* *
Pontos idő: 2019.03.23. 00:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2934 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5738
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 817 alkalommal
Kapott köszik: 1833 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bor3sz írta:
Srácok! Próbáltam a minap az inpa kábelt az obd csatihoz, hát hogy is mondjam, kurvakevés a hely. Hogy a pitsába csatlakoztatok oda én egy scannert?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nyugi, bemegy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.01.14. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2233
Adott köszi: 423 alkalommal
Kapott köszik: 458 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Bor3sz írta:
Srácok! Próbáltam a minap az inpa kábelt az obd csatihoz, hát hogy is mondjam, kurvakevés a hely. Hogy a pitsába csatlakoztatok oda én egy scannert?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nyugi, bemegy!


Én haveromén nem tudtam egyszerűen bedugni. Vettem inkább egy kábel hosszabbítót. Úgy már oké :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.14. 23:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5738
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 817 alkalommal
Kapott köszik: 1833 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
Bor3sz írta:
Srácok! Próbáltam a minap az inpa kábelt az obd csatihoz, hát hogy is mondjam, kurvakevés a hely. Hogy a pitsába csatlakoztatok oda én egy scannert?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nyugi, bemegy!


Én haveromén nem tudtam egyszerűen bedugni. Vettem inkább egy kábel hosszabbítót. Úgy már oké :D

Érdekes, az enyémmel már néhány kocsit megdugtam, még nem volt ilyen probléma! Lehet, hogy hosszabb volt az előjáték? :mrgreen: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.15. 00:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 123 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
Bor3sz írta:
Srácok! Próbáltam a minap az inpa kábelt az obd csatihoz, hát hogy is mondjam, kurvakevés a hely. Hogy a pitsába csatlakoztatok oda én egy scannert?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nyugi, bemegy!


Én haveromén nem tudtam egyszerűen bedugni. Vettem inkább egy kábel hosszabbítót. Úgy már oké :D

Érdekes, az enyémmel már néhány kocsit megdugtam, még nem volt ilyen probléma! Lehet, hogy hosszabb volt az előjáték? :mrgreen: :lol:

Muti mid van

szerk: csatlakoztattam az inpa kábelt: >>KATT<<
Nem tudom hogyan fér el a scanner ha az egy végig vastag "tégla" ehhez képest....
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 10:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.

Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT

Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.

A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)

Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.

Ötletek?

Köszi:b.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 11:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 969
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bootforce írta:
Sziasztok,

Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.

Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT

Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.

A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)

Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.

Ötletek?

Köszi:b.

ugy ahogy van szar a inpád adtak hozzá win7 regisztert? mindent xp sp3ban telepitetél? sp3 kompatibilitásban inditotad el? ifsrv32t futatad?

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 14:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
bootforce írta:
Sziasztok,

Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.

Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT

Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.

A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)

Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.

Ötletek?

Köszi:b.

ugy ahogy van szar a inpád adtak hozzá win7 regisztert? mindent xp sp3ban telepitetél? sp3 kompatibilitásban inditotad el? ifsrv32t futatad?


"ugy ahogy van szar a inpád":
nem azt az Inpa-t használom amit adtak hozzá, letöltöttem valahonnan egy BMW Full nevezetű dolgot ami még tartamazza a DIS-t is vmware-es kiszerelésben

"win7 regiszter": win7 x64-nél használatos registry kulccsal én csak az obdsetup.exe résznél találtam, ha hibásan futna le akkor kell használni, nálam jól fut le

"mindent xp sp3ban telepitetél?":
igen
"sp3 kompatibilitásban inditotad el?":
igen
"ifsrv32t futatad?":
igen

Ha van tuti Inpa telepítő + leírás(angolt is értem), azt szívesen venném.

egyéb ötletek?

Köszi.: b.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 14:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 969
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bootforce írta:
rockerekhu írta:
bootforce írta:
Sziasztok,

Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.

Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT

Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.

A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)

Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.

Ötletek?

Köszi:b.

ugy ahogy van szar a inpád adtak hozzá win7 regisztert? mindent xp sp3ban telepitetél? sp3 kompatibilitásban inditotad el? ifsrv32t futatad?


"ugy ahogy van szar a inpád":
nem azt az Inpa-t használom amit adtak hozzá, letöltöttem valahonnan egy BMW Full nevezetű dolgot ami még tartamazza a DIS-t is vmware-es kiszerelésben

"win7 regiszter": win7 x64-nél használatos registry kulccsal én csak az obdsetup.exe résznél találtam, ha hibásan futna le akkor kell használni, nálam jól fut le

"mindent xp sp3ban telepitetél?":
igen
"sp3 kompatibilitásban inditotad el?":
igen
"ifsrv32t futatad?":
igen

Ha van tuti Inpa telepítő + leírás(angolt is értem), azt szívesen venném.

egyéb ötletek?

Köszi.: b.

Van igen adj egy email cimet es atkuldom,amugy kell a regisztry.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 15:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5738
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 817 alkalommal
Kapott köszik: 1833 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bootforce írta:
Sziasztok,

Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.

Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT

Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.

A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)

Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.

Ötletek?

Köszi:b.

99 évjárat az autód, ott előfordul, hogy van körcsati a motortérben, és obd a műszerfalban. OBD-n csak a motort éred el, többi a körcsatin megy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 16:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bootforce írta:
Sziasztok,

Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.

Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT

Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.

A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)

Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.

Ötletek?

Köszi:b.

99 évjárat az autód, ott előfordul, hogy van körcsati a motortérben, és obd a műszerfalban. OBD-n csak a motort éred el, többi a körcsatin megy!


Igen, valóban van mind2 fajta csati. Ebben már / még az M52TUB25 motor van.
Ezek szerint kell vennem egy átalakítót is hozzá, szerintetek jó lesz [u]EZ?

Köszi: b.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 16:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 969
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bootforce írta:
Gallaca írta:
bootforce írta:
Sziasztok,

Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.

Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT

Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.

A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)

Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.

Ötletek?

Köszi:b.

99 évjárat az autód, ott előfordul, hogy van körcsati a motortérben, és obd a műszerfalban. OBD-n csak a motort éred el, többi a körcsatin megy!


Igen, valóban van mind2 fajta csati. Ebben már / még az M52TUB25 motor van.
Ezek szerint kell vennem egy átalakítót is hozzá, szerintetek jó lesz [u]EZ?

Köszi: b.

igen jó lesz.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.19. 18:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.21. 01:13
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Reutlingen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ezúton szeretném megköszönni Rockerek szaktársnak a sok segítséget!

Isten áldjon!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Yamaha az itt látható tagok köszönték meg: rockerekhu
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 11:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Megpróbáltam újraprogramozni a MULF modult DIS-sel, de a programozás menüben nem ismerte az E90 szériát. Diagolni csodálatosan lediagolja.
Mi hiányzik a DIS image-emből?

:help:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 17:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5698
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1422 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Jerry írta:
Sziasztok!

Megpróbáltam újraprogramozni a MULF modult DIS-sel, de a programozás menüben nem ismerte az E90 szériát. Diagolni csodálatosan lediagolja.
Mi hiányzik a DIS image-emből?

:help:


Szerintem semmi nem hiányzik, úgy tudom ISTA/P-vel tudod programozni az újabbakat csak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 13:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Jerry írta:
Sziasztok!

Megpróbáltam újraprogramozni a MULF modult DIS-sel, de a programozás menüben nem ismerte az E90 szériát. Diagolni csodálatosan lediagolja.
Mi hiányzik a DIS image-emből?

:help:


Szerintem semmi nem hiányzik, úgy tudom ISTA/P-vel tudod programozni az újabbakat csak.

Köszi Zoli!
Hát akkor nekiesek lerángatni a netről egy ISTA-t.
:franko:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 21:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 969
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
kzolee írta:
Jerry írta:
Sziasztok!

Megpróbáltam újraprogramozni a MULF modult DIS-sel, de a programozás menüben nem ismerte az E90 szériát. Diagolni csodálatosan lediagolja.
Mi hiányzik a DIS image-emből?

:help:


Szerintem semmi nem hiányzik, úgy tudom ISTA/P-vel tudod programozni az újabbakat csak.

Köszi Zoli!
Hát akkor nekiesek lerángatni a netről egy ISTA-t.
:franko:

IstaPvel talan meg tudod csinalni csak ahoz egy olyan aksi tolto kell ami a rendszert 14.2v tartja folyamatosan,a masik k-dcan kabelel nem ajanlanam,ha csak nincs icom fejed.Inkabb probald ncs expertel vagy winkfel.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.17. 14:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2039
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 12:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 969
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni? :roll:

Igen van es hasznalom is Andridost verziot az meg a k-dcan kabelel is tudod hasznalni ,iphone verzio vagy elm327 wifisel ez egy kicsit korlatozot meg ha dpft akarod regeneralni vagy codolni akarsz vele akkor nem tudsz csak a gyari fejel,de hibat olvasni torolni eloadatokat nezni tudsz az elm327 ami 5-6000ft a fej a hozzavalo fej az meg 20000ft,ja es csak a fizetos progi er valamit,ha mindent akarsz vele diagolni kodolni dpft az kb 50000ftba kerul.
Ha tobbet akarsz tudni akkor keres viberen :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 13:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2039
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni? :roll:

Igen van es hasznalom is Andridost verziot az meg a k-dcan kabelel is tudod hasznalni ,iphone verzio vagy elm327 wifisel ez egy kicsit korlatozot meg ha dpft akarod regeneralni vagy codolni akarsz vele akkor nem tudsz csak a gyari fejel,de hibat olvasni torolni eloadatokat nezni tudsz az elm327 ami 5-6000ft a fej a hozzavalo fej az meg 20000ft,ja es csak a fizetos progi er valamit,ha mindent akarsz vele diagolni kodolni dpft az kb 50000ftba kerul.
Ha tobbet akarsz tudni akkor keres viberen :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Szuper, köszi szépen! Csak mert elgondolkodott az egyik cimborám rajta, de akkor mondom neki, hogy lehet felesbe megjátszhatjuk! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.21. 17:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.24. 12:54
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni? :roll:

Igen van es hasznalom is Andridost verziot az meg a k-dcan kabelel is tudod hasznalni ,iphone verzio vagy elm327 wifisel ez egy kicsit korlatozot meg ha dpft akarod regeneralni vagy codolni akarsz vele akkor nem tudsz csak a gyari fejel,de hibat olvasni torolni eloadatokat nezni tudsz az elm327 ami 5-6000ft a fej a hozzavalo fej az meg 20000ft,ja es csak a fizetos progi er valamit,ha mindent akarsz vele diagolni kodolni dpft az kb 50000ftba kerul.
Ha tobbet akarsz tudni akkor keres viberen :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sziasztok
Úton van egy ilyen rendelt interfacem.
Esetleg lehetne zaklatni a témában?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2934 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator