* *
Pontos idő: 2024.05.12. 22:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 48 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2010.01.01. 16:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Pár napja szer tettem egy OFF VW avagy VAG-COM diagnosztikai cuccra a "szokásos" forrásból.
Ezzel lehet ugyebár diagnosztizálni a VW, Seat, Audi és Skoda tipusokat.

Ami az érdekes, hogy sokkal fejletlenebbnek tünik mint DIS-GT1-es BMW rendszerek. Péládul nincs központi ZCS kódban tárolt milyen vezérlők vannak a kocsiban még a modern autókon is csak Scannelés-el (végig megcimezi a vezérlőket és vár a válaszra) lehet megtudni mi van a kocsiban.

Kipróbáltam tesóm Polóján és nem sokat kötött az orromra az immobilizer egy kulcs hibával kapcsolatban.
Ráadásul szedhetem szét a apám Fábia középső box-át mivel olyan hiba is létezik a airbag vezérlőknél ha rossz verziószámút akarsz megnézni VAG-os programmal (csak keresés nem irás!) akkor kinyirja a vezérlőt.
Most nézhetem meg a vezérlő gyári számát, hogy ugye tuti nem olyan.

Ha valakinek kell meg van magyarul hogyan kell használni és a szerviz intervallum törlés is.
Megkaptam egy halom OFF VW PDTDI szerelési doksit is vele.

Jackson, aki szidja a VW diagnosztikát

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2010.01.01. 17:56 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Sziasztok!

Pár napja szer tettem egy OFF VW avagy VAG-COM diagnosztikai cuccra a "szokásos" forrásból.
Ezzel lehet ugyebár diagnosztizálni a VW, Seat, Audi és Skoda tipusokat.

Ami az érdekes, hogy sokkal fejletlenebbnek tünik mint DIS-GT1-es BMW rendszerek. Péládul nincs központi ZCS kódban tárolt milyen vezérlők vannak a kocsiban még a modern autókon is csak Scannelés-el (végig megcimezi a vezérlőket és vár a válaszra) lehet megtudni mi van a kocsiban.

Kipróbáltam tesóm Polóján és nem sokat kötött az orromra az immobilizer egy kulcs hibával kapcsolatban.
Ráadásul szedhetem szét a apám Fábia középső box-át mivel olyan hiba is létezik a airbag vezérlőknél ha rossz verziószámút akarsz megnézni VAG-os programmal (csak keresés nem irás!) akkor kinyirja a vezérlőt.
Most nézhetem meg a vezérlő gyári számát, hogy ugye tuti nem olyan.

Ha valakinek kell meg van magyarul hogyan kell használni és a szerviz intervallum törlés is.
Megkaptam egy halom OFF VW PDTDI szerelési doksit is vele.

Jackson, aki szidja a VW diagnosztikát



Hmmmm....ha rendelsz az obddiag.eu webáruházból hozzádvágnak egy cd-t tele diag softal....
Az illesztő (interface) meg ott van rajta rajzon csak meg kell csinálni...

Viszont érdekelne neked mi jött.....a csatornán :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.02.03. 10:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Sziasztok!

Pár napja szer tettem egy OFF VW avagy VAG-COM diagnosztikai cuccra a "szokásos" forrásból.
Ezzel lehet ugyebár diagnosztizálni a VW, Seat, Audi és Skoda tipusokat.

Ami az érdekes, hogy sokkal fejletlenebbnek tünik mint DIS-GT1-es BMW rendszerek. Péládul nincs központi ZCS kódban tárolt milyen vezérlők vannak a kocsiban még a modern autókon is csak Scannelés-el (végig megcimezi a vezérlőket és vár a válaszra) lehet megtudni mi van a kocsiban.

Kipróbáltam tesóm Polóján és nem sokat kötött az orromra az immobilizer egy kulcs hibával kapcsolatban.
Ráadásul szedhetem szét a apám Fábia középső box-át mivel olyan hiba is létezik a airbag vezérlőknél ha rossz verziószámút akarsz megnézni VAG-os programmal (csak keresés nem irás!) akkor kinyirja a vezérlőt.
Most nézhetem meg a vezérlő gyári számát, hogy ugye tuti nem olyan.

Ha valakinek kell meg van magyarul hogyan kell használni és a szerviz intervallum törlés is.
Megkaptam egy halom OFF VW PDTDI szerelési doksit is vele.

Jackson, aki szidja a VW diagnosztikát


én meg mindig a vw-seket irigyeltem hogy az utolsó relét is lehet baxtatni egy majdhogynem ingyen beszerezhető progival/kábellel.
de ez így is van, mert pl pd passaton pár másodperc alatt sikerűlt alapjáratot emelni ésatöbbi. Az indexen is van vagcom fórum, és beszarás milyen méllyen lehet turkálni szabadon a gépben. Én pont az ellenkezőjét látom hogy a BMW-hez fellelhető diag fasorban sincs a lehetőségekben a vag-comhoz képest. Most az ilyen egyszerű földi halandók által elérhető cuccokra gondolok.

(jó azis igaz h engem csak a motor és a hajtás érdekel, hogy a masszírozós bőrülés hány másodpercenként nyomja meg az üllepem az nagyon nem :))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.03. 10:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jaa! és dugd fel a BMW-re a VAG-COM kábelt és ereszd rá az inpát, vagy sima obd-s progit :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.25. 17:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem találtam az EBA-nak saját topicot, így ide írom.
Állandóan a lemezt hiányolja, nem találja a dokumentumok forrását, hiába adtam meg neki a meghajtó elérési útját.
Van valami trükk a telepítése során?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 13:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Nem találtam az EBA-nak saját topicot, így ide írom.
Állandóan a lemezt hiányolja, nem találja a dokumentumok forrását, hiába adtam meg neki a meghajtó elérési útját.
Van valami trükk a telepítése során?


Talán az OBD topikba irtam már.
feltelepited valamelyik merevlemezed főkönyvtár alatt pl. X:/docs alá a PDF fájlokat. Az EBA programba meg az options alatt beállitod azt mind CD meghajtót.

És egyből megy. belép, alvázszám beir és search gomb és már irja is a kocsi specifikus anyagokat. Kijelölöd az egyiket és Display document már mutatja is az adott PDF-et.

Van egy kis jelzési trükk az E39 Sedan és E39/2 alatt a Touringot érti.

Jackson, aki ennyit tud segiteni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 21:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Illes írta:
Nem találtam az EBA-nak saját topicot, így ide írom.
Állandóan a lemezt hiányolja, nem találja a dokumentumok forrását, hiába adtam meg neki a meghajtó elérési útját.
Van valami trükk a telepítése során?


Talán az OBD topikba irtam már.
feltelepited valamelyik merevlemezed főkönyvtár alatt pl. X:/docs alá a PDF fájlokat. Az EBA programba meg az options alatt beállitod azt mind CD meghajtót.

És egyből megy. belép, alvázszám beir és search gomb és már irja is a kocsi specifikus anyagokat. Kijelölöd az egyiket és Display document már mutatja is az adott PDF-et.

Van egy kis jelzési trükk az E39 Sedan és E39/2 alatt a Touringot érti.

Jackson, aki ennyit tud segiteni

Ennyire azért én sem vagyok "fakezű" :-), anno szinte lépésről lépésre így csináltam, mégis hiányolja a forrásfájlt...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 17:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Kérdésem lenne a szakikhoz.
Ezzel a két kütyüvel bele lehet-e nézni a kocsim lelkébe:
OBDII Bluetooth Car Diagnostic Cable
20 Pin Male to 16 Pin Female OBD II Diagnostic Adapter Cable for BMW

Elvileg még a mobilommal is működnie kéne:
Torque Lite (OBD2 & Car)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 17:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Kérdésem lenne a szakikhoz.
Ezzel a két kütyüvel bele lehet-e nézni a kocsim lelkébe:
OBDII Bluetooth Car Diagnostic Cable
20 Pin Male to 16 Pin Female OBD II Diagnostic Adapter Cable for BMW

Elvileg még a mobilommal is működnie kéne:
Torque Lite (OBD2 & Car)


Csavitouring próbálta az első megoldást, de a miénkhez nem jó ez a motyó ( a miénk 2002-es évj.. diesel ). Szólok neki, hogy írjon ide, mert megvan, hogy melyik évjáratú benzin ill. diesel vasakhoz jó. Amúgy jópofa megoldás, mert csak le kell tölteni azt az illesztő programot és működik a dolog. Ki tudod olvasni a hibakódokat, törölni tudod azokat, stb...

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: PeterE39
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 17:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.08.26. 06:27
Hozzászólások: 124
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Kérdésem lenne a szakikhoz.
Ezzel a két kütyüvel bele lehet-e nézni a kocsim lelkébe:
OBDII Bluetooth Car Diagnostic Cable
20 Pin Male to 16 Pin Female OBD II Diagnostic Adapter Cable for BMW

Elvileg még a mobilommal is működnie kéne:
Torque Lite (OBD2 & Car)


Eddig sajnos Nekem sem sikerült kapcsolatot felvennem az autóval. A diesel autók esetén 2004-ben egységesítették az ODBII csatlakozókat. Benzinesek esetében 2000-től Benzines autóval nem volt szerencsém még. Nekem bluetooth-s van ELM327 chippel. Más off autóban hibátlanul müködik(dieselt és benzinest is próbáltam) tudtam hibát törölni is. Próbáld meg alOBD Scanner és mellé alODB terminal-t töltsd le. https://market.android.com/ itt a keresőbe az OBD beírva sok programot találsz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csavitouring az itt látható tagok köszönték meg: PeterE39
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 18:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.08.26. 06:27
Hozzászólások: 124
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csavitouring írta:
PeterE39 írta:
Kérdésem lenne a szakikhoz.
Ezzel a két kütyüvel bele lehet-e nézni a kocsim lelkébe:
OBDII Bluetooth Car Diagnostic Cable
20 Pin Male to 16 Pin Female OBD II Diagnostic Adapter Cable for BMW

Elvileg még a mobilommal is működnie kéne:
Torque Lite (OBD2 & Car)


Eddig sajnos Nekem sem sikerült kapcsolatot felvennem az autóval. A diesel autók esetén 2004-ben egységesítették az ODBII csatlakozókat. Benzinesek esetében 2000-től Benzines autóval nem volt szerencsém még. Nekem bluetooth-s van ELM327 chippel. Más off autóban hibátlanul müködik(dieselt és benzinest is próbáltam) tudtam hibát törölni is. Próbáld meg alOBD Scanner és mellé alODB terminal-t töltsd le. https://market.android.com/ itt a keresőbe az OBD beírva sok programot találsz.


Most próbáltam ki egy Toyota Corollan(benzines) és egy MercedesBenz A osztályon (diesel) és tökéletesen működött. :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.02.27. 10:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
csavitouring írta:
csavitouring írta:
PeterE39 írta:
Kérdésem lenne a szakikhoz.
Ezzel a két kütyüvel bele lehet-e nézni a kocsim lelkébe:
OBDII Bluetooth Car Diagnostic Cable
20 Pin Male to 16 Pin Female OBD II Diagnostic Adapter Cable for BMW

Elvileg még a mobilommal is működnie kéne:
Torque Lite (OBD2 & Car)


Eddig sajnos Nekem sem sikerült kapcsolatot felvennem az autóval. A diesel autók esetén 2004-ben egységesítették az ODBII csatlakozókat. Benzinesek esetében 2000-től Benzines autóval nem volt szerencsém még. Nekem bluetooth-s van ELM327 chippel. Más off autóban hibátlanul müködik(dieselt és benzinest is próbáltam) tudtam hibát törölni is. Próbáld meg alOBD Scanner és mellé alODB terminal-t töltsd le. https://market.android.com/ itt a keresőbe az OBD beírva sok programot találsz.


Most próbáltam ki egy Toyota Corollan(benzines) és egy MercedesBenz A osztályon (diesel) és tökéletesen működött. :shock:


Akkor hanyagolom a dolgot.
Játéknak még elviselhető lenne az ára, de porfogónak qrva drága.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.11. 20:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
azért van még itt pár bluetoothos cucc ...

aki mondta az ELM327-es chippes cuccot., netán tudja, az mihez jó?
nekem egy 99-es dízelhez kellene ilyen technika...:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 12:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
baupexim1 írta:
azért van még itt pár bluetoothos cucc ...

aki mondta az ELM327-es chippes cuccot., netán tudja, az mihez jó?
nekem egy 99-es dízelhez kellene ilyen technika...:)


De ha a kocsi tipusát is megadnád vagy legalább a gyártót legalább elöbbre lennénk. Mert a bmw520ds nyomdokai alapján még a végén dízel kombájnra gondolunk :D

Jackson, aki még valami jó kis dizel hajóra is tud gondolni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.12. 16:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jackson, ha nekem szólt, akkó' e38 még mindig( remélem kitöltöttem az autóadatokat)
Ha a topictársnak, akkor kérünk teljes típuslistát, kompatibilitást, technológiai leirást, és persze tanácsot, hogy én melyiket vegyem :o

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.14. 09:30 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
baupexim1 írta:
Jackson, ha nekem szólt, akkó' e38 még mindig( remélem kitöltöttem az autóadatokat)
Ha a topictársnak, akkor kérünk teljes típuslistát, kompatibilitást, technológiai leirást, és persze tanácsot, hogy én melyiket vegyem :o

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk


Azért értettem félre mert ez a nem-BMW diagnosztikai cuccok topik :lol: :lol:

ELM327 a BMW-hez és mire használnád? Vannak benne érdekes dolgok. Nekem a Lambda szinusz méricskélés tetszik no persze a minta vételi idő lassúsága nem használ ehhez. CAN-bus alapon már nem olyan rossz. Hátránya, hogy nagyon szoftverhez kötött tehát csak a saját programja megy rajta.

Jackson, aki nem (még) szerzett be ilyen ELM327-es cuccot

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.15. 11:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
baupexim1 írta:
Jackson, ha nekem szólt, akkó' e38 még mindig( remélem kitöltöttem az autóadatokat)
Ha a topictársnak, akkor kérünk teljes típuslistát, kompatibilitást, technológiai leirást, és persze tanácsot, hogy én melyiket vegyem :o

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk


Azért értettem félre mert ez a nem-BMW diagnosztikai cuccok topik :lol: :lol:

ELM327 a BMW-hez és mire használnád? Vannak benne érdekes dolgok. Nekem a Lambda szinusz méricskélés tetszik no persze a minta vételi idő lassúsága nem használ ehhez. CAN-bus alapon már nem olyan rossz. Hátránya, hogy nagyon szoftverhez kötött tehát csak a saját programja megy rajta.

Jackson, aki nem (még) szerzett be ilyen ELM327-es cuccot



találtam valami cuccot, ami jó 200-ig a dízelhez, bluetooth-os, és megy progi is van, androidso telcsire...
csak ki tudja, megy-e az én vasammal...:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.12. 13:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
PeterE39 írta:
Kérdésem lenne a szakikhoz.
Ezzel a két kütyüvel bele lehet-e nézni a kocsim lelkébe:
OBDII Bluetooth Car Diagnostic Cable
20 Pin Male to 16 Pin Female OBD II Diagnostic Adapter Cable for BMW

Elvileg még a mobilommal is működnie kéne:
Torque Lite (OBD2 & Car)


Azóta kicsit utánaolvastam a dolognak.
Az ELM327-es cuccok csak az OBDII kompatibilis autókkal használhatóak, amit európában a benzineseknél 2001-től, dízeleknél 2004-től kellet csak kötelezően bevezetni. Van olyan autógyártó, aki korábban megtette ezt, de a BMW csakaz USA-ban vezette be ennél korábban, mert ott korábban volt kötelező.

Egyszóval az ELM327 számomra felejtős.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.16. 13:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
PeterE39 írta:
Kérdésem lenne a szakikhoz.
Ezzel a két kütyüvel bele lehet-e nézni a kocsim lelkébe:
OBDII Bluetooth Car Diagnostic Cable
20 Pin Male to 16 Pin Female OBD II Diagnostic Adapter Cable for BMW

Elvileg még a mobilommal is működnie kéne:
Torque Lite (OBD2 & Car)


Azóta kicsit utánaolvastam a dolognak.
Az ELM327-es cuccok csak az OBDII kompatibilis autókkal használhatóak, amit európában a benzineseknél 2001-től, dízeleknél 2004-től kellet csak kötelezően bevezetni. Van olyan autógyártó, aki korábban megtette ezt, de a BMW csakaz USA-ban vezette be ennél korábban, mert ott korábban volt kötelező.

Egyszóval az ELM327 számomra felejtős.


Nekem van a motortérben körcsatis és belül a bal térd magasságában is egy téglalap forma.Akkor ez milyen?Nem OBDII?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.17. 07:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Nekem van a motortérben körcsatis és belül a bal térd magasságában is egy téglalap forma.Akkor ez milyen?Nem OBDII?


Közben megbeszéltük telefonon: neki dupla csatis a kocsija (ez egy rövid ideig volt) bent OBDII csak motor és váltó vezérlő. Elöl körcsatin az összes vezérlő elérhető.

Jackson, aki megválaszolta neki még telefonon

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jackson az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 48 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator