Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2010.09.14. 22:09

lepke írta:Ugy gondolom a 130-140-es tempó (majdnem)mindenkinek elég

Hallgassatok a mesterre! :wink:
Tudja mit beszél :roll:

2011.01.07. 21:31

Lengyeleknél

2011.01.07. 21:42

simi64 írta:Lengyeleknél


Teljesen korrekt hozzáállás. Bár szerintem országúton osztrák módi "tempó 100" is elegendő amit korrektül korlátoznak nyugdíjasokra.
Meg én korlátoznám műszaki állapotra is mint a buszoknál).
Autópálya ilyen alapon műszaki és nyugdíjas limit-el lehetne 160km/h is és még nem lennének nagy problémák.

Jackson, aki így tervezné át (no persze felmérés után)

2011.01.07. 22:07

simi64 írta:Lengyeleknél


Ennyi! Gyerekek, ez így korrekt!

Nincs miről beszélni, itt is ezt kellene csinálni!

ui.: ez kicsit Alekoszos volt :D :D

2011.01.07. 22:07

jackson írta:
simi64 írta:Lengyeleknél


Teljesen korrekt hozzáállás. Bár szerintem országúton osztrák módi "tempó 100" is elegendő amit korrektül korlátoznak nyugdíjasokra.
Meg én korlátoznám műszaki állapotra is mint a buszoknál).
Autópálya ilyen alapon műszaki és nyugdíjas limit-el lehetne 160km/h is és még nem lennének nagy problémák.

Jackson, aki így tervezné át (no persze felmérés után)

Helo
A legjobb az lenne HA korlátlan sebességgel tudnánk közlekedni :alonso

2011.01.07. 22:15

jackson írta:
simi64 írta:Lengyeleknél


Teljesen korrekt hozzáállás. Bár szerintem országúton osztrák módi "tempó 100" is elegendő amit korrektül korlátoznak nyugdíjasokra.
Meg én korlátoznám műszaki állapotra is mint a buszoknál).
Autópálya ilyen alapon műszaki és nyugdíjas limit-el lehetne 160km/h is és még nem lennének nagy problémák.

Jackson, aki így tervezné át (no persze felmérés után)


Azt azért ne felejtsétek el, hogy egy rendszert mindig úgy kell megtervezni, hogy a leggyengébb láncszemhez kell igazítani. Így biztosított a működőképessége a rendszernek. 130 szerintem bőven elég, mert így nem olyan nagy a sebességkülönbség, amivel a mazsolák totyoghatnak és azok között, akik a megengedett legnagyobb sebességgel haladnak. Akár 50 km/h óra különbség is hatalmas és majdnem lehetetlen megállni. ( Én csak tudom, mert nem régen kerestem itt új elejét az autómnak...) Ha meg üres a pálya, akkor meg úgy sem tarjta be senki, nem?
Illetve, természetesen én mindig betartom.... :)
B.

2011.01.07. 22:27

jackson írta:
simi64 írta:Lengyeleknél


Teljesen korrekt hozzáállás. Bár szerintem országúton osztrák módi "tempó 100" is elegendő amit korrektül korlátoznak nyugdíjasokra.
Meg én korlátoznám műszaki állapotra is mint a buszoknál).
Autópálya ilyen alapon műszaki és nyugdíjas limit-el lehetne 160km/h is és még nem lennének nagy problémák.

Jackson, aki így tervezné át (no persze felmérés után)


Teljes mértékben egyetértek! bár az országutat vinném fel 120-ra de jó az a 100

2011.01.07. 22:29

Berkut írta:Azt azért ne felejtsétek el, hogy egy rendszert mindig úgy kell megtervezni, hogy a leggyengébb láncszemhez kell igazítani.


Pontosan emiatt vagyunk lemaradva.
Normális dolgoknak kell alkalmazkodniuk a gyengékhez. Háborúban ezt okosan oldották meg!

2011.01.07. 23:17

Celtic írta:Háborúban ezt okosan oldották meg!


Na ja! Csak azóta eltelt ~65 év! :wink: :lol:

2011.01.07. 23:48

Celtic írta:
Berkut írta:Azt azért ne felejtsétek el, hogy egy rendszert mindig úgy kell megtervezni, hogy a leggyengébb láncszemhez kell igazítani.


Pontosan emiatt vagyunk lemaradva.
Normális dolgoknak kell alkalmazkodniuk a gyengékhez. Háborúban ezt okosan oldották meg!


Itt mire is gondoltál? :)

2011.01.08. 00:08

A lengyel országutak java része sokkal szélesebb, mint a magyar, ezt nem árt tudni azért.
Akár 3 autó is elfér egymás mellett, így szembejövő forgalom esetén is tudsz előzni, amit hála a jó közlekedési morálnak az előtted haladó és a szembejövő is úgy segít, hogy az út szélére húzódik! Na, ez nálunk nem működne.

2011.01.08. 16:19

tibi666 írta:A lengyel országutak java része sokkal szélesebb, mint a magyar, ezt nem árt tudni azért.
Akár 3 autó is elfér egymás mellett, így szembejövő forgalom esetén is tudsz előzni, amit hála a jó közlekedési morálnak az előtted haladó és a szembejövő is úgy segít, hogy az út szélére húzódik! Na, ez nálunk nem működne.

Ez olyan olaszos. :D

Ha a német autópálya baleseti statisztikáját hasonlítjuk: semmivel sem rosszabb a többinél.
Az autópályákra a lassú járművek fel sem mehetnek.

2011.01.08. 18:46

simi64 írta:
tibi666 írta:A lengyel országutak java része sokkal szélesebb, mint a magyar, ezt nem árt tudni azért.
Akár 3 autó is elfér egymás mellett, így szembejövő forgalom esetén is tudsz előzni, amit hála a jó közlekedési morálnak az előtted haladó és a szembejövő is úgy segít, hogy az út szélére húzódik! Na, ez nálunk nem működne.

Ez olyan olaszos. :D

Ha a német autópálya baleseti statisztikáját hasonlítjuk: semmivel sem rosszabb a többinél.
Az autópályákra a lassú járművek fel sem mehetnek.


:) kivéve magyar országon-..-

2011.01.08. 20:56

szekeres írta:
simi64 írta:
tibi666 írta:A lengyel országutak java része sokkal szélesebb, mint a magyar, ezt nem árt tudni azért.
Akár 3 autó is elfér egymás mellett, így szembejövő forgalom esetén is tudsz előzni, amit hála a jó közlekedési morálnak az előtted haladó és a szembejövő is úgy segít, hogy az út szélére húzódik! Na, ez nálunk nem működne.

Ez olyan olaszos. :D

Ha a német autópálya baleseti statisztikáját hasonlítjuk: semmivel sem rosszabb a többinél.
Az autópályákra a lassú járművek fel sem mehetnek.


:) kivéve magyar országon-..-


Nehéz elhinni, de a magyar közutak szélességét még a trianoni békében határozták meg és ezért is keskenyek... Romániában az utak olyan szélesek, hogy még három kamion is elfér egymás mellett, ott relative kevés a frontális ütközés.

2011.01.08. 21:28

Berkut írta:
szekeres írta:
simi64 írta:
tibi666 írta:A lengyel országutak java része sokkal szélesebb, mint a magyar, ezt nem árt tudni azért.
Akár 3 autó is elfér egymás mellett, így szembejövő forgalom esetén is tudsz előzni, amit hála a jó közlekedési morálnak az előtted haladó és a szembejövő is úgy segít, hogy az út szélére húzódik! Na, ez nálunk nem működne.

Ez olyan olaszos. :D

Ha a német autópálya baleseti statisztikáját hasonlítjuk: semmivel sem rosszabb a többinél.
Az autópályákra a lassú járművek fel sem mehetnek.


:) kivéve magyar országon-..-


Nehéz elhinni, de a magyar közutak szélességét még a trianoni békében határozták meg és ezért is keskenyek... Romániában az utak olyan szélesek, hogy még három kamion is elfér egymás mellett, ott relative kevés a frontális ütközés.


Szerintem itt csak lelopják azt a +1 métert...

2011.01.08. 22:57

szekeres írta:
Berkut írta:
szekeres írta:
simi64 írta:
tibi666 írta:A lengyel országutak java része sokkal szélesebb, mint a magyar, ezt nem árt tudni azért.
Akár 3 autó is elfér egymás mellett, így szembejövő forgalom esetén is tudsz előzni, amit hála a jó közlekedési morálnak az előtted haladó és a szembejövő is úgy segít, hogy az út szélére húzódik! Na, ez nálunk nem működne.

Ez olyan olaszos. :D

Ha a német autópálya baleseti statisztikáját hasonlítjuk: semmivel sem rosszabb a többinél.
Az autópályákra a lassú járművek fel sem mehetnek.


:) kivéve magyar országon-..-


Nehéz elhinni, de a magyar közutak szélességét még a trianoni békében határozták meg és ezért is keskenyek... Romániában az utak olyan szélesek, hogy még három kamion is elfér egymás mellett, ott relative kevés a frontális ütközés.


Szerintem itt csak lelopják azt a +1 métert...

Akkor nem jártatok még a volt Jugoszlávia utódállamaiban!
Ott centizni kell! :oops:

2011.01.08. 23:02

simi64 írta:
Akkor nem jártatok még a volt Jugoszlávia utódállamaiban!
Ott centizni kell! :oops:


Mesélhetnék a negrói utakról a hegyekben! :lol:
Igazi túlélő show! :lol:

2011.03.07. 23:34

Helo
Ezt bevezethetnék nálunk is :roll: :roll:

Maximális megengedett sebesség határok Európa országaiban

Európában majdnem mindenhol hasonlók a megengedett sebességhatárok. Az egyetlen kiugró talán csak Németország, ahol az autópályán nincs meghatározva a megengedett maximális sebesség, viszont ez nem jelenti azt, hogy csak úgy büntetlenül száguldozhatunk, mivel a rendőrök azért megtalálják a módját a büntetésnek, pl. a sebességhez tartozó követési távolság be nem tartása miatt.

A saját érdekünkben is érdemes betartani a megengedett maximális sebességhatárokat, és a biztonsági öveket mindíg csatolják be!

2011.03.08. 00:21

lepke írta:Helo
Ezt bevezethetnék nálunk is :roll: :roll:

Maximális megengedett sebesség határok Európa országaiban

Európában majdnem mindenhol hasonlók a megengedett sebességhatárok. Az egyetlen kiugró talán csak Németország, ahol az autópályán nincs meghatározva a megengedett maximális sebesség, viszont ez nem jelenti azt, hogy csak úgy büntetlenül száguldozhatunk, mivel a rendőrök azért megtalálják a módját a büntetésnek, pl. a sebességhez tartozó követési távolság be nem tartása miatt.

A saját érdekünkben is érdemes betartani a megengedett maximális sebességhatárokat, és a biztonsági öveket mindíg csatolják be!

Hát én kb másfél órája csináltattam képet megint 255km/h-val.... :oops:

2011.03.08. 01:00

e39chip írta:
lepke írta:Helo
Ezt bevezethetnék nálunk is :roll: :roll:

Maximális megengedett sebesség határok Európa országaiban

Európában majdnem mindenhol hasonlók a megengedett sebességhatárok. Az egyetlen kiugró talán csak Németország, ahol az autópályán nincs meghatározva a megengedett maximális sebesség, viszont ez nem jelenti azt, hogy csak úgy büntetlenül száguldozhatunk, mivel a rendőrök azért megtalálják a módját a büntetésnek, pl. a sebességhez tartozó követési távolság be nem tartása miatt.

A saját érdekünkben is érdemes betartani a megengedett maximális sebességhatárokat, és a biztonsági öveket mindíg csatolják be!

Hát én kb másfél órája csináltattam képet megint 255km/h-val.... :oops:


M1 lejtő? :twisted: :P :D :D
Hozzászólás küldése

VigLink badge