendegúz írta:

És ezt melyik cikkben olvastad?



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Szerintem simán befér ebbe a topikba egy hold ponti jeladó.

Ja, valami tudományos cikkbe! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.01.08. 00:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sandor888 írta:
Egy nagyon érdekes jelenségről illetve tapasztalatról szeretnék beszámolni!
-nem pörög fel a motor (ha alapjáraton rúgdaljuk)



:doglotlo: :roker: :facepalm: :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.02.02. 22:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bazsó vett egy M3-ast, de nem is ez a lényeg. Az cikk elején összefoglalja, hogy mit is jelent ma magyarországon BMW-zni. :evil: :lol: :?

http://karotta.blog.hu/2017/02/02/elete ... 3_mittwoch

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 14:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Kép

--- Állítólagos 400 ezer km (E60 használtteszt) ---


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 14:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Mutatok egy másikat, 532-vel :roll: :

Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 18:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:


Én is kételkedem a futásban, bár azért meg kell hagyni, hogy vannak olyan képességekkel rendelkező egyének, akik fele ennyi idő alatt is hasonló módon le tudnak lakni egy autót. Konklúzió? Na az van :wink: A kortárs Mercik jobban bírják. Esküszöm kezdem úgy érezni, hogy a Totalcar-t le lehet húzni a WC-n.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 20:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

Én is kételkedem a futásban, bár azért meg kell hagyni, hogy vannak olyan képességekkel rendelkező egyének, akik fele ennyi idő alatt is hasonló módon le tudnak lakni egy autót. Konklúzió? Na az van :wink: A kortárs Mercik jobban bírják. Esküszöm kezdem úgy érezni, hogy a Totalcar-t le lehet húzni a WC-n.


Hát igen, a Mercedesek - és itt a C és E osztályokra gondolok - sajnos a megbízhatóbbak és strapabíróbbak a Bmw-nél. Nem véletlen, hogy a taxik nagy része is ebből kerül Németországban. W211-ből rengeteg van 600-700ekm-rel :shock: az órájában, a kortárs E60-ból pedig elvétve akad ennyit futott példány.
Tesómnak is E220D-je van, de én nem cserélném el soha az enyémre.
Haverom sógorának volt egy W210 E320 benzinese automata váltóval, és elment rajta az 5.fokozat.
Amíg a látókörömben volt, azzal a hibás váltóval járt ki Lübecke dolgozni a Mergával, úgy, hogy németben végig 150 km/h felett mentek üveghangon 4. fokozatban. :shock:
Azon túl, hogy ez egy nagy faszság, csak azt akarom kinyögni, hogy ezt is kibirta a váltó.
BMW GM váltó itt szépen betette volna magát vészprogramba, aztán elment volna minden rajta.

Totalcar? A magyar Top Gear, vagy inkább annak a paródiája. De nem annyira rossz, szerintem vannak még egész normális írások.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 20:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
A 20d-k és a hathengeres benzinesek az E60-ban sem nyírják a váltót...

A 35d egy egységsugarú felhasználóval már sokkal inkább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
A 20d-k és a hathengeres benzinesek az E60-ban sem nyírják a váltót...

A 35d egy egységsugarú felhasználóval már sokkal inkább.


Sógorom W211 320CDI-ben több, mint 550ekm van.
És nem taxis.
450ekm-nél javították a váltóját, pedig az is 200le felett van.
E60 30d váltó nem bír ennyit szerintem.
A 20d, és a benzines nyomatéka meg fity-firity. :mrgreen:
Kivéve V8 :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 23:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
A 20d-k és a hathengeres benzinesek az E60-ban sem nyírják a váltót...

A 35d egy egységsugarú felhasználóval már sokkal inkább.


Nem kell egységsugarúnak lenni, nekem anélkül is elfáradt a Wandler. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3420 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator