* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3420 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 167, 168, 169, 170, 171
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.01.27. 14:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:
hamoriarpi írta:


Becsöpögtek az injektorok, felhigult az olaj, úgy járt vele, kinyírta a csapágyakat. Az új szíjak ezen nem segítenek :)


Isten barma ! :) Kártyán nyert egy 29 éves romot milló kilóméterrel, és azt gondolta, pont olyan lesz, mint egy új G30 ? Undorító hirdetés, nem csodálkoznék, ha az ORIGO fedőnevű firkászcég műve lenne az egész. :facepalm:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 3 atti523i, bendegúz, jimbi525d
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.02.10. 12:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
--- ADAC károsanyag teszt ---

Idézet:
Az ADAC vizsgálata azt mutatja, hogy az Euro 6-os határértékeket teljesítő dízelmotoros autók sem feltétlenül tiszták valós felhasználás mellett. A Renault Grand Scénic 160 dCi például egészen durva eredményt hozott: 1674 milligrammos kilométerenkénti nitrogén-oxid-kibocsátása 240 darab (igen, kettőszáznegyven) BMW 520d együttes értékével egyenlő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.02.26. 14:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[BBvideo 425,350]https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/02/23/eromero_bmw_m5_f10_2014/[/BBvideo]

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.03.14. 18:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
https://www.youtube.com/watch?v=9CBecqWv5Js


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.03.14. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Végignéztem. Izé, szenvedtem.

Oh. My. God.

Inkább nem mondok semmit, rettenetes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.03.14. 22:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Végignéztem. Izé, szenvedtem.

Oh. My. God.

Inkább nem mondok semmit, rettenetes.

Még nem vagyunk a gödör alján... :roll:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.03.15. 21:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Végignéztem. Izé, szenvedtem.

Oh. My. God.

Inkább nem mondok semmit, rettenetes.


Sajnos a 80%-a össze-vissza mellébeszélés és rizsa, az autóról és a tervekről alig valami. Azt mondja hogy a lőkhárító műanyagból lesz. De a gyári lökhárító az nem műanyag? :) Komolytalan...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.03.16. 21:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
kzolee írta:
Végignéztem. Izé, szenvedtem.

Oh. My. God.

Inkább nem mondok semmit, rettenetes.


Sajnos a 80%-a össze-vissza mellébeszélés és rizsa, az autóról és a tervekről alig valami. Azt mondja hogy a lőkhárító műanyagból lesz. De a gyári lökhárító az nem műanyag? :) Komolytalan...


Nekem az autós újságírás-média csúcsa még a BBC-s korszakból származó Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammond és James May moderálásával.

A Totalcaron a Bazsó-Winkler-Vályi ennek a műsornak, és a műsorvezetőinek egy gyenge másolata volt, a személyes véleményem az, hogy a britteket nem szabadott volna megpróbálni másolni, mert az eredmény az alaphoz képest gagyi lett, pedig nem majmolom az angolokat.

Kevesebben ismerik, mert a szakterülete a veteránozás, a Csikós Zsolt, aki stílusában, szaktudásában, nézőbarát nyelvezetében felér a fentebb említett topgearesekhez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.03.16. 22:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kovessyroli írta:
Nekem az autós újságírás-média csúcsa még a BBC-s korszakból származó Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammond és James May moderálásával.

A Totalcaron a Bazsó-Winkler-Vályi ennek a műsornak, és a műsorvezetőinek egy gyenge másolata volt, a személyes véleményem az, hogy a britteket nem szabadott volna megpróbálni másolni, mert az eredmény az alaphoz képest gagyi lett, pedig nem majmolom az angolokat.

Kevesebben ismerik, mert a szakterülete a veteránozás, a Csikós Zsolt, aki stílusában, szaktudásában, nézőbarát nyelvezetében felér a fentebb említett topgearesekhez.

Részben egyetértek, részben nem.
A Top Gear (mostmár Grand Tour) szerintem is a szórakoztató autós műsorok csúcsa. Ugyanakkor a hányatott sorsú, sok nagyságrenddel kisebb költségvetésű TCTV már a kezdetektől az egyetlen nézhető hazai szórakoztató autós műsor volt. Voltak jobb és rosszabb évadjai, Vályi pl. nem volt jó húzás (a cikkjeivel ellentétben élőben nem tudott szórakoztató lenni). Csikós sem lenne alkalmas a TV-re, bár a cikkjeit, különösen a veteránosokat imádom.



Sent from my Lenovo TB-8703F using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.03.17. 12:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
kzolee írta:
Végignéztem. Izé, szenvedtem.

Oh. My. God.

Inkább nem mondok semmit, rettenetes.


Sajnos a 80%-a össze-vissza mellébeszélés és rizsa, az autóról és a tervekről alig valami. Azt mondja hogy a lőkhárító műanyagból lesz. De a gyári lökhárító az nem műanyag? :) Komolytalan...


Igaziból nálam már ott megbukott az egész, hogy hogy lehet úgy valaki autós újságíró, hogy relatíve nincs ilyen téren tudása, ráadásul egy bohóc. :D Évek alatt szépe lement a béka segge alá a színvonal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.03.17. 20:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
kovessyroli írta:
Nekem az autós újságírás-média csúcsa még a BBC-s korszakból származó Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammond és James May moderálásával.

A Totalcaron a Bazsó-Winkler-Vályi ennek a műsornak, és a műsorvezetőinek egy gyenge másolata volt, a személyes véleményem az, hogy a britteket nem szabadott volna megpróbálni másolni, mert az eredmény az alaphoz képest gagyi lett, pedig nem majmolom az angolokat.

Kevesebben ismerik, mert a szakterülete a veteránozás, a Csikós Zsolt, aki stílusában, szaktudásában, nézőbarát nyelvezetében felér a fentebb említett topgearesekhez.

Részben egyetértek, részben nem.
A Top Gear (mostmár Grand Tour) szerintem is a szórakoztató autós műsorok csúcsa. Ugyanakkor a hányatott sorsú, sok nagyságrenddel kisebb költségvetésű TCTV már a kezdetektől az egyetlen nézhető hazai szórakoztató autós műsor volt. Voltak jobb és rosszabb évadjai, Vályi pl. nem volt jó húzás (a cikkjeivel ellentétben élőben nem tudott szórakoztató lenni). Csikós sem lenne alkalmas a TV-re, bár a cikkjeit, különösen a veteránosokat imádom.



Sent from my Lenovo TB-8703F using Tapatalk

"Kis pénz, kis foci..."

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.03.26. 07:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
https://youtu.be/kp2va_qYcuU

Nem tudok videót beszúrni.


:franko:
Jerry


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 19:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vasárnaptól nem elég a forgalmi, ha megállít a rendőr

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 22:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:


Annak, aki 2018. május 20. után vizsgáztatta az autóját...

Tőlem az elmúlt 2 évben már forgalmit se kértek egyébként.

Mindezt azért, mert az EGT országok nem tudják összekapcsolni a gépjárműnyilvántartó adatbázisai megfelelő oszlopait. Pl. Alvázszám, bejegyzés dátuma (műszaki, átírás, igazoltatás)+km.

Szerintem a balesetes, ropira tört/szétrohadt autókkal kéne többet foglalkozni nemzetközi szinten is, mint a futásteljesítménykultuszt építeni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 22:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
SvidronyA írta:


Annak, aki 2018. május 20. után vizsgáztatta az autóját...

Tőlem az elmúlt 2 évben már forgalmit se kértek egyébként.

Mindezt azért, mert az EGT országok nem tudják összekapcsolni a gépjárműnyilvántartó adatbázisai megfelelő oszlopait. Pl. Alvázszám, bejegyzés dátuma (műszaki, átírás, igazoltatás)+km.

Szerintem a balesetes, ropira tört/szétrohadt autókkal kéne többet foglalkozni nemzetközi szinten is, mint a futásteljesítménykultuszt építeni.

Viszont így van magyarázható ok a költségvetés gyarapítására, míg előbbi a kevésbé vagyonos réteg embertelen lehúzása okán rontaná az imázst...

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.05.21. 17:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... kozlemeny/

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.08.02. 15:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egész jó kis videó lett:)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: 3 Gallaca, jimbi525d, muhaati
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.08.02. 16:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
leslie írta:

Pont most láttam, nagy nehezen be is küzdöttem a videót az F01 topikba :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: 2 jimbi525d, leslie
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2018.11.30. 23:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ennél jobb M5-ös nem tud lenni. Elmesélem, miért.

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: 2 atti523i, bendegúz
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Cikkek, rovatok, vélemények
HozzászólásElküldve: 2019.03.22. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
A Porschénál nagyon érzik, mi a fasza:

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/ ... 6_otletet/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3420 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 167, 168, 169, 170, 171

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator