* *
Pontos idő: 2018.10.23. 22:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2932 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 143, 144, 145, 146, 147  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.04.21. 20:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dody írta:
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni? :roll:

Igen van es hasznalom is Andridost verziot az meg a k-dcan kabelel is tudod hasznalni ,iphone verzio vagy elm327 wifisel ez egy kicsit korlatozot meg ha dpft akarod regeneralni vagy codolni akarsz vele akkor nem tudsz csak a gyari fejel,de hibat olvasni torolni eloadatokat nezni tudsz az elm327 ami 5-6000ft a fej a hozzavalo fej az meg 20000ft,ja es csak a fizetos progi er valamit,ha mindent akarsz vele diagolni kodolni dpft az kb 50000ftba kerul.
Ha tobbet akarsz tudni akkor keres viberen :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sziasztok
Úton van egy ilyen rendelt interfacem.
Esetleg lehetne zaklatni a témában?

Igen es milyen interface ?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.05.10. 13:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 527
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 97 alkalommal
Kapott köszik: 113 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok,

ista d-ben hol találom azt a menüpontot, ahol pl. légtömegmérőt, vagy turbó geometria szabályzóját tudom ellenőrizni, mint a DIS-ben?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.24. 15:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 558
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
sziasztok,

ista d-ben hol találom azt a menüpontot, ahol pl. légtömegmérőt, vagy turbó geometria szabályzóját tudom ellenőrizni, mint a DIS-ben?


airmass sytem test.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 12:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.17. 16:55
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B35
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
dody írta:
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni? :roll:

Igen van es hasznalom is Andridost verziot az meg a k-dcan kabelel is tudod hasznalni ,iphone verzio vagy elm327 wifisel ez egy kicsit korlatozot meg ha dpft akarod regeneralni vagy codolni akarsz vele akkor nem tudsz csak a gyari fejel,de hibat olvasni torolni eloadatokat nezni tudsz az elm327 ami 5-6000ft a fej a hozzavalo fej az meg 20000ft,ja es csak a fizetos progi er valamit,ha mindent akarsz vele diagolni kodolni dpft az kb 50000ftba kerul.
Ha tobbet akarsz tudni akkor keres viberen :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sziasztok
Úton van egy ilyen rendelt interfacem.
Esetleg lehetne zaklatni a témában?

Igen es milyen interface ?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Szóval ha jól értem, akkor az elm327 adapterrel a fullos ios carly sem tud codolni? Teszem azt, "battery reset" meg ilyesmi funkciók csak a gyári adapterrel mennek?

_________________
3' E91 BMW 320d. Type Code: VU31


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 22:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MAGura írta:
rockerekhu írta:
dody írta:
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni? :roll:

Igen van es hasznalom is Andridost verziot az meg a k-dcan kabelel is tudod hasznalni ,iphone verzio vagy elm327 wifisel ez egy kicsit korlatozot meg ha dpft akarod regeneralni vagy codolni akarsz vele akkor nem tudsz csak a gyari fejel,de hibat olvasni torolni eloadatokat nezni tudsz az elm327 ami 5-6000ft a fej a hozzavalo fej az meg 20000ft,ja es csak a fizetos progi er valamit,ha mindent akarsz vele diagolni kodolni dpft az kb 50000ftba kerul.
Ha tobbet akarsz tudni akkor keres viberen :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sziasztok
Úton van egy ilyen rendelt interfacem.
Esetleg lehetne zaklatni a témában?

Igen es milyen interface ?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Szóval ha jól értem, akkor az elm327 adapterrel a fullos ios carly sem tud codolni? Teszem azt, "battery reset" meg ilyesmi funkciók csak a gyári adapterrel mennek?

Androidos verzio full progival nem a torrent verzios letoltot,az megy a bluetooth fejel vagy usb atalakitoval akar a k-dcan kabelel.IOS verzio wifis az csak a gyari fejel es a fizetos verzioval fogsz tudni mindent aksi,idrive,dpf,ez mind kulon fizetos a alap progin felul.Elm 327 wifis Ios tudsz torolni hibat olvasni eloadatokat nezni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 22:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello

Olvasgattam itt a topicot de azért még nem teljesen tiszta a dolog. Kb 1 hónapja van E39-em (2000évj) és jó lenne ha nem kéne mindig máshoz járni diagért. Igazából csak hibakódot szeretnék kiolvasni nem igazán nyúlnék bele. Kit lehet molesztálni esetleg facen vagy itt pü-be aki le tudná írni mire lenne szükség pontosan illetve hogyan? Előre is köszi a fáradozást és a segítséget.
Peace. :franko:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.04. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8403
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 951 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lipkovicsa írta:
Hello

Olvasgattam itt a topicot de azért még nem teljesen tiszta a dolog. Kb 1 hónapja van E39-em (2000évj) és jó lenne ha nem kéne mindig máshoz járni diagért. Igazából csak hibakódot szeretnék kiolvasni nem igazán nyúlnék bele. Kit lehet molesztálni esetleg facen vagy itt pü-be aki le tudná írni mire lenne szükség pontosan illetve hogyan? Előre is köszi a fáradozást és a segítséget.
Peace. :franko:

:google

De itt is kb minden le van írva.
Olvass! Ha van konkrét kérdés tedd fel!
Nem olyan egyszerű a jó diag.
Értelmezni meg még nehezebb!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.01. 19:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.01.26. 11:53
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest X.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! A következő dolgok vannak adva. Laptopon Win10, Delphi150se, autó -96. 528i.
Körcsatiról van átalakító 16 pin-re. Milyen kábel felelne meg legjobban még a laptop és obd2 közé?
Esetleg ez a szett:
http://www.ebay.com/itm/1-36-Scanner-Ca ... 1438.l2649
Ajánlottak egy kicsit drágább fajtát:
http://www.ebay.com/itm/TCS-CDP-Pro-Plu ... 0005.m1851
Közép árban valami megoldás esetleg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.01. 22:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hojo456 írta:
Sziasztok! A következő dolgok vannak adva. Laptopon Win10, Delphi150se, autó -96. 528i.
Körcsatiról van átalakító 16 pin-re. Milyen kábel felelne meg legjobban még a laptop és obd2 közé?
Esetleg ez a szett:
http://www.ebay.com/itm/1-36-Scanner-Ca ... 1438.l2649
Ajánlottak egy kicsit drágább fajtát:
http://www.ebay.com/itm/TCS-CDP-Pro-Plu ... 0005.m1851
Közép árban valami megoldás esetleg?

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-OBD2-K-DC ... SwWjpZr8iL
inkább ez és ista-d vel az a bmw gyárija,rutracker.ru torrent oldalrol le tudod tölteni a istat.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 18:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.01.26. 11:53
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest X.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
hojo456 írta:
Sziasztok! A következő dolgok vannak adva. Laptopon Win10, Delphi150se, autó -96. 528i.
Körcsatiról van átalakító 16 pin-re. Milyen kábel felelne meg legjobban még a laptop és obd2 közé?
Esetleg ez a szett:
http://www.ebay.com/itm/1-36-Scanner-Ca ... 1438.l2649
Ajánlottak egy kicsit drágább fajtát:
http://www.ebay.com/itm/TCS-CDP-Pro-Plu ... 0005.m1851
Közép árban valami megoldás esetleg?

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-OBD2-K-DC ... SwWjpZr8iL
inkább ez és ista-d vel az a bmw gyárija,rutracker.ru torrent oldalrol le tudod tölteni a istat.


Köszönöm, még gondolkodom, hogy melyik legyen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 12:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hojo456 írta:
rockerekhu írta:
hojo456 írta:
Sziasztok! A következő dolgok vannak adva. Laptopon Win10, Delphi150se, autó -96. 528i.
Körcsatiról van átalakító 16 pin-re. Milyen kábel felelne meg legjobban még a laptop és obd2 közé?
Esetleg ez a szett:
http://www.ebay.com/itm/1-36-Scanner-Ca ... 1438.l2649
Ajánlottak egy kicsit drágább fajtát:
http://www.ebay.com/itm/TCS-CDP-Pro-Plu ... 0005.m1851
Közép árban valami megoldás esetleg?

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-OBD2-K-DC ... SwWjpZr8iL
inkább ez és ista-d vel az a bmw gyárija,rutracker.ru torrent oldalrol le tudod tölteni a istat.


Köszönöm, még gondolkodom, hogy melyik legyen.

Azt te tudod de a autocom az nem lesz jó az biztos ez a tipus bmwkhez nem tudsz vele élöadatokat nézni :D

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.26. 22:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.02.26. 08:50
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Hátha tud nekem segíteni valaki.
Van egy 25d-m automata körcsatival.
Műszercsoport volt benne cserélve(gondolom a sok km miatt) éss nagyon zavar, hogy nem működik a nagyboardom.
Hajdú Bihar közelben vin számot tud cserélni valaki?
Kábel-ncsexpert nekem is van, de nemtudom hogyan kell végrehajtani a műveletet.
MINDEN segítséget szívesen fogadok, mert nagyon zavar már az autó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 18:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17. 00:00
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47N
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Kb. fèl ève diagoltam egy dcan kàbellel egy 2010-es e90.AZ FRM modullal màr akkor se tudtam komunikàlni.A csati eltàvolítàsa utàn meghalt a fèl autó elektromos rendszere.Az autót elvittèk egy Bmw szervìzbe és ott mondtàk,hogy elèg instabil a làbtèrmodul és màr velük is törtènt ilyen.Modul cserèvel megoldodott a hiba.
Èn most vettem egy 2013 f11-et. Nem merem ràrdugni a fejet hàtha nekem is elszàl.Àllítólag 2008-tól beèpített Frm 3 modulok szarok.Tudja valaki,hogy az enyèmbe milyen lehet?Vagy módosítottak màr valamikor a modulon?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 18:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17. 00:00
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47N
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Kb. fèl ève diagoltam egy dcan kàbellel egy 2010-es e90.AZ FRM modullal màr akkor se tudtam komunikàlni.A csati eltàvolítàsa utàn meghalt a fèl autó elektromos rendszere.Az autót elvittèk egy Bmw szervìzbe és ott mondtàk,hogy elèg instabil a làbtèrmodul és màr velük is törtènt ilyen.Modul cserèvel megoldodott a hiba.
Èn most vettem egy 2013 f11-et. Nem merem ràrdugni a fejet hàtha nekem is elszàl.Àllítólag 2008-tól beèpített Frm 3 modulok szarok.Tudja valaki,hogy az enyèmbe milyen lehet?Vagy módosítottak màr valamikor a modulon?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.03. 18:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Teljesen új vagyok a fórumon, E39 tulaj is csak kb. fél éve. 1996-os 28i került hozzám.
Szeretnék otthonra diagnosztikát, mert elég komoly hipochonder vagyok, ami az autót illeti. :) Azt hiszem, sokszor megnyugtathatnám magam vele.
Olvasom a fórumot, de sokat kell pótolnom, illetve keresgéltem videókat is. Amiért most írok, az első körben az lenne, hogy a jelen piacon levő eszközökből mit érdemes megvennem? Rengeteg kábel van Ebayen, Aliexpressen, meg hasonló ázsiai kütyüs oldalakon. Megtennétek, hogy segítetek abban, mi lenne nekem a megfelelő? Van egy 20 GB körüli szoftvergyűjteményem, DIS, TIS, GT1, INPA ilyesmik vannak benne ahogy nézegettem a mappaneveket, ezek közül élőben már INPA-t láttam, a DIS tűnik viszont a "legokosabbnak" az eddig olvasottak alapján. Számítógéppel, ilyesmikkel elboldogulok.
Köszönöm a segítségeteket előre is!

_________________
1996/05 528i Sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.04. 07:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
Sziasztok!

Teljesen új vagyok a fórumon, E39 tulaj is csak kb. fél éve. 1996-os 28i került hozzám.
Szeretnék otthonra diagnosztikát, mert elég komoly hipochonder vagyok, ami az autót illeti. :) Azt hiszem, sokszor megnyugtathatnám magam vele.
Olvasom a fórumot, de sokat kell pótolnom, illetve keresgéltem videókat is. Amiért most írok, az első körben az lenne, hogy a jelen piacon levő eszközökből mit érdemes megvennem? Rengeteg kábel van Ebayen, Aliexpressen, meg hasonló ázsiai kütyüs oldalakon. Megtennétek, hogy segítetek abban, mi lenne nekem a megfelelő? Van egy 20 GB körüli szoftvergyűjteményem, DIS, TIS, GT1, INPA ilyesmik vannak benne ahogy nézegettem a mappaneveket, ezek közül élőben már INPA-t láttam, a DIS tűnik viszont a "legokosabbnak" az eddig olvasottak alapján. Számítógéppel, ilyesmikkel elboldogulok.
Köszönöm a segítségeteket előre is!

Szia!

Nekem annak idején rockerekhu fórumtárs segített (távkapcsolattal, a laptopomra rájelentkezve :) ), DIS + INPA azóta is szépen működik, szerintem őt keresd ezügyben. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: rockerekhu
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.04. 13:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
osztin írta:
Sziasztok!

Teljesen új vagyok a fórumon, E39 tulaj is csak kb. fél éve. 1996-os 28i került hozzám.
Szeretnék otthonra diagnosztikát, mert elég komoly hipochonder vagyok, ami az autót illeti. :) Azt hiszem, sokszor megnyugtathatnám magam vele.
Olvasom a fórumot, de sokat kell pótolnom, illetve keresgéltem videókat is. Amiért most írok, az első körben az lenne, hogy a jelen piacon levő eszközökből mit érdemes megvennem? Rengeteg kábel van Ebayen, Aliexpressen, meg hasonló ázsiai kütyüs oldalakon. Megtennétek, hogy segítetek abban, mi lenne nekem a megfelelő? Van egy 20 GB körüli szoftvergyűjteményem, DIS, TIS, GT1, INPA ilyesmik vannak benne ahogy nézegettem a mappaneveket, ezek közül élőben már INPA-t láttam, a DIS tűnik viszont a "legokosabbnak" az eddig olvasottak alapján. Számítógéppel, ilyesmikkel elboldogulok.
Köszönöm a segítségeteket előre is!

Szia!

Nekem annak idején rockerekhu fórumtárs segített (távkapcsolattal, a laptopomra rájelentkezve :) ), DIS + INPA azóta is szépen működik, szerintem őt keresd ezügyben. :wink:


Köszönöm szépen, írtam is neki üzenetet!
Közben ide is írom, hátha más is olvassa, ezeket néztem ki, a DIS és INPA nekem is tökéletesen elég lenne, azt gondolom.
Szóval a '96-os 528i-hez ez a szett elég lehet?
INPA kábel
OBD átalakító

_________________
1996/05 528i Sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.04. 19:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
FuReady írta:
osztin írta:
Sziasztok!

Teljesen új vagyok a fórumon, E39 tulaj is csak kb. fél éve. 1996-os 28i került hozzám.
Szeretnék otthonra diagnosztikát, mert elég komoly hipochonder vagyok, ami az autót illeti. :) Azt hiszem, sokszor megnyugtathatnám magam vele.
Olvasom a fórumot, de sokat kell pótolnom, illetve keresgéltem videókat is. Amiért most írok, az első körben az lenne, hogy a jelen piacon levő eszközökből mit érdemes megvennem? Rengeteg kábel van Ebayen, Aliexpressen, meg hasonló ázsiai kütyüs oldalakon. Megtennétek, hogy segítetek abban, mi lenne nekem a megfelelő? Van egy 20 GB körüli szoftvergyűjteményem, DIS, TIS, GT1, INPA ilyesmik vannak benne ahogy nézegettem a mappaneveket, ezek közül élőben már INPA-t láttam, a DIS tűnik viszont a "legokosabbnak" az eddig olvasottak alapján. Számítógéppel, ilyesmikkel elboldogulok.
Köszönöm a segítségeteket előre is!

Szia!

Nekem annak idején rockerekhu fórumtárs segített (távkapcsolattal, a laptopomra rájelentkezve :) ), DIS + INPA azóta is szépen működik, szerintem őt keresd ezügyben. :wink:


Köszönöm szépen, írtam is neki üzenetet!
Közben ide is írom, hátha más is olvassa, ezeket néztem ki, a DIS és INPA nekem is tökéletesen elég lenne, azt gondolom.
Szóval a '96-os 528i-hez ez a szett elég lehet?
INPA kábel
OBD átalakító

Nekem is ilyen van + nagyon fontos, hogy a régebbi típusok kiolvasásához (2007 előttiek) rövidre kell zárni a 7-8-as lábakat az ODB2 csatlakozón:

https://eobd21.wordpress.com/2017/02/25/modify-bmw-inpa-k-can-cable-to-work-on-all-model-year/

(ha csak a saját autódon fogod használni, nem kell az a kapcsoló, amit a linken beépítettek, ez csak opcionális, ha 2007 utáni autót is szeretnél esetleg diagolni)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.04. 21:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
osztin írta:
FuReady írta:
osztin írta:
Sziasztok!

Teljesen új vagyok a fórumon, E39 tulaj is csak kb. fél éve. 1996-os 28i került hozzám.
Szeretnék otthonra diagnosztikát, mert elég komoly hipochonder vagyok, ami az autót illeti. :) Azt hiszem, sokszor megnyugtathatnám magam vele.
Olvasom a fórumot, de sokat kell pótolnom, illetve keresgéltem videókat is. Amiért most írok, az első körben az lenne, hogy a jelen piacon levő eszközökből mit érdemes megvennem? Rengeteg kábel van Ebayen, Aliexpressen, meg hasonló ázsiai kütyüs oldalakon. Megtennétek, hogy segítetek abban, mi lenne nekem a megfelelő? Van egy 20 GB körüli szoftvergyűjteményem, DIS, TIS, GT1, INPA ilyesmik vannak benne ahogy nézegettem a mappaneveket, ezek közül élőben már INPA-t láttam, a DIS tűnik viszont a "legokosabbnak" az eddig olvasottak alapján. Számítógéppel, ilyesmikkel elboldogulok.
Köszönöm a segítségeteket előre is!

Szia!

Nekem annak idején rockerekhu fórumtárs segített (távkapcsolattal, a laptopomra rájelentkezve :) ), DIS + INPA azóta is szépen működik, szerintem őt keresd ezügyben. :wink:


Köszönöm szépen, írtam is neki üzenetet!
Közben ide is írom, hátha más is olvassa, ezeket néztem ki, a DIS és INPA nekem is tökéletesen elég lenne, azt gondolom.
Szóval a '96-os 528i-hez ez a szett elég lehet?
INPA kábel
OBD átalakító

Nekem is ilyen van + nagyon fontos, hogy a régebbi típusok kiolvasásához (2007 előttiek) rövidre kell zárni a 7-8-as lábakat az ODB2 csatlakozón:

https://eobd21.wordpress.com/2017/02/25/modify-bmw-inpa-k-can-cable-to-work-on-all-model-year/

(ha csak a saját autódon fogod használni, nem kell az a kapcsoló, amit a linken beépítettek, ez csak opcionális, ha 2007 utáni autót is szeretnél esetleg diagolni)


Köszönöm! Választ ugyan egyelőre még nem kaptam az említett fórumtárstól, de ez alapján akkor megrendelem a linkelt szettet, hogy minél előbb megérkezzenek :)

_________________
1996/05 528i Sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.06. 07:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
FuReady írta:
osztin írta:
FuReady írta:
osztin írta:
Sziasztok!

Teljesen új vagyok a fórumon, E39 tulaj is csak kb. fél éve. 1996-os 28i került hozzám.
Szeretnék otthonra diagnosztikát, mert elég komoly hipochonder vagyok, ami az autót illeti. :) Azt hiszem, sokszor megnyugtathatnám magam vele.
Olvasom a fórumot, de sokat kell pótolnom, illetve keresgéltem videókat is. Amiért most írok, az első körben az lenne, hogy a jelen piacon levő eszközökből mit érdemes megvennem? Rengeteg kábel van Ebayen, Aliexpressen, meg hasonló ázsiai kütyüs oldalakon. Megtennétek, hogy segítetek abban, mi lenne nekem a megfelelő? Van egy 20 GB körüli szoftvergyűjteményem, DIS, TIS, GT1, INPA ilyesmik vannak benne ahogy nézegettem a mappaneveket, ezek közül élőben már INPA-t láttam, a DIS tűnik viszont a "legokosabbnak" az eddig olvasottak alapján. Számítógéppel, ilyesmikkel elboldogulok.
Köszönöm a segítségeteket előre is!

Szia!

Nekem annak idején rockerekhu fórumtárs segített (távkapcsolattal, a laptopomra rájelentkezve :) ), DIS + INPA azóta is szépen működik, szerintem őt keresd ezügyben. :wink:


Köszönöm szépen, írtam is neki üzenetet!
Közben ide is írom, hátha más is olvassa, ezeket néztem ki, a DIS és INPA nekem is tökéletesen elég lenne, azt gondolom.
Szóval a '96-os 528i-hez ez a szett elég lehet?
INPA kábel
OBD átalakító

Nekem is ilyen van + nagyon fontos, hogy a régebbi típusok kiolvasásához (2007 előttiek) rövidre kell zárni a 7-8-as lábakat az ODB2 csatlakozón:

https://eobd21.wordpress.com/2017/02/25/modify-bmw-inpa-k-can-cable-to-work-on-all-model-year/

(ha csak a saját autódon fogod használni, nem kell az a kapcsoló, amit a linken beépítettek, ez csak opcionális, ha 2007 utáni autót is szeretnél esetleg diagolni)


Köszönöm! Választ ugyan egyelőre még nem kaptam az említett fórumtárstól, de ez alapján akkor megrendelem a linkelt szettet, hogy minél előbb megérkezzenek :)

Irtam mar ritkan tudok itt lenni egy kicsit sokk a melo


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2932 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 143, 144, 145, 146, 147  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator