* *
Pontos idő: 2018.10.23. 02:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 291 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 17:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A mai napon elkezdtem a karácsony előtti szabimat, és a ködös Baranyában is kicsit jobb idő volt, úgyhogy megint levándoroltam a parkolóba, kipróbálni a DIS-t. :mrgreen:
Megvannak az eredmények, kettőre tudok tippelni, de a harmadikról fogalmam nincs. :roll:

Kép

  • MRS3 - 1A MRS: Seat occupancy recognition (gondolom az ülésfoglaltsági, ezt a hibát ismertem)
  • LCM - 28 LCM: Light Check Modul (pixelhibás kijelző mondjuk? Mert egyébként picit pixelhibás)
  • IHKA - 0A IHKA: Automatic heater (na ez az, amit nem tudok hova tenni, az automata funkciós belső fűtéssel van valami?)

A hibakódokat kitöröltem, majd valamikor ránézek, hogy mi jött vissza, illetve az utolsó "IHKA"-sat nem tudtam a "Control Unit Function" gombra eljövő menüben sem törölni. :roll: (Augusztusban cserélni kellett a klímahűtő ventilátort, arra gyanakodtam, hogy azóta van ott az a hiba)
Mivel csak tippelek, mik lehetnek ezek a kódok, így kérem a segítségeteket. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 17:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1406
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 406 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
FuReady írta:
A mai napon elkezdtem a karácsony előtti szabimat, és a ködös Baranyában is kicsit jobb idő volt, úgyhogy megint levándoroltam a parkolóba, kipróbálni a DIS-t. :mrgreen:
Megvannak az eredmények, kettőre tudok tippelni, de a harmadikról fogalmam nincs. :roll:

Kép

  • MRS3 - 1A MRS: Seat occupancy recognition (gondolom az ülésfoglaltsági, ezt a hibát ismertem)
  • LCM - 28 LCM: Light Check Modul (pixelhibás kijelző mondjuk? Mert egyébként picit pixelhibás)
  • IHKA - 0A IHKA: Automatic heater (na ez az, amit nem tudok hova tenni, az automata funkciós belső fűtéssel van valami?)

A hibakódokat kitöröltem, majd valamikor ránézek, hogy mi jött vissza, illetve az utolsó "IHKA"-sat nem tudtam a "Control Unit Function" gombra eljövő menüben sem törölni. :roll: (Augusztusban cserélni kellett a klímahűtő ventilátort, arra gyanakodtam, hogy azóta van ott az a hiba)
Mivel csak tippelek, mik lehetnek ezek a kódok, így kérem a segítségeteket. :)

LCM = Light Control Module: kb az össze világításért, és néhány kényelmi funkcióért felelős modul, nézd meg mire panaszkodik.
IHKA: olvasd tovább a mondatot, és akkor már látod hogy a klíma vezérlésért (is) felelős, nézd meg mire panaszkodik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 17:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
LCM = Light Control Module: kb az össze világításért, és néhány kényelmi funkcióért felelős modul, nézd meg mire panaszkodik.
IHKA: olvasd tovább a mondatot, és akkor már látod hogy a klíma vezérlésért (is) felelős, nézd meg mire panaszkodik.

A hiba kifejtését (mármint hogy mire panaszkodik) a "Control Unit Function"-ba, majd az adott modul hiba beolvasásával lehet megnézni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 21:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
PeterE39 írta:
LCM = Light Control Module: kb az össze világításért, és néhány kényelmi funkcióért felelős modul, nézd meg mire panaszkodik.
IHKA: olvasd tovább a mondatot, és akkor már látod hogy a klíma vezérlésért (is) felelős, nézd meg mire panaszkodik.

A hiba kifejtését (mármint hogy mire panaszkodik) a "Control Unit Function"-ba, majd az adott modul hiba beolvasásával lehet megnézni?

Tehát a "Quick test" lefutását követően -> ZÖLD JOBBRA NYÍL (a bal sarokba) -> majd megkeresni a modult, amiben a hiba van, kijelölni, és innen kettő lehetőség van:
  • ZÖLD JOBBRA NYÍL (a bal sarokba) -> majd "Test Plan" mutatja az eredményeket
  • "Transfer" gomb, ami ugyancsak kiad adatokat (és a mező alján kiírja, hogy “Accepted symptoms”)
Vagy valami ilyesmi, holnap lehet megint megyek tesztelni. :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 22:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
PeterE39 írta:
LCM = Light Control Module: kb az össze világításért, és néhány kényelmi funkcióért felelős modul, nézd meg mire panaszkodik.
IHKA: olvasd tovább a mondatot, és akkor már látod hogy a klíma vezérlésért (is) felelős, nézd meg mire panaszkodik.

A hiba kifejtését (mármint hogy mire panaszkodik) a "Control Unit Function"-ba, majd az adott modul hiba beolvasásával lehet megnézni?

Igen.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.22. 12:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újra itt! :mrgreen:

Amit (talán) sikerült kibányásznom:

Kép
Kép
Kép

  • IHKA - 0A IHKA: Automatic heater - A/C system -> 640002 Recirculated air (a belső levegőkeringtetővel van baja?)
  • LCM - 28 LCM: Light Check Modul -> erre a hibára nem tudtam jobban rákeresni, a "Diagnosis Symptom Selection"-ba (diag után zöld nyíl) néztem a "Lights" lehetőséget, de nem írt oda semmit, a modulok között pedig nem találtam LCM-et, és nem tudtam egyértelműen behatárolni, melyik lehet az

Beszúrtam azokat a képeket is, amiket a "Control Unit Function"-ba láttam, de ott csak azt írta ki, hogy a hibát beolvasta, se zöld nyíl a bal alsó sarokba, amivel tovább lehetett volna menni, se semmi, és ha kijelölöm a hibát, a "Messages and results" mezőbe ugyanazt az általános szöveget írja ki. (tehát blabla, fault stored)
Ilyenkor mi a teendő? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.29. 22:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Újra itt! :mrgreen:

Amit (talán) sikerült kibányásznom:

  • IHKA - 0A IHKA: Automatic heater - A/C system -> 640002 Recirculated air (a belső levegőkeringtetővel van baja?)
  • LCM - 28 LCM: Light Check Modul -> erre a hibára nem tudtam jobban rákeresni, a "Diagnosis Symptom Selection"-ba (diag után zöld nyíl) néztem a "Lights" lehetőséget, de nem írt oda semmit, a modulok között pedig nem találtam LCM-et, és nem tudtam egyértelműen behatárolni, melyik lehet az

Beszúrtam azokat a képeket is, amiket a "Control Unit Function"-ba láttam, de ott csak azt írta ki, hogy a hibát beolvasta, se zöld nyíl a bal alsó sarokba, amivel tovább lehetett volna menni, se semmi, és ha kijelölöm a hibát, a "Messages and results" mezőbe ugyanazt az általános szöveget írja ki. (tehát blabla, fault stored)
Ilyenkor mi a teendő? :roll:

Kérem a segítségeteket, hogyan kell értelmezni a diag-olt hibákat, légyszi. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 20:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Önképzésnek kitűnő, hogy rá vagyok kényszerítve a hibakódok saját értelmezésére... :twisted: (mert ugye válasz egyik hozzászólásomra sem érkezett)
Majd talán erre: ma megint diag-oltam egyet, melynek eredményei DIS-el:

Kép

INPÁ-val kinyomoztam: (mert a DIS nem akart konkrétummal szolgálni)

Kép
Kép

  • AUC sensor
  • thermal sensor for oillevel defect (ami nem élő hiba)
  • DIS-él ülésfoglaltsági, ami jelenleg ugyancsak nem élő hiba

Remek, ügyes vagyok, azonban élő adatokat is néztem, és szeretném megtudni, mik azok a "rough" adatok az INPÁ-ban?
Kettő hengernél (1, 6) nagyobbak az értékek a többinél: ez mire utal? :roll:

Kép

Szerettem volna még légtömeget is mérni, de az INPÁ-ban az "Analog values" alatt nem találtam ilyet. (nem volt "Analog values 2", mint egyes Youtube videókban, gondolom az újabb verziók tudják csak) Lehet máshogyan is "air mass" értékeket kinyerni valahogyan, valamiből? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 12:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 281
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Nem találtam alkalmasabb fórum témát ezért itt kérdezek.

INPA-val meg lehet állapítani, hogy mi miatt riasztott a gyári riasztó?
Ha igen akkor pontosan merre keressem? Ha nem akkor milyen egyéb módon lehetne megtalálni a riasztás okát?


A segítséget előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 15:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
Sziasztok,

Nem találtam alkalmasabb fórum témát ezért itt kérdezek.

INPA-val meg lehet állapítani, hogy mi miatt riasztott a gyári riasztó?
Ha igen akkor pontosan merre keressem? Ha nem akkor milyen egyéb módon lehetne megtalálni a riasztás okát?


A segítséget előre is köszönöm.

Igen, GM modul tárolja, az INPA-ban ZKE3-at keress! A hibák között lesz...

Tapatalk-kal küldve az én 2013023-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 17:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 281
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KissGSV írta:
491523 írta:
Sziasztok,

Nem találtam alkalmasabb fórum témát ezért itt kérdezek.

INPA-val meg lehet állapítani, hogy mi miatt riasztott a gyári riasztó?
Ha igen akkor pontosan merre keressem? Ha nem akkor milyen egyéb módon lehetne megtalálni a riasztás okát?


A segítséget előre is köszönöm.

Igen, GM modul tárolja, az INPA-ban ZKE3-at keress! A hibák között lesz...

Tapatalk-kal küldve az én 2013023-el


Köszönöm, megtaláltam.

A "DWA-Alarm: door contact FT" melyik érzékeló lehet?
_KÉP_


Élő adatokat nézve úgy látszik, hogy minden ajtót rendben becsukva lát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 19:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
KissGSV írta:
491523 írta:
Sziasztok,

Nem találtam alkalmasabb fórum témát ezért itt kérdezek.

INPA-val meg lehet állapítani, hogy mi miatt riasztott a gyári riasztó?
Ha igen akkor pontosan merre keressem? Ha nem akkor milyen egyéb módon lehetne megtalálni a riasztás okát?


A segítséget előre is köszönöm.

Igen, GM modul tárolja, az INPA-ban ZKE3-at keress! A hibák között lesz...

Tapatalk-kal küldve az én 2013023-el


Köszönöm, megtaláltam.

A "DWA-Alarm: door contact FT" melyik érzékeló lehet?
_KÉP_


Élő adatokat nézve úgy látszik, hogy minden ajtót rendben becsukva lát.

Az a sofőf ajtaja. Valószínűleg kontakthibás a kapcsolója, csatlakozója. Óvatosan vedd le, nem tudom a belső részén lévő lemez le tud-e esni, el tud-e mozdulni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.05. 18:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 281
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KissGSV írta:
Az a sofőf ajtaja. Valószínűleg kontakthibás a kapcsolója, csatlakozója. Óvatosan vedd le, nem tudom a belső részén lévő lemez le tud-e esni, el tud-e mozdulni.


Köszönöm, valóban a "bal egy" ajtaja. Meglett a hiba is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 08:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.20. 21:14
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sima OBDII olvasóval P1619 hibakódot találtam (2000 E39, 2.5 benzin). Kiütöttem, 10 perc után újra megjelent. Ez elvileg "MAP Cooling Control Circuit Signal Low" hibát jelent.
A hűtővíz hőmérséklete a kijelző szerint megfelelő, az autó teljesen normálisan működik.
Értelmezési segítséget kérnék, illetve ötletet, hogy mi lenne a következő ésszerű lépés? (Tenni rá nagy ívben amíg nincs konkrét gond vagy utánajárni. Én az utóbbi felé hajlok.)
Külföldi fórumok szerint ilyen esetben lehet, hogy a termosztát működik, csak a hőmérséklet szenzor szállt el. (külön lenne analóg és digitális a mutatóhoz és a computer felé?)
ODBII szerint menet közben 101 oC volt a hűtővíz hőmérséklete, de hogy ennek mennyire lehet hinni azt nem tudom, ez egy kalibrálatlan érték is lehet. A mutató a műszerfalon normálisan viselkedik: ahogy melegszik a motor kúszik fel és függőlegesen megáll mint a cövek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 09:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fmcfmc írta:
Sima OBDII olvasóval P1619 hibakódot találtam (2000 E39, 2.5 benzin). Kiütöttem, 10 perc után újra megjelent. Ez elvileg "MAP Cooling Control Circuit Signal Low" hibát jelent.
A hűtővíz hőmérséklete a kijelző szerint megfelelő, az autó teljesen normálisan működik.
Értelmezési segítséget kérnék, illetve ötletet, hogy mi lenne a következő ésszerű lépés? (Tenni rá nagy ívben amíg nincs konkrét gond vagy utánajárni. Én az utóbbi felé hajlok.)
Külföldi fórumok szerint ilyen esetben lehet, hogy a termosztát működik, csak a hőmérséklet szenzor szállt el. (külön lenne analóg és digitális a mutatóhoz és a computer felé?)
ODBII szerint menet közben 101 oC volt a hűtővíz hőmérséklete, de hogy ennek mennyire lehet hinni azt nem tudom, ez egy kalibrálatlan érték is lehet. A mutató a műszerfalon normálisan viselkedik: ahogy melegszik a motor kúszik fel és függőlegesen megáll mint a cövek.

Titkos menüben figyeld a hőmérsékletet menet közben hosszabb távon, városban, városon kívül. Titkos menüről találsz leírást a tippek-trükkök menüpontban.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 09:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
fmcfmc írta:
ODBII szerint menet közben 101 oC volt a hűtővíz hőmérséklete, de hogy ennek mennyire lehet hinni azt nem tudom, ez egy kalibrálatlan érték is lehet. A mutató a műszerfalon normálisan viselkedik: ahogy melegszik a motor kúszik fel és függőlegesen megáll mint a cövek.

Offtopic :
Az óracsoportban lévő vízhőfok mutató állásából pont nem indulnék ki (annál még a titkos is pontosabb), amikor én melegedéssel küzdöttem 108 C-nál a mutató éppen csak kimozdult jobbra... A 101 is sok, a termosztátnak le kellene szabályoznia (nyitnia), feltéve hogy egyáltalán van neki mit. :roll:
De ezt a részét már tedd át a hűtővíz topicba...

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 11:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fmcfmc írta:
Sima OBDII olvasóval P1619 hibakódot találtam (2000 E39, 2.5 benzin). Kiütöttem, 10 perc után újra megjelent. Ez elvileg "MAP Cooling Control Circuit Signal Low" hibát jelent.
A hűtővíz hőmérséklete a kijelző szerint megfelelő, az autó teljesen normálisan működik.
Értelmezési segítséget kérnék, illetve ötletet, hogy mi lenne a következő ésszerű lépés? (Tenni rá nagy ívben amíg nincs konkrét gond vagy utánajárni. Én az utóbbi felé hajlok.)
Külföldi fórumok szerint ilyen esetben lehet, hogy a termosztát működik, csak a hőmérséklet szenzor szállt el. (külön lenne analóg és digitális a mutatóhoz és a computer felé?)
ODBII szerint menet közben 101 oC volt a hűtővíz hőmérséklete, de hogy ennek mennyire lehet hinni azt nem tudom, ez egy kalibrálatlan érték is lehet. A mutató a műszerfalon normálisan viselkedik: ahogy melegszik a motor kúszik fel és függőlegesen megáll mint a cövek.

Ezek a sima obd2 hibaolvasok sokk fals adatot kuldenek inkabb inpa,Dis,rheingold,vagy es jo diagos akinek van tendes progija.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 21:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fmcfmc írta:
Sima OBDII olvasóval P1619 hibakódot találtam (2000 E39, 2.5 benzin). Kiütöttem, 10 perc után újra megjelent. Ez elvileg "MAP Cooling Control Circuit Signal Low" hibát jelent.
A hűtővíz hőmérséklete a kijelző szerint megfelelő, az autó teljesen normálisan működik.
Értelmezési segítséget kérnék, illetve ötletet, hogy mi lenne a következő ésszerű lépés? (Tenni rá nagy ívben amíg nincs konkrét gond vagy utánajárni. Én az utóbbi felé hajlok.)
Külföldi fórumok szerint ilyen esetben lehet, hogy a termosztát működik, csak a hőmérséklet szenzor szállt el. (külön lenne analóg és digitális a mutatóhoz és a computer felé?)
ODBII szerint menet közben 101 oC volt a hűtővíz hőmérséklete, de hogy ennek mennyire lehet hinni azt nem tudom, ez egy kalibrálatlan érték is lehet. A mutató a műszerfalon normálisan viselkedik: ahogy melegszik a motor kúszik fel és függőlegesen megáll mint a cövek.

"MAP cooling" hiba a termosztátházban levő termosztátfűtés hibája. Ennek hibája miatt, forszírozott, illetve hegymenetnél könnyedén lefőzi a hátsó hengereket. A további teendő szerintem világos!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.11. 21:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Átraktam ide a hsz.-t, mert inkább ide való. :)

INPA-val kicsit neki estem a kocsinak.
Sok érdekes dolgot találtam :facepalm:

IRIS errors:
1 status request of IKE not valid
2 status request of audio-system not valid

LCM_II error:
40 thermal sensor for oillevel defect

Plusz

212 VANOS jammed
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Engine speed 1728.00 rpm
engine load 174.31 mg/Stroke
gear information 71.00 1
Battery Voltage 0.00 Volt
emission related malfunction
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error present Static error

Kitöröltem mind, de a Vanos már volt törölve és visszaírta. Szóval gondolom az nem csak false hiba.
A többi mit jelent?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.23. 22:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.17. 16:55
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B35
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Van nekem egy m62b35 motorral szerelt bringám, amit ha beröffentek, akkor hidegen egy kicsit kulturálatlan az alapjárat, illetve ha akarom nyomni neki, akkor olyan darabos is. Melegen ez a dolog már nem annyira érzékelhető. Mióta megvettem, már azóta tapasztalom ezt, de mivel hosszú volt a hibalista, előbb a magasabb prioritású problémákkal foglalkoztam. Most, hogy már nem súrolja a talpam az aszfaltot és van rajta fék meg alatta futómű, előszedtem a már rég megérkezett kábelt meg az INPA-t és elkezdtem ismerkedni vele. Nem vagyok diagos, inkább csak lelkes... A lényeg az, hogy azt látom, hogy miután beindítom a motort az 1es lambda szenzor feszültsége random értékeket vesz fel, ugrál össze vissza. a 2-es viszonylag konstans értéket mutat, 1-2 század V-ot változik. Ezzel párhuzamosan, a smoothness a bal oldali hengereken sokkal nagyobb értékeket kezd felvenni, mint a jobb oldalikon és be is rak egy lambda szenzor hibát a hibatárolóba. Sajnos a pontos kódot nem jegyeztem meg, de holnap megnézem. Leállított motorral az 1-es lambda szenzor is konstans értéket mutat. Több kérdés is felmerült bennem miközben nézegettem a kijelzőt.

1. Mi az a smoothness? :D olyasmi rémlik, mintha az injektor nyitvatartási idő lenne, de nem vagyok benne biztos
2. Melyik az 1.es lambda szenzor? A jobb, vagy a bal oldali?
3. Kontakt hiba lehet,, vagy ilyen egy döglött lambda szenzor?
4. Ha az "error frequency" érték 1, akkor az azt jelenti hogy nem gyakran fordul elő?

Ezen kívül indítás után egyből bejön egy "139 Output thermostat" és néha egy "210 Knock sensor 1 sensor signal" hiba de nem hiszem hogy ezek összefüggenek a rangatózással. Mit gondoltok?

_________________
3' E91 BMW 320d. Type Code: VU31


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 291 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator