2016.11.25. 00:20
kzolee írta:http://www.bavarianmw.com/guide-545.html
2017.01.19. 23:17
2017.01.20. 16:50
SvidronyA írta:Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel...
Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!
2017.01.20. 17:10
PeterE39 írta:SvidronyA írta:Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel...
Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!
Isszuk (innánk) szavaidat András.
2017.01.20. 17:49
SvidronyA írta:PeterE39 írta:SvidronyA írta:Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel...
Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!
Isszuk (innánk) szavaidat András.
Nem látom (itt) a képeket, de ettől függetlenül néhány mondat róluk, azon T. Klubtársaimnak, akik látják:
Szerdán voltam a bátyóéknál, ahol egy F10 20d blokkot vezettek vissza az életbe... a fotókon látható vezérműlánc-fogaskerék 4 év/240 000km használat után nézett ki így. Ez a harmadik F10, amelyet rövid időn belül javítottak ugyanilyen problémával, azaz átugrott/szakadt lánc okozta traumát kezelendő. A szóbeszéd, illetve a bátyámék tapasztalata alapján (néhány "dögöt" szervizelnek rendszeresen) az a konklúzió, illetve azt tanácsolják a tulajoknak, hogy max. 160k futásteljesítmény környékén erősen javallott a vezérlés állapotának ellenőrzése még abban az esetben is, ha semmilyen hibajelenséget nem produkál.
Ha valamelyikőtök látja a képeket jelezzen vissza, hogy csak én nem látom!
Előre is köszönöm.
2017.01.20. 19:51
2017.01.20. 20:55
SA írta:Ha valamelyikőtök látja a képeket jelezzen vissza, hogy csak én nem látom!
kzolee írta:Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...
Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...
2017.01.23. 23:51
kzolee írta:Annyit tennék hozzá, hogy szikravadász szerelőm szerint elektromos téren is gyengébb konstrukció, mint az E60 széria.
Azt nem értem, ha ilyen tré a vezérlés, miért nem külső szíjasra csinálták, mint annó az M20-nál?
Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...
Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...
2017.01.24. 00:23
Laza írta:kzolee írta:Annyit tennék hozzá, hogy szikravadász szerelőm szerint elektromos téren is gyengébb konstrukció, mint az E60 széria.
Azt nem értem, ha ilyen tré a vezérlés, miért nem külső szíjasra csinálták, mint annó az M20-nál?
Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...
Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...
Az E60/61-et pedig kritikán aluli alulmúlni elektromosan, mert még a francia autók elektromos rendszerei is kiröhögik (amikről pedig jót még nem hallottam)
2017.06.26. 19:53
2017.06.26. 20:45
PapaBoss írta:Sziasztok,
Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.
Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen
2017.06.26. 21:52
muhaati írta:PapaBoss írta:Sziasztok,
Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.
Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen
51247204366 , cca 7.000.-Ft
2017.06.28. 07:04
Gallaca írta:muhaati írta:PapaBoss írta:Sziasztok,
Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.
Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen
51247204366 , cca 7.000.-Ft
Ez a cikkszám csak a hófehérekre vonatkozik, vagy a nem hófehérekre is?
2017.07.14. 10:24
kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/
Khm.
2017.07.14. 11:03
Gallaca írta:kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/
Khm.
Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott.
2017.07.14. 12:15
hamoriarpi írta:Gallaca írta:kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/
Khm.
Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott.
Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.
2017.07.14. 13:48
NagyMatyas írta:hamoriarpi írta:Gallaca írta:kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/
Khm.
Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott.
Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.
Reggelizés közben bennem is az a gondolat ébredt fel először, hogy vajon mire való a fojtószelep.
Az ügy maga kicsit elszomorít. Hogy a fenébe fordulhat elő, hogy két ilyen lényeges műszaki hiba esetén is járóképes marad az autó, egy bohókás hibaüzenet társaságában, amikor pontosan tudják a gyáriak, hogy bekövetkezhet egy ember életet követelő tragédia? Esküszöm megfogom és kivágatom az autómból a részecskeszűrőt.
2017.07.14. 14:02
attila94 írta:NagyMatyas írta:hamoriarpi írta:Gallaca írta:kzolee írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/
Khm.
Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott.
Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.
Reggelizés közben bennem is az a gondolat ébredt fel először, hogy vajon mire való a fojtószelep.
Az ügy maga kicsit elszomorít. Hogy a fenébe fordulhat elő, hogy két ilyen lényeges műszaki hiba esetén is járóképes marad az autó, egy bohókás hibaüzenet társaságában, amikor pontosan tudják a gyáriak, hogy bekövetkezhet egy ember életet követelő tragédia? Esküszöm megfogom és kivágatom az autómból a részecskeszűrőt.
A legfőképp az érdekelne, hogy ez 'okosba' javítás miatt történhetett meg, vagy ez előfordulhat egy 6 éves, (elvileg) gyári előírások alapján karbantartott, érintetlen autóval?
A részecskeszűrőt figyeli folyamatosan az autó? Miért nem szólt ha eldugult? A fojtószelep gyakran meghibásodik? Mivel biztonságkritikus nehezen képzelem el hogy ne működött volna.
2017.07.14. 15:09
NagyMatyas írta:A részecskeszűrőt folyamatosan figyeli, pontosan ezért érthetetlen a számomra, hogy miért csak egy figyelmeztetést tesz ki a műszerfalra, az autó mozgásképtelenné tétele helyett. (Vagyis értem, így legalább minden szarrá megy). A fojtószelep 300-350 ezer km-et általában kibír, szóval szerintem pont ezért nem hajlandó érdemi információt közzétenni a márkaszerviz. (Tekert az érintett autó.)