2012.08.08. 10:05
bmw520ds írta:Itt most úgy vélem, kullognak a BMW után!
2013.05.19. 19:54
2013.05.20. 00:27
bmw520ds írta:Hellóka Simi!
Hogy vagy?
Akkor rá is térnék:
Képzeled el! Eladták a faluban lévő S8-at.
Ugye ez nem is hírérték, viszont megjegyezném nagyon halkan, hogy a gépjármű négy évet húzott le a haveromnál, aki nagyjából leszarta a karbantartásokat és csak fék lett, na meg olaj cserélgetve. Nagy teljesítményű lehetőségei ellenére, napi használatban volt, kb. mint egy kis köbcentiméteres dízel gépjármű és télen sem volt eldugva.
Ennek tükrében ki lehet jelenteni, az Audi S8 egy strapabíró, jó menetteljesítményű, nem épen keveset fogyasztó autó, ami azzal sem törődött, hogy nem kapta meg a szükségesnek ítélt karbantartásokat sem!
Tehát: Most ne porold a lovat, mert ez itt egy TÉNY.
Az ugyebár egy másik megfontolás tárgya lesz majd, hogy a "szerencsés" vevő, miként fogja mindezt anyagilag és lelkileg értékelni...
Hogy örülhessél is, egy E60 530d áll most a garázsában, még nem tudom mi hogy, miért történt, de úgy látszik irigyli a BMW-t tőlünk!
Hogy érzed magad e remekbe szabott hír hallatán? Várom leveledet! Tisztelettel: Barátod
2013.05.24. 23:29
2013.05.24. 23:35
LeviM5 írta:Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott az alábbi beszámoló
A szürke hétköznapokon, amikor szimpla önkielégítés az autózás, mert max magammal játszom, ma egy ledlámpás, szélesített, koombbi s vagy Rs 6-os audira akadtam, nem volt felirat, és nem is ismerem. De ment szépen. Veszprém-M7-es között. Olyan 20km-es verseny... Utólértem a 8-ason, M-gomb be, rá van a legbrutálabb beállitás programozva. A forgalomra is figyelve előttem volt egészen az új balatoni elkerülőig. Ami egy autóút, kilométeres egyenesek, jóívű kanyarokkal. Kanyarban fékezett, két körforgalom toltam át. Szervízben kanyarra optimalizálva állították az első futóművem, pici negatív kerekdőlés, mondták betehetem a kanyarba... Ennek és az ültetésnek ma éreztem az előnyét, ülés oldalát magamra szorítva nyélgázon kanyarodni elég döbbenetes, ezt nem irják egy tesztben sem... Kigyorsítás közben kifelé a körforgalomból, hosszú jobbos kanyar majd egyenes 2-től 6-ig 8200-nál elváltva, elöttem villog a HUD-on a felirat, hogy váltsál már, így került mögém. Felváltva 7. ami a kímélő fokozat. Jött utánam a pályáig, én balra, ő jobbra.
Függővé tesz ez az autó, az önuralom sem elég, előzni bárhol lehet, mintha bójákat kerülgetnél és szinte magától megy fel 300-ra a mutató. Csak nézem az autóm és csóválom a fejem, hogy nem engednék gyártani ilyet utcára, az is elmebeteg aki ilyet vesz!
2013.05.24. 23:48
LeviM5 írta:Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott az alábbi beszámoló
A szürke hétköznapokon, amikor szimpla önkielégítés az autózás, mert max magammal játszom, ma egy ledlámpás, szélesített, koombbi s vagy Rs 6-os audira akadtam, nem volt felirat, és nem is ismerem. De ment szépen. Veszprém-M7-es között. Olyan 20km-es verseny... Utólértem a 8-ason, M-gomb be, rá van a legbrutálabb beállitás programozva. A forgalomra is figyelve előttem volt egészen az új balatoni elkerülőig. Ami egy autóút, kilométeres egyenesek, jóívű kanyarokkal. Kanyarban fékezett, két körforgalom toltam át. Szervízben kanyarra optimalizálva állították az első futóművem, pici negatív kerekdőlés, mondták betehetem a kanyarba... Ennek és az ültetésnek ma éreztem az előnyét, ülés oldalát magamra szorítva nyélgázon kanyarodni elég döbbenetes, ezt nem irják egy tesztben sem... Kigyorsítás közben kifelé a körforgalomból, hosszú jobbos kanyar majd egyenes 2-től 6-ig 8200-nál elváltva, elöttem villog a HUD-on a felirat, hogy váltsál már, így került mögém. Felváltva 7. ami a kímélő fokozat. Jött utánam a pályáig, én balra, ő jobbra.
Függővé tesz ez az autó, az önuralom sem elég, előzni bárhol lehet, mintha bójákat kerülgetnél és szinte magától megy fel 300-ra a mutató. Csak nézem az autóm és csóválom a fejem, hogy nem engednék gyártani ilyet utcára, az is elmebeteg aki ilyet vesz!
2013.05.25. 07:23
simi64 írta:Naés:? Milettazaudival?
2015.04.05. 20:30
LeviM5 írta:Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott az alábbi beszámoló
A szürke hétköznapokon, amikor szimpla önkielégítés az autózás, mert max magammal játszom, ma egy ledlámpás, szélesített, koombbi s vagy Rs 6-os audira akadtam, nem volt felirat, és nem is ismerem. De ment szépen. Veszprém-M7-es között. Olyan 20km-es verseny... Utólértem a 8-ason, M-gomb be, rá van a legbrutálabb beállitás programozva. A forgalomra is figyelve előttem volt egészen az új balatoni elkerülőig. Ami egy autóút, kilométeres egyenesek, jóívű kanyarokkal. Kanyarban fékezett, két körforgalom toltam át. Szervízben kanyarra optimalizálva állították az első futóművem, pici negatív kerekdőlés, mondták betehetem a kanyarba... Ennek és az ültetésnek ma éreztem az előnyét, ülés oldalát magamra szorítva nyélgázon kanyarodni elég döbbenetes, ezt nem irják egy tesztben sem... Kigyorsítás közben kifelé a körforgalomból, hosszú jobbos kanyar majd egyenes 2-től 6-ig 8200-nál elváltva, elöttem villog a HUD-on a felirat, hogy váltsál már, így került mögém. Felváltva 7. ami a kímélő fokozat. Jött utánam a pályáig, én balra, ő jobbra.
Függővé tesz ez az autó, az önuralom sem elég, előzni bárhol lehet, mintha bójákat kerülgetnél és szinte magától megy fel 300-ra a mutató. Csak nézem az autóm és csóválom a fejem, hogy nem engednék gyártani ilyet utcára, az is elmebeteg aki ilyet vesz!
2015.04.05. 21:29
E39 is ilyen. Mondhatnánk finoman fogalmazva, hogy önvédelem.Oroszlan írta:de ha átraktam manuális módba és nem kapcsoltam, egy idő után az automata magától váltott,
2015.04.06. 12:44
Oroszlan írta:Sokat olvastam az SMG váltóról, szidták a neten, nem értem miért, városban és normál használat során finoman dolgozik.
Brutális üzemmódban meg brutálisan, nincs mese, odavág, teszi a dolgát, padlógázon felváltásokkor jön a lórúgás hátulról még 200 felett is.
Nagyon tetszett benne, hogy van a tisztán manuális (kormányfüles) üzemmódja, ahol tényleg nem automata.