* *
Pontos idő: 2024.04.16. 07:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: SSS avagy programozás DISV44 után
HozzászólásElküldve: 2010.08.27. 16:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nyitok már ennek egy külön topikot.

Küzdöttem vele, hogy felrakjam tegnap. Odáig sikerült eljutni, hogy a BASE 3.1 és a két DVD lemezes Progman (31.0.0.9nek mondja magát a telepítéskor) felment.
Ellenben nem jutok semmire a hogyan élesszük fel a sima IFHServ-es kapcsolattal.

Én ezt a leírást használtam http://ausbmw.com/tutorials/SSSTutorial/
mivel tovább van írva mint bmwecu.org-ost.

De ez a rohadt SSS31.exe nem megy nekem. Próbáltam kézzel buherálni a D meghajtón lévő ediabas.ini fájlt (ip=192.168.68.1 és port=6801) de nem segített.
Amúgy cirka 26Gbyte helyet foglal most éppen a VMWare image.
Van valakinek SSS install tapasztalata?

Másik érdeksség, hogy a DIS v39 install doksiban ha felrakod a BMW MEGA-ban lévő SIP-et (talán v29 ha jól emlékszem) akkor megjelenik a Coding/programing menü legalsó SIP pontja alatt csak ugyan ez a gond miképpen lehet kommunikációra bírni a IFHServerrel?

Jackson, aki nem nyugszik amig nincs neki működőképes SSS-e

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: sss base
HozzászólásElküldve: 2010.08.27. 19:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17. 00:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47N
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem egyszer sikerült felélesztenem csak utána valamit elszúrhattam vele mert most el akartam indítani de csak fehér kép fogad.A telepítős(sss base 3.1 hack)telepítése nekem se ment mert a végén amikor feltelepítette a lemezeket az istennek sem akart újraindulni.De sikerült egy letöltött Wm warest felkelteni.Programozni nem próbáltam vele de látta ma modulokat,hogy mit tudok állítgatni a kulcs nyitással stb.Most megint le próbálok szedni egy kész wm waret majd megpróbálom megint elindítani.Ezekkel a kész sss el az a baj általában,hogy nem lát semmilyen interfact.Majd szólok ha már működik.
Ista D,Ista P lehet valahogy felrakni laptopra.Az Isisről már úgyis lemondtam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sss base
HozzászólásElküldve: 2010.08.27. 20:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imici85 írta:
Nekem egyszer sikerült felélesztenem csak utána valamit elszúrhattam vele mert most el akartam indítani de csak fehér kép fogad.A telepítős(sss base 3.1 hack)telepítése nekem se ment mert a végén amikor feltelepítette a lemezeket az istennek sem akart újraindulni.De sikerült egy letöltött Wm warest felkelteni.Programozni nem próbáltam vele de látta ma modulokat,hogy mit tudok állítgatni a kulcs nyitással stb.Most megint le próbálok szedni egy kész wm waret majd megpróbálom megint elindítani.Ezekkel a kész sss el az a baj általában,hogy nem lát semmilyen interfact.Majd szólok ha már működik.
Ista D,Ista P lehet valahogy felrakni laptopra.Az Isisről már úgyis lemondtam.


Ha van olyan ami az üres interfész képernyőnél több azt elkérném. Jobb hiján összehasonlítgatom a fájlokat és csak rájövök mit kell módosítani. Legrosszabb esetben a reverse engineering-el vissza kell fejteni az a rohadt SSS31.exe-t mit csinál.
Az ISIS amúgy mire kell mivel a DIAG megy a V57-es DIS-el. Az F10 Car&Key memory állítás meg recoding, pláne a programing még úgy se téma jelenleg?
Vagy tobzódnak az F10-ek a házad elött. Az F01 megy sima kábellel meg az összes korábbi kocsi.

Jackson, aki hétvégén talán szert tesz az F01-hez is jó diag kábelre

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.27. 22:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17. 00:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47N
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem még előtte le kell szednem valahonnan.Két fajta van a 1.08gb és a 3.54 gb.Az utóbbi kéne még nekem.
Próbáld meg így:
Progman leállít--tedd be az erd comandert--Progman elindít.
Winbe regedit--My computer-H key local m.-Software-Microsoft-Windows NT-Current version-Winlogon
Itt keresd meg a Shell-t majd írd át explorer.exe.
Win leállít--Erd comandert kiveszed--progman elindít--Start-log off.
Jelentkezz be Administrator
++Xs4Progman-al
Start-Control panel-administrativ tools
Aos service-t állítsd le.
Most ragd be a Changes nevű isot.indítsd el a benne lévő programot.
Ha végzet akkor iso ki majd restart.
Így nézd meg az inerface listádat.
ediabas,ifh server diagheadnek mennie kell-e kőzben azt nem tudom.
De ezek maradhatnak úgy ahogy a Disnél volt beállítva.
Nem biztos,hogy működik így mert kb fél éve csináltam ezt.Ezt most csak úgy fejből írtam.
Hétvégén megpróbálok vele játszani.
Sok sikert addig is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.27. 22:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imici85 írta:
Changes nevű iso-t


És ilyet honnan szerzek?

Jackson, akinek nincs "changes.iso"-ja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.27. 22:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17. 00:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47N
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
imici85 írta:
Changes nevű iso-t


És ilyet honnan szerzek?

Jackson, akinek nincs "changes.iso"-ja

Átküldtem emailben


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 00:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imici85 írta:
jackson írta:
imici85 írta:
Changes nevű iso-t


És ilyet honnan szerzek?

Jackson, akinek nincs "changes.iso"-ja

Átküldtem emailben



:lol: :lol:
Nagyon köszi mükszik. Már csak a laptopra kell átpakolnom és összekötni a kocsival. Cirka 23Gb lett az image méret vége.
Végre lesz értelme a halom SSS használati útmutatómnak. Ha jól látom 31.0.0 a pontos verziója házon belül.

Jackson, aki örömel fekszik le aludni.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 01:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo barátom
Ezt a topikot érdemes volt megnyitni EZT szerinted KI érti
Az SS-német katonáktól kezdve a Gönc Árpádig ebben minden volt :wink:
:wink: :lol: :lol: :lol:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 01:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo barátom
Ezt a topikot érdemes volt megnyitni EZT szerinted KI érti INKÁBB A BENZINES PIEZÓRÓL írtál volna
Az SS-német katonáktól kezdve a Gönc Árpádig ebben minden volt :wink:
:wink: :lol: :lol: :lol:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 01:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[quot


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 12:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17. 00:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M47N
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na sikerült életre kelteni az sss-t.A neten található wm wares sss base disk(1.08GB) úgy néz ki,hogy használható.Erre kellet feltelepíteni a progman 32.0-t.Most már nekem is rendesen olvassa az autó adatait.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 21:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imici85 írta:
Na sikerült életre kelteni az sss-t.A neten található wm wares sss base disk(1.08GB) úgy néz ki,hogy használható.Erre kellet feltelepíteni a progman 32.0-t.Most már nekem is rendesen olvassa az autó adatait.


Nos nekem nem sikerült. Nekem a laptop T7100 Core 2 Duo Processzor és 1Gb Ram. Ami utóbbival gondba kerültem. Neked 2Gb ram-van a SSS-es gépen? Mert én az asztalin telepítettem és simán elhasznál cirka 1,2Gb memóriát tehát a rendszer és egyéb cuccokkal éppen hogy elfér a 2GB memóriában.
Az asztali gépen nincs vele gond. A baj hogy a laptopon azonban nagyon lelassult. Lejjebb vettem a 1024MB Ram beállításról a virtuális gépet 760MB alá és így már gyorsabban megy.
Ráadásul azt nem értem ez az ebay-en úton útfélen árulják 512MB és 1GB-os laptopokkal. Igaz nekem V31.0-ás iso Progmann fájlok vannak meg.

Ráadásul a kocsi kommunikációjakor elkezdi kiszedni a ZCS kódot szépen megy a quick test: xenon bólint, relék, DSC pumpát piszkálja. No de a végén az IFH Serveren az IP cim helyére azt irja 1x majd újra az ip cím és váltogatja majd leidőzit hiba üzenettel.

Neked milyen kábel és paraméterek mellett megy? Küldj már légyszi PÜ-ben egy telefonszámot mert könnyebb lenne megbeszélni.

Jackson, akinek csak a kocsi kommunikáció nem megy

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 23:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.05.01. 00:00
Hozzászólások: 576
Tartózkodási hely: Gödöllő
Adott köszi: 135 alkalommal
Kapott köszik: 34 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
imici85 írta:
Na sikerült életre kelteni az sss-t.A neten található wm wares sss base disk(1.08GB) úgy néz ki,hogy használható.Erre kellet feltelepíteni a progman 32.0-t.Most már nekem is rendesen olvassa az autó adatait.


Nos nekem nem sikerült. Nekem a laptop T7100 Core 2 Duo Processzor és 1Gb Ram. Ami utóbbival gondba kerültem. Neked 2Gb ram-van a SSS-es gépen? Mert én az asztalin telepítettem és simán elhasznál cirka 1,2Gb memóriát tehát a rendszer és egyéb cuccokkal éppen hogy elfér a 2GB memóriában.
Az asztali gépen nincs vele gond. A baj hogy a laptopon azonban nagyon lelassult. Lejjebb vettem a 1024MB Ram beállításról a virtuális gépet 760MB alá és így már gyorsabban megy.
Ráadásul azt nem értem ez az ebay-en úton útfélen árulják 512MB és 1GB-os laptopokkal. Igaz nekem V31.0-ás iso Progmann fájlok vannak meg.

Ráadásul a kocsi kommunikációjakor elkezdi kiszedni a ZCS kódot szépen megy a quick test: xenon bólint, relék, DSC pumpát piszkálja. No de a végén az IFH Serveren az IP cim helyére azt irja 1x majd újra az ip cím és váltogatja majd leidőzit hiba üzenettel.

Neked milyen kábel és paraméterek mellett megy? Küldj már légyszi PÜ-ben egy telefonszámot mert könnyebb lenne megbeszélni.

Jackson, akinek csak a kocsi kommunikáció nem megy

Ennek a sok okosságnak élvezhetjük majd a gyümölcsét??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 23:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Orsika írta:
Ennek a sok okosságnak élvezhetjük majd a gyümölcsét??


Persze. Ezt kicsit jobban ki kell fejtenem mert a lepke sem értette mi az SSS.

Nos a BMW E39-ben eredetileg csak a DIS-t használta az alábbi feladatokra:
- diagnosztika
- felhasználói beállítások (Car&Key Memory)
- vezérlők kocsihoz tanítása, ez is beállítás csak a vezérlők üzemmódjait és együttműködését befolyásolja (coding vagy recoding)
- utólagos extrák illesztése (retrofit)
- Szoftver csere a vezérlőkben (programing). Ez E39/E46 esetében csak a motor és váltóvezérlőkre vonatkozik. Sima szoftver verzió csere zöldséges nyelven.

Nos a DIS v44-es verzió után a BMW úgy döntött bevezet egy külön rendszert az SSS-t ami a diag kivételével az összes fenti funkciót tudja.
Az általunk használt DIS V55 hibrid csalós mivel a coding/programing gomb meg nyomása után már a v44 program fut. De ezzel csak a v44-elötti kocsikat lehet programozni.
Például az újabb E60-on nem lehet Car&Key Memory-t állítani.
E39-ben olyan előny van hogy képes leszek szoftvert cserélni a DME/DDE és váltó vezérlőkben (újabb szoftver verziók mint a v44-es) . Plusz könnyebb lesz a Car@Key Memory beállítása.
És ugyebár ez egy lépcső a ISIS felé ami majd a jövő amikor F10-ben furikázunk.

Jackson, aki halad a korral

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.29. 13:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Beszéltem IMCI-vel és az eredmény: 2GM Ram kell. Úgyhogy rohangálhatok most memóriát szerezni.

Jackson, akinek sok fejleménye van diag fronton

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.29. 13:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
rohangálhatok most memóriát szerezni.

Előfordult már velem is, hogy az előző esti eseményekből kimaradt valami :lol:
Simi, akinek már egy gigával kevesebb :lol:
(Na, de a sok hülyeség helyett beülök a Forma 1 elé)
:offtopic
:lol: :lol: :lol:
:kalapács :kalapács :kalapács

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.29. 13:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Beszéltem IMCI-vel és az eredmény: 2GM Ram kell. Úgyhogy rohangálhatok most memóriát szerezni.

Jackson, akinek sok fejleménye van diag fronton


A probléma tárgya, hogy nagyon sok régi laptop-nál gondot fog okozni a memóra bővítés 2G-ra.
Szerencsére én időállóan vettem az enyémet. 32bites oprendszer alatt 4GB max. 64bit-es alatt 8GB-ra bővíthető.

Jackson, aki szerint majd sokan szenvednek a SSS felrakásakor

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 22:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.26. 00:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Orsika írta:
Ennek a sok okosságnak élvezhetjük majd a gyümölcsét??


Persze. Ezt kicsit jobban ki kell fejtenem mert a lepke sem értette mi az SSS.

Nos a BMW E39-ben eredetileg csak a DIS-t használta az alábbi feladatokra:
- diagnosztika
- felhasználói beállítások (Car&Key Memory)
- vezérlők kocsihoz tanítása, ez is beállítás csak a vezérlők üzemmódjait és együttműködését befolyásolja (coding vagy recoding)
- utólagos extrák illesztése (retrofit)
- Szoftver csere a vezérlőkben (programing). Ez E39/E46 esetében csak a motor és váltóvezérlőkre vonatkozik. Sima szoftver verzió csere zöldséges nyelven.

Nos a DIS v44-es verzió után a BMW úgy döntött bevezet egy külön rendszert az SSS-t ami a diag kivételével az összes fenti funkciót tudja.
Az általunk használt DIS V55 hibrid csalós mivel a coding/programing gomb meg nyomása után már a v44 program fut. De ezzel csak a v44-elötti kocsikat lehet programozni.
Például az újabb E60-on nem lehet Car&Key Memory-t állítani.
E39-ben olyan előny van hogy képes leszek szoftvert cserélni a DME/DDE és váltó vezérlőkben (újabb szoftver verziók mint a v44-es) . Plusz könnyebb lesz a Car@Key Memory beállítása.
És ugyebár ez egy lépcső a ISIS felé ami majd a jövő amikor F10-ben furikázunk.

Jackson, aki halad a korral


Ez az okosság 2005-ben jelent meg :-)
Érdekes lesz, amikor elszáll 1-2 motorvezérlő az instabil wsm miatt, de azért sok sikert kívánok! SSS-kkl :-)
E39-re nincs frissebb program a CIP-esnél, vagyis nincs szükség egyáltalán az SSS-re.

Ha haladsz a korral, akkor 5 év múlva már lesz KKL interfészes ISTA/P-d? :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 23:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.26. 00:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez az okosság 2005-ben jelent meg
Érdekes lesz, amikor elszáll 1-2 motorvezérlő az instabil wsm miatt, de azért sok sikert kívánok! SSS-kkl
E39-re nincs frissebb program a CIP-esnél, vagyis nincs szükség egyáltalán az SSS-re.

Ha haladsz a korral, akkor 5 év múlva már lesz KKL interfészes ISTA/P-d?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 23:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zebra írta:
Ez az okosság 2005-ben jelent meg
Érdekes lesz, amikor elszáll 1-2 motorvezérlő az instabil wsm miatt, de azért sok sikert kívánok! SSS-kkl
E39-re nincs frissebb program a CIP-esnél, vagyis nincs szükség egyáltalán az SSS-re.

Ha haladsz a korral, akkor 5 év múlva már lesz KKL interfészes ISTA/P-d?

Helo zebra
Ezt kifejtenéd bővebben ........amikor elszáll 1-2 motorvezérlő az instabil wsm miatt.............


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator