Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Az új F10

2018.08.09. 07:25

PeterE39 írta:

Jobb későn mint soha:
Több mint 300 ezer dízelautót hív vissza a BMW Európában



Pedig ha jól emlékszem már nálunk is volt egy-két eset! :roll:

Re: Az új F10

2018.08.09. 10:20

vaszarig írta:



Pedig ha jól emlékszem már nálunk is volt egy-két eset! :roll:

Sefülesefarka cikk, "a legnagyobb részük 520d típus," MELYIK típus is?

Re: Az új F10

2018.08.09. 10:59

Gallaca írta:
vaszarig írta:



Pedig ha jól emlékszem már nálunk is volt egy-két eset! :roll:

Sefülesefarka cikk, "a legnagyobb részük 520d típus," MELYIK típus is?


Passz, mert ugye én is csak a sajtóból értesültem, szerencsére közvetlen tapasztalatom nincs! :mrgreen:

Re: Az új F10

2018.11.17. 10:03

Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.

Re: Az új F10

2018.11.18. 00:37

csrobcsi írta:Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2018.11.19. 09:47

NagyMatyas írta:
csrobcsi írta:Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.


Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy minden szőke nő hülye! Azért ez nem így van szerintem. Lehet találni jó F11-et is, csak keresgélni kell, ki kell várni míg akad egy olyan példány, ami megfelelő. És lesz olyan, csak idő kérdése.
Én még pl. Face csoportokban néznék körül.

Re: Az új F10

2018.11.19. 13:20

leslie írta:Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy minden szőke nő hülye! Azért ez nem így van szerintem. Lehet találni jó F11-et is, csak keresgélni kell, ki kell várni míg akad egy olyan példány, ami megfelelő. És lesz olyan, csak idő kérdése.
Én még pl. Face csoportokban néznék körül.


Lehet találni, te is megtaláltad és pillanatnyilag jó az autód, na de semmi se örök. (Nem is mérvadó, mert több ember sz*pta le magát az F szériával, mint akinek bevált) Utána kell számolni, hogy mibe kerül/kerülhet egy ilyen autó fenntartása és, akkor mindjárt kiderül, hogy 1-1.5 millió forintos fizetés szükségeltetik, hogy mosolyogva elő lehessen venni rá a lóvét. Ezeket az autókat már nem lehet úgy javítani, mint az E60/61-eket. Bontott cucc még nem igazán van, ha pedig esetleg igen, akkor többnyire elviszik az ember elől.

Porlasztókat nem tudják javítani, ha nincs kedvezményed 150 ezer körül mozog a listaára/db és nem is bírnak ki annyit, mint az E6X szériában. Szívósor ugyan úgy halott ügy, cserébe horrorisztikus összegekbe kerül, le se tudod már dugózni. EGR és a fojtószelep szintén egy külön esettanulmány. :doglotlo:

Ezeknél az autóknál volt elektromos nyűg is rendesen, több ismerősömnek volt 3-4 éves F1X-e, néha visszakapták a szerelőtől, el is adták szépen, aztán visszaültek E6X-be pedig ott is van baj, viszont tartósságukra nem lehet panasz és már igen jutányos áron lehet őket javítani.

ZF-nek ez a 8HP váltója is jó buli tud lenni, ott sincs garancia, hogy 160 ezer km fölött mikor hasal el. Van akinek elmegy 400-at, van akinek meg 100-at se. Mivel szeleptömb csere szükséges az adaptáció törléshez, így alaphangon 1 milliós buli ez is.

Mész vele egy kicsit, beszarik egy két dolog, ráteszel a 6-7 millióra 2-őt, aztán van egy 4-5 milliós autód a végére. :D A piac egyébként keményen beáraz mindent, ezek az autók most nem igazán eladhatóak. :?

Fel kell nőni a feladathoz és el kell dönteni, hogy ki mire szeretne keresni és költeni. Én ezekből az összegekből igen jókat szoktam utazgatni, akár évi 5-6x-is. :franko: Még annyi, hogy presztízse az F szériának sincs már, mert vagy tesók járnak vele, vagy már azok se.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2018.11.19. 20:57

Irány belgium:

https://gocar.be/en/autovlan/second-han ... N-p5bxwb38

Re: Az új F10

2018.11.20. 14:50

NagyMatyas írta:
csrobcsi írta:Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.



Nem szeretnék off-ni de nekem is van egy ismerős aki éppen szombaton panaszolta el, hogy mi történt az F30 BMW-vel! Új kora óta van nála és 130 ezer kilométernél a váltó egyszer csak az autópályán megadta magát! A tulaj mindig szakszervizbe vitte és most úgy tett de egyszerűen nem tudtak mit mondani, mert ilyen vagy hasonló nem igen történt! Pedig egy sima F30-as 20d volt mondjuk sok extrával és mégis elment a váltó menet közben! Majd ha megtudom meg is írom mennyiért csináltatta meg! Amúgy pár éves autóról van szó és szinte mindig csak autópályán!

Kérdem én, hogy f30 benzinesek is ilyenek vagy csak a diesel olyan kényes?

Re: Az új F10

2018.11.20. 15:19

tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
csrobcsi írta:Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.



Nem szeretnék off-ni de nekem is van egy ismerős aki éppen szombaton panaszolta el, hogy mi történt az F30 BMW-vel! Új kora óta van nála és 130 ezer kilométernél a váltó egyszer csak az autópályán megadta magát! A tulaj mindig szakszervizbe vitte és most úgy tett de egyszerűen nem tudtak mit mondani, mert ilyen vagy hasonló nem igen történt! Pedig egy sima F30-as 20d volt mondjuk sok extrával és mégis elment a váltó menet közben! Majd ha megtudom meg is írom mennyiért csináltatta meg! Amúgy pár éves autóról van szó és szinte mindig csak autópályán!

Kérdem én, hogy f30 benzinesek is ilyenek vagy csak a diesel olyan kényes?


Teljesen mindegy, hogy benzin vagy diesel. Ezekkel az újabbakkal bármikor lehet bármi sajnos. Nem meglepő, hogy viszonylag kevés futásnál már elhal ez-az.

Re: Az új F10

2018.11.20. 20:02

leslie írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
csrobcsi írta:Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.



Nem szeretnék off-ni de nekem is van egy ismerős aki éppen szombaton panaszolta el, hogy mi történt az F30 BMW-vel! Új kora óta van nála és 130 ezer kilométernél a váltó egyszer csak az autópályán megadta magát! A tulaj mindig szakszervizbe vitte és most úgy tett de egyszerűen nem tudtak mit mondani, mert ilyen vagy hasonló nem igen történt! Pedig egy sima F30-as 20d volt mondjuk sok extrával és mégis elment a váltó menet közben! Majd ha megtudom meg is írom mennyiért csináltatta meg! Amúgy pár éves autóról van szó és szinte mindig csak autópályán!

Kérdem én, hogy f30 benzinesek is ilyenek vagy csak a diesel olyan kényes?


Teljesen mindegy, hogy benzin vagy diesel. Ezekkel az újabbakkal bármikor lehet bármi sajnos. Nem meglepő, hogy viszonylag kevés futásnál már elhal ez-az.


Hát köszi a választ de nem nagyon könnyítetted meg a döntésem! Mindegy egyenlőre maradok az eddig bevált E61-nél és ezer bocsi az OFF-ért!!!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tökmöc az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2018.11.23. 17:40

Köszi mindenkinek a válaszokat, megvan az új gép. Honda CRV lett... Igazán ott engedtem a dolgot, amikor láttam hogy a hazai hirdetett felszereltségű/évjáratú/futású autók németben jóval drágábbak. Tekert órájú ki tudja milyen kókány dudva nem kell, mo-i, jó állapotú, 10 körül de inkább felette. Honda 1.6D, 2 éves, 35e magyarországi lekövetett kilóméterrel, szervízkönyvvel, stb jóval olcsóbban mint egy F11. Persze sehol nincs az E61 hez, se az F11-hez, de a fizetésem sem a 10milló körüli vételárukhoz :/ Majd lesz egy szép 3-as vagy 5-ös a kilencvenes évekből amit reszelgetek hobbiként, meg néha kerülni egyet csak feelingért, a többit feladtam...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csrobcsi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2018.12.17. 19:15

csrobcsi írta:Köszi mindenkinek a válaszokat, megvan az új gép. Honda CRV lett... Igazán ott engedtem a dolgot, amikor láttam hogy a hazai hirdetett felszereltségű/évjáratú/futású autók németben jóval drágábbak. Tekert órájú ki tudja milyen kókány dudva nem kell, mo-i, jó állapotú, 10 körül de inkább felette. Honda 1.6D, 2 éves, 35e magyarországi lekövetett kilóméterrel, szervízkönyvvel, stb jóval olcsóbban mint egy F11. Persze sehol nincs az E61 hez, se az F11-hez, de a fizetésem sem a 10milló körüli vételárukhoz :/ Majd lesz egy szép 3-as vagy 5-ös a kilencvenes évekből amit reszelgetek hobbiként, meg néha kerülni egyet csak feelingért, a többit feladtam...


Le vannak szépen áfázva a legolcsóbb kinti agyontekert példányok, azért olcsóbbak itthon. A nepper keress rajta, az új vevő meg csak sz*pik. Peugeot 508SW-ket nézegettem. Itthon hirdetett példányok annyiba kerülnek, mint mobile.de-n a 300-450 ezer km futásúak. Érdemes ezen elgondolkozni. :doglotlo:

Re: Az új F10

2018.12.18. 18:00

NagyMatyas írta:Le vannak szépen áfázva a legolcsóbb kinti agyontekert példányok, azért olcsóbbak itthon. A nepper keress rajta, az új vevő meg csak sz*pik. Peugeot 508SW-ket nézegettem. Itthon hirdetett példányok annyiba kerülnek, mint mobile.de-n a 300-450 ezer km futásúak. Érdemes ezen elgondolkozni. :doglotlo:

Azért körültekintően, és ésszel vásárolva van esély sikerre. ;)
Júliusba vettem egy 3008-ast. Nem, nem életem álma, de jó és tudja azt amit vártam tőle.
Franci sz.könyves és eddig semmi sem támaszt alá semmilyen huncutságot.
Persze a már sokszor kitárgyalt ideák nem léteznek: 30000km-es sérülésmentes autó 5000€-ért és hasonlóak. ;)

Re: Az új F10

2018.12.18. 23:24

Imco írta:
NagyMatyas írta:Le vannak szépen áfázva a legolcsóbb kinti agyontekert példányok, azért olcsóbbak itthon. A nepper keress rajta, az új vevő meg csak sz*pik. Peugeot 508SW-ket nézegettem. Itthon hirdetett példányok annyiba kerülnek, mint mobile.de-n a 300-450 ezer km futásúak. Érdemes ezen elgondolkozni. :doglotlo:

Azért körültekintően, és ésszel vásárolva van esély sikerre. ;)
Júliusba vettem egy 3008-ast. Nem, nem életem álma, de jó és tudja azt amit vártam tőle.
Franci sz.könyves és eddig semmi sem támaszt alá semmilyen huncutságot.
Persze a már sokszor kitárgyalt ideák nem léteznek: 30000km-es sérülésmentes autó 5000€-ért és hasonlóak. ;)


Ésszel vásárolva mindig van esély, csak sokszor halandónak munka mellett nem jut erre ideje, én pl nem tudom arra feltenni az életemet, hogy 30-40 autót megnézzek, mint néhány ember. :D

Re: Az új F10

2019.05.30. 21:18

Szevasztok! A külsőtől eltekintve gondolom minden egyéb dologban hasonlatos az F07 és az F1x-es széria. A probléma a következő: Nagy eső esetén a tolatókamera kiírja, hogy baja van, függetlenül attól, hogy működik. Nem vagyok egy agytröszt, de összeraktam a dolgokat.. Szerintem ha esik..és sokat, valahol beázik a kocsi :-) ...gondolom van valami modul, ami jó BMW-s hagyományokat követve beázik. (szerintem ez egy amolyan haladó hagyomány a BMW-nél :-D )
Hadd kérdezzem meg. Hol találom ezt a vezérlőt...feltéve ha van a kameráknak ilyenje. Segítsetek kérlek, hol bontsam meg, hogy megnézhessem.
Köszönöm! :facepalm: :mrgreen:

Re: Az új F10

2019.06.03. 14:19

Ha működik, akkor talán nem beázás/rövidzár a kábelnél gondolom. Nem lehetséges, hogy direkt a kamerának van problémája?

Re: Az új F10

2019.07.01. 19:09

10 év E61 után elgondolkodtam... Sokat matekoztam, de leginkább az F11 jöhet számításba, N57 motorral. (Még nem áll készen a világ - illetve én még az elektromosra...)

M57-ről minden megvan, végigcsináltam. Mik a fő hibafaktorok az újabbnál? Esetleg a KIA Optima SW phev? :)

Re: Az új F10

2019.07.01. 22:16

kzolee írta:10 év E61 után elgondolkodtam... Sokat matekoztam, de leginkább az F11 jöhet számításba, N57 motorral. (Még nem áll készen a világ - illetve én még az elektromosra...)

M57-ről minden megvan, végigcsináltam. Mik a fő hibafaktorok az újabbnál? Esetleg a KIA Optima SW phev? :)


Sosem lesz kész a világ az elektromos rettenetesen környezetszennyező autók gyártására, üzemeltetésére. Most még tolják a dolgot, de hamarosan letesznek róla. Most még nagy pénz azon országoknak (embereknek), akik kézben tartják az akkuk gyártását, stb..................
Egy jó benzines lehetne jó irány, de sajnos olyan nincs . Pusztulnak mint a szúnyogok.
Még mindig a jó dízel lehet egy alternatíva, amiben még mindig a BMW a legjobb.
Ha megelégszel azzal, hogy A-ból B-be eljuss, akkor lehet venni egy WAG retket, ha nincsenek igényeid. Egy dsg-t ne is említsünk, borzalom. Sajnos a mai gazdasági helyzet nem engedi meg, hogy hosszú távra jó autókat gyártsanak. Az a világ elmúlt.
Egy N57 nagyon jó, csak be kell tartani a szervíz igényét, ami bizony nem olcsó. De meghálálja, brutálisan jó autó.
KIA ? Bizonyosan jó, még mindíg megbízható, de azért körözz vele egy picit. :) Hamar ki fogsz ábrándulni.

Re: Az új F10

2019.07.02. 01:10

muhaati írta:
kzolee írta:10 év E61 után elgondolkodtam... Sokat matekoztam, de leginkább az F11 jöhet számításba, N57 motorral. (Még nem áll készen a világ - illetve én még az elektromosra...)

M57-ről minden megvan, végigcsináltam. Mik a fő hibafaktorok az újabbnál? Esetleg a KIA Optima SW phev? :)


Sosem lesz kész a világ az elektromos rettenetesen környezetszennyező autók gyártására, üzemeltetésére. Most még tolják a dolgot, de hamarosan letesznek róla. Most még nagy pénz azon országoknak (embereknek), akik kézben tartják az akkuk gyártását, stb..................
Egy jó benzines lehetne jó irány, de sajnos olyan nincs . Pusztulnak mint a szúnyogok.
Még mindig a jó dízel lehet egy alternatíva, amiben még mindig a BMW a legjobb.
Ha megelégszel azzal, hogy A-ból B-be eljuss, akkor lehet venni egy WAG retket, ha nincsenek igényeid. Egy dsg-t ne is említsünk, borzalom. Sajnos a mai gazdasági helyzet nem engedi meg, hogy hosszú távra jó autókat gyártsanak. Az a világ elmúlt.
Egy N57 nagyon jó, csak be kell tartani a szervíz igényét, ami bizony nem olcsó. De meghálálja, brutálisan jó autó.
KIA ? Bizonyosan jó, még mindíg megbízható, de azért körözz vele egy picit. :) Hamar ki fogsz ábrándulni.

A mostanában sokat emlegetett BMW alkatrész, a fő hibafaktor, ráadásul Koreai! Vajon a saját autóikba jobban megcsinálják? Pont ők csapták a legnagyobb patáliát. Esetleg üzleti megfontolás nem lehet a sok elrepedt EGR hűtő mögött? Tudom, összeesküvéselmélet, de akkor is. Kép
Van Kiás munkafelvevő ismerősöm, jellemzően E39-el jár. :D Azt mondja ott a motorokkal nincs baj, a váltó hulladék, az mindegyikben elfekszik.
Hozzászólás küldése

VigLink badge