* *
Pontos idő: 2024.04.18. 11:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.02. 15:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Énis csak ajánlani tudom!
Én sokkal jobban szeretem mint a sima izzo-t!
Nameg este esőben ezzel látok valamennyit ami már nagy előny H7 essel semmit! :D

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.20. 20:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Csakis Xenon!

A gyári városi xenon mellé először a ködlámpába tettem egy szettet, brutálisan terít a kocsi elé. Direkt úgy állítottam be, hogy ne bántsa a szembejövőket ( nagyon ). Most nemrég pedig a refibe is tettem egy adaggal fényt. Éjszaka országúton hihetetlenül világítanak. Manapság már a jó minőségű szettek sem túl drágák, ráadásul nekünk a chek kontroll miatt kell is a jobbik fajta. Szerencsére automata szintállítósak a lámpák, és mosók is vannak, így a yard sem szólhat érte. ( A ködlámpa necces.)

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.30. 23:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem kérdés,már ahogy öregszem napról-napra romlik a látásom!Nekem minden xenon,bár gyári volt a refi és az országúti is,tönkre ment a négy trafó,persze utángyártott lett berakva mer ócsó',de a gyárihoz viszonyítva nekem nem tetszik a 6000K!Sötétebb mint a 4200K,Nem lehet vele úgy látni,a ködlámpába okés,de mihelyt lesz rá anyagim cserélem vissza gyárira!Refibe csak addig gáz míg be nem gerjed,addig nem hatékony de utána megér egy misét!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 11:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 11:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.


Sokat javíthat egy jó izzó. 4300-as, ami közelebb van a napfény színhőmérsékletéhez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 12:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
bmw520ds írta:
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.


Sokat javíthat egy jó izzó. 4300-as, ami közelebb van a napfény színhőmérsékletéhez.
Igen, olvastam róla. A 8430 John Deere traktoromon azok vannak, természetesen gyári extra, ahhoz viszont a BMW gyári xenon is nagyon távol áll. Majd csinálok róla képet menet közben, akkor látszik mire gondolok! Nekem volt benne gyári cucc, de sajnos tönkre ment a trafó és így jött olcsón a megoldás, viszont szerintem meg lehet a trafó kevés, mivel a másik gyári trafómmal küldtem egy nevenincs izzót és egész mást mutatott azzal! Gyorsabb reakció bekapcsoláskor (reflektorba volt) és nagyobb erejű fény. Volt egy srác 13 Ft-ért hordta garnitúráját a 6000K szettnek, akkor vettem mindenhova újat, igaz, már két éve bírja!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 13:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.

Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek :?:
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 15:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
bmw520ds írta:
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.

Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek :?:
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is? :roll:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 15:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
lepke írta:
bmw520ds írta:
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.

Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek :?:
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is? :roll:


A Siemens nem gyárt utólagos xenont.
Egyetlen nagy cég sem gyárt ilyet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 15:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
bmw520ds írta:
lepke írta:
bmw520ds írta:
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.

Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek :?:
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is? :roll:


A Siemens nem gyárt utólagos xenont.
Egyetlen nagy cég sem gyárt ilyet.

Helo
A kinai Seimens gyárt utólagos Xenont csak felcserélt két betűt :wink: :wink: :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 15:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
A kinai Seimens gyárt utólagos Xenont csak felcserélt két betűt :wink: :wink: :lol: :lol:


Meg van a SiemensHID (így egybeírva), megtévesztő betűtípussal....
De szétszedve a cuccot látszik, hogy tök ugyanaz a bele, mint bármelyik másik kínai cuccnak....
A kamu Philips izzókról nem is beszélve, amit adnak mellé.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 15:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
bmw520ds írta:
lepke írta:
bmw520ds írta:
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.

Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek :?:
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is? :roll:


A Siemens nem gyárt utólagos xenont.
Egyetlen nagy cég sem gyárt ilyet.
Hát akkor itt fogalomzavar van bőven. Az utólagos azt jelenti: nem az volt benne, de most az van. Tehát ilyen síkon az enyém nem gyári szerelés volt, belerakták a gyári szettet. Tehát már ezért is utólagos, mert nincs hozzá automata magasságállítás menet közben és fényszóró mosó, valamint a foncsor is hiába Face Lift, de halogén izzóval jött ki a szalonból.Például a Fhilips D1S cucc nem Kínában gyártott termék. De nagy cég. Osram megint nagy. Hella a gyári, de nekem ez is utólag volt.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 16:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo:
Topik cime Balázsra utal, vagy nem?:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 16:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
Helo:
Topik cime Balázsra utal, vagy nem?:)

Helo
Ez valóban találó :lol: :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 16:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
bmw520ds írta:
lepke írta:
bmw520ds írta:
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.

Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek :?:
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is? :roll:


A Siemens nem gyárt utólagos xenont.
Egyetlen nagy cég sem gyárt ilyet.
Hát akkor itt fogalomzavar van bőven. Az utólagos azt jelenti: nem az volt benne, de most az van. Tehát ilyen síkon az enyém nem gyári szerelés volt, belerakták a gyári szettet. Tehát már ezért is utólagos, mert nincs hozzá automata magasságállítás menet közben és fényszóró mosó, valamint a foncsor is hiába Face Lift, de halogén izzóval jött ki a szalonból.Például a Fhilips D1S cucc nem Kínában gyártott termék. De nagy cég. Osram megint nagy. Hella a gyári, de nekem ez is utólag volt.


Elbeszélünk egymás mellett....
Én úgy értettem, hogy ezek a cégek nem gyártanak olyan szettet, amit be tudsz gányolni a nem xenonos lámpatestedbe.

Igen, foglalkoznak izzó gyártással, lehet kapni őket, jó áron. Ami igazán olcsó, az természetesen ebből is hamisított, mint a SiemensHID nevű kamu cucc. Utána lehet olvasni, hogy melyik izzón hogy vannak a feliratok, miből lehet tudni, hogy gyári-e vagy sem az izzó.

Nem véletlen az sem, hogy minden nagy gyártó honlapján ott van, hogy xenon izzó csak a megfelelő lámpatestben használható, kell szintszabályozó és lámpamosó is. Érdekes, hogy ezeket mégsem árulják a nevük alatt futó szettben a "nagy" xenon áruházak. Magyarul ilyen átalakító szetteket nem fogsz kapni nagy gyártótól, csak kínait.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 16:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:

...Magyarul ilyen átalakító szetteket nem fogsz kapni nagy gyártótól, csak kínait.


Ma már ami nem kínai az a nem eredeti... :lol:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 17:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
bmw520ds írta:
lepke írta:
bmw520ds írta:
Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.

Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek :?:
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is? :roll:


A Siemens nem gyárt utólagos xenont.
Egyetlen nagy cég sem gyárt ilyet.
Hát akkor itt fogalomzavar van bőven. Az utólagos azt jelenti: nem az volt benne, de most az van. Tehát ilyen síkon az enyém nem gyári szerelés volt, belerakták a gyári szettet. Tehát már ezért is utólagos, mert nincs hozzá automata magasságállítás menet közben és fényszóró mosó, valamint a foncsor is hiába Face Lift, de halogén izzóval jött ki a szalonból.Például a Fhilips D1S cucc nem Kínában gyártott termék. De nagy cég. Osram megint nagy. Hella a gyári, de nekem ez is utólag volt.


Elbeszélünk egymás mellett....
Én úgy értettem, hogy ezek a cégek nem gyártanak olyan szettet, amit be tudsz gányolni a nem xenonos lámpatestedbe.

Igen, foglalkoznak izzó gyártással, lehet kapni őket, jó áron. Ami igazán olcsó, az természetesen ebből is hamisított, mint a SiemensHID nevű kamu cucc. Utána lehet olvasni, hogy melyik izzón hogy vannak a feliratok, miből lehet tudni, hogy gyári-e vagy sem az izzó.

Nem véletlen az sem, hogy minden nagy gyártó honlapján ott van, hogy xenon izzó csak a megfelelő lámpatestben használható, kell szintszabályozó és lámpamosó is. Érdekes, hogy ezeket mégsem árulják a nevük alatt futó szettben a "nagy" xenon áruházak. Magyarul ilyen átalakító szetteket nem fogsz kapni nagy gyártótól, csak kínait.
Semmi átalakítás nélkül volt benne nekem a gyári cucc!!!! Teljesen tisztában vagyok vele hogy két fajta lámpatest van, illetve arról is olvastam miképp okoskodnak név elírásokkal, HID hozzáírásokkal a Kínajszki üzletelők. Nem hiszem hogy megoldhatatlan volna beépíteni a mai világban bármit bárhova. Ha visszakanyarodunk az első hozzászólásomra, a gyári jobb mint az enyémben lévő legolcsóbb cucc. Ezen semmi nem változtat semmit.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 17:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Semmi átalakítás nélkül volt benne nekem a gyári cucc!!!! Teljesen tisztában vagyok vele hogy két fajta lámpatest van, illetve arról is olvastam miképp okoskodnak név elírásokkal, HID hozzáírásokkal a Kínajszki üzletelők. Nem hiszem hogy megoldhatatlan volna beépíteni a mai világban bármit bárhova. Ha visszakanyarodunk az első hozzászólásomra, a gyári jobb mint az enyémben lévő legolcsóbb cucc. Ezen semmi nem változtat semmit.


Ez így van. Akkor látom Te is utánanéztél a dolognak. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 21:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
bmw520ds írta:
Semmi átalakítás nélkül volt benne nekem a gyári cucc!!!! Teljesen tisztában vagyok vele hogy két fajta lámpatest van, illetve arról is olvastam miképp okoskodnak név elírásokkal, HID hozzáírásokkal a Kínajszki üzletelők. Nem hiszem hogy megoldhatatlan volna beépíteni a mai világban bármit bárhova. Ha visszakanyarodunk az első hozzászólásomra, a gyári jobb mint az enyémben lévő legolcsóbb cucc. Ezen semmi nem változtat semmit.


Ez így van. Akkor látom Te is utánanéztél a dolognak. :)
Igen, próbáltam a legjobbat a legolcsóbban, leggyorsabban és legegyszerűbben, de sajnos amit nem ismerek, arra sajnálom a pénzt kiadni, amit ismerek és nem a legjobb, attól keresem a jobbat, ezért kérdezek, olvasok mert ebből tud tanulni az ember. Viszont a másik fórumon már linkeltek a xenonnál sokkal jobb megoldást is, de árban nekem elérhetetlen egyenlőre! ( nem BMW fórum ). Csodálkoztam, de mivel örök élettartam, örök garis, jó lenne valakitől vélemény, de az ára....Azt hiszem az nagy korlát!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 21:33 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
tibi666 írta:

...Magyarul ilyen átalakító szetteket nem fogsz kapni nagy gyártótól, csak kínait.


Ma már ami nem kínai az a nem eredeti... :lol:
Pontosítok Ma már ami nem kínai az a gagyi...

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator