2015.12.21. 17:00
2015.12.21. 17:04
FuReady írta:A mai napon elkezdtem a karácsony előtti szabimat, és a ködös Baranyában is kicsit jobb idő volt, úgyhogy megint levándoroltam a parkolóba, kipróbálni a DIS-t.
Megvannak az eredmények, kettőre tudok tippelni, de a harmadikról fogalmam nincs.
- MRS3 - 1A MRS: Seat occupancy recognition (gondolom az ülésfoglaltsági, ezt a hibát ismertem)
- LCM - 28 LCM: Light Check Modul (pixelhibás kijelző mondjuk? Mert egyébként picit pixelhibás)
- IHKA - 0A IHKA: Automatic heater (na ez az, amit nem tudok hova tenni, az automata funkciós belső fűtéssel van valami?)
A hibakódokat kitöröltem, majd valamikor ránézek, hogy mi jött vissza, illetve az utolsó "IHKA"-sat nem tudtam a "Control Unit Function" gombra eljövő menüben sem törölni. (Augusztusban cserélni kellett a klímahűtő ventilátort, arra gyanakodtam, hogy azóta van ott az a hiba)
Mivel csak tippelek, mik lehetnek ezek a kódok, így kérem a segítségeteket.
2015.12.21. 17:15
PeterE39 írta:LCM = Light Control Module: kb az össze világításért, és néhány kényelmi funkcióért felelős modul, nézd meg mire panaszkodik.
IHKA: olvasd tovább a mondatot, és akkor már látod hogy a klíma vezérlésért (is) felelős, nézd meg mire panaszkodik.
2015.12.21. 21:35
FuReady írta:PeterE39 írta:LCM = Light Control Module: kb az össze világításért, és néhány kényelmi funkcióért felelős modul, nézd meg mire panaszkodik.
IHKA: olvasd tovább a mondatot, és akkor már látod hogy a klíma vezérlésért (is) felelős, nézd meg mire panaszkodik.
A hiba kifejtését (mármint hogy mire panaszkodik) a "Control Unit Function"-ba, majd az adott modul hiba beolvasásával lehet megnézni?
2015.12.21. 22:59
FuReady írta:PeterE39 írta:LCM = Light Control Module: kb az össze világításért, és néhány kényelmi funkcióért felelős modul, nézd meg mire panaszkodik.
IHKA: olvasd tovább a mondatot, és akkor már látod hogy a klíma vezérlésért (is) felelős, nézd meg mire panaszkodik.
A hiba kifejtését (mármint hogy mire panaszkodik) a "Control Unit Function"-ba, majd az adott modul hiba beolvasásával lehet megnézni?
2015.12.22. 12:35
2015.12.29. 22:55
FuReady írta:Újra itt!
Amit (talán) sikerült kibányásznom:
- IHKA - 0A IHKA: Automatic heater - A/C system -> 640002 Recirculated air (a belső levegőkeringtetővel van baja?)
- LCM - 28 LCM: Light Check Modul -> erre a hibára nem tudtam jobban rákeresni, a "Diagnosis Symptom Selection"-ba (diag után zöld nyíl) néztem a "Lights" lehetőséget, de nem írt oda semmit, a modulok között pedig nem találtam LCM-et, és nem tudtam egyértelműen behatárolni, melyik lehet az
Beszúrtam azokat a képeket is, amiket a "Control Unit Function"-ba láttam, de ott csak azt írta ki, hogy a hibát beolvasta, se zöld nyíl a bal alsó sarokba, amivel tovább lehetett volna menni, se semmi, és ha kijelölöm a hibát, a "Messages and results" mezőbe ugyanazt az általános szöveget írja ki. (tehát blabla, fault stored)
Ilyenkor mi a teendő?
2016.01.22. 20:10
2016.03.03. 12:45
2016.03.03. 15:26
491523 írta:Sziasztok,
Nem találtam alkalmasabb fórum témát ezért itt kérdezek.
INPA-val meg lehet állapítani, hogy mi miatt riasztott a gyári riasztó?
Ha igen akkor pontosan merre keressem? Ha nem akkor milyen egyéb módon lehetne megtalálni a riasztás okát?
A segítséget előre is köszönöm.
2016.03.03. 17:01
KissGSV írta:491523 írta:Sziasztok,
Nem találtam alkalmasabb fórum témát ezért itt kérdezek.
INPA-val meg lehet állapítani, hogy mi miatt riasztott a gyári riasztó?
Ha igen akkor pontosan merre keressem? Ha nem akkor milyen egyéb módon lehetne megtalálni a riasztás okát?
A segítséget előre is köszönöm.
Igen, GM modul tárolja, az INPA-ban ZKE3-at keress! A hibák között lesz...
Tapatalk-kal küldve az én 2013023-el
2016.03.04. 19:37
491523 írta:KissGSV írta:491523 írta:Sziasztok,
Nem találtam alkalmasabb fórum témát ezért itt kérdezek.
INPA-val meg lehet állapítani, hogy mi miatt riasztott a gyári riasztó?
Ha igen akkor pontosan merre keressem? Ha nem akkor milyen egyéb módon lehetne megtalálni a riasztás okát?
A segítséget előre is köszönöm.
Igen, GM modul tárolja, az INPA-ban ZKE3-at keress! A hibák között lesz...
Tapatalk-kal küldve az én 2013023-el
Köszönöm, megtaláltam.
A "DWA-Alarm: door contact FT" melyik érzékeló lehet?
_KÉP_
Élő adatokat nézve úgy látszik, hogy minden ajtót rendben becsukva lát.
2016.03.05. 18:51
KissGSV írta: Az a sofőf ajtaja. Valószínűleg kontakthibás a kapcsolója, csatlakozója. Óvatosan vedd le, nem tudom a belső részén lévő lemez le tud-e esni, el tud-e mozdulni.
2016.05.08. 08:58
2016.05.08. 09:24
fmcfmc írta:Sima OBDII olvasóval P1619 hibakódot találtam (2000 E39, 2.5 benzin). Kiütöttem, 10 perc után újra megjelent. Ez elvileg "MAP Cooling Control Circuit Signal Low" hibát jelent.
A hűtővíz hőmérséklete a kijelző szerint megfelelő, az autó teljesen normálisan működik.
Értelmezési segítséget kérnék, illetve ötletet, hogy mi lenne a következő ésszerű lépés? (Tenni rá nagy ívben amíg nincs konkrét gond vagy utánajárni. Én az utóbbi felé hajlok.)
Külföldi fórumok szerint ilyen esetben lehet, hogy a termosztát működik, csak a hőmérséklet szenzor szállt el. (külön lenne analóg és digitális a mutatóhoz és a computer felé?)
ODBII szerint menet közben 101 oC volt a hűtővíz hőmérséklete, de hogy ennek mennyire lehet hinni azt nem tudom, ez egy kalibrálatlan érték is lehet. A mutató a műszerfalon normálisan viselkedik: ahogy melegszik a motor kúszik fel és függőlegesen megáll mint a cövek.
2016.05.08. 09:25
fmcfmc írta:ODBII szerint menet közben 101 oC volt a hűtővíz hőmérséklete, de hogy ennek mennyire lehet hinni azt nem tudom, ez egy kalibrálatlan érték is lehet. A mutató a műszerfalon normálisan viselkedik: ahogy melegszik a motor kúszik fel és függőlegesen megáll mint a cövek.
2016.05.08. 11:41
fmcfmc írta:Sima OBDII olvasóval P1619 hibakódot találtam (2000 E39, 2.5 benzin). Kiütöttem, 10 perc után újra megjelent. Ez elvileg "MAP Cooling Control Circuit Signal Low" hibát jelent.
A hűtővíz hőmérséklete a kijelző szerint megfelelő, az autó teljesen normálisan működik.
Értelmezési segítséget kérnék, illetve ötletet, hogy mi lenne a következő ésszerű lépés? (Tenni rá nagy ívben amíg nincs konkrét gond vagy utánajárni. Én az utóbbi felé hajlok.)
Külföldi fórumok szerint ilyen esetben lehet, hogy a termosztát működik, csak a hőmérséklet szenzor szállt el. (külön lenne analóg és digitális a mutatóhoz és a computer felé?)
ODBII szerint menet közben 101 oC volt a hűtővíz hőmérséklete, de hogy ennek mennyire lehet hinni azt nem tudom, ez egy kalibrálatlan érték is lehet. A mutató a műszerfalon normálisan viselkedik: ahogy melegszik a motor kúszik fel és függőlegesen megáll mint a cövek.
2016.05.08. 21:53
fmcfmc írta:Sima OBDII olvasóval P1619 hibakódot találtam (2000 E39, 2.5 benzin). Kiütöttem, 10 perc után újra megjelent. Ez elvileg "MAP Cooling Control Circuit Signal Low" hibát jelent.
A hűtővíz hőmérséklete a kijelző szerint megfelelő, az autó teljesen normálisan működik.
Értelmezési segítséget kérnék, illetve ötletet, hogy mi lenne a következő ésszerű lépés? (Tenni rá nagy ívben amíg nincs konkrét gond vagy utánajárni. Én az utóbbi felé hajlok.)
Külföldi fórumok szerint ilyen esetben lehet, hogy a termosztát működik, csak a hőmérséklet szenzor szállt el. (külön lenne analóg és digitális a mutatóhoz és a computer felé?)
ODBII szerint menet közben 101 oC volt a hűtővíz hőmérséklete, de hogy ennek mennyire lehet hinni azt nem tudom, ez egy kalibrálatlan érték is lehet. A mutató a műszerfalon normálisan viselkedik: ahogy melegszik a motor kúszik fel és függőlegesen megáll mint a cövek.
2016.05.11. 21:42
2016.06.23. 22:30