* *
Pontos idő: 2019.07.20. 09:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 530 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.02. 19:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 87 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
muhaati írta:
kzolee írta:
10 év E61 után elgondolkodtam... Sokat matekoztam, de leginkább az F11 jöhet számításba, N57 motorral. (Még nem áll készen a világ - illetve én még az elektromosra...)

M57-ről minden megvan, végigcsináltam. Mik a fő hibafaktorok az újabbnál? Esetleg a KIA Optima SW phev? :)


Sosem lesz kész a világ az elektromos rettenetesen környezetszennyező autók gyártására, üzemeltetésére. Most még tolják a dolgot, de hamarosan letesznek róla. Most még nagy pénz azon országoknak (embereknek), akik kézben tartják az akkuk gyártását, stb..................
Egy jó benzines lehetne jó irány, de sajnos olyan nincs . Pusztulnak mint a szúnyogok.
Még mindig a jó dízel lehet egy alternatíva, amiben még mindig a BMW a legjobb.
Ha megelégszel azzal, hogy A-ból B-be eljuss, akkor lehet venni egy WAG retket, ha nincsenek igényeid. Egy dsg-t ne is említsünk, borzalom. Sajnos a mai gazdasági helyzet nem engedi meg, hogy hosszú távra jó autókat gyártsanak. Az a világ elmúlt.
Egy N57 nagyon jó, csak be kell tartani a szervíz igényét, ami bizony nem olcsó. De meghálálja, brutálisan jó autó.
KIA ? Bizonyosan jó, még mindíg megbízható, de azért körözz vele egy picit. :) Hamar ki fogsz ábrándulni.

A mostanában sokat emlegetett BMW alkatrész, a fő hibafaktor, ráadásul Koreai! Vajon a saját autóikba jobban megcsinálják? Pont ők csapták a legnagyobb patáliát. Esetleg üzleti megfontolás nem lehet a sok elrepedt EGR hűtő mögött? Tudom, összeesküvéselmélet, de akkor is. Kép
Van Kiás munkafelvevő ismerősöm, jellemzően E39-el jár. :D Azt mondja ott a motorokkal nincs baj, a váltó hulladék, az mindegyikben elfekszik.


A Kia igazolta le a BMW-től az M részleg egyik főmérnökét, azóta nagyon "béjemvés" a vezetési élmény, főleg a Stinger kapcsán emlegetik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.02. 22:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Ha megelégszel azzal, hogy A-ból B-be eljuss, akkor lehet venni egy WAG retket, ha nincsenek igényeid. Egy dsg-t ne is említsünk, borzalom. Sajnos a mai gazdasági helyzet nem engedi meg, hogy hosszú távra jó autókat gyártsanak. Az a világ elmúlt.


Ha nincsenek igényeid. És ha nekem meg sok más reálisan gondolkodó embernek az az igénye, hogy ne kelljen 160 ezer km-nél kivenni a motort, dióhéjjal kitakarítani a szívójáratokat, szívósort, turbót cserélni és sok egyéb ökörséget elkövetni egy pár éves autón? Beszaró porlasztókról ne is beszéljünk. Elvakultság azt mondani, hogy WAG retek.. Amúgy helyesen VAG :wink:

A Passat B8 igen is annyira jó autó, hogy mellette épeszű ember 100x meggondolja, hogy vegyen-e egy 20d-t. Saját szememmel láttam már olyan 2.0 CRTDI-t, amiben 570 ezer km volt. magyar autó, első tulajdonos és még a szívósor se volt levéve róla, DPF is félidős volt a telítettsége alapján.

N57? Biztos remek, de legyen inkább másnál főtengelycsapágyas. Egyszerűen egy M47-M57-hez képest ezek már irreálisan elbaszott motorok, had ne a tulajdonos fizesse már a fejlesztési és konstrukciós hibákat. :doglotlo:

DSG-vel megint mi a baj? Hibátlanul működik, olaj cserét is baromi könnyű megejteni rajta. Ha erőnek erejével nem teszi tönkre az ember, akkor nem szokott gond lenni velük.

Egyszerűen a fenti dolgokra nincs logikus magyarázat, azon kívül, hogy BMW :lol: Nem mellesleg megbízhatóságban egy 350 cdi, 3.0 v6 tdi simán megveri az N57-et. Elég szomorú de ez a helyzet. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.03. 20:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 87 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
muhaati írta:
Ha megelégszel azzal, hogy A-ból B-be eljuss, akkor lehet venni egy WAG retket, ha nincsenek igényeid. Egy dsg-t ne is említsünk, borzalom. Sajnos a mai gazdasági helyzet nem engedi meg, hogy hosszú távra jó autókat gyártsanak. Az a világ elmúlt.


Ha nincsenek igényeid. És ha nekem meg sok más reálisan gondolkodó embernek az az igénye, hogy ne kelljen 160 ezer km-nél kivenni a motort, dióhéjjal kitakarítani a szívójáratokat, szívósort, turbót cserélni és sok egyéb ökörséget elkövetni egy pár éves autón? Beszaró porlasztókról ne is beszéljünk. Elvakultság azt mondani, hogy WAG retek.. Amúgy helyesen VAG :wink:

A Passat B8 igen is annyira jó autó, hogy mellette épeszű ember 100x meggondolja, hogy vegyen-e egy 20d-t. Saját szememmel láttam már olyan 2.0 CRTDI-t, amiben 570 ezer km volt. magyar autó, első tulajdonos és még a szívósor se volt levéve róla, DPF is félidős volt a telítettsége alapján.

N57? Biztos remek, de legyen inkább másnál főtengelycsapágyas. Egyszerűen egy M47-M57-hez képest ezek már irreálisan elbaszott motorok, had ne a tulajdonos fizesse már a fejlesztési és konstrukciós hibákat. :doglotlo:

DSG-vel megint mi a baj? Hibátlanul működik, olaj cserét is baromi könnyű megejteni rajta. Ha erőnek erejével nem teszi tönkre az ember, akkor nem szokott gond lenni velük.

Egyszerűen a fenti dolgokra nincs logikus magyarázat, azon kívül, hogy BMW :lol: Nem mellesleg megbízhatóságban egy 350 cdi, 3.0 v6 tdi simán megveri az N57-et. Elég szomorú de ez a helyzet. :oops:


Ne húszdé legyen az összehasonlítási alap BMW oldalról. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.04. 00:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
NagyMatyas írta:
muhaati írta:
Ha megelégszel azzal, hogy A-ból B-be eljuss, akkor lehet venni egy WAG retket, ha nincsenek igényeid. Egy dsg-t ne is említsünk, borzalom. Sajnos a mai gazdasági helyzet nem engedi meg, hogy hosszú távra jó autókat gyártsanak. Az a világ elmúlt.


Ha nincsenek igényeid. És ha nekem meg sok más reálisan gondolkodó embernek az az igénye, hogy ne kelljen 160 ezer km-nél kivenni a motort, dióhéjjal kitakarítani a szívójáratokat, szívósort, turbót cserélni és sok egyéb ökörséget elkövetni egy pár éves autón? Beszaró porlasztókról ne is beszéljünk. Elvakultság azt mondani, hogy WAG retek.. Amúgy helyesen VAG :wink:

A Passat B8 igen is annyira jó autó, hogy mellette épeszű ember 100x meggondolja, hogy vegyen-e egy 20d-t. Saját szememmel láttam már olyan 2.0 CRTDI-t, amiben 570 ezer km volt. magyar autó, első tulajdonos és még a szívósor se volt levéve róla, DPF is félidős volt a telítettsége alapján.

N57? Biztos remek, de legyen inkább másnál főtengelycsapágyas. Egyszerűen egy M47-M57-hez képest ezek már irreálisan elbaszott motorok, had ne a tulajdonos fizesse már a fejlesztési és konstrukciós hibákat. :doglotlo:

DSG-vel megint mi a baj? Hibátlanul működik, olaj cserét is baromi könnyű megejteni rajta. Ha erőnek erejével nem teszi tönkre az ember, akkor nem szokott gond lenni velük.

Egyszerűen a fenti dolgokra nincs logikus magyarázat, azon kívül, hogy BMW :lol: Nem mellesleg megbízhatóságban egy 350 cdi, 3.0 v6 tdi simán megveri az N57-et. Elég szomorú de ez a helyzet. :oops:


Ne húszdé legyen az összehasonlítási alap BMW oldalról. :roll:


Miért mihez kellene hasonlítanom egy 2 literes diesel motort, ha nem a 20d-hez? Hasonlítsam a 30d-hez? :taps: Na annak nem lenne értelme. Saját ligájában kell mindent megmérettetni. Ha annyira henger függő lennék, akkor nyilván V6 TDI-ben ülnék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.04. 06:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 87 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
attila94 írta:
NagyMatyas írta:
muhaati írta:
Ha megelégszel azzal, hogy A-ból B-be eljuss, akkor lehet venni egy WAG retket, ha nincsenek igényeid. Egy dsg-t ne is említsünk, borzalom. Sajnos a mai gazdasági helyzet nem engedi meg, hogy hosszú távra jó autókat gyártsanak. Az a világ elmúlt.


Ha nincsenek igényeid. És ha nekem meg sok más reálisan gondolkodó embernek az az igénye, hogy ne kelljen 160 ezer km-nél kivenni a motort, dióhéjjal kitakarítani a szívójáratokat, szívósort, turbót cserélni és sok egyéb ökörséget elkövetni egy pár éves autón? Beszaró porlasztókról ne is beszéljünk. Elvakultság azt mondani, hogy WAG retek.. Amúgy helyesen VAG :wink:

A Passat B8 igen is annyira jó autó, hogy mellette épeszű ember 100x meggondolja, hogy vegyen-e egy 20d-t. Saját szememmel láttam már olyan 2.0 CRTDI-t, amiben 570 ezer km volt. magyar autó, első tulajdonos és még a szívósor se volt levéve róla, DPF is félidős volt a telítettsége alapján.

N57? Biztos remek, de legyen inkább másnál főtengelycsapágyas. Egyszerűen egy M47-M57-hez képest ezek már irreálisan elbaszott motorok, had ne a tulajdonos fizesse már a fejlesztési és konstrukciós hibákat. :doglotlo:

DSG-vel megint mi a baj? Hibátlanul működik, olaj cserét is baromi könnyű megejteni rajta. Ha erőnek erejével nem teszi tönkre az ember, akkor nem szokott gond lenni velük.

Egyszerűen a fenti dolgokra nincs logikus magyarázat, azon kívül, hogy BMW :lol: Nem mellesleg megbízhatóságban egy 350 cdi, 3.0 v6 tdi simán megveri az N57-et. Elég szomorú de ez a helyzet. :oops:


Ne húszdé legyen az összehasonlítási alap BMW oldalról. :roll:


Miért mihez kellene hasonlítanom egy 2 literes diesel motort, ha nem a 20d-hez? Hasonlítsam a 30d-hez? :taps: Na annak nem lenne értelme. Saját ligájában kell mindent megmérettetni. Ha annyira henger függő lennék, akkor nyilván V6 TDI-ben ülnék.


Ötös BMW-ből a 20d a legalja, a Passat teteje meg a 2.0 CRTDI (teljesítményszinttől függően). Szóval ez így se egy liga szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.04. 18:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5705
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1426 alkalommal
Kapott köszik: 1375 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ezért kérdeztem én is az N57-ről, és inkább tapasztalatokra lennék kíváncsi, mint legendákra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.04. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ezért kérdeztem én is az N57-ről, és inkább tapasztalatokra lennék kíváncsi, mint legendákra.


160 ezer km környékén áll a koromban. Szívósort illik cserélni, hengerfejben a szívócsatornákat ki kell szórni dióhéjjal, szívótraktus többi részét illik alaposan pucolni. Vezérlés csere nyilván nem titok. Ha 30 ezrenként cserélték az olajat előtted, akkor számíthatsz arra, hogy főtengely és hajtókar csapágyas lesz, turbónak eltörhet a tengelye, DPF-et ki kell padon mosni. Ha ezeken túl vagy, akkor pedig érdemes kikapcsolni EGR-t, hogy ezek újra ne következzenek be még korábban, mert nyilván újabb nem lett a motor meg jobb se, csak ki kell vakarva a koromból. Ezek után lehet olyan dolgokba belemenni, mint a 8 gangos ZF, attól függően, hogy milyen évjáratot sikerült választani, aktív gátlókra el kell rakni egy pár havi magyar átlagfizetést, hátha befosnak, ha X-drive a cél, akkor az osztómű egy újabb csemege. Akadnak egyébként elektromos kálváriák is. Erős idegzet és jó sok pénz kell hozzá. :lol:

Nem köpködésből írtam, ezek valós tények, maximum van aki nem fogadja el. Biztos lehet találni, keveset futott, garantáltan babusgatott autót, de nekem arra nincs energiám, illetve arra sem, hogy utána elmebeteg módon félteni kelljen az autót, hogy mi van ha..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.13. 11:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3394
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
E34 után, nehogy vegyél E39-et, mert az már nem az a minőség...tds?! A legszarabb amit gyártott a BMW! 20d?! Ah! Azzal előzni sem lehet! E60?! Hú! Nem szabad megvenni! Tele van elektronikával! Sosem lesz olyan mint az elődje! E65?! Ronda, megbízhatatlan, túlbonyolított tervezési szörnyszülött! F01?! Szar motorok! Csak baja van! F10?! Itt tartunk. Rácáfolva a sok indulat miatt leírt dologra egy kérdésem van: Ha mindez így lenne ahogy ezt sokan régen is leírták, hogy a faszomba van sok autóban ötszázezer feletti futásteljesítmény? Úgy, hogy lehet velük élni, csak gondolkozni kell mi jó nekik és nekünk! Akinek meg egy bármilyen másik márka adja meg az örömét, biztosan talál megfelelő fórumot, ahol ennek hangot tud adni, mert itt aki igazán szerette és szereti a három betű körüli eseményeket, azok nem szarnak oda, ahol eddig ettek.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, muhaati
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.14. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
E34 után, nehogy vegyél E39-et, mert az már nem az a minőség...tds?! A legszarabb amit gyártott a BMW! 20d?! Ah! Azzal előzni sem lehet! E60?! Hú! Nem szabad megvenni! Tele van elektronikával! Sosem lesz olyan mint az elődje! E65?! Ronda, megbízhatatlan, túlbonyolított tervezési szörnyszülött! F01?! Szar motorok! Csak baja van! F10?! Itt tartunk. Rácáfolva a sok indulat miatt leírt dologra egy kérdésem van: Ha mindez így lenne ahogy ezt sokan régen is leírták, hogy a faszomba van sok autóban ötszázezer feletti futásteljesítmény? Úgy, hogy lehet velük élni, csak gondolkozni kell mi jó nekik és nekünk! Akinek meg egy bármilyen másik márka adja meg az örömét, biztosan talál megfelelő fórumot, ahol ennek hangot tud adni, mert itt aki igazán szerette és szereti a három betű körüli eseményeket, azok nem szarnak oda, ahol eddig ettek.


Engedtessék meg szerintem, hogy ha akarok, akkor véleményt nyilváníthassak, úgy, hogy durván van 14 év BMW-s tapasztalatom jó pár típussal, illetve a javításba is elég komoly mélységig beleástam magam. Van több szerelő cimborám, jó pár műtétnél ott voltam már, a két saját szememmel győződtem meg a fenti dolgokról, nem csak úgy unalmamba írogatom ezeket.

Azt se lehet rám húzni, hogy a keserűség szól belőlem, mert nem. Havi bőven 1 millió Ft+-os fizetésből mindig mindent meg tudtam adni az autónak, amire szükség volt. Egyszerűen a számomra elérhető pár éves széria annyira balul sikerült, hogy józan ésszel nem vagyok hajlandó most E60 után újabb BMW-t venni. Ha valaki úgy érzi, hogy "gondolkozni kell, hogy mi a jó az autónak", meg szem előtt kell tartani a karbantartási igényét az autónak, akkor kedves egészségére. Nagyon sokat gondolkoztam egy 2014-es 525xd-n a Passat előtt, de olyan szerelők, akiknek adok a szavára beszéltek le a típusról. Teljességgel elszomorított, hogy egy 80 ezer km futott autónál napi szinten azon lehet aggódni, hogy vajon mikor törik el a turbó tengelye és áll bele a DPF-be, illetve majd emiatt mikor kapja fel az olajat és ég le az egész. Én nem szeretnék egy ennyi idős autóra sok sok százezer, akár millió forintot költeni, amiért becsülettel megdolgoztam, csak mert hanyag volt a mérnökbrigád.

Vannak 5-600 ezer km-et futott F1X-ek, de ott a legtöbb esetben dokumentáltan motorcsere történt, vagy már volt motorfelújítás. Biztos vannak jó vételek is, biztos együtt lehet élni ezekkel az idegesítő hibákkal, de nekem most nem fért bele. Egy olyan autóra vágytam, amibe ha beleülök, akkor még jó pár évig csak az indító gombot kelljen megnyomni és tegye a dolgát. Most ez a VW tudta, de ettől függetlenül a mai napig megőrülök egy jó BMW-ért, csak ne az én nevemen legyen. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 SvidronyA, tökmöc
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2019.07.15. 11:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 256 alkalommal
Kapott köszik: 351 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bmw520ds írta:
E34 után, nehogy vegyél E39-et, mert az már nem az a minőség...tds?! A legszarabb amit gyártott a BMW! 20d?! Ah! Azzal előzni sem lehet! E60?! Hú! Nem szabad megvenni! Tele van elektronikával! Sosem lesz olyan mint az elődje! E65?! Ronda, megbízhatatlan, túlbonyolított tervezési szörnyszülött! F01?! Szar motorok! Csak baja van! F10?! Itt tartunk. Rácáfolva a sok indulat miatt leírt dologra egy kérdésem van: Ha mindez így lenne ahogy ezt sokan régen is leírták, hogy a faszomba van sok autóban ötszázezer feletti futásteljesítmény? Úgy, hogy lehet velük élni, csak gondolkozni kell mi jó nekik és nekünk! Akinek meg egy bármilyen másik márka adja meg az örömét, biztosan talál megfelelő fórumot, ahol ennek hangot tud adni, mert itt aki igazán szerette és szereti a három betű körüli eseményeket, azok nem szarnak oda, ahol eddig ettek.


Engedtessék meg szerintem, hogy ha akarok, akkor véleményt nyilváníthassak, úgy, hogy durván van 14 év BMW-s tapasztalatom jó pár típussal, illetve a javításba is elég komoly mélységig beleástam magam. Van több szerelő cimborám, jó pár műtétnél ott voltam már, a két saját szememmel győződtem meg a fenti dolgokról, nem csak úgy unalmamba írogatom ezeket.

Azt se lehet rám húzni, hogy a keserűség szól belőlem, mert nem. Havi bőven 1 millió Ft+-os fizetésből mindig mindent meg tudtam adni az autónak, amire szükség volt. Egyszerűen a számomra elérhető pár éves széria annyira balul sikerült, hogy józan ésszel nem vagyok hajlandó most E60 után újabb BMW-t venni. Ha valaki úgy érzi, hogy "gondolkozni kell, hogy mi a jó az autónak", meg szem előtt kell tartani a karbantartási igényét az autónak, akkor kedves egészségére. Nagyon sokat gondolkoztam egy 2014-es 525xd-n a Passat előtt, de olyan szerelők, akiknek adok a szavára beszéltek le a típusról. Teljességgel elszomorított, hogy egy 80 ezer km futott autónál napi szinten azon lehet aggódni, hogy vajon mikor törik el a turbó tengelye és áll bele a DPF-be, illetve majd emiatt mikor kapja fel az olajat és ég le az egész. Én nem szeretnék egy ennyi idős autóra sok sok százezer, akár millió forintot költeni, amiért becsülettel megdolgoztam, csak mert hanyag volt a mérnökbrigád.

Vannak 5-600 ezer km-et futott F1X-ek, de ott a legtöbb esetben dokumentáltan motorcsere történt, vagy már volt motorfelújítás. Biztos vannak jó vételek is, biztos együtt lehet élni ezekkel az idegesítő hibákkal, de nekem most nem fért bele. Egy olyan autóra vágytam, amibe ha beleülök, akkor még jó pár évig csak az indító gombot kelljen megnyomni és tegye a dolgát. Most ez a VW tudta, de ettől függetlenül a mai napig megőrülök egy jó BMW-ért, csak ne az én nevemen legyen. :franko:


OFF: a vezetési élménynek ára van! Át lehet ülni egy Passatba, és számos más típusba, ami hozza a tucat kategóriát. Semmi érdekes nincs benne sem az utastérben, sem azon kívül.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, muhaati
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 530 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator