* *
Pontos idő: 2024.04.18. 04:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 590 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.10.25. 19:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Imco írta:
Én nagy benzin fun vagyok.


"Én nagy benzin móka vagyok"

:facepalm:

Fannolok a funnos angol tanárokért! :nyelves: :lol: :lol: :lol:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.11.15. 00:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Átlagos csütörtök este, piros lámpa. Tükörbe nézve cicalámpa, pajzs tükör mögöttem, M5... Kikanyarodás 4 sávos útra, sehol senki, de mi csak szépen gurulunk. Párban két E60M5 az üres utcán közben nézzük egymást, átintegetünk. Város vége tábla, elengedem, lemaradok egy picit, közben Mgomb benyom, na hadd szóljon!!! Kanyarban beérem, rámegyek, egyenesedik az út F1-ben nyomnám a Kers-t, állítanám a hátsó szárnyat, de mi történik a valóságban? Golyózápor a mociterőn, szélvédőn... :facepalm: Veszem is el a gázt, hagyjuk. Itt a ritka pillanat, de még egy jót autózni sem lehet. Következő elágazásban ő balra én egyenesen, villogok ő vészindexel, elköszönés.
Csak az jutott eszembe, ha valaki versenyez, és otthagyja a másikat, lehet ez is az ok. Biztos elégedett, hogy elvert egy kollégát, pedig a verseny véget ért, még mielőtt belejöttünk volna. Mert a közútkezelő csak ellenőrizni tud, kocsikázni a csonttiszta, szalon transzporterrel, de utat takarítani csak pályán láttam őket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.11.15. 10:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Átlagos csütörtök este, piros lámpa. Tükörbe nézve cicalámpa, pajzs tükör mögöttem, M5... Kikanyarodás 4 sávos útra, sehol senki, de mi csak szépen gurulunk. Párban két E60M5 az üres utcán közben nézzük egymást, átintegetünk. Város vége tábla, elengedem, lemaradok egy picit, közben Mgomb benyom, na hadd szóljon!!! Kanyarban beérem, rámegyek, egyenesedik az út F1-ben nyomnám a Kers-t, állítanám a hátsó szárnyat, de mi történik a valóságban? Golyózápor a mociterőn, szélvédőn... :facepalm: Veszem is el a gázt, hagyjuk. Itt a ritka pillanat, de még egy jót autózni sem lehet. Következő elágazásban ő balra én egyenesen, villogok ő vészindexel, elköszönés.
Csak az jutott eszembe, ha valaki versenyez, és otthagyja a másikat, lehet ez is az ok. Biztos elégedett, hogy elvert egy kollégát, pedig a verseny véget ért, még mielőtt belejöttünk volna. Mert a közútkezelő csak ellenőrizni tud, kocsikázni a csonttiszta, szalon transzporterrel, de utat takarítani csak pályán láttam őket.


Nem lett volna egyszerubb megelozni? Mintsem elvenni a gazt .

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.11.15. 11:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:

Nem lett volna egyszerubb megelozni? Mintsem elvenni a gazt .

Vannak pillanatok amikor a tisztelet, az elismerés, no meg a vagyonbiztonság, fontosabb egy mezei erődemonstrációnál.
Ismerve Levit, más időben, helyen, körülmények között meg fogja próbálni. :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: LeviM5
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.11.15. 17:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Átlagos csütörtök este, piros lámpa. Tükörbe nézve cicalámpa, pajzs tükör mögöttem, M5... Kikanyarodás 4 sávos útra, sehol senki, de mi csak szépen gurulunk. Párban két E60M5 az üres utcán közben nézzük egymást, átintegetünk. Város vége tábla, elengedem, lemaradok egy picit, közben Mgomb benyom, na hadd szóljon!!! Kanyarban beérem, rámegyek, egyenesedik az út F1-ben nyomnám a Kers-t, állítanám a hátsó szárnyat, de mi történik a valóságban? Golyózápor a mociterőn, szélvédőn... :facepalm: Veszem is el a gázt, hagyjuk. Itt a ritka pillanat, de még egy jót autózni sem lehet. Következő elágazásban ő balra én egyenesen, villogok ő vészindexel, elköszönés.
Csak az jutott eszembe, ha valaki versenyez, és otthagyja a másikat, lehet ez is az ok. Biztos elégedett, hogy elvert egy kollégát, pedig a verseny véget ért, még mielőtt belejöttünk volna. Mert a közútkezelő csak ellenőrizni tud, kocsikázni a csonttiszta, szalon transzporterrel, de utat takarítani csak pályán láttam őket.

Csak egy kérdésem maradt:
Ha RS vagy AMG lett volna, akkor is azzal foglalkozol hogy az állami cégek munkásai nem dolgoznak meg az adónkból odaszórt pénzükért? :roll:
Vagy csak nő vezetett és udvarias voltál... :wink:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.11.16. 19:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
LeviM5 írta:
Átlagos csütörtök este, piros lámpa. Tükörbe nézve cicalámpa, pajzs tükör mögöttem, M5... Kikanyarodás 4 sávos útra, sehol senki, de mi csak szépen gurulunk. Párban két E60M5 az üres utcán közben nézzük egymást, átintegetünk. Város vége tábla, elengedem, lemaradok egy picit, közben Mgomb benyom, na hadd szóljon!!! Kanyarban beérem, rámegyek, egyenesedik az út F1-ben nyomnám a Kers-t, állítanám a hátsó szárnyat, de mi történik a valóságban? Golyózápor a mociterőn, szélvédőn... :facepalm: Veszem is el a gázt, hagyjuk. Itt a ritka pillanat, de még egy jót autózni sem lehet. Következő elágazásban ő balra én egyenesen, villogok ő vészindexel, elköszönés.
Csak az jutott eszembe, ha valaki versenyez, és otthagyja a másikat, lehet ez is az ok. Biztos elégedett, hogy elvert egy kollégát, pedig a verseny véget ért, még mielőtt belejöttünk volna. Mert a közútkezelő csak ellenőrizni tud, kocsikázni a csonttiszta, szalon transzporterrel, de utat takarítani csak pályán láttam őket.

Csak egy kérdésem maradt:
Ha RS vagy AMG lett volna, akkor is azzal foglalkozol hogy az állami cégek munkásai nem dolgoznak meg az adónkból odaszórt pénzükért? :roll:
Vagy csak nő vezetett és udvarias voltál... :wink:

Ahogy Imco mondja. Abban a pillanatban óvtam a technikát. Ahogy ívre tette és kiment a forg.elől zárt területre, ami tiszta kosz, felszórta rám, én meg a seggében, ez majd 200 körül kanyarban, főúton. Ilyen tempónál mintha lőnének úgy csattognak a kövek. Vagy gáz és jobbról vállalom, vagy elveszem. Az adott helyzetben ha odi, vagy merga lehet megelőzöm jobbról.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: valta
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.11.27. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Az adott helyzetben ha odi, vagy merga lehet megelőzöm jobbról.

:franko:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 22:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hópartyra menet Bence klubtárssal limuzint béreltünk, MChris vállalta az odaszállításunkat. :D Ezt néhány gondolatban megosztom, mert óriási feeling utazni a kilencvenes évek BMW csúcsmodelljében.
Krisztián bemelegítve várt minket, átültünk Bence 318i Touringjából és már indultunk is. Természetesen nem volt kérdés, hogy hátra ülünk, elvégre az IL hátsó dönthető, fűthető ülései, lábtartói, sötétítő rolói, garantálják az utazás kényelmét. A lábtér óriási. Az anyagok minősége több mint 15 év után is megdöbbentő. Meglepődtünk, amikor a hátsó fejtámla az öv becsatolására magától, motorosan kiemelkedik és szintbe áll. Lehajtottuk a könyöklőt, felfedeztük a sok tároló rekeszt, fiókot, ajtót, zsebet. Remek az ülésfűtés tekerő kapcsolója, sokkal szolidabban melegít, mint a nyomógombos 3 állású változat. Nagyszerűen kidolgozott elegáns részletek jellemzik a belteret. Néma csendben suhan 100km/h-nál alapjárat közelében. Már-már zavaró a csend, hiányérzetem van az M5 után. :D Útközben azon tűnődtünk, hogy anno ki lehetett aki először ült itt, milyen érzés lehetett az első tulajnak lenni. Induláskor a fogyit nullázva, a sebességhatárokat betartva 11,8 literes átlaggal értünk Budaörsre. Ami szintén meglepő adat. Visszafelé úgy terveztük, hogy Bence vezet, de inkább nem vállalta a feladatot, ezért időben áttértem az üdítőre, hogy hazavigyem a V12-őt. (Agárdon rendőri ellenőrzésbe is belefutottunk, a szonda 0,00 értéket mutatott ki, a szervnek nem volt kérdése, jóestét/jóestét és viszlát/viszlát, ennyiben kimerült a dialógus.) Nagyon megy, ma is ereje teljében van, 3/4 gázra 2-őt visszavált, és meglódul, a 80-140 nagyon rövid idő. Padlógázt és sport fokozatot nem nyomtam-kapcsoltam az útviszonyokra való tekintettel. A néma csönd és a felhorkanó-morgó grizli medve között képes menet közben hangot produkálni. A váltó vajpuha, a gázra azonnal reagál, hétköznapi stílusban max. fél állásig kell lenyomni a gázpedált. Óriási erőtartaléka van, ezt megtapasztalva döbben csak le igazán az ember. Megszoktam, hogy alig kell lenyomni a gázpedált, és az 50i is pontosan ilyen. Erőből, nyomatékból oldja meg a feladatot. Nem kell a fordulat, lendület, visszaváltás, nekifutás. Bármikor megindul ha kell. Pályán 140-150 között, autóúton 110, így 12,8 l lett az átlag a visszaúton. Összefoglalva egy klasszikus, nagy gőzhajó, luxuslakosztállyal, átlagon felüli kidolgozással, elsüllyeszthetetlen érzéssel. Ez még 10év múlva is vas lesz.
Útra készen:
Kép
Irány a kút:
Kép
Üzletelni:
Kép
Vagy kikapcsolódni:
Kép
Mindennek jut tároló:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: 7 admin, bmw520ds, Bummer, Jerry, jlaci74, kzolee, MChris
Értékelés: 33.33%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 22:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Mindent megtudtunk, csak a lényeget nem.

Harmadikban elforgatja padlónál a hátsó gumit, mint az E32 750 vagy nem?

Még sosem vezettem M73-at, irígy vagyok. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 22:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Mindent megtudtunk, csak a lényeget nem.

Gyere el végre egy nyári talira és megtudod!!!!! :nyelves: Azt is, hogy a zemmöt mit forgat el és hol. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Mindent megtudtunk, csak a lényeget nem.

Harmadikban elforgatja padlónál a hátsó gumit, mint az E32 750 vagy nem?

Még sosem vezettem M73-at, irígy vagyok. :oops:

Gyönyörű darab!
Ékes példány kedvenc mondásomhoz: Nagy vas legyen és menjen!
Remélem egyszer bekéredzkedhetek! :) ;)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2014.01.11. 23:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hétköznapi szürke gondolatok, köd, hűvös, köhögés, orrfújás...

Hagyjuk! Hagyjuk itt egy kicsit!

Látogatás a BMW Welt-nél.

Egy kipattant ötlet, két bólintás és megszületett az elhatározás, ha addig élünk is, mi bizony elmegyünk és megnézzük!
Mikor?
Egy héten belül!

Nekiálltunk leszervezni, vagyis, mikor érsz rá? Csütörtök-péntek.

Szervezés kipipálva, kocsi felkészítése az útra kimerült egy alapos takarításban ami nálam egyre inkább elmaradozik, illetve, az ablakmosó folyadék pótlásában.

Éjjel indultunk, a köd egy utálatos forma, elrejt, lelassít, de abban a pár órában valamiért nem zavart bennünket, hiszen a cél érdekében le kell győznünk!

Alvás nélkül, Szlovénián átérve csere, Levi kente tovább a hajmeresztő tempót, ami néha elérte a 130km/h-t is! Német határnál csere, had aludjon végre szegény, hiszen nagyon meg volt fázva!
Az út eseménytelen, nyugtató, de arrafelé már nyoma nem volt a ködnek!

Pici dugó München Déli részénél. Nem álltunk egy helyben, hanem csordogálva haladtunk a Welt felé!

Terveink hogy eszünk, lerakjuk az autót a szállás közelében, köddé váltak mint az itthoni időjárás, mert a hólyagok feszülve, arra késztettek, az első alkalmas helyen letámasztjuk a talicskát és komoly feladatot adunk a helyi csatornázást kezelő egyesületnek!
Amikor is, feltűnt a képeken, videókon oly sokszor látott szentélyünk, a BMW Welt!

Odanézz! Ott az új X5! Azta! Töltenek egy i3-mat!!

Akkor hagyjuk a szállást?
Persze! Bemegyünk a Welt alá parkolni és kész!

Az épület egyből megfogja az oda érkezőt. Ha szereti a márkát, beleszeret az első látásra! A parkoló hatalmas, tisztaság mindenhol. Lifttel felmentünk, akkor már nagy szükség volt a kétbetűs intézményre, félig futva, félig gyalogolva haladtunk, miközben fejünk ide-oda forgott a szebbnél-szebb kiállított darabokról lepattant szemgolyónkat keresve, mikor Levi megszólal: Odanézz! M6, M5!! Ne nézz oda Levi! Fussunk, majd visszajövünk, de most oda ne menj kérlek!
Így elértük a hatalmas testi megkönnyebbülést!

Welt-ről sok minden megtalálható a neten. Nyitva tartás, GPS koordináta, szolgáltatások, stb. ezért ezt mindenki kimazsolázhatja magának.
Nekem sok BMW-s kaland után feltűnt, mennyire kedvesek, türelmesek, emberbarátok az ott dolgozók! Nem számít hogy ki vagy, honnét jöttél, vásárolsz-e, csak arra gondolnak, hogy bármi kívánságod akadna, azt megoldják, kielégítsék azért, hogy a márka szeretete még erősebb legyen és Te odalátogató, annyi pozitív dolgot kapjál Tőlük, amennyit már tehernek érzel estére!!!

Az autókról igazából most nem szándékozom írni, hiszen ismeritek őket, fellelhető idehaza is majdnem minden, kivéve:

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/19/obzz.jpg

Ez a jövő, nem kérdés! Első ránézésre sem nevezhető nem a márkához illőnek, hiszen Bangle és vitatott munkássága hányszor arcul lett köpve még híres újság cikkben is, tévút, elvesztik a rajongótábort, megbecstelenítették a márka tradíciókat, puttony, vonalvezetés, nem vezető felé forduló műszerfal, nem négy óracsoportos műszer, ami a BMW egyik legfőbb vonzereje volt, Ő által szertefoszlani látszik!-mondták és írták egyesek, de a statisztika alaposan rácáfolt, sorra maga alá temette eladási eredményekben a gyár a régi nagy ellenfeleket!

A dolgot elnézegetve, nagyon sok ember, nagyon sok türelme, tenni akarása tükröződik vissza az i3 és az i8 Conception kiállítási tárgyakon! Persze, nem kell álomvilágban hintázni, volt ami csak műanyag-de teljesen élethűnek tűnő autó, viszont, bármi kérdés fogalmazódna meg, ott egy szakember, aki készséggel válaszol ha tudsz idegen nyelvet, német, vagy angol formában!
Benne ültünk Levivel és mi minden dogot megmosolygunk elsőre, Tesco-s kocsi, mi van ha megyek hozzád és felhívlak hogy itt állok a körforgalomban, mert lemerült az elem? Persze, félreérthetetlen hangutánzással és röhögcséléssel, mikor is odalépett hozzánk az autót felügyelő munkatárs és velünk nevetett! :lol:
Józan gondolkodással két variáció létezik: vagy tényleg így működik gyakorlatban, vagy ostobaságokon nevetgélünk...

Emberünk Levivel nagyon jól kommunikál, elmondja hogy mennyit kell jelenleg várni egy ilyen modellre ha meg szeretnéd vásárolni, illetve azt is, hogy 10000db van előjegyezve! :shock:

Nagy szeretettel és határozottsággal mutatja meg a kocsi belsejét, az utascellát, a "tankolási" lehetőségeket amik a garázs falától, a mobil dolgokig terjednek...

Én személy szerint beleszerettem ebbe az életformába, hiszen tényleg elfogadnám, 160-170km egy töltéssel, szerintem városi használatra, bevásárlásokra teljesen alkalmas, egy hétvégi kirándulás itt viszont nem arról szól hogy ráállok az autópályára és hét óra után ott vagyok, itt azért kis szüneteket kell iktatni az út során, ami fiatal pároknál az esetleges gyermekáldást hivatott segíteni, míg sokat látott nyugdíjasoknál, egy kényelmes séta, beszélgetés a szeretett párunk kezét fogva és már roboghatunk is az újabb 160-170km legyűrésére!

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/5/lds1.jpg


Sok érdekes dolgot megtudtunk, mikor is a semmiből odalépve egy gyönyörű hölgy megszólít bennünket magyarul! :roker:

Nem tolakodó, nem eladni szándékozó, hanem egyszerűen kedves és segíteni akaró személy, aki feladatát maximálisan látja el, ráadásul, úgy beszél a kocsikról, hogy minden BMW rajongó férfi álma válik valóra, ezen felül, saját BMW van a birtokában, tehát, nem csak üres beszéd, hanem több éves, több autós tapasztalatot tud megosztani!

Vele sétálva, kicsit másként láttuk a szentélyt mint ha csak simán odamegyünk és járkálunk.
Mindenhez tudott történeteket, érdekességeket fűzni.
Például, az M modell motorhangját firtatva, elballagott a kocsi kulcsáért, aztán az I-Drive-on keresztül, megízlelhettük, persze, azért olyan hangosan hogy rezgett a kocsi és a nézelődök piránjaként leptek el bennünket!
Vagy X550d megtekintése, amihez szintén volt kulcs.

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 9/tr3j.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 2/r2ni.jpg

Azon már csak a szánkat tátottuk, mikor is az új autó átadás helyszíne fölé, egy hatalmas terembe léphettünk engedéllyel és láthattuk a mosolygó embereket amint magyarázzák nekik a kocsijuk működését, ott tényleg boldogság vibrált a levegőben.

Rolls-Royce Phatom úgy van kiállítva ahogy kell!
Számunkra elérhetetlen misztikum, körbe kerítve, hozzányúlni nem lehet, hiszen az a leggazdagabbak kiváltsága!
Nekünk megnyílt a kordon és testközelbe került a Phantom, hatalmas ajtajai feltárultak és én a mennyország kapujában sétálgattam!
Katalin elmesélte az ott szolgálatot teljesítő hölgynek hogy kik vagyunk, honnét érkeztünk, ami még mindig nem számít, azt mondta, nagyon szívesen megmutatja amire kíváncsiak vagyunk, de beleülni nem szabad!
Az illata, a varázslat hogy az esernyőn kívül végre valami érdemlegeset is megtudhatunk róla és ott vagyunk elmondhatatlan, hiszen az újságírók egy része már kijelentette, a Maybach az úr, a RR csak második, amire megint alaposan rácáfolt az eladási statisztika, hiszen az csak egy S osztályos Mercedes nagyban, igaz a belseje mást képvisel mint a RR, de londoni utazásaim alkalmával megtanultam, az Angolok hagyománytisztelők!
26db hangszóró! Olyan zenét reprodukált, amit én még autóban nem hallottam! Ami csilingelt az csilingelt, ami rúgott az rúgott, pedig csak a nagy fejem dugtam be a kocsiba, nem a páholyban pöffeszkedve hallgattam! Az anyagok mesterműként díszelegnek, a varrás az bizony eladja magát, a megvilágítások, a szőnyeg érintése olyan, mint mikor az első szerelmed illatos hajába túrsz egy búcsúcsók után, nyugtat, de alig várod hogy ismét hozzá érhess! Azt hiszem, nem szentségtörés mezítláb utazni abban az autóban! A kormány sofőrös, a kapcsolók kétséget nem hagynak a minőség és az esztétika összeházasításával a luxusról, azt hiszem hogy úgy jellemezném, a 7es BMW olyan hozzá, mint ahhoz egy 3as, de ezt nem sértésként, hanem őszinte hasonlatként szánom, hiszen a 3as a maga kategóriájában talán a legjobb!
Az Angoloknak nagy pofon volt hogy a BMW megvette a márkát, de nagyszerű intuíció kíséretében nem hogy megőrizte a tradíciót, de tovább tudta nemesíteni, be tudta illeszteni a technokrata értékrendet úgy, hogy egymást kiegészítve alkotnak vágyképet, fejeznek ki társadalmi hierarchiát. Arról meg elmélkedni is felesleges hogy hogy gyorsul, hogyan kanyarodik, mi a vége, hiszen, a tulajdonosáról okkal feltételezhetjük, már akkor célba ért, mikor mi ezt a kérdést még meg sem fogalmaztuk...



Aznap, mikor ez történt, annyi élmény ért bennünket, hogy lehet az időrendet sem pontosan mesélem, de Katalin észvesztő hölgy!
Gondoljátok el, egy minden férfi embert foglalkoztató témában, kérdésed van! Meg kérdezd? Ne kérdezd? Mit veszíthetsz? Legfeljebb kinevetnek!
Levi bátor volt, feltette a kérdést, lehet vezetni M modellt?
Részletes, mindenben kimerülő tájékoztatás következett. Levi, mint a kisgyerek, a kíváncsiság, a lehetőség szellője által borzolt gallyak kapálózásával, rám néz kérdőn és nekem szegezi a kérdést: Mit próbáljunk ki?
Ember ilyenkor nyel egyet. Nekem erre nincs anyagi lehetőségem, bátorságom, hogyan üljek be oda, hiszen az Ő ötlete, az Ő lehetősége!
Mondhatnám, X6M már volt...Hmüüű...Lássuk csak!
Levi közbeszól? M6?
Inkább M5!
Hogy miért?
Ha már a nick neve is ez...de ha Őt az E39 M5 révén ismertem meg, aztán maradtunk egymásnak mikor meglett az E60 M5, akkor miért mennénk egy olyan autóval amihez nincs hasonlítási alap?
Egyet értettünk a bonyolult kérdéskörben.

Ez úgy működik, hogy nem számít ki vagy, honnét jöttél, akarsz-e vásárolni, ha ki szeretnéd próbálni, akkor hozod a megfelelő okmányaidat, bedobsz pár Euro-t és játszhatsz amíg az idő le nem jár!
Ez így elsőre furán hangzik, bele a nagyváros forgalmába, autópályára, száguldozhatsz, közben ezer veszély leselkedik az autóra és rád!
Amint az xDrive Touron a Hungaroringen, itt is alá kellett írni hogy a DSC nem kerül Off állásba!!! Lehet zsiványkodni amúgy, mert ugyan ki látja, de egy esetleges baleset bekövetkeztekor a rádugott számítógépre egyből kiírásra kerül a megfelelő menüben, DSC off...Ez meg gondolom onnét komoly ügyvédi hógolyózás tárgyát kezdeményezi!
Nagy mosoly kíséretében egy szemüveges hölggyel lifteztünk a pincébe és sétáltunk az M5 felé, közben belebotlottunk X6M, M3, 760iL, 650i, X550d meg sajnos már nem emlékszem mibe nem! Mind próba alany!
Próbálom az ott történteket valóságban visszaadni Nektek!

Hófehér, a tükrei felhajtott állapotban, jobbról betonoszlop, mögötte autó, előtte pedig sejlik a szabadság fénye, ott a kijárat a nagyvilágba. Hölgyünk nagy izgágasággal körbenézi a kocsit, a legapróbb hibákat is papírra írja, aztán aláíratja Levivel. Ez így korrekt, nem kell ujjal mutogatni senkinek. Navigációba kérésére a Franz Joseph Airport kerül, hiszen, szeretjük a repülőket és egy óránk van a kocsi által nyújtott lehetőség kiélésére. Elég sok időt igénybe vett a procedúra, de addig volt időm kicsit fényképezgetni legalább, illetve a kocsi motorja már megkezdte a bemelegítést!
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/15/uy4k.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/11/ng99.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/62/k4i4.jpg


A szemüveges hölgy nem adott tanácsot, nem hozott szabályokat, nem bátorított, nem vigasztalt, csak tette a dolgát! Menjetek, szórakozzatok, élvezzétek!

Alig vártuk a pillanatot hogy az első fokozat bevágódjon és megmozduljunk végre!

Mivel tapasztaltnak számítunk már felvételkészítőnek, de nem ügyesnek, elhatároztuk, most előbb próbálunk és csak utána videózunk, mert tele lesz káromkodással, Oh My God! felkiáltásokkal, most ezt a hibát kihagyjuk! Helyette, lesz remegő kamera, fejtámlához fogott zörgő kamera, kerregő zimme-zoom, könyöktámlán lévő pohártartó csattanása, meg össze-vissza mozgó kép...Csodát ne várjatok!
A Welt alól kijövet, piros lámpa. Szolidan kifordulunk. Levi egyből szörföl a menüben, keresi a lehetőséget, hogyan lehet vadítani a kocsit, valamelyik ///Móka gomb megnyomásával nyugtázza, ez jó lesz! Piros, autók, tömeg, sokaság, járdaszegély, bár kátyú egy sincs!!! Na egy lehetőség, letolja neki. Csüüűűű, csüüűű, csüűűű, úgy felbaszódtunk pillanatok alatt nem normális sebességre, hogy meglepődtünk! Baszz! Hallottad hogy süvöltöttünk és már a féket kell használni! Nagyon állat! Mi az hogy ennek nincs hangja??? Van! Még milyen!!! Persze, ne feledjük, nem otthon vagyunk, ha más játszóterén játszunk, tartsuk be a szabályokat! Legalább végre hallhattuk a hangot, ami hiányzott az életünkből! Az X6M hatalmas durranásai itt nem hallhatóak belül. Nem tudok választ adni hogy a beállítások miként voltak, örültünk hogy mehetünk, de az új M5 nagyon komoly, semmi szégyenkezni valója nincs a V10-el szerelt bátyja előtt! Bámulják még arrafelé is, persze, ehhez közrejátszott Levi is, hiszen N állásba a pirosnál ///M fesztivál volt, amit valljuk be őszintén, többen nem díjaztak mint igen! :mrgreen: De mi ugye rugalmasan kezeljük a merev halmazokat!
Kiszabadultunk a város belsejéből és a vadászterületre lopózva Levi megfingatta a fehér sztárt!
Szárnycsapkodások...



Persze, hiába nincs limit, azért akad konkurencia aki nem tűri hogy kizavarják. :roll:


A GPS levitt minket az Autobahn-ról, kevertünk egyet főúton is.
[youtube]http://www.youtube.com/edit?video_id=p_6AxEiLu0k&video_referrer=watch[/youtube]
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 8/xl01.jpg
Aztán, traktoroknak való mellékutat találtunk! Ez volt alkalmas arra, hogy próbálgassunk videózni más helyzetben is! Elsőre Levi veretett és a hangok amiket a kocsi hallatott, azt jelezték, jó döntés volt a száguldást mellőzni, ez sokkal érdekesebb számunkra. Ha padlóztuk a féket, vészfékező funkcióként a féklámpa eszeveszetten villogott. Nagyon hatásos effekt!
Nekem nem tűnik annyira vadnak mint a V10, de itt meg kell jegyeznem, a DSC nem Off állásban volt, illetve a beállításokról még mindig nem tudok nyilatkozni. Ezzel azt szeretném mondani, csak szürcsögve dobálja a fokozatokat, talán a hajtáslánc sem annyira hangos, valahogy a nem hozzá értésem miatt ez jobban tetszene ha észben és anyagiban felérném, de egyik kizárja a másikat, így az álláspont tekinthető semmisnek. Szemből, hátulról, teljesen mindegy honnét hallgatod, akinek ez nem köti le minden érzékszervét, szerintem nem is olvassa ezt a beszámolót!
Kényelemről nem érdemes pazarolni a drága időt, hiszen nem érdekelt az ülésbeállítás csak annyira, hogy a felvétel érdekében nagyjából jó helyen legyek, illetve a pedál lenyomható legyen teljesen! A többi akkor és ott nem számított.

Furcsa érzés, de még így hogy nem a miénk volt az autó, így is próbáltunk rá a lehető legjobban vigyázni, hiszen egy karc, egy felverődés sem méltó az autóhoz, az csak hab a tortán, hogy nem szeretnénk a becsületünkön ilyen foltot ejteni!

Visszafelé a garázsba, arra gondoltam, mennyire szerencsés vagyok, hogy az ezredforduló tájékán mertem álmodozni mikor az E39 M5-ről olvastam két gyufásdoboznyi terjedelmű "cikket", arról, hogy bárcsak lenne egyszer valahol egy ember, akinek van egy ilyen autója és megengedné hogy megnézzem belülről, esetleg beindítaná, felpörgetné, aztán vinne egy laza kört, illetve barátként szeressen!

Az álmok valóra válnak! Saját magunk alkotjuk őket, mi döntjük el hogy mi lesz benne a szerepünk.

LeviM5 hű maradt a nevéhez, nem csábult el a hatos felé, olyan volt mint egy gyerek, de ugyan akkor nagyon felelősségteljes gondolkodásmódot mutatott az itt átélt élményeink begyűjtésénél, hogy kivívta a legnagyobb tiszteletemet!

Azt írtam, fontos hogy álmodni merjünk! Amikor ott voltunk az új autó átadó hely felett és néztem az ott forgó autókat és újdonsült gazdáik örömteli arcát, örültem hogy legalább így részese lehetek egy BMW megvásárlásának, azt kívántam, bárcsak egyszer Leviék családjával és az én családommal egyszerre vehessük át az új autónkat!

Szerintetek bejön? :roll:

Katalin! Mivel tudom hogy olvasni fogod, ezúton is szeretném megköszönni a véget nem érő türelmet, a segítő szándékot, az önzetlenséget és a hatalmas élménycsokrot amit Nélküled nem kaptunk volna meg!
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/4/r37s.jpg

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára bmw520ds 2014.01.13. 18:27-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: 11 admin, Bummer, Haminda, hamoriarpi, jlaci74, kzolee, lepke, leslie, Orsika, petya1 és még egy felhasználó
Értékelés: 52.38%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2014.01.12. 00:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Pazar beszámoló, köszönöm. :-)
Mit ne mondjak, felbuzdultam ezen a pár soron, szóval előkeresem a a képeimet, és én is megosztom Veletek. Holnap :-D

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Haminda az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2014.01.12. 00:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
Pazar beszámoló, köszönöm. :-)
Mit ne mondjak, felbuzdultam ezen a pár soron, szóval előkeresem a a képeimet, és én is megosztom Veletek. Holnap :-D

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Déstől ez a megszokott :franko:
En csupan annyit tennek hozza, hogy ismeretlenul is : megkernem Katalin kezet !!!
A tobbit gondoljatok hozza !! ( napi szintu jatszadozasok a bomosokkel ( is :roker: :facepalm: )

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2014.01.12. 00:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Haminda írta:
Pazar beszámoló, köszönöm. :-)
Mit ne mondjak, felbuzdultam ezen a pár soron, szóval előkeresem a a képeimet, és én is megosztom Veletek. Holnap :-D

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Déstől ez a megszokott :franko:
En csupan annyit tennek hozza, hogy ismeretlenul is : megkernem Katalin kezet !!!
A tobbit gondoljatok hozza !! ( napi szintu jatszadozasok a bomosokkel ( is :roker: :facepalm: )

Most linkeltem az élménybeszámolót neki a Facere, szerintem az ötletedet is olvasta!
A kérdés, a kedves férje is érti-e a humort, ( azt hiszem a nyelvet igen ) illetve a fiainak mi a véleménye az ötletről?
Egyébként, felajánlotta, amennyiben bárki ellátogat hozzájuk, keresse fel, szívesen segít!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2014.01.12. 00:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
leslie írta:
Haminda írta:
Pazar beszámoló, köszönöm. :-)
Mit ne mondjak, felbuzdultam ezen a pár soron, szóval előkeresem a a képeimet, és én is megosztom Veletek. Holnap :-D

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Déstől ez a megszokott :franko:
En csupan annyit tennek hozza, hogy ismeretlenul is : megkernem Katalin kezet !!!
A tobbit gondoljatok hozza !! ( napi szintu jatszadozasok a bomosokkel ( is :roker: :facepalm: )

Most linkeltem az élménybeszámolót neki a Facere, szerintem az ötletedet is olvasta!
A kérdés, a kedves férje is érti-e a humort, ( azt hiszem a nyelvet igen ) illetve a fiainak mi a véleménye az ötletről?
Egyébként, felajánlotta, amennyiben bárki ellátogat hozzájuk, keresse fel, szívesen segít!


Csak erti a humort mas is !:)

Visszaterve az eredeti temahoz : jo nektek ! Remelem en is eljutok a szentelybe minnel elobb

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2014.01.12. 13:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Első napunk annyi élményt tárt fel, hogy este nagyon jó volt felliftezni a szálloda 13. emeletére és mikor kinéztünk az ablakon, egy gyönyörű nagy irodaház volt kivilágítva, illetve a havas hegycsúcsok odalátszottak!
Az időjárás nagyon kegyes volt hozzánk, hiszen 14C és ezt a napocska élénk sárga sugarakkal olyan szinten támogatta, hogy komolyan gondolkozni kellett, pulóver, vagy kabát legyen a viselet az utcán!
Egyágyas szobánk volt, mindennel felszerelve ami nekünk kell. Nagy pacsálás után nyugovóra tértünk.
Imádom mikor puha az ágynemű, nyugtató hatással van rám.
Egy kapcsolatban fontos a beszélgetés, így párommal sokáig beszélgettünk az élet dolgairól és mivel testileg nem vonzódunk egymáshoz, hátat fordítva álmodtunk, illetve én horkoltam is! :mrgreen:

Másnap lustálkodtunk, élveztük hogy lazulás van, vártuk hogy a dolgok sorra találjanak ránk! Kiadós terülj-terülj asztalkám reggeli után, mentünk a Welt épületébe vissza. Motoros show van 11-kor. Két ember nyomja napi váltásban. Szerencsénkre, mindkét nap kétszer is láttuk. Közvetlen, vigyorgó emberek, élvezik amit és ahogyan csinálják!

Átballagtunk a függő hídon a múzeumhoz. Nem gondoltam volna hogy ilyen sok látnivaló lesz, illetve azt gondoltam, látunk minden típust összeválogatva. Ez azért nem teljesen így volt!
Belépéskor Rolls-ba botlik az ember. Lenéz, ott a Z1-3-8 és a "legendás" 507...Unalomig olvasott szlogen.

A prospektusokban érdekesnek ható golyókkal stilizált formákat alkotó rendszer, itt működve bemutatja mire képes! Nagyszerű találmány, amit testközelből is látni!

Valamiért, nálunk működik az a felfogás, hogy sosem azt figyeljük ami az orrunk előtt történik, sokkal inkább a háttér a lényeg!
Levi például nagyon ügyesen kiszúrta a falon csempe méretű milliónyi fényképen az érdekességeket, nekem inkább csak zavaró összevisszaságnak tűnt első látásra.
Öreg BMW-k a régi világból. Állított embléma, kicsit elképzeltem a kor ruháiban élő embereket, az utcát, hát valahogy nem fogott meg. Pici és teljesen ismeretlen világot képvisel.
Motorok töménytelen mennyiségben...Háborús, rendőr, túra, jövőt definiáló, de érzelmet nem vált ki belőlem, ami nem a kétkerekűek hibája, szépek, némelyik gyönyörű, ezzel ott így voltam.

Hármas BMW egy fehér fa pódiumon volt felsorakoztatva, csillogtak. Érdekes volt, hogy meg akarom nézni belülről. De valahogy fura, hogy sem lépcső, sem semmi nem vezet hozzájuk! Nemes egyszerűséggel felléptünk és Tati33-nak a Cabrio E30 rongyá lett fényképezve. 12XXX km van az órájában, a bőrülő makulátlan, a kormány, a váltó, a pedál mind hordozza a tényt, ez egy régi de új autó! E36 Coupé 328i metálzöld szín, sárgás-barack szín bőr belsővel, ami szintén makulátlan! E30 touring köztük 12xx km-rel az órájában...Citromsárga 316g Compact, gyári gázszett-M3 tükörrel, citromsárga váltó és kézifékzsákkal. Piros színű E46 sedan, Levi pakol róla videót biztosan!

Érzelmi állapotom robban a BMW-Williams falra akasztott terméke láttán! A pilótafülke nemes egyszerűséggel plexivel van elhatárolva a kíváncsi kezek és mélyre ható pillantások elől. Egy nagy legenda az a korszak, öröm, ünneplés, izgalom, rekord jutott bőven belőle!

Motorok, James Bond aki mindig Whisky-t iszik, "Felrázva! Nem keverve!" fogta a kormányát, nyomta a pedálokat a Z3 1.8i-nek, vagy Tom Cruise használt i8, ezek a dolgok teszik értékessé a látnivalókat!

Az UFO formájú rész okozta a legnagyobb meglepetést, ott található a RR kiállítása, régi kor autói néznek a látogatóval farkasszemet. Hatalmas!!! autók, hatalmas lámpákkal, mint a régi fogorvosi szék felett, legalább akkorák...

Ott elképzelve azt a kort, "hányszor mondjam még hogy ne bömböltesd az autót a Bank előtt, mi már nem rabolunk többet, annak vége, megígértem, jó útra térek ( vagy valami hasonló szöveg ) valahogy segíti egyből megszeretni ezeket a hatalmas monstrumokat! Bud Spencer és Terence Hill mint a drága jó kuzinok hogy ülnek be ide kalapban? van kép az ember előtt ahogy mozog és dől a kanyarban a gép!
A múzeum sok érdekességet takargat, de átszaladva rajta, szinte semmit nem mesélne, csak egy kirakatként funkcionál. Biztosan minden darabnak megvan a maga története, nem véletlenül van ott!

BMW Werk

A kíváncsiság nagy úr, tegnapi jelentkezésünkre csak a mai nap volt lehetőség, az is délután háromtól-öt óráig.

Beültetnek egy terembe, ahol vagy német, vagy pedig angol nyelven beszélnek hozzád, elmondanak fontos adatokat, számokat, illetve, hogy tilos fényképezni a gyár egész területén. Mindenkit felszerelnek fülessel és a vezetőnk mikrofonba beszélve mondja a fontos tényeket a képsorokhoz majd. Előtte egy rövid vetítés hogy a Földön merre találhatóak még a gyáraink és már ballagunk is a függő hídon a Négyhengeres irodaház irányába, a GYÁR kapujához!
A túra útvonala
Kép
A GYÁR falain nagy hirdető plakátok, M4= itt készül, a jövő energiája az i termékek,stb.
A beléptetés nem bonyolult, a vezető hölgy minden egyes embert átenged egy kapun és már megyünk is egy lift felé, amibe mindenki egyszerre befér. Felvisz bennünket, aztán a másik oldalon egy ajtó és...már bent is vagyunk a présüzemben!
Első élmény az agyban, érdekes olajszag! Nyüvítenek a gépek, csörömpölés és csattanás egyvelege, a hidraulikus erővel keveredik, emberi beszédfoszlányok, de folyamatosan jönnek a kardán alagút lemezek, amiket akkor préseltek az F30-hoz. Emberek pakolták. Feltűnt, viccelődnek, néha egy két tánclépés, nevetgélés. Sok sablon volt a betonon, mindenhol kijelölt gyalogút, sárga vonal formájában. Adott a feladat, mindig az a sablonsor kerül a présgépekbe, amit ép nyomni kell, ha kész az elvárt darabszám, csere másik elemhez valóra.
Fent a falon láttuk egy négy darabból álló folyamatsort, ami ugyan azt az elemet mutatta meg lépésenként míg elkészül.
Ajtón kimentünk és egy hosszú folyosón elhagytuk ezt az üzemrészt.

Következő helyen, már többször hangzott el a fülesben a KUKA ROBOT szó, persze Levivel tudtuk, nincsenek robotok, mert kukázták őket, mert biztos munkaidőben ittak!
A narancssárga Robotokat első látásra a szívembe zártam! KUKA a nevük, ettől függetlenül szájtátva néztük Őket!
Tudjuk hogy emberek programozzák fel a mozgássort, tudjuk hogy ez sem egy óra alatt történik, de halkan meg kell jegyeznem, nagyon jól összeszokott csapatként serénykednek, szinte, csak azt vártam hogy Arnold Schwarzenegger valamelyik sötét zugból ránk szól hogy "Feküdj!" mert a fránya gépek fellázadtak!
Nem lázadoztak, halk nyüszögéssel tették a dolgukat, hajszálpontosan. Érdekes kép amikor ponthegeszt, csak látványos sárgás szikrák pattognak, sem füstfelhő, sem villódzás, és a többieket sem zavarja akik más feladatot kaptak!
Persze, mindenhol van felügyelő ember, az egész folyamat ellenőrzött.
Láttunk olyan "autót" aminek az alváza, már az üléstámla mögötti lemezzel egészen a kalaptartóig össze volt építve. Ahogy indult a szalag, a kalaptartó viccesen reszketett, mert nem volt hova fogatni!
Volt egy Robot, ami különösen teátriálisan dolgozott, a képzeletbeli feje felett balra a felette lévő szalagról leemelte az A-B-C oszlopot és küszöböt magába foglaló keretet és mikor megfogta, folyamatos mozgása közben egy aprót fordított hogy meg ne sérülhessen a lemez, majd jobbra magától félig átfordítva várta, amíg jön a termék, amire rá kell helyeznie!
Mikor ráhelyezte, akkor vettem észre a világító zöld LEDeket a szenzorain. A szalag hirtelen egy autónyit mozdult, ami kész az eltűnt a következő hely feladatsorára várva, ide pedig jött a helyi elemmel szegényebb.

Aztán egy terembe jutottunk, ahol az első F30 sedan volt kiállítva ami ott készült, filccel aláírva a készítői által. Szódagép, ami a legjobbkor kereste kegyeinket! Kis pihenő, pár motorháztető a falon, a történet hozzá számomra ismeretlen, mivel német tudásom nincs, viszont szomjúságunk kínzott minket.

Festék üzem volt számomra leg látványosabb! Két szalagon történt a mutatvány, a felénk esőn fehér, a tőlünk távolabbin pedig fekete színnel dolgoztak. Plexi folyosó szeparált minket el az egészségre káros anyagoktól, illetve a műveletet mindenféle szennyeződéstől.
Ott voltunk a becsomagolt robottól egy méterre, aki ügyet sem vetve ránk, végezte el a lemezek csicsásítását. Saját karján lévő kis karocska segítségével kinyitotta a jobb első ajtót, felnyitotta a motorháztetőt és elkezdte a munkát. Több fúvókán áramlott a festék, nagyon gyorsan dolgozott, amikor az elejével kész lett, szinte Olasz művészt megidéző mozdulattal, tekert a csuklóján egy látványosat! Nem hiszem el hogy nem a show kedvéért programozták rá! Szinte, csak a nagy karimájú félre döntött kalap és a hosszú ecset hiányzott róla hogy élő dolog legyen! Ahogy gördült előre, hátra a sínjén, rezgett a talpunk alatt a folyosó.
Talán olyan képpel bámultunk, mint fiam az első templomi misén amin közösen vettünk részt, és az Atya eszi az ostyát az Isten bárányára asszociálva, akkor szoktam súgni Levikének, láttad, ott szaladt az oltárnál az Isten báránya! Ő meg a mise végéig kereste...
Csodálkozásunkból a hölgy mosolygós hangja zökkentett ki, mennünk kell még nagyon sok látnivaló van, hiába érezzük magunkat itt jól...Nem szívesen, de hagytuk a Robikat, had dolgozzanak!

Aztán

Egy hatalmas csarnok előtt álltunk meg. Egy ajtón keresztül sasoltunk, hat emelet magasan és két oldalt nagyon hosszan kasztnik, sedan, touring, 4 coupé sorakoztak végeláthatatlan sorban!
Beléptünk egy üzembe, ahol tőlünk balra futómű, fék, kardán, sebváltó, motor, hűtő egység volt és felülről ereszkedett rá a kasztni. Látványos.
Tovább haladva betértünk egy másik helységbe, ahol már nem csak fém, hanem műanyag is kerül az autóra. Előre kábelkötegelő, meg pár felfogató, gondolom a fékcső számára. Aztán már az üzemanyagtartály, üzemanyag beöntő kacskaringós cső, ablak mosó tartály kerül felszerelésre. A szalag folyamatosan halad előre, az autó pedig a hossztengelye körül fordul, úgy, ahogy azt a jelenlevő állomáson kijelölt feladat elvégzésére a legideálisabb. Kézifék bowden vezetőkbe fűzte a munkás a bowdeneket, lemezt csavarozott. Mi fentről néztük a munkásokat, akik néha ránk pillantottak, de látszott hogy szeretik és értik amit csinálnak. Volt ahol zene szólt, de végig feltűnt hogy egymással jó kapcsolatot ápolnak, viccelődnek és kommunikálnak. Jobbra tőlünk egy nő ült a fogószékén, aki valami dobozba pakolt valamiket, amit valahova elvittek valakinek. :wink: Az üzemanyagtartály, cső, és ablakmosó tartály egy felül függesztett kocsira kerül, amin kísérő levél található számokkal. Ennek az útját keresztezte a csoportunk, de egy bámészkodó a tilos gyalogos jelzés ellenére az útjába került! Volt ám dáridó! Vinnyogó sziréna, most mondom vagy a végső visszaszámlálás indult be és 15 percünk van a biztonsági zónát elérni az önmegsemmisítés előtt, vagy valami sokkal nagyobb baj történt, de csak emberi életet óvott meg a rendszer egy egyszeri foglalkozás közben létrejött fizikai behatást elkerülvén, leállt a szalag is!
Az ijedt embert kimenekítette lelkes idegenvezetőnk, mi Levivel megint vidámak voltunk, mert ilyet is láttunk. :lol:
Az alkatrész tovább utazott, mi zöld jelzést kaptunk, kísérőnk pedig addig ott állt, amíg minden tag biztonságban át nem totyogott a halál zónán!

Egy üzemben már csapkodták a kédereket az ajtókhoz, tömítő anyagot ecseteltek a megfelelő helyekre, krómkeretet pakoltak fel az ajtó köré. Szélvédőre ragasztó került és a Robot ráhelyezte a végső helyére. A műszerfalon világítottak a jelző fények, azért itt már kezdett megelevenedni a termék! Nagyon sok csinos nő, lány dolgozik, volt időn megbámulni őket is, nagyon jól néztek ki a kék szürke BMW munkaruhában, amit minden dolgozó, sőt a mi kísérőnk köpeny formájában viselt, illetve a nevük is fel van tüntetve rajt. Lámpa beállító helyen már motor viszi előre a gépjárművet, némi véletlen kerékcsikorgás kíséretében. Serénykednek, biztosan meg van szabva a maximális eltölthető idő azon az állomáson is.
Láttuk ahol bőrözték az üléseket, fejtámlákat, aztán egy gépfolyosót, ahol függesztett szállítok üléseket vittek valahova.

Kirándulásunk egy nagy liftbe beszállva, a BMW GYÁR, a BMW Welt felőli személybejárójánál ért véget. Futó pillantást vethettünk ahol vagonokba állnak a kocsikkal és viszik őket a kereskedésekbe.

Jó volt tudni, hogy láttunk az orrunk előtt egy félkész touringot, ami a papírja szerint, Japánban fog lakni!

Azt hiszem, nem szabad elfelejteni, ez a gyár Münchenben már nagyon régóta üzemel! Nem összehasonlítandó más márkák magyarországon nem rég épült hiper üzemeivel, mert ez ott akkor ontotta már magából a hírességet megalapozó minőségi termékeket, mikor nálunk még Csepel biciklit, világhírű Ikarusz buszokat gyártottak, illetve a konkurens gyártók is a hazai területükön serénykedtek csak.

Amit láttunk Levivel, örökre meghatározta az életünket!
Az autópályán előttem haladó F30, teljesen mást jelentett mint az odafele úton látott F30!

Láttuk megszületni, hiszen a fogantatás pillanatát Isten azért alakította örömérzettel átitatva, hogy kedvvel gyarapodjunk, jusson eszünkbe hogy fejlődnünk kell, hogy mindig vigye tovább a családunk dicsőséges múltját a fiatalabb, mindig szeressük és becsüljük az öregeket, mert nélkülük nincs jövőnk, nélkülünk nincs múltunk, VELÜK jelenünk van, ami meghatározza a jövőnket, amibe mi visszük az ő dicsőségüket tovább. A születés pillanata pedig mindig a legnagyszerűbb dolog a Világon!

Rengeteg kép van a gyárat kivéve. Nagyon időigényes feladat itt megosztani. Ahogy van idő, felteszek minden videót a You Tube-ra, ott megtaláljátok, akit érdekel nézegetheti, hiszen NEKTEK csináltuk, nem dicsekvés képen, hanem szeretnénk átadni belőle annyit, amennyit csak lehetett! Ezt olvasni is sok, nem hogy leírni.
Láttam hogy a linkeknél volt keveredés, nézzétek el, majd apránként javítom, de most szeretnék végre a családdal is foglalkozni, mert, élmény ide-élmény oda, hiányoztak míg ott voltunk!

Levi!
Neked míg élek nem fogom elfeledni ezt a kirándulást! Más ember lettem. Nagyon sok feladat vár még rám, sok élmény, ezért minden nem szükséges dolgot kizárok a hétköznapi életemből, csak a feladatokra és a szeretteimre, igaz barátaimra figyelek és semmit nem szeretnék tőlük, csak adni nekik!
Köszönöm a hozzáállásodat, a segítségedet, az őszinte emberségedet, azt hogy vagy nekünk!

Fiúk és Lányok!
Vigyázzatok a saját és mások kocsijára, mert apró darabokból épül fel, sok ember gondos munkája fekszik benne, mire a kezetek alá kerül, nem számít hány éves, mert mindig a kora elvárásainak a legjobbját adja a Kék-Fehér szín!
A fejlődés pedig abban is látszik, hogy a mai gyerekek sem kukorica csutkával babáznak, hanem hisztis Barbival.

Pár videót is találtam, talán ezek többet mondanak mint amit mi láttunk!



_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: 5 admin, jlaci74, kzolee, LeviM5, MChris
Értékelés: 23.81%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2014.01.12. 16:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
BMW WELT Fotók (facebookon)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2014.01.13. 01:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabi, köszönöm a szép szavakat, de szerintem elfogult vagy irányomban. :wink: Viszont alig páran ismernek igazán az itt eltöltött közel 6 év ellenére, és inkább irritálom az embereket szándékaim ellenére. Szuper lett a beszámolód, érdemes lenne blog-ként megjeleníteni, hogy ne múljon el az idő múlásával, én pár képpel/videóval hozzájárok, lesz időm válogatok és teszek fel. Remélem sikerülni fog a blogolás, mert neked való lenne, ismerve írói vénádat.
HD-ben. Mikor nálad a gyeplő! :wink:


3er kiállítás:

M Power kiállítás:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: 2 bmw520ds, Cxgrav
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2014.01.13. 14:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="LeviM5"]Gabi, köszönöm a szép szavakat, de szerintem elfogult vagy irányomban. :wink: Viszont alig páran ismernek igazán az itt eltöltött közel 6 év ellenére, és inkább irritálom az embereket szándékaim ellenére.

Elfogult nem vagyok, csak tényszerűen írtam. Ez nagy különbség.

Meg kell tanulni, nem az vagy aminek gondolnak mások, hanem az, ahogy magaddal és a szeretteiddel viselkedsz.

Nagyon sokunknak örömet szereztél így, vagy úgy. Én például nem cserélnék veled, mert teljesen jól érzem magam ebben a formában, ráadásul, ki sem látnék a szélvédőn teljesen leeresztett üléssel...

Más élménybeszámolót tartani és más kérkedni a lehetősségeinkkel! Akik ezek közt különbséget tesznek, szerintem párszor felnevetnek, mosolyognak, elgondolkodnak és tisztelnek! A lényeg ebben, a pozitív részében rejlik!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 590 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator