* *
Pontos idő: 2024.03.28. 18:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 91 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14. 20:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
bmw520ds írta:
Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.


:lol: Ezt a tesztet is Te írtad??? :lol:
Emlékszem erre a cikkre, sajnos nekem nincs már meg. Volt M5 vs E55 Amg-s és M5 vs S-tyep R tesztes újságcikk is.
M5 verte mindet. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14. 20:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Idézet:
bmw520ds írta:
Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.


:lol: Ezt a tesztet is Te írtad??? :lol:
Emlékszem erre a cikkre, sajnos nekem nincs már meg. Volt M5 vs E55 Amg-s és M5 vs S-tyep R tesztes újságcikk is.
M5 verte mindet. :wink:
Hát BMW fórumon nagy esztelenség volna ilyet ideírni! :lol: De ez a lényege: ilyen jó-olyan jó-amolyan jó, ilyen erős-olyan gyors, aztán belesz@rik a tepsibe, az M5 jobb :lol: :lol: :lol:
Már csak arra lennék kíváncsi, mit gondolhatott a cikk után Piech vagy ki a fene az Audi GmbH Elnök vezérigazgató főtervező helyettese? :lol: Valamint, a cikk írója volt-e azóta Ódit tesztelni valahol?

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14. 20:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
LeviM5 írta:
Idézet:
bmw520ds írta:
Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.


Álruhába bújt Bmw újságíró. :lol:
De tényleg, ez kemény "kritika" volt anno, és frankón leközölték az újságban. :lol:

:lol: Ezt a tesztet is Te írtad??? :lol:
Emlékszem erre a cikkre, sajnos nekem nincs már meg. Volt M5 vs E55 Amg-s és M5 vs S-tyep R tesztes újságcikk is.
M5 verte mindet. :wink:
Hát BMW fórumon nagy esztelenség volna ilyet ideírni! :lol: De ez a lényege: ilyen jó-olyan jó-amolyan jó, ilyen erős-olyan gyors, aztán belesz@rik a tepsibe, az M5 jobb :lol: :lol: :lol:
Már csak arra lennék kíváncsi, mit gondolhatott a cikk után Piech vagy ki a fene az Audi GmbH Elnök vezérigazgató főtervező helyettese? :lol: Valamint, a cikk írója volt-e azóta Ódit tesztelni valahol?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14. 21:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Álruhába bújt Bmw-s újságíró lehetett.
És frankón leközölték a cikket! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14. 23:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban... :?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.15. 00:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban... :?
Még szép! Ott az elején mikori a cikk és hol jelent meg. Egyszer vittek egy 4.2 A8 kotróval, aztán véletlenül kicsúszott a számon, hogy az E34 touringban nagyobb a lábtér mint abban, mert az ajtó sarkában van a kerékjárat ív vége és a srác nem köszönt többet! 8) Pedig csak a véleményemet mondtam róla...De pár hétre rá, elszakadt az M-7-sen a vezérműszíj és mindenki, mindenkit összevert+az automata váltó is szétszakadt belülről! Pedig tényleg nem átkoztam el, csak hangot adtam a véleményemnek. Azóta megtanultam, tartsam magamban...

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.15. 15:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
simi64 írta:
Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban... :?
Még szép! Ott az elején mikori a cikk és hol jelent meg. Egyszer vittek egy 4.2 A8 kotróval, aztán véletlenül kicsúszott a számon, hogy az E34 touringban nagyobb a lábtér mint abban, mert az ajtó sarkában van a kerékjárat ív vége és a srác nem köszönt többet! 8) Pedig csak a véleményemet mondtam róla...De pár hétre rá, elszakadt az M-7-sen a vezérműszíj és mindenki, mindenkit összevert+az automata váltó is szétszakadt belülről! Pedig tényleg nem átkoztam el, csak hangot adtam a véleményemnek. Azóta megtanultam, tartsam magamban...


Ja az emberek többségen nem bírja a kritikát.

Jackson, akinek elmondhatod ha valami nem tetszik a kocsijában (legfeljebb javít rajta ha tud)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.16. 00:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
bmw520ds írta:
simi64 írta:
Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban... :?
Még szép! Ott az elején mikori a cikk és hol jelent meg. Egyszer vittek egy 4.2 A8 kotróval, aztán véletlenül kicsúszott a számon, hogy az E34 touringban nagyobb a lábtér mint abban, mert az ajtó sarkában van a kerékjárat ív vége és a srác nem köszönt többet! 8) Pedig csak a véleményemet mondtam róla...De pár hétre rá, elszakadt az M-7-sen a vezérműszíj és mindenki, mindenkit összevert+az automata váltó is szétszakadt belülről! Pedig tényleg nem átkoztam el, csak hangot adtam a véleményemnek. Azóta megtanultam, tartsam magamban...


Ja az emberek többségen nem bírja a kritikát.

Jackson, akinek elmondhatod ha valami nem tetszik a kocsijában (legfeljebb javít rajta ha tud)

Karcos a mocitető!
Mosd meg!
(két évente legalább 1x) :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2011.08.20. 15:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.04. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kezdeném az Audival.Az eleje Bugatti,buta és ormótlan.A menetteljesítményét nem vitatom,de emlékeim szerint a buta A8 blokkja van benne.Az egész cég egy öszvér,mert ugye lassan mindenki a konszern tagja.
Az első és utolsó említésre méltó Audi a Quattro volt a 80-as évekből,és bizonyított is.Az rs6 meg egy Porsche Audi ruhában,erről meg azért nem érdemes beszélni.
A Bmw az Bmw,semmi simi humi pl. M5 e-34 nem az e-32 750 motort kapta meg,és nem láttam új 7-ben Mini lámpakapcsolót.
Az M részleg túl sokat letett már az asztalra,minthogy az Audival bármien szinten is össze lehetne hasonlítani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2011.08.20. 22:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
toi írta:
Kezdeném az Audival.Az eleje Bugatti,buta és ormótlan.A menetteljesítményét nem vitatom,de emlékeim szerint a buta A8 blokkja van benne.Az egész cég egy öszvér,mert ugye lassan mindenki a konszern tagja.
Az első és utolsó említésre méltó Audi a Quattro volt a 80-as évekből,és bizonyított is.Az rs6 meg egy Porsche Audi ruhában,erről meg azért nem érdemes beszélni.
A Bmw az Bmw,semmi simi humi pl. M5 e-34 nem az e-32 750 motort kapta meg,és nem láttam új 7-ben Mini lámpakapcsolót.
Az M részleg túl sokat letett már az asztalra,minthogy az Audival bármien szinten is össze lehetne hasonlítani.

Sajna lassan az összes gyár összeáll valaki mással, és az autók
egyre sz@rabbak lesznek, hiába a nagy "fejlődés". Így spórolnak a fejlesztés
költségein.

Üdv Tbi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2011.08.22. 13:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.04. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sajna lassan az összes gyár összeáll valaki mással, és az autók
egyre sz@rabbak lesznek, hiába a nagy "fejlődés". Így spórolnak a fejlesztés
költségein.

Üdv Tbi.[/quote]

Szia Tibi :wink:
Reagálnék pár mondattal a beírásodra.Igazad van meg nem is.Szerintem nem jó ez az mindenki mindenkivel és cserélgetjük a motyóinkat.
Miért,mert nincs fejlődés,itt kihangsúlyoznám minőségi fejlődésre gondolok.Minden nejlon,ami hasznos anyag,de nem mindenhol mutat szépen,és nem mindenhol látja el a rá bízott "feladatot" r-go évek múlásával csere.
A spórolás............á miről beszélünk,annó a 60-70-80 és talán 90-ig autókat csináltak,és az volt a menő,hogy 15 éves és lakatost nem látott,meg 450000 van benne és a motor nem volt bontva.
Mi van most,abszolult fogyasztási cikk,nem éri meg javíttatni sokszor,inkább kuka és jön a másik.Sajnos ez minden termékkel így van,darab darab,csitti vitti mindent tud,de hamar elavul és kuka.
Tényleg velünk emberekkel mi lesz,mert már az 50-es korosztálynak gyakorlatilag lehetetlen munkát találni..................... :( és így fog saját kardjába dőlni a világ,ehhez csak :taps: :cry:
Elnézést,hogy elkanyarodtam az M5 vs.S6 témától.Végszóként az M5 a király,az Audi talán másod hegedűs :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2011.08.22. 20:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
toi írta:
Sajna lassan az összes gyár összeáll valaki mással, és az autók
egyre sz@rabbak lesznek, hiába a nagy "fejlődés". Így spórolnak a fejlesztés
költségein.

Üdv Tbi.


Szia Tibi :wink:
Reagálnék pár mondattal a beírásodra.Igazad van meg nem is.Szerintem nem jó ez az mindenki mindenkivel és cserélgetjük a motyóinkat.
Miért,mert nincs fejlődés,itt kihangsúlyoznám minőségi fejlődésre gondolok.Minden nejlon,ami hasznos anyag,de nem mindenhol mutat szépen,és nem mindenhol látja el a rá bízott "feladatot" r-go évek múlásával csere.
A spórolás............á miről beszélünk,annó a 60-70-80 és talán 90-ig autókat csináltak,és az volt a menő,hogy 15 éves és lakatost nem látott,meg 450000 van benne és a motor nem volt bontva.
Mi van most,abszolult fogyasztási cikk,nem éri meg javíttatni sokszor,inkább kuka és jön a másik.Sajnos ez minden termékkel így van,darab darab,csitti vitti mindent tud,de hamar elavul és kuka.
Tényleg velünk emberekkel mi lesz,mert már az 50-es korosztálynak gyakorlatilag lehetetlen munkát találni..................... :( és így fog saját kardjába dőlni a világ,ehhez csak :taps: :cry:
Elnézést,hogy elkanyarodtam az M5 vs.S6 témától.Végszóként az M5 a király,az Audi talán másod hegedűs :)[/quote]

Ugyan azt mondjuk mindketten :D :D
Csak az OOOO nem másod, hanem sokad hegedűs :!: :!: :!: :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2011.08.22. 21:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Azért most 3 M modell is majd ugyanazt a motort kapja meg. :?
De elkell fogadni, ma ez a tendencia, ez nem megy a márkaimázs rovására! Én azt mondom, hogy a technikbán amit a BMW felvonultat lesz mindig a legjobb!
Az elsőkerék hajtástól (ami ellen folyamatosan kampányoltak) a 3 hengeres motortól, és ilyen rémhírektől nagyon félek, remélem nem vezetik be ezeket.

Legközelebb egy S6,Rs6 teszt következik! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2011.10.25. 11:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igaz hogy RennSport6, de ez a videó igazán nagyszerűen sikerült! Turbó, V10, Quatro hajtás, konkurens luxus Fócvágen, de mégis neki drukkoltam! :lol:
Így kell autót tesztelni, nem forszírozni pár tized másodperces gyorsulási különbséget egy 507 lóernyős szívó motoros M5 típusú gépjárművel szemben a versenypályán, vagy az autópályán! :mrgreen:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2011.10.25. 11:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Igaz hogy RennSport6, de ez a videó igazán nagyszerűen sikerült! Turbó, V10, Quatro hajtás, konkurens luxus Fócvágen, de mégis neki drukkoltam! :lol:
Így kell autót tesztelni, nem forszírozni pár tized másodperces gyorsulási különbséget egy 507 lóernyős szívó motoros M5 típusú gépjárművel szemben a versenypályán, vagy az autópályán! :mrgreen:


Ez az, mikor valós körülmények közt tesztelik a vasat, nem pedig a laboratóriumban :) Nagyon helyes :)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2011.10.25. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
bmw520ds írta:
Igaz hogy RennSport6, de ez a videó igazán nagyszerűen sikerült! Turbó, V10, Quatro hajtás, konkurens luxus Fócvágen, de mégis neki drukkoltam! :lol:
Így kell autót tesztelni, nem forszírozni pár tized másodperces gyorsulási különbséget egy 507 lóernyős szívó motoros M5 típusú gépjárművel szemben a versenypályán, vagy az autópályán! :mrgreen:


Ez az, mikor valós körülmények közt tesztelik a vasat, nem pedig a laboratóriumban :) Nagyon helyes :)


Ezt én nem bírtam végignézni, 3x beletekertem és ennyi. :nono:
Simi nevében is: :hányás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2011.11.02. 02:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Ezt én nem bírtam végignézni, 3x beletekertem és ennyi. :nono:
Simi nevében is: :hányás

Kép

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2012.04.08. 21:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem pörög a topic!!! :mrgreen:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2012.04.08. 21:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt pedig Winnetou barát mindent elmond ami minket érdekelhet! :roll:
Áunyi S seszt

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 vs. S6
HozzászólásElküldve: 2012.04.08. 21:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Nem pörög a topic!!! :mrgreen:

Ha tetszik, nézd meg. Ha nagyon tetszik, nézd meg még egyszer!


...de hogy ide minek felrakni ilyeneket :!:

Etikátlan.
Egy hétre kérném a Gabit letiltani :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára simi64 2012.04.08. 21:34-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 91 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator