Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Az új F10

2016.11.25. 00:20

kzolee írta:http://www.bavarianmw.com/guide-545.html


Köszönöm, köszönöm! Trélerre rakták, megy a műsor tovább. :mrgreen: Tőlem 200 kmrre történnek az események.

Re: Az új F10

2017.01.19. 23:17

Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel... :oops:

Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!

Re: Az új F10

2017.01.20. 16:50

SvidronyA írta:Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel... :oops:

Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!

KépKépKép
Kép
Isszuk (innánk) szavaidat András. ;)

Re: Az új F10

2017.01.20. 17:10

PeterE39 írta:
SvidronyA írta:Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel... :oops:

Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!

KépKépKép
Kép
Isszuk (innánk) szavaidat András. ;)

Nem látom (itt) a képeket, de ettől függetlenül néhány mondat róluk, azon T. Klubtársaimnak, akik látják: :oops:

Szerdán voltam a bátyóéknál, ahol egy F10 20d blokkot vezettek vissza az életbe... a fotókon látható vezérműlánc-fogaskerék 4 év/240 000km használat után nézett ki így. :roll: Ez a harmadik F10, amelyet rövid időn belül javítottak ugyanilyen problémával, azaz átugrott/szakadt lánc okozta traumát kezelendő. A szóbeszéd, illetve a bátyámék tapasztalata alapján (néhány "dögöt" szervizelnek rendszeresen) az a konklúzió, illetve azt tanácsolják a tulajoknak, hogy max. 160k futásteljesítmény környékén erősen javallott a vezérlés állapotának ellenőrzése még abban az esetben is, ha semmilyen hibajelenséget nem produkál.

Ha valamelyikőtök látja a képeket jelezzen vissza, hogy csak én nem látom!
Előre is köszönöm.

Re: Az új F10

2017.01.20. 17:49

SvidronyA írta:
PeterE39 írta:
SvidronyA írta:Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel... :oops:

Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!

KépKépKép
Kép
Isszuk (innánk) szavaidat András. ;)

Nem látom (itt) a képeket, de ettől függetlenül néhány mondat róluk, azon T. Klubtársaimnak, akik látják: :oops:

Szerdán voltam a bátyóéknál, ahol egy F10 20d blokkot vezettek vissza az életbe... a fotókon látható vezérműlánc-fogaskerék 4 év/240 000km használat után nézett ki így. :roll: Ez a harmadik F10, amelyet rövid időn belül javítottak ugyanilyen problémával, azaz átugrott/szakadt lánc okozta traumát kezelendő. A szóbeszéd, illetve a bátyámék tapasztalata alapján (néhány "dögöt" szervizelnek rendszeresen) az a konklúzió, illetve azt tanácsolják a tulajoknak, hogy max. 160k futásteljesítmény környékén erősen javallott a vezérlés állapotának ellenőrzése még abban az esetben is, ha semmilyen hibajelenséget nem produkál.

Ha valamelyikőtök látja a képeket jelezzen vissza, hogy csak én nem látom!
Előre is köszönöm.

Kicseréltem imgur-re a linkeket, hátha az tapatalk-ban is megjelenik, nem csak böngészőben.
Gyalázatosan néz ki szerencsétlen.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2017.01.20. 19:51

Annyit tennék hozzá, hogy szikravadász szerelőm szerint elektromos téren is gyengébb konstrukció, mint az E60 széria.

Azt nem értem, ha ilyen tré a vezérlés, miért nem külső szíjasra csinálták, mint annó az M20-nál?

Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...

Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: jlaci74
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2017.01.20. 20:55

SA írta:Ha valamelyikőtök látja a képeket jelezzen vissza, hogy csak én nem látom!

A javított link látszik a böngészőben /chrome/.

kzolee írta:Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...

Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...


:franko:

Re: Az új F10

2017.01.23. 23:51

kzolee írta:Annyit tennék hozzá, hogy szikravadász szerelőm szerint elektromos téren is gyengébb konstrukció, mint az E60 széria.

Azt nem értem, ha ilyen tré a vezérlés, miért nem külső szíjasra csinálták, mint annó az M20-nál?

Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...

Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...


Az E60/61-et pedig kritikán aluli alulmúlni elektromosan, mert még a francia autók elektromos rendszerei is kiröhögik (amikről pedig jót még nem hallottam) :facepalm:

Re: Az új F10

2017.01.24. 00:23

Laza írta:
kzolee írta:Annyit tennék hozzá, hogy szikravadász szerelőm szerint elektromos téren is gyengébb konstrukció, mint az E60 széria.

Azt nem értem, ha ilyen tré a vezérlés, miért nem külső szíjasra csinálták, mint annó az M20-nál?

Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...

Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...


Az E60/61-et pedig kritikán aluli alulmúlni elektromosan, mert még a francia autók elektromos rendszerei is kiröhögik (amikről pedig jót még nem hallottam) :facepalm:

Offtopic: szar francia, olasz...stb. Ugyan már, T. Klubtárs! Nézz utána, hogy legtöbbjükben Bosch rendszer szolgál(?)...
A hülye franciák pl. a C5-öt emiatt (is) szerelték 2009-11 között Densoval, s láss csodát, autó lett belőle! Ehhez hasonlóra, meg az ellenkezőjére is számtalan példa van.
Tartson ki minden legalább a gariidő végéig oszt' tessen autót cserélni! ...mondják/teszik ezt sokfelé; ezért sem panaszkodnak annyit, mint nálunk, ahova -rend szerint- a levetett cucc jut. Ez van.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: 4 hamoriarpi, jlaci74, NagyMatyas, Rjani530d
Értékelés: 19.05%

Re: Az új F10

2017.06.26. 19:53

Sziasztok,

Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.

Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen

Re: Az új F10

2017.06.26. 20:45

PapaBoss írta:Sziasztok,

Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.

Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen


51247204366 , cca 7.000.-Ft

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: PapaBoss
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2017.06.26. 21:52

muhaati írta:
PapaBoss írta:Sziasztok,

Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.

Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen


51247204366 , cca 7.000.-Ft

Ez a cikkszám csak a hófehérekre vonatkozik, vagy a nem hófehérekre is? :mrgreen: :nyelves:

Re: Az új F10

2017.06.28. 07:04

Gallaca írta:
muhaati írta:
PapaBoss írta:Sziasztok,

Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.

Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen


51247204366 , cca 7.000.-Ft

Ez a cikkszám csak a hófehérekre vonatkozik, vagy a nem hófehérekre is? :mrgreen: :nyelves:


Gyakorlatilag mindegy, hiszen látod, a kérdezőt sem érdekli a válasz. :roll:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2017.07.14. 07:32

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017 ... g_a_bmw-m/

Khm.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2017.07.14. 10:24

kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:

Re: Az új F10

2017.07.14. 11:03

Gallaca írta:
kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:


Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 muhaati, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%

Re: Az új F10

2017.07.14. 12:15

hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:


Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.


Reggelizés közben bennem is az a gondolat ébredt fel először, hogy vajon mire való a fojtószelep. :doglotlo:

Az ügy maga kicsit elszomorít. Hogy a fenébe fordulhat elő, hogy két ilyen lényeges műszaki hiba esetén is járóképes marad az autó, egy bohókás hibaüzenet társaságában, amikor pontosan tudják a gyáriak, hogy bekövetkezhet egy ember életet követelő tragédia? Esküszöm megfogom és kivágatom az autómból a részecskeszűrőt. :roll:

Re: Az új F10

2017.07.14. 13:48

NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:


Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.


Reggelizés közben bennem is az a gondolat ébredt fel először, hogy vajon mire való a fojtószelep. :doglotlo:

Az ügy maga kicsit elszomorít. Hogy a fenébe fordulhat elő, hogy két ilyen lényeges műszaki hiba esetén is járóképes marad az autó, egy bohókás hibaüzenet társaságában, amikor pontosan tudják a gyáriak, hogy bekövetkezhet egy ember életet követelő tragédia? Esküszöm megfogom és kivágatom az autómból a részecskeszűrőt. :roll:


A legfőképp az érdekelne, hogy ez 'okosba' javítás miatt történhetett meg, vagy ez előfordulhat egy 6 éves, (elvileg) gyári előírások alapján karbantartott, érintetlen autóval?

A részecskeszűrőt figyeli folyamatosan az autó? Miért nem szólt ha eldugult? A fojtószelep gyakran meghibásodik? Mivel biztonságkritikus nehezen képzelem el hogy ne működött volna.

Re: Az új F10

2017.07.14. 14:02

attila94 írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:


Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.


Reggelizés közben bennem is az a gondolat ébredt fel először, hogy vajon mire való a fojtószelep. :doglotlo:

Az ügy maga kicsit elszomorít. Hogy a fenébe fordulhat elő, hogy két ilyen lényeges műszaki hiba esetén is járóképes marad az autó, egy bohókás hibaüzenet társaságában, amikor pontosan tudják a gyáriak, hogy bekövetkezhet egy ember életet követelő tragédia? Esküszöm megfogom és kivágatom az autómból a részecskeszűrőt. :roll:


A legfőképp az érdekelne, hogy ez 'okosba' javítás miatt történhetett meg, vagy ez előfordulhat egy 6 éves, (elvileg) gyári előírások alapján karbantartott, érintetlen autóval?

A részecskeszűrőt figyeli folyamatosan az autó? Miért nem szólt ha eldugult? A fojtószelep gyakran meghibásodik? Mivel biztonságkritikus nehezen képzelem el hogy ne működött volna.


A részecskeszűrőt folyamatosan figyeli, pontosan ezért érthetetlen a számomra, hogy miért csak egy figyelmeztetést tesz ki a műszerfalra, az autó mozgásképtelenné tétele helyett. (Vagyis értem, így legalább minden szarrá megy). A fojtószelep 300-350 ezer km-et általában kibír, szóval szerintem pont ezért nem hajlandó érdemi információt közzétenni a márkaszerviz. (Tekert az érintett autó.)

Re: Az új F10

2017.07.14. 15:09

NagyMatyas írta:A részecskeszűrőt folyamatosan figyeli, pontosan ezért érthetetlen a számomra, hogy miért csak egy figyelmeztetést tesz ki a műszerfalra, az autó mozgásképtelenné tétele helyett. (Vagyis értem, így legalább minden szarrá megy). A fojtószelep 300-350 ezer km-et általában kibír, szóval szerintem pont ezért nem hajlandó érdemi információt közzétenni a márkaszerviz. (Tekert az érintett autó.)

E60 semmilyen figyelmeztetést nem ad, ha nem megy a fojtószelep és képtelen regenerálni! (Hogy minél több minden menjen tönkre...) Pont ezért nincs normális vízhőfokkijelzés sem...
A figyelmeztetés annyi, hogy nem megy az autó. Konkrétan egyáltalán nem. Megtörtént eset. Muha Atihoz 40-50-es max sebességgel tudtam kijutni, és nem az Üllői úti nagy forgalom miatt. A fojtószelep 150 ezer után bármikor összefoshatja magát. Egy k...a check engine-t sem gyújt az a foskazán.
Off: jelenlegi autón halál pontos vízhőfokkijelzés, multifunkciós kijelzőn 2 gombnyomásra digitálisan vízhőfok, olajhőfok (nem titkos menüből előbányászva...), DPF telítettség-kijelzés a műszerfalon (soha nem fordult még elő...).
A megérzéseim eddig visszaigazolódtak. A BMW hozzáállása ezekhez a dolgokhoz minden kritikán aluli.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge