* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2016.06.07. 20:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Csak anyi hogy ha egy regen telepitet op rendszer van a gepen akkor a winfos nem szereti dist.tudom hogy fut ssdn a dis ha 7.3.0 ediabasal.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tudod mi az az ssd? Az ediabas-hoz sincs köze.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2016.06.07. 20:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:

Tudod mi az az ssd? Az ediabas-hoz sincs köze.

Tapatalk

Igen tudom mi az ssd,ediabas 6.4.7 dis vmware nem kezeli ha ssdre van telepitve.Azert egy par koleganak segitetem feltelepiteni a inpa dist,;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2016.06.07. 21:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Igen tudom mi az ssd,ediabas 6.4.7 dis vmware nem kezeli ha ssdre van telepitve.Azert egy par koleganak segitetem feltelepiteni a inpa dist,;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

A régi ediabasok 32 bites oprendszerrel működnek, a legutolsó pedig 64 bitessel. Ennyi köze van az oprendszerhez. Az ssd-hez semmi.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2016.06.07. 21:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
A régi ediabasok 32 bites oprendszerrel működnek, a legutolsó pedig 64 bitessel. Ennyi köze van az oprendszerhez. Az ssd-hez semmi.

Tapatalk

Szerintem hagyuk ezt mert a regi megy 64 bites rendszeren.csak kell hozza egy par file.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2016.06.07. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Szerintem hagyuk ezt mert a regi megy 64 bites rendszeren.csak kell hozza egy par file.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ahogy gondolod.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2016.06.09. 18:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
sss fut mint a dis virtualban de nem stabil


Ezt tapasztalatbol tudom, egy motorvezerlombe fajt :(

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2016.06.10. 09:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

DRL-nek szerettem volna felprogramozni a refimet 03-as értékü fényerövel (20,39%).
Sikerült csatlakoznom az LCM-hez, kiolvastam belöle a beállításokat az FSW_PSW.TRC-be.
Átírtam a "GED_FL_ALS_DRL" értéket "aktiv"-ra a "nicht_aktiv" értékről és a "FL_DIMMUNG_ALS_DRL" 01-es értékét 03-ra.
A módosított .TRC-t átmentettem a .MAN kiterjesztésübe, majd felprogramoztam az új értékekkel az LCM-met, amely az NCS expert szerint sikeres volt.
Ezután párszor megvillogtatta az LCM a tompítottakat, de a folyamat befejezése után a refi nem kezdett el világítani. A board kiírta, hogy SELF-LEVELING SUSP. INAKTIV,
de ez a hiba eltünt a kulcs kivétele és ismételt gyújtásra álítás után, valamint hibakódot se tárolt se az LCM, se az EHC.
A lényeg, hogy ismételtem kiolvastam az LCM-et, és az elöbb említett átírt beállítások ugyan azon az értéken voltak, mint a módosítás elött, azaz a "GED_FL_ALS_DRL" nicht_aktiv, az "FL_DIMMUNG_ALS_DRL" pedig wert_01-en volt (0%).

Na, vajon ez mitöl lehet? Nem hiszem, hogy én csináltam volna valamit rosszul, esetleg írásvédett lenne az LCM? Sem angol, Sem német fórumon nem találtam hasonló hibajelenséget :facepalm:

:help2 :sírás:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 21:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,

DRL-nek szerettem volna felprogramozni a refimet 03-as értékü fényerövel (20,39%).
Sikerült csatlakoznom az LCM-hez, kiolvastam belöle a beállításokat az FSW_PSW.TRC-be.......

:help2 :sírás:


Juhúúúú, sikerült :roker: :roker: :mrgreen:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.02.18. 16:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, nem tudom jó helyre írom e de hátha valaki tud válaszolni!
A következő okosítás kivitelezhető-e: e90 xenonos, a lámpa automata állásában és csak akkor ha nem aktív a tompított, akkor világítson a helyzetjelző elől! Ez kivitelezhető valamilyen programozással?
Köszi
Gábor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.02.18. 23:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabesz81 írta:
Sziasztok, nem tudom jó helyre írom e de hátha valaki tud válaszolni!
A következő okosítás kivitelezhető-e: e90 xenonos, a lámpa automata állásában és csak akkor ha nem aktív a tompított, akkor világítson a helyzetjelző elől! Ez kivitelezhető valamilyen programozással?
Köszi
Gábor

Akkor csak kapcsold be a helyzetjelzot ;)amugy igen de akkor kikapcsolod a tompitotat,es az nem fog automatan mukodni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.03.16. 13:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 15:21
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d - M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Lehet nem jó helyre írom (meg lehet volt már máshol):
Face előtti e39 kap face első-hátsó lámpákat.
Kell programozni az LCM-et? - külföldi fórumokon olvastam, hogy hideg/meleg check-et kell kikapcsolni és kész.
Máshol azt olvastam, hogy van olyan lehetőség, hogy LED lámpa aktív, de az csak LCM4-től, nekem pedig szerintem csak 3 van.

Mi az igazság? :)
Mit/Miket kell programozni pontosan és mivel/mikkel lehet megcsinálni?
(BMW scannerem van - nem láttam olyat hogy LED az LCM-ben, NCS expert-el még nem foglalkoztam, de ha csak azzal lehet megcsinálni, akkor beleásom magam)

Sajnos nem kaptam egyértelmű választ még sehol.
A lámpák nincsenek még bent.

Köszönöm

_________________
Picture me Rollin' by 2pac


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.03.16. 14:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Cxgrav írta:
Sziasztok!

Lehet nem jó helyre írom (meg lehet volt már máshol):
Face előtti e39 kap face első-hátsó lámpákat.
Kell programozni az LCM-et? - külföldi fórumokon olvastam, hogy hideg/meleg check-et kell kikapcsolni és kész.
Máshol azt olvastam, hogy van olyan lehetőség, hogy LED lámpa aktív, de az csak LCM4-től, nekem pedig szerintem csak 3 van.

Mi az igazság? :)
Mit/Miket kell programozni pontosan és mivel/mikkel lehet megcsinálni?
(BMW scannerem van - nem láttam olyat hogy LED az LCM-ben, NCS expert-el még nem foglalkoztam, de ha csak azzal lehet megcsinálni, akkor beleásom magam)

Sajnos nem kaptam egyértelmű választ még sehol.
A lámpák nincsenek még bent.

Köszönöm

Lampa topiccban megtalalod a valaszt retrofit az kell a lampa beepites hez,es ha jol tudom a kasztnit is kell faragni a hatso lampaknal,programozni nem kell csak a tesztet kell kikapcsolni.de olvasd vegig a lampa topicot.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 11:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Sziasztok!

Kérhetek valakitől egy működő SSS Progman v32 vagy 34-et?
Olyan kellene ami mentes a 12.4V-os problémától.

Sajnos az enyémmel hiába küzdöttem, felment a changes.iso is, hiába, teminál 30-on még mindig 12.4V

Jó lenne egy komplett Vmware image, ha megoldható.
Vm ver: 6.1
Lan:192.168.68.X

Kösz'


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 14:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
Sziasztok!

Kérhetek valakitől egy működő SSS Progman v32 vagy 34-et?
Olyan kellene ami mentes a 12.4V-os problémától.

Sajnos az enyémmel hiába küzdöttem, felment a changes.iso is, hiába, teminál 30-on még mindig 12.4V

Jó lenne egy komplett Vmware image, ha megoldható.
Vm ver: 6.1
Lan:192.168.68.X

Kösz'

Azért nem engedi mert töltöre kéne rakni a kocsit egy olyan töltövel ami 14.2 stabilan tölt és legalabb 40AH,amig ez nincs addig nem fogod tudni semelyik programal programzni.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 15:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
rockerekhu írta:
imi36 írta:
Sziasztok!

Kérhetek valakitől egy működő SSS Progman v32 vagy 34-et?
Olyan kellene ami mentes a 12.4V-os problémától.

Sajnos az enyémmel hiába küzdöttem, felment a changes.iso is, hiába, teminál 30-on még mindig 12.4V

Jó lenne egy komplett Vmware image, ha megoldható.
Vm ver: 6.1
Lan:192.168.68.X

Kösz'

Azért nem engedi mert töltöre kéne rakni a kocsit egy olyan töltövel ami 14.2 stabilan tölt és legalabb 40AH,amig ez nincs addig nem fogod tudni semelyik programal programzni.


Ez érdekes... Elettro Start 310-es akkumulátortöltőre van feltéve.
Ezek a paraméterei:
Item START 310
Input Voltage 1x230V 50/60 Hz
Charge voltage 12-24V
Charge/start current eff. 32 / 310 A
Charge adjustments n. 4
Installation power 2,5 kW
Conventional charge current arithm
EN 60335-2-29 20 A
Conventional start current arithm
EN 60335-2-29 200 A
Dimensions mm 250x315x615h
Weight 19 kg

Ez kevés lenne? Állítsam át starter funkcióra? Nem hiszem el, hogy ez a töltő nem elég neki...
Szerintem nem itt lesz a kutya elásva.

Ha valaki szeretne egy image-dzsel megajándékozni, akkor itt megteheti:
https://imi36.myqnapcloud.com:8081/owncloud

Felh/jelszó privátban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 23:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
rockerekhu írta:
imi36 írta:
Sziasztok!

Kérhetek valakitől egy működő SSS Progman v32 vagy 34-et?
Olyan kellene ami mentes a 12.4V-os problémától.

Sajnos az enyémmel hiába küzdöttem, felment a changes.iso is, hiába, teminál 30-on még mindig 12.4V

Jó lenne egy komplett Vmware image, ha megoldható.
Vm ver: 6.1
Lan:192.168.68.X

Kösz'

Azért nem engedi mert töltöre kéne rakni a kocsit egy olyan töltövel ami 14.2 stabilan tölt és legalabb 40AH,amig ez nincs addig nem fogod tudni semelyik programal programzni.


Ez érdekes... Elettro Start 310-es akkumulátortöltőre van feltéve.
Ezek a paraméterei:
Item START 310
Input Voltage 1x230V 50/60 Hz
Charge voltage 12-24V
Charge/start current eff. 32 / 310 A
Charge adjustments n. 4
Installation power 2,5 kW
Conventional charge current arithm
EN 60335-2-29 20 A
Conventional start current arithm
EN 60335-2-29 200 A
Dimensions mm 250x315x615h
Weight 19 kg

Ez kevés lenne? Állítsam át starter funkcióra? Nem hiszem el, hogy ez a töltő nem elég neki...
Szerintem nem itt lesz a kutya elásva.

Ha valaki szeretne egy image-dzsel megajándékozni, akkor itt megteheti:
https://imi36.myqnapcloud.com:8081/owncloud

Felh/jelszó privátban.

Akkor egy másik kérdés mivel akkarod használni a SSST? Dis fejel ICOM vagy ne adj isten K-dcan kábelel? amugy ez töltö jónak tünik hozzá,de rakd a kocsira a töltöt és mérjél az aksinál egy feszt hogy menyivel tölt.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.12.30. 14:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

windows 10-re van valami, amivel kormányszög jeladót tudok kalibrálni?
K-DCAN kábelem van, de már azt sem tudom, hol van hozzá a driver, meg
hogyan kellett beállítani, majdnem 9 éve küzdöttem ezekkel.

:help2

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.12.30. 15:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
Sziasztok!

windows 10-re van valami, amivel kormányszög jeladót tudok kalibrálni?
K-DCAN kábelem van, de már azt sem tudom, hol van hozzá a driver, meg
hogyan kellett beállítani, majdnem 9 éve küzdöttem ezekkel.

:help2

Odus

Szia!

Emlékeim szerint a DIS futtatásához kell egy virtuális gép, amely XP-t futtat, INNEN letöltheted. Két éve működött DIS-t tudok(?) Neked felrakni Google Drive-ra, ha küldesz email címet PÜ-ben, szívesen megosztom a linket.
Ha a fentiekben bármi hibát vétettem, kérem a Kedves Klubtársakat, javítsanak ki!

Szerk.: a kábel-illesztőprogram sajnos csak telepítve van, az eredetit nem lelem. :(

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.12.30. 15:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
odus írta:
Sziasztok!

windows 10-re van valami, amivel kormányszög jeladót tudok kalibrálni?
K-DCAN kábelem van, de már azt sem tudom, hol van hozzá a driver, meg
hogyan kellett beállítani, majdnem 9 éve küzdöttem ezekkel.

:help2

Odus

Szia!

Emlékeim szerint a DIS futtatásához kell egy virtuális gép, amely XP-t futtat, INNEN letöltheted. Két éve működött DIS-t tudok(?) Neked felrakni Google Drive-ra, ha küldesz email címet PÜ-ben, szívesen megosztom a linket.
Ha a fentiekben bármi hibát vétettem, kérem a Kedves Klubtársakat, javítsanak ki!


Szia András!

Közben találtam egy Rheingold telepítőt, a DIS már túl bonyolult nekem,
de azért nagyon köszönöm.
Azt azért megkérdezném, hogy a Rheingold tudja-e a kormányszög jeladó beállítást.

Üdv.
Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2017.12.30. 15:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
SvidronyA írta:
odus írta:
Sziasztok!

windows 10-re van valami, amivel kormányszög jeladót tudok kalibrálni?
K-DCAN kábelem van, de már azt sem tudom, hol van hozzá a driver, meg
hogyan kellett beállítani, majdnem 9 éve küzdöttem ezekkel.

:help2

Odus

Szia!

Emlékeim szerint a DIS futtatásához kell egy virtuális gép, amely XP-t futtat, INNEN letöltheted. Két éve működött DIS-t tudok(?) Neked felrakni Google Drive-ra, ha küldesz email címet PÜ-ben, szívesen megosztom a linket.
Ha a fentiekben bármi hibát vétettem, kérem a Kedves Klubtársakat, javítsanak ki!


Szia András!

Közben találtam egy Rheingold telepítőt, a DIS már túl bonyolult nekem,
de azért nagyon köszönöm.
Azt azért megkérdezném, hogy a Rheingold tudja-e a kormányszög jeladó beállítást.

Üdv.
Zoli

Sajnos a Rheingolddal nem volt dolgom, hülyeséget pedig nem szeretnék mondani, bizonyára hamarosan jelentkezik valamelyik "spíler". :wink:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator