* *
Pontos idő: 2024.04.18. 02:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: törés teszt
HozzászólásElküldve: 2009.08.03. 13:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van :roll: :roll:
üdv zoli


Ugye ugye nem kéne annyira sietni :wink: Amúgy volt valahol olvastam, hogy azért 180-al betonfalnak ritkán mennek, az átfedéses igazából a előzés közben nem ment vissza és fékezte de csak ennyire futotta alapján van belőve. Ne tessék elfelejteni, hogy a 64Km/h falnak azt szimulálja, hogy 32km/h per autóval szembe találkoztak.
180-nál kis kanállal sem szednek össze.

Jackson, aki jobb ha itt nem is mond véleményt

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: törés teszt
HozzászólásElküldve: 2009.08.03. 19:46 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
lepke írta:
Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van :roll: :roll:
üdv zoli


Ugye ugye nem kéne annyira sietni :wink: Amúgy volt valahol olvastam, hogy azért 180-al betonfalnak ritkán mennek, az átfedéses igazából a előzés közben nem ment vissza és fékezte de csak ennyire futotta alapján van belőve. Ne tessék elfelejteni, hogy a 64Km/h falnak azt szimulálja, hogy 32km/h per autóval szembe találkoztak.
180-nál kis kanállal sem szednek össze.

Jackson, aki jobb ha itt nem is mond véleményt

Ismerek embert aki 200felet szált el E34-el és még mindig él!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: törés teszt
HozzászólásElküldve: 2009.08.03. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
jackson írta:
lepke írta:
Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van :roll: :roll:
üdv zoli


Ugye ugye nem kéne annyira sietni :wink: Amúgy volt valahol olvastam, hogy azért 180-al betonfalnak ritkán mennek, az átfedéses igazából a előzés közben nem ment vissza és fékezte de csak ennyire futotta alapján van belőve. Ne tessék elfelejteni, hogy a 64Km/h falnak azt szimulálja, hogy 32km/h per autóval szembe találkoztak.
180-nál kis kanállal sem szednek össze.

Jackson, aki jobb ha itt nem is mond véleményt

Ismerek embert aki 200felet szált el E34-el és még mindig él!


Ézaz, énis. 180-nál pár bukfenc, és kiszálltak belőle.
És az a dolga a kocsinak, hogy roncsolódjon, vagy szarrátörjön, de megvédjen! Ugyanis el kell hogy nyelje az ütközést. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: törés teszt
HozzászólásElküldve: 2009.08.03. 20:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.27. 00:00
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
admin írta:
jackson írta:
lepke írta:
Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van :roll: :roll:
üdv zoli


Ugye ugye nem kéne annyira sietni :wink: Amúgy volt valahol olvastam, hogy azért 180-al betonfalnak ritkán mennek, az átfedéses igazából a előzés közben nem ment vissza és fékezte de csak ennyire futotta alapján van belőve. Ne tessék elfelejteni, hogy a 64Km/h falnak azt szimulálja, hogy 32km/h per autóval szembe találkoztak.
180-nál kis kanállal sem szednek össze.

Jackson, aki jobb ha itt nem is mond véleményt

Ismerek embert aki 200felet szált el E34-el és még mindig él!


Ézaz, énis. 180-nál pár bukfenc, és kiszálltak belőle.
És az a dolga a kocsinak, hogy roncsolódjon, vagy szarrátörjön, de megvédjen! Ugyanis el kell hogy nyelje az ütközést. :wink:



Rendben van, hogy az a dolga... DE! Az elnyelő-gyűrődő zónák is csak egy ideig képesek ellátni a funkciójukat. Ha már teljesen összelapultak akkor csak ami mögötte van az tud gyűrődni. Na akkor és ott nem jó ülni. :roki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.03. 20:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép

Kép

Kép

2007 februárjábnan a 3 hónapos 650-es bömössel krúzoltak, nem is gyorsan: a sofőr saját elmondása szerint 80 körül, amikor egy Honda Prelude jobbról telibe bombázta őket, majd jött még egy levezető fa is. Ahogy látni is lehet, kettészakadt a BMW, kb 30 méterre repült el az autó eleje. Mindketten bevoltak kötve, mégis a jobb 1-ben utazó sajnos azonnal meghalt, a sofőr súlyosan sérült.

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.03. 21:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.27. 00:00
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez nagyon gáz. Sok balesetes autót láttam, de ez benne van a top 10-ben.
És a Honda vajon mennyivel érkezett?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.03. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Ezek a képek sem gyengék a sérültekröl nincs semmi információ
...............KATT IDE................
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: törés teszt
HozzászólásElküldve: 2009.08.03. 22:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
admin írta:
jackson írta:
lepke írta:
Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van :roll: :roll:
üdv zoli


Ugye ugye nem kéne annyira sietni :wink: Amúgy volt valahol olvastam, hogy azért 180-al betonfalnak ritkán mennek, az átfedéses igazából a előzés közben nem ment vissza és fékezte de csak ennyire futotta alapján van belőve. Ne tessék elfelejteni, hogy a 64Km/h falnak azt szimulálja, hogy 32km/h per autóval szembe találkoztak.
180-nál kis kanállal sem szednek össze.

Jackson, aki jobb ha itt nem is mond véleményt

Ismerek embert aki 200felet szált el E34-el és még mindig él!


Ézaz, énis. 180-nál pár bukfenc, és kiszálltak belőle.
És az a dolga a kocsinak, hogy roncsolódjon, vagy szarrátörjön, de megvédjen! Ugyanis el kell hogy nyelje az ütközést. :wink:


Na ja de nem falnak ment 180-al hanem kiszállt, tehát lerepült az útról. Ha falnak megy (alagút bejárat, felüljáró oldala stb.) akkor tényleg kiskanál.

Jackson, aki pontosit

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.08. 22:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.27. 00:00
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
E34 vs Volvo940


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.08. 22:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
divecon írta:

Ez nem semmi! 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.08. 22:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.27. 00:00
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyönyörűen agyonütötték az autókat. :taps:

Azt nem nagyon tudom, hogy volt-e értelme.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.08. 23:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
divecon írta:

Ez nem semmi! 8O


Na ez tényleg eredeti volt :

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.09. 23:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
LeviM5 írta:
divecon írta:

Ez nem semmi! 8O


Na ez tényleg eredeti volt :


elég brutális


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.10. 08:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
divecon írta:


Hmmm. vajon mennyivel volt a kocc? Mintha a Bömbi rosszabbul kapta volna be a dolgot. Megpördülés alaposan oda tett neki mármint a hossztengely menti forgás. Minden esetre a OFF jobban jött ki a dologból.

Jackson, aki sajnálja a bömbit

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.10. 21:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.27. 00:00
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
divecon írta:


Hmmm. vajon mennyivel volt a kocc? Mintha a Bömbi rosszabbul kapta volna be a dolgot. Megpördülés alaposan oda tett neki mármint a hossztengely menti forgás. Minden esetre a OFF jobban jött ki a dologból.

Jackson, aki sajnálja a bömbit



Azért nem ültem volna az OFF gépben sem... :lol: :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.10. 22:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
divecon írta:
jackson írta:
divecon írta:


Hmmm. vajon mennyivel volt a kocc? Mintha a Bömbi rosszabbul kapta volna be a dolgot. Megpördülés alaposan oda tett neki mármint a hossztengely menti forgás. Minden esetre a OFF jobban jött ki a dologból.

Jackson, aki sajnálja a bömbit



Azért nem ültem volna az OFF gépben sem... :lol: :lol: :lol:


én meg egyikben sem..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: :)
HozzászólásElküldve: 2009.09.10. 14:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.10. 00:00
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Még egy pár infó az E39 törésteszt eredményeiről, KLIKK IDE

majd az E60-ról KLIKK IDE igaz, külföldiűl van :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 11:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Barbár állatok!
Odaadhatnák inkább szegény Siminek!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 14:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Barbár állatok!
Odaadhatnák inkább szegény Siminek!

Helo
Nagyon sok járművet össze törnek a biztonság érdekében :wink:
simi barátom sajnos ezek az olvasztóban végzik :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
simi64 írta:
Barbár állatok!
Odaadhatnák inkább szegény Siminek!

Helo
Nagyon sok járművet össze törnek a biztonság érdekében :wink:
simi barátom sajnos ezek az olvasztóban végzik :wink:
üdv zoli


Sebaj gondolj arra mennyi F10-et törtek/nek össze. Meg még mennyit fognak a közutakon mire mi megvesszük használtan az agyon tesztelt szuper biztonságos kocsit :D

Jackson, aki nem aggódik hagy apritsák (inkább mint minket)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator