* *
Pontos idő: 2024.05.15. 20:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 148 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.23. 17:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerencsére az idő nekünk dolgozik, az autók ára esik a kormány pedig Eu-s nyomás alatt van. Hátha egy picit megint faragnak rajta a honatyák.
Egyénként tudja valaki, hogy mitől Euro3-as vagy 4-es egy autó? Valami motor működési elv/hatásfok adja meg? Mennyi fuelből mennyi CO?

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.23. 18:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Szerencsére az idő nekünk dolgozik, az autók ára esik a kormány pedig Eu-s nyomás alatt van. Hátha egy picit megint faragnak rajta a honatyák.
Egyénként tudja valaki, hogy mitől Euro3-as vagy 4-es egy autó? Valami motor működési elv/hatásfok adja meg? Mennyi fuelből mennyi CO?


Ha jóltudom ez az Euro 3-4 a környezettszennyezési osztály, minél magasabb annál jobb,de ha tévedek javitson ki valaki :)

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.23. 19:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hero írta:
ViSoR írta:
Szerencsére az idő nekünk dolgozik, az autók ára esik a kormány pedig Eu-s nyomás alatt van. Hátha egy picit megint faragnak rajta a honatyák.
Egyénként tudja valaki, hogy mitől Euro3-as vagy 4-es egy autó? Valami motor működési elv/hatásfok adja meg? Mennyi fuelből mennyi CO?


Ha jóltudom ez az Euro 3-4 a környezettszennyezési osztály, minél magasabb annál jobb,de ha tévedek javitson ki valaki :)


Igy van, az én autóm pl. cska Euro 2 besorulásu, ezt az évjárat és a motorkód után tudod megállapitani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.23. 20:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Jó-jó azt tudom, hogy micsoda, sőt átváltani is tudom :) magyar besorolás 9 = euro 4...
De mitől függ? Mi alapján mondja azt az állam/gyár, hogy ez egy euro 4-es vas?
A szabályzott katalizátor típusa? Mert akkor átépíttetem 2kilóból és az enyém lesz az első euro 4-es cápa 635CSi, amit 100.000Ft-os regadóval hoznak be :D

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.23. 20:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Szerencsére az idő nekünk dolgozik, az autók ára esik a kormány pedig Eu-s nyomás alatt van. Hátha egy picit megint faragnak rajta a honatyák.
Egyénként tudja valaki, hogy mitől Euro3-as vagy 4-es egy autó? Valami motor működési elv/hatásfok adja meg? Mennyi fuelből mennyi CO?

Én úgytudom,hogy azok a motorok kapták meg az EURO 4-es emissziós besorolást,amik rendelkeztek részecskerszűrővel! :roll: Ha tévedek javítsatok ki :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.23. 21:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:
ViSoR írta:
Szerencsére az idő nekünk dolgozik, az autók ára esik a kormány pedig Eu-s nyomás alatt van. Hátha egy picit megint faragnak rajta a honatyák.
Egyénként tudja valaki, hogy mitől Euro3-as vagy 4-es egy autó? Valami motor működési elv/hatásfok adja meg? Mennyi fuelből mennyi CO?

Én úgytudom,hogy azok a motorok kapták meg az EURO 4-es emissziós besorolást,amik rendelkeztek részecskerszűrővel! :roll: Ha tévedek javítsatok ki :)


Tudomásom szerint igy van, és meég annyit tennék hozzá amit az imént is leirtam hogy ez a besorolás kiolvasható a motorkódból amit számitásbavesznek pl. a regadó kiszámitásánál, magyarul mondva hogyha te bármit utólag szerelsz fel rá legyenaz részecskeszürő vagy bármilyen katalizátor és elviszed lemérni a Co2 gázkibocsátás szintet, hiába teljesiti az Euro4 kipufogógáz kibocsátási szintet akkor sem érdekli őket, mivel a motorkód alapján meghatározott Co2 emissziós szintet veszik figyelembe, legalábbis én igy tudom, ha nem igy van akkor bocsi :roll:
Ha jól tudom az alábbi autók Euro3 besorulásuak

Kereskedelmi név, Motorkód, Henger térfogat, Teljesítmény, Sebesség, Menetkész Tömeg, CO2 Városi Országúti Kombinált, Fogyasztás Városi Országúti Kombinált, Seb. Váltó, Motor működés

520I TOURING 226S1 2171 120 223 k.A. 307 181 228 12,8 7,5 9,5 5H OG
520I TOURING 226S1 2171 120 217 k.A. 329 191 242 13,7 7,9 10,1 5A OG
520I TOURING 226S1 2171 125 223 k.A. 307 181 228 12,8 7,5 9,5 5H OG
520I TOURING 226S1 2171 125 217 k.A. 329 191 242 13,7 7,9 10,1 5A OG
523I N52B25A 2497 130 235 1590 292 155 205 12,1 6,4 8,5 6H OG
523I N52B25A 2497 130 232 1590 323 167 224 13,4 6,9 9,3 6A OG
523I TOURING N52B25A 2497 130 227 1700 292 162 210 12,1 6,7 8,7 6H OG
523I TOURING N52B25A 2497 130 224 1700 331 171 230 13,7 7,1 9,5 6A OG
525D 256D2 2497 130 230 k.A. 245 141 179 9,3 5,3 6,7 6H DUD
525D 256D2 2497 130 227 k.A. 281 165 208 10,6 6,2 7,8 6A DUD
525D TOURING 256D1 2497 120 215 k.A. 306 169 219 11,5 6,3 8,2 5A DUD
525D TOURING 256D2 2497 130 225 k.A. 256 147 187 9,7 5,6 7 6H DUD
525D TOURING 256D2 2497 130 222 k.A. 287 171 213 10,9 6,5 8 6A DUD
525I N52B25A 2497 155 242 k.A. 299 158 210 12,4 6,5 8,7 6H OG
525I N52B25A 2497 155 239 k.A. 326 169 227 13,5 7 9,4 6A OG
525I N52B25A 2497 160 245 k.A. 299 158 210 12,4 6,5 8,7 6H OG
525I N52B25A 2497 160 242 k.A. 326 169 227 13,5 7 9,4 6A OG
525I TOURING 256S5 2494 141 235 k.A. 321 184 235 13,4 7,7 9,8 5H OG
525I TOURING 256S5 2494 141 229 k.A. 353 193 252 14,7 8 10,5 5A OG
525I TOURING N52B25A 2497 155 237 k.A. 302 164 215 12,5 6,8 8,9 6H OG
525I TOURING N52B25A 2497 155 234 k.A. 326 173 229 13,5 7,2 9,5 6A OG
525I TOURING N52B25A 2497 160 240 k.A. 302 164 215 12,5 6,8 8,9 6H OG
525I TOURING N52B25A 2497 160 237 k.A. 326 173 229 13,5 7,2 9,5 6A OG
525XI N52B25A 2497 160 237 1700 331 174 232 13,7 7,2 9,3 6H OG
525XI N52B25A 2497 160 232 1700 357 186 249 14,8 7,7 10,3 6A OG
525XI TOURING N52B25A 2497 160 232 1810 330 186 239 13,7 7,7 9,9 6H OG
525XI TOURING N52B25A 2497 160 228 1810 355 190 251 14,7 7,9 10,4 6A OG
530D 306D2 2993 160 245 k.A. 251 145 184 9,5 5,5 6,9 6H DUD
530D 306D2 2993 160 243 k.A. 286 162 208 10,8 6,1 7,8 6A DUD
530D TOURING 306D1 2926 142 227 k.A. 256 158 194 9,6 5,9 7,3 5H DUD
530D TOURING 306D1 2926 142 227 k.A. 308 178 226 11,6 6,7 8,5 5A DUD
530D TOURING 306D2 2993 160 242 k.A. 261 153 192 9,9 5,8 7,2 6H DUD
530D TOURING 306D2 2993 160 240 k.A. 291 168 213 11,1 6,4 8 6A DUD
530I N52B30A 2996 190 250 1590 304 159 212 12,6 6,6 8,8 6H OG
530I N52B30A 2996 190 250 1590 328 164 224 13,6 6,8 9,3 6A OG
530I TOURING 306S3 2979 170 250 k.A. 329 185 238 13,7 7,7 9,9 5H OG
530I TOURING 306S3 2979 170 241 k.A. 375 194 261 15,7 8,1 10,9 5A OG
530I TOURING N52B30A 2996 190 250 1700 316 167 222 13,1 6,9 9,2 6H OG
530I TOURING N52B30A 2996 190 250 1700 322 176 230 13,3 7,3 9,5 6A OG
530XI N52B30A 2996 190 250 1700 329 179 234 13,6 7,4 9,7 6H OG
530XI N52B30A 2996 190 248 1700 348 191 249 14,4 7,9 10,3 6A OG
530XI TOURING N52B30A 2996 190 245 1810 340 188 244 14,1 7,8 10,1 6H OG
530XI TOURING N52B30A 2996 190 242 1810 352 196 253 14,6 8,1 10,5 6A OG
540I GEPANZERT 448S2 4398 210 250 k.A. 466 222 311 19,5 9,2 13 5A OG
540I TOURING 448S2 4398 210 250 k.A. 446 218 302 18,7 9 12,6 6H OG
540I TOURING 448S2 4398 210 250 k.A. 453 222 307 18,9 9,2 12,8 5A OG
545I N62B44A 4398 245 250 k.A. 392 190 264 16,3 7,9 10,9 6H OG
545I N62B44A 4398 245 250 k.A. 380 186 257 15,8 7,7 10,6 6A OG
545I TOURING N62B44A 4398 245 250 k.A. 403 199 274 16,8 8,3 11,3 6H OG
545I TOURING N62B44A 4398 245 250 k.A. 395 198 271 16,4 8,2 11,2 6A OG
630I N52B30A 2996 190 250 k.A. 311 161 216 13,1 6,7 9 6H OG
630I N52B30A 2996 190 250 k.A. 331 166 226 13,9 7 9,5 6A OG
630I CABRIO N52B30A 2996 190 250 k.A. 325 174 229 13,6 7,3 9,6 6H OG
630I CABRIO N52B30A 2996 190 250 k.A. 339 179 238 14,2 7,5 9,9 6A OG
645 CI N62B44A 4398 245 250 k.A. 415 207 283 17,2 8,6 11,7 6H OG
645 CI N62B44A 4398 245 250 k.A. 387 194 264 16,1 8 10,9 6A OG
645 CI CABRIO N62B44A 4398 245 250 k.A. 445 231 310 18,5 9,6 12,8 6H OG
645 CI CABRIO N62B44A 4398 245 250 k.A. 405 206 279 16,8 8,5 11,5 6A OG

Bocsi decsak igy engedi kimásolni M.Excelből :idea:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.23. 22:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
28i-re nem tudod véletlenül?

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24. 00:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Na, egyre kaotikusabb a helyzet. Arra gondoltam, hogy amiket levelibeka felsorolt, a 2003 utáni E60 és társai brigád inkább már euro 4-esek, de nem. A mobile.de-n a 2004-es 530d E60ak-ból fele euro-3, fele euro-4 8O viszont csak 10%-ukban volt DPF, tehát nem a részecskeszűrő függvénye. Rejtély...

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24. 19:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sxoe írta:
28i-re nem tudod véletlenül?


Nemtudom miért de az 528i nincs a listában :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24. 20:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Na moderátorkodtam egy kicsit és kivettem ezt a környezetvédelmi osztályba sorolást az Alpina topikból. Nem teljesen önzetlenül, ugyanis már többször előkerült ez a téma és a végleges, megnyugtató megoldást még nem mondta meg senki.
Szóval aki tudja pontosan, hogy melyik modell melyik osztályba való, vagy azt, hogy hol lehet ennek utánanézni, az ne tartsa magába!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24. 22:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Mindjárt talátam is néhány választ a saját kérdésemre - méghozzá itt a az oldalon :D .
A letöltések között van egy adatlap a faceliftes modellek műszaki adatairól, és abban benne van az euro besorolás is. A táblázatot a BMW adta ki, tehát mondhatjuk mintegy hivatalosnak is.
Az adatok a 2002-es évjáratra vonatkoznak (2001.10. havi gyártástól). Ezek szerint:
20i, 25i, 30i = EURO 4
40i = EURO3
20d, 25d, 30d = EURO 3

Ugyanitt van egy 2003-as katalógus, abból az derül ki, hogy még ekkor is ez a helyzet állt fenn.

Van egy 2005-ös katalógusom is, abban azt írják, hogy az akkor gyártott összes modell (23i-177LE, 25i-218LE, 30i-258LE, 45i-333LE, 25d-177LE, 30d-218LE, 35d-272LE) = EURO 4.

Hogy 2002-t megelőzően mi volt a helyzet, arra még nem találtam adatot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24. 22:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
levibeka írta:
sxoe írta:
28i-re nem tudod véletlenül?


Nemtudom miért de az 528i nincs a listában :cry:


Fenébe...azért köszi! Bár nem hiszem, hogy nagyon téma lesz behozni, mert mindenképpen nagyon drágán jövök ki. Ha sikerül kijutni melózni, akkor vehetném kinti rendszámmal is mert el tudnám intézni csak ott meg qrva sokat kell rá fizetni. Csak pl: Ford Ka 65 LE = 60 Euro/hó (720/év). Szóval sehogy sem éri meg. De azért a kíváncsiság mozgat, hogy vajon mennyi lenne.

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24. 22:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
levibeka írta:
mate írta:
ViSoR írta:
Szerencsére az idő nekünk dolgozik, az autók ára esik a kormány pedig Eu-s nyomás alatt van. Hátha egy picit megint faragnak rajta a honatyák.
Egyénként tudja valaki, hogy mitől Euro3-as vagy 4-es egy autó? Valami motor működési elv/hatásfok adja meg? Mennyi fuelből mennyi CO?

Én úgytudom,hogy azok a motorok kapták meg az EURO 4-es emissziós besorolást,amik rendelkeztek részecskerszűrővel! :roll: Ha tévedek javítsatok ki :)




525D 256D2 2497 130 227 k.A. 281 165 208 10,6 6,2 7,8 6A DUD
525D TOURING 256D1 2497 120 215 k.A. 306 169 219 11,5 6,3 8,2 5A DUD
525D TOURING 256D2 2497 130 225 k.A. 256 147 187 9,7 5,6 7 6H DUD
525D TOURING 256D2 2497 130 222 k.A. 287 171 213 10,9 6,5 8 6A DUD

Bocsi decsak igy engedi kimásolni M.Excelből :idea:

Elémkerült a kocsi adás-vételije a reg.adó kapcsán, és az van benne, hogy motorszám: 256D1 pontosan mint a fennti táblázatban! Kérdésem vagy én nekem vannak téves elképzeléseim a motorszámról, miszerint az minden motornál más vagy rosszul van az adás-vételiben? Vagy most mivan? :lol: Válaszokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24. 22:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Találtam egy 98-as katalógust is:
http://bmw.bazzi.biz/kataloge/Katalog_98.pdf

Ebben az áll, hogy az akkori motorok mindegyike (20i, 23i, 28i, 35i, 40i, 25tds) = EURO 2

Most már csak a duplavanosos modellek a kérdésesek (98.9-2000.9 között)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.25. 08:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Majdcsak idekerűl valami importőr aki megmondja a tutit, de egy biztos hogy kint 2000 (?) jan1-től csak euro 3-at lehetett ujonnan forgalomba helyezni, tehát az ez utániak kivétel nélkül euro3. (lehet nagyot tévedek a dátumban, régen voltam már importőr) Nagyon sok motor hardwares változtatás nélkül tudta volna az eur 3-at már ez időpont elött, de a gyárnak nem volt érdeke a lomhább progit beletenni előbb, meg az obd csatit sem.
A másik meg a brief ami nem hazudik. Szóval forgalombahelyezés ideje és a briefben lévő megjelölés mondja meg a tutit szerintem.
Annó kutattunk ilyen olyan alvázszám meg motorkód szerinti azonosítási lehetőséget de nem sokra jutottunk. Azt se tudom hogy most az euro3 előirja-e az OBD csatit, mert a 6-os igen, 7-es nem, 8-as igen a környezetvédelmi táblázat szerint.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.25. 16:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:
levibeka írta:
mate írta:
ViSoR írta:
Szerencsére az idő nekünk dolgozik, az autók ára esik a kormány pedig Eu-s nyomás alatt van. Hátha egy picit megint faragnak rajta a honatyák.
Egyénként tudja valaki, hogy mitől Euro3-as vagy 4-es egy autó? Valami motor működési elv/hatásfok adja meg? Mennyi fuelből mennyi CO?

Én úgytudom,hogy azok a motorok kapták meg az EURO 4-es emissziós besorolást,amik rendelkeztek részecskerszűrővel! :roll: Ha tévedek javítsatok ki :)




525D 256D2 2497 130 227 k.A. 281 165 208 10,6 6,2 7,8 6A DUD
525D TOURING 256D1 2497 120 215 k.A. 306 169 219 11,5 6,3 8,2 5A DUD
525D TOURING 256D2 2497 130 225 k.A. 256 147 187 9,7 5,6 7 6H DUD
525D TOURING 256D2 2497 130 222 k.A. 287 171 213 10,9 6,5 8 6A DUD

Bocsi decsak igy engedi kimásolni M.Excelből :idea:

Elémkerült a kocsi adás-vételije a reg.adó kapcsán, és az van benne, hogy motorszám: 256D1 pontosan mint a fennti táblázatban! Kérdésem vagy én nekem vannak téves elképzeléseim a motorszámról, miszerint az minden motornál más vagy rosszul van az adás-vételiben? Vagy most mivan? :lol: Válaszokat előre is köszönöm!


Úgy van ahogy te eddig is tudtad a motorszám az minden autónál külömböző (Bmw-nél pl. 13 jegyü amiből az utolsó 2 is a motortipusát jelöli) a motorkód pedig egy tipuson és évjáraton belül általában egyforma, hiszen ebből lehet megtudni hogy milyen tipusu motorral van szerelve pl. motoralkatrész vásárlásánál, nálad valószinüleg a kereskedő tévesztette össze a motszámot a motorkódal, mert pl. Németországban nem vezetik az autó papirjaiban a motorszámot de a motortipusát az igen, vagy pl. Ausztriában vezetik, és ezekszerint lehet hogy Németo. származik az autód és a kereskedő beirta azt amit talált.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.25. 19:03 
Online
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
levibeka írta:
Elémkerült a kocsi adás-vételije a reg.adó kapcsán, és az van benne, hogy motorszám: 256D1 pontosan mint a fennti táblázatban! Kérdésem vagy én nekem vannak téves elképzeléseim a motorszámról, miszerint az minden motornál más vagy rosszul van az adás-vételiben? Vagy most mivan? :lol: Válaszokat előre is köszönöm!


Úgy van ahogy te eddig is tudtad a motorszám az minden autónál külömböző (Bmw-nél pl. 13 jegyü amiből az utolsó 2 is a motortipusát jelöli) a motorkód pedig egy tipuson és évjáraton belül általában egyforma, hiszen ebből lehet megtudni hogy milyen tipusu motorral van szerelve pl. motoralkatrész vásárlásánál, nálad valószinüleg a kereskedő tévesztette össze a motszámot a motorkódal, mert pl. Németországban nem vezetik az autó papirjaiban a motorszámot de a motortipusát az igen, vagy pl. Ausztriában vezetik, és ezekszerint lehet hogy Németo. származik az autód és a kereskedő beirta azt amit talált.[/quote]Nekem is csak kód van a forgalmiba sőt még az eredetiség vizsgás papirokon is.Ez egy szempontból jó ha motort cserélsz nem kell vacakolni a számal.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.25. 19:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Nekem is csak kód van a forgalmiba sőt még az eredetiség vizsgás papirokon is.Ez egy szempontból jó ha motort cserélsz nem kell vacakolni a számal.


Akkor neked szerencséd van motorcserénél nem kell majd vacakolnod a papirokal, nemhiába nem vezetik a németek a motor számot ők gondoltak erre is mivel a motor nem örökéletü, ahelyett hogy megcsináltatnák bemennek egy bontóba és egy törött autóbol megveszik a motrot, beteszik és mennek tovább, több ismerösöm is igy jár el németországban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.26. 08:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
a motorkóddal az a baj hogy az a vasat azonosítja. a 184 lovas 30d-nek mind ugyanaz a motorkódja holott volt belőle euro2 és euro3 is. attól hogy egy motorra még ráakasztanak egy másik katalizátort vagy változtatnak a szoftverben az alap "vas" ugyanaz marad és a motorkód sem változik. Ezért nincs sehol az égvilágon egyértelmű táblázat.
Én továbbra is tartom hogy kizárólag a forgalombahelyezés idejétől függ hogy megvan-e az euro3, meg benne van a brief-ben. és a D3 nem egyenlő euro3-al.

lehet nem így van, de anno mikor importálni akartam akkor nagyon beleméllyedtem a témába.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.26. 19:26 
Online
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kérdez meg egy zöldkártyást nekik vágni kell!Mivel ő adja ki az első zöldkártyát és aban bene van a besorolás is.Szerintem :wink:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 148 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator