* *
Pontos idő: 2024.05.13. 02:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 91 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.26. 13:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
.....Egy M5-ön is lehet vonohorog és lehet tehénszaros az ülés.Szerintem kikéne próbálni mindkét autót! Tudom, hogy ez egy BMW fórum, de azért (S6) sem szar. És ne......

Bocsika, én az autós újságírókra reflektáltam.
( Meg egy kicsit azokra a honfitársakra akik M5-öt, S6-ot "vennének", de előtte tudni szeretnék, hogy mennyi a fogyasztás, mert ha sok, akkor nem biztos a vétel. )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.02. 18:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oldboy írta:
.....Egy M5-ön is lehet vonohorog és lehet tehénszaros az ülés.Szerintem kikéne próbálni mindkét autót! Tudom, hogy ez egy BMW fórum, de azért (S6) sem szar. És ne......

Bocsika, én az autós újságírókra reflektáltam.
( Meg egy kicsit azokra a honfitársakra akik M5-öt, S6-ot "vennének", de előtte tudni szeretnék, hogy mennyi a fogyasztás, mert ha sok, akkor nem biztos a vétel. )


Aki ilyen kocsikat néz annak a 95%-a szarik bele hogy mennyit fogyaszt.Ez sajnos a gazdagok játékszere és amire nekünk elérhetővé válik akkor már nagyon sok a széttaposott darab (tisztelet a kivételnek mert van aki nyugodtan tudja használni).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.02. 21:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Oldboy írta:
.....Egy M5-ön is lehet vonohorog és lehet tehénszaros az ülés.Szerintem kikéne próbálni mindkét autót! Tudom, hogy ez egy BMW fórum, de azért (S6) sem szar. És ne......

Bocsika, én az autós újságírókra reflektáltam.
( Meg egy kicsit azokra a honfitársakra akik M5-öt, S6-ot "vennének", de előtte tudni szeretnék, hogy mennyi a fogyasztás, mert ha sok, akkor nem biztos a vétel. )


Aki ilyen kocsikat néz annak a 95%-a szarik bele hogy mennyit fogyaszt.Ez sajnos a gazdagok játékszere és amire nekünk elérhetővé válik akkor már nagyon sok a széttaposott darab (tisztelet a kivételnek mert van aki nyugodtan tudja használni).


Hát igen, a fogyi másodlagos...
Amúgy meg ki kell fogni egy leinformálható, nem kitaposottat. Itthon ez nehézkes, ismerve az
állapotokat,de biztos nem lehetetlen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.02. 21:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igazad van, csak egy kicsit félre értettél.
Én "azokról" beszélek - itt is felbukkant már ilyen - akiknél az első kérdés az M3, M5-öt vennének, de mégis, mennyit fogyaszt? ( "Lenne" 50 milla Ferrarira, de aztán egy két literes Mazdát vettünk, nem akartunk később a gumira sokat költeni. )
A 96-os 540-em most is hasonlóan fogyaszt mint három éves korában, mikor kerestem, a fogyasztását a tipusnak nem kérdeztem, nem az érdekelt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.02. 22:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oldboy írta:
Igazad van, csak egy kicsit félre értettél.
Én "azokról" beszélek - itt is felbukkant már ilyen - akiknél az első kérdés az M3, M5-öt vennének, de mégis, mennyit fogyaszt? ( "Lenne" 50 milla Ferrarira, de aztán egy két literes Mazdát vettünk, nem akartunk később a gumira sokat költeni. )
A 96-os 540-em most is hasonlóan fogyaszt mint három éves korában, mikor kerestem, a fogyasztását a tipusnak nem kérdeztem, nem az érdekelt.


Hát ja, én is nézegettem 540-eseket, V8-ast akartam. Tőlem szokták kérdezni, sokat eszik? Erre azt válaszolom, ja
5 másodperc alatt van százon, 300 a vége, szerinted???
Amúgy normálba 13-14 liter, ha jól mér a fogyimérő. Gumit tavaly vettem. Nem kell 2 havonta...
Neked mi a tapasztalatod?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.02. 23:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Oldboy írta:
Igazad van, csak egy kicsit félre értettél.
Én "azokról" beszélek - itt is felbukkant már ilyen - akiknél az első kérdés az M3, M5-öt vennének, de mégis, mennyit fogyaszt? ( "Lenne" 50 milla Ferrarira, de aztán egy két literes Mazdát vettünk, nem akartunk később a gumira sokat költeni. )
A 96-os 540-em most is hasonlóan fogyaszt mint három éves korában, mikor kerestem, a fogyasztását a tipusnak nem kérdeztem, nem az érdekelt.


Hát ja, én is nézegettem 540-eseket, V8-ast akartam. Tőlem szokták kérdezni, sokat eszik? Erre azt válaszolom, ja
5 másodperc alatt van százon, 300 a vége, szerinted???
Amúgy normálba 13-14 liter, ha jól mér a fogyimérő. Gumit tavaly vettem. Nem kell 2 havonta...
Neked mi a tapasztalatod?


És a video is tavalyi amit felraktál? :lol:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 01:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
....Amúgy normálba 13-14 liter, ha jól mér a fogyimérő. Gumit tavaly vettem. Nem kell 2 havonta...
Neked mi a tapasztalatod?

Ahogy már régebben is írtam, országútiban ha jó fiú vagyok 10.5 tartható, de ez nekem nagyon ritkán jön össze. Ha csak 180-ba csapkodunk bele egy pillanatra 12-12.5-es átlag.
Még a tavasz elején volt egy nagy menetem egy ismeretlen bömivel - kulturált verseny volt, hál istennek roppant gyér forgalom volt - "időnként" 180-240 közötti tempóval, akkor a 14.5-15 kijött. (Gumi ügyben most hirtelen nem tudok konkrétumot írni, mult héten nézegettem, talán kihúzzuk még az idei évet. )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 02:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 12:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
LeviM5 írta:
Oldboy írta:
Igazad van, csak egy kicsit félre értettél.
Én "azokról" beszélek - itt is felbukkant már ilyen - akiknél az első kérdés az M3, M5-öt vennének, de mégis, mennyit fogyaszt? ( "Lenne" 50 milla Ferrarira, de aztán egy két literes Mazdát vettünk, nem akartunk később a gumira sokat költeni. )
A 96-os 540-em most is hasonlóan fogyaszt mint három éves korában, mikor kerestem, a fogyasztását a tipusnak nem kérdeztem, nem az érdekelt.


Hát ja, én is nézegettem 540-eseket, V8-ast akartam. Tőlem szokták kérdezni, sokat eszik? Erre azt válaszolom, ja
5 másodperc alatt van százon, 300 a vége, szerinted???
Amúgy normálba 13-14 liter, ha jól mér a fogyimérő. Gumit tavaly vettem. Nem kell 2 havonta...
Neked mi a tapasztalatod?


És a video is tavalyi amit felraktál? :lol:


Lehet, hogy nem hiszed el, de Potenza van fennt, és bírja a strapát. Én se gondoltam volna, hogy ilyen jó gumi!
Április körül vettem, nyarat végig pörgettem vele és most 6,5 mm van a kopójelig.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 12:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 12:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
LeviM5 írta:
Marc528i írta:
Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(


van egy klubtag akinek mindegyik megvan! és nem modellben! :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 12:47 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
LeviM5 írta:
Marc528i írta:
Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(


van egy klubtag akinek mindegyik megvan! és nem modellben! :lol:

Ha ugyan arra az embere gondolunk akkor már nincs mert a 39 meg hajlott.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 13:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
Marc528i írta:
Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(


van egy klubtag akinek mindegyik megvan! és nem modellben! :lol:

Ha ugyan arra az embere gondolunk akkor már nincs mert a 39 meg hajlott.


Mit csinált vele az "őrültje"... :oops: ?!
Egyébként nem nehéz még egy 20i-t sem oda verni valahová nem még egy M5-öt... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 13:19 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
admin írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
Marc528i írta:
Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(


van egy klubtag akinek mindegyik megvan! és nem modellben! :lol:

Ha ugyan arra az embere gondolunk akkor már nincs mert a 39 meg hajlott.


Mit csinált vele az "őrültje"... :oops: ?!
Egyébként nem nehéz még egy 20i-t sem oda verni valahová nem még egy M5-öt... :oops:

Suzuki elfelejtette hogy piros a lámpa akkor megállunk.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 13:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát a piroslámpa, az bonyolult közlekedési szituáció, az biztos. Főleg szuzukival.
Kié az M gyűjtemény? Galériában nincs fennt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 21:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha püben folytattátok és lehetne képeket nézni - légyszi-légyszi!! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 22:09 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Hát a piroslámpa, az bonyolult közlekedési szituáció, az biztos. Főleg szuzukival.
Kié az M gyűjtemény? Galériában nincs fennt?

Luc72

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 22:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi Laci! Van kép is róla? A név alapján nem találtam a galériában :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 22:30 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
Köszi Laci! Van kép is róla? A név alapján nem találtam a galériában :roll:

Szerintem nincs.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14. 18:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
VAN EGY HITELES ÍRÁS EZ ÜGYBEN:

Sport Auto 2002/7
Számmágia
450 lóerő, 550Nm, 305 km/h-az Audi RS6 lényegét már ez a néhány szám is megvilágítja.

Egy pillanatra képzeljük magunkat egy AUDI értékesítő helyébe. Hétfő reggel van és az íróasztalon új megbízás fekszik:az RS6 eladása az én feladatom lett! Hogyan fogjak hozzá?
Az autó gyönyörűen néz ki, 450 lóerős teljesítménye és 306 km/h végsebessége mellett ráadásul tágasabb, mint bármelyik vetélytársa. Nem lesz itt semmi probléma. Ám ekkor rápillantok az árlistára is: 86.500 euró. Gyomorgörcs. Ez több, mint amennyibe egy Mercedes E55 AMG vagy egy BMW M5 kerül.
Vissza a műszaki adattáblázathoz. Úgy tűnik, nemcsak egy egyszerű sportos limuzinról van szó, hanem egy valódi sportkocsiról, így akár a Ferrari, Bentley vagy egy Porsche is szóba jöhet ellenfélként. Ráadásul a Cosworth segítségével kifejlesztett duplaturbós V8-as motorral az RS6 erősebb, mint bármely valaha épített négy-vagy ötajtós sorozatgyártású autó. Ráadásul ha ehhez még hozzájön az összkerékhajtás is, míg a riválisok általában kizárólag hátsókerékhajtásúak. Azért szívem legmélyén sejtem, hogy nem lesz egyszerű meggyőzni a lehetséges vásárlókat, hogy egy BMW M5 plusz Toyota Yaris helyett inkább válasszanak egy darab Audit. Ebben az árkategóriában az arculat sokat számít és a négy karikával ékesített autók imázsa az utóbbi időben több csapást is elszenvedett: az RS4 keréktárcsáiról több esetben is leesett a gumi és mindenki emlékszik még az elszabadult TT-k esetére, amelynek csak egy visszahívás és a hátul elhelyezett diszkrét légterelő vetett véget. Így nem meglepő, hogy a hívek is csöppnyi gyanakvással tekintenek az RS6-ra, bár a biztonsági felszerelések listája elég meggyőzőnek tűnik.
Mindezek ellenére e képzeletbeli Audi értékesítőnek azért mégsem lesz megoldhatatlan a feladata. Nem arról van szó, hogy az Audi hirtelen jobb autót épített mint az M5, vagy a Jaguar S-típus R változata.
Egyszerűen könnyű híúsági kérdést csinálni az RS6-ból:"nekem van a leggyorsabb és legkülönlegesebb limuzinom a Földön"-dicsekedhet a jövőbeni tulajdonos.
A technika parádé nem csak a motorra korlátozódik: persze a 4.2 literes ikerturbós V8-as amely 5700-6400-as fordulat között éri el 450 lóerős csúcsteljesítményét, míg az 550 Nm forgató nyomatékot 1950-5600-as fordulat között képes leadni, önmagában is remekmű. Ehhez kapcsolódik egy ötsebességes félautomata F-1 stílusú váltómű és Quatro hajtáslánc, amelynek segítségével az előbb emlegetett erőt megfelelően lehet az aszfalt irányába közvetíteni.
Miért hagyták el az RS4-hez kapható kéziváltót? Stephan Reil, az autót tervező és építő Quatro GmbH főmérnöke szerint: az RS6 eltérő viselkedésű autó mint az RS4. Nagyobb, nehezebb és kifinomultabb: arra született, hogy nagyon biztonságosan és elég gyorsan lehessen vele közlekedni az autópályákon".
Mennyire gyorsan? Hivatalosan 250km/h-nál lép közbe a motorelektronika, csakúgy, mint a Porsche kivételével bármelyik német autó esetében, de az Audi nem hivatalosan elismerte, hogy egy kis"ráhagyást" még elvisel a szabályozómű. Tudatában voltak annak, hogy egy RS4 tulajdonos csalódott lenne, ha az autópályán lemaradna egy 911 mögött, éppen ezért érthető, hogy sikerült egyszer 275km/h sebességet is mérni egy ilyen csodakombiban. És nem csoda, hogy miközben az RS6-ot teszteltük, többször is a 280-as számnál állt meg a sebességjelző...
Egyszer feltettem a kérdést Reilnek, hogy szabályozás nélkül, meddig gyorsulhatnék. Egy csöppnyi habozás nélkül érkezett a válasz "305km/h". Egyfelől viselkedhetne az Audi is úgy a Zöld Párttal, mint a Porsche teszi, másfelől viszont a Porsche és az Audi amelyeknek azért van némi köze egymáshoz, könnyen összetűzésbe keveredhetne: ugyanis a 911 GT2 után az RS6 jönne a sorban.
Az RS6 gyorsulása is hasonlóképpen elképesztő. Dacára annak, hogy 1840 kg a tömege és még automata váltó is nehezíti az előrehaladást, az RS6 méltó párja bármilyen járműnek. Hivatalosan 4.7 s alatt ér el 0-100 km/h sebességre és 10 másodperc alatt már 160 km/h-nál tart. Ezzel egész egyszerűen a Porsche 911 turbóval került egy szintre. De számokra lehetetlen lefordítani a remek vezetési élményt.
Leginkább a forgatónyomaték torzítja el az ember érzékszerveit. Ahogy hozzáérek a gázpedálhoz, rögtön egy hatalmas és véget nem érő gyorsulási hullám veszi kezdetét, amely odaszögez a Recaro ülésekbe. Még 1500-as fordulatnál, amikor ötös sebességbe rögzítettem a váltót, akkor is olyan masszívan repülünk előre, mint más autóban 6000-es fordulatnál és hármas sebességben. 2000-től kezdve még vadabb az élmény. Ha ugyan ezt a műveletsort hármas fokozatban hajtom végre, akkor alig akad elképzelhető vetélytársa az RS6-nak.
A teljesítmény egyik legkiválóbb jellemzője, hogy észrevehetetlen. A V8-as motor nem robajlik, a KKK turbófeltöltők nem dübörögnek. Csak egy távoli sivítás hallatszik, amikor mozgásba lendülnek és 4000-es fordulat fölött hallok először valamit a motorból. Az Audi mérnökei kiváló munkát végeztek a váltóval is. A motorelektronika még a legvadabb mozdulatokat is megszelídíti. Viszont visszaváltásnál nem jelzi kis sípolással az egyes fokozatokat_tudom, mindent mégse kívánhatok.
Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.

Műszaki adatok:
Súly 1840kg
0-100 4.7sec
Max sebesség 250km/h limitálva
Átlagfogyasztás 18 liter

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 91 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator