* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2011.08.23. 22:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road, vadászat, horgászat.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag 20% engedményt kap az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára kiara 2011.09.13. 23:52-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 00:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag számára 20% engedményt ad az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905


Én tanúsítom a korrekt árakat, még akkor is, ha nincs kedvezmény. :franko:

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 06:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
XenonBalazs írta:
kiara írta:
Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag számára 20% engedményt ad az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905


Én tanúsítom a korrekt árakat, még akkor is, ha nincs kedvezmény. :franko:


csak nem csörlőt vettél :?: :D betiltottál valami kertbe :?: :D :wink:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 09:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
XenonBalazs írta:
kiara írta:
Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag számára 20% engedményt ad az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905


Én tanúsítom a korrekt árakat, még akkor is, ha nincs kedvezmény. :franko:


csak nem csörlőt vettél :?: :D betiltottál valami kertbe :?: :D :wink:


Neeeeeeem dehogy. Csak az a helyzet, hogy ugyan azt amit Ő árul "szaré - hugyé" azt más horror árban adja.

( De lehet, hogy kellene 2 csörlő a hátára, hogy a páncélszekrényt tudjam húzni az autópályán :lol: ( Halálos iramban 5 ) )

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 12:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
XenonBalazs írta:
MChris írta:
XenonBalazs írta:
kiara írta:
Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag számára 20% engedményt ad az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905


Én tanúsítom a korrekt árakat, még akkor is, ha nincs kedvezmény. :franko:


csak nem csörlőt vettél :?: :D betiltottál valami kertbe :?: :D :wink:


Neeeeeeem dehogy. Csak az a helyzet, hogy ugyan azt amit Ő árul "szaré - hugyé" azt más horror árban adja.

( De lehet, hogy kellene 2 csörlő a hátára, hogy a páncélszekrényt tudjam húzni az autópályán :lol: ( Halálos iramban 5 ) )


Balázs, csörlőböl egy is elég, de inkább a Honda meg a Golf helyett vegyél egy terepjárót. Azzal a széfeket bárhol elviszed és polírozni való is lesz folyamatosan. :D :tilt

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.29. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo Kiara
Mennyiben fáj egy ilyen autót összehozni :?: :?:
Nagykerék + kiemelve + csörlő

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/wr ... tj-4157032


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.30. 01:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo Kiara
Mennyiben fáj egy ilyen autót összehozni :?: :?:
Nagykerék + kiemelve + csörlő

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/wr ... tj-4157032


Szia Lepke!

Ha elég a 33x12,5x15 gumi, akkor 5db MTgumi, 5 felni, elektromos csörlő, snorkel és komplett emelőszett, kb. 500-600eft + a beszerelési munkadíj.

De ha Wranglert szeretnél, 4 literes kell, mert a 2,5kuka. Max. aszfaltra jó, meg a csajokat bevinni a "málnásba". A hirdetésben szereplő autó amúgy sem valami szuper cucc. A lökhárítók ARB mintára készült kisipari (ezzel nincs gond, csak nem ARB ahogy hirdeti), viszont sem az elsőbe, sem a hátsóba nem lett vonószem hegesztve. Hová akasztja be pl. a rántókötelet??? Vagy a csörlő kampóját, ami csak ott lóg a görgősablakból ki, mint a Benkő Dani szerszáma. A 25cm emelés pedig NAGYON SOK! Max. 10cm futómű és 5cm body lift.

Előbb azt kell eldöntened, hogy mire szeretnéd használni a vasat. Ha ez meg van, kell egy modell és ezután lehet összeállítani a listát, hogy mire van szükség. Ha kimondottan versenyre kell, akkor pedig egy protót kell építeni. Ha bármi kérdésed van, nagyon szívesen segítek.


... ha ilyennel tépsz az M3-on, legalább hihető lessz a S-A-R!!! :lol: :lol: :lol:

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.30. 01:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.30. 01:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.30. 01:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
gskill írta:
Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.


Mindenképp touring lenne a kiszemelt. Látom Egy benzinest sem ajánlanál..Miért? :roll:
Hajtáslánc tekintetében? Hallottam gondokat az összkerékbe való kapcsolásról :|
2,3tdről azt hallottam, hogy fapad egy motor, a nagygenerál rajta egyszerű, mert maga a motor is egyszerű, mint a szög. Épp ezért elnyűhetetlen...

Majd elfelejtettem: Inkább a frontiról lenne szó...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.30. 02:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:
Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.


Mindenképp touring lenne a kiszemelt. Látom Egy benzinest sem ajánlanál..Miért? :roll:
Hajtáslánc tekintetében? Hallottam gondokat az összkerékbe való kapcsolásról :|
2,3tdről azt hallottam, hogy fapad egy motor, a nagygenerál rajta egyszerű, mert maga a motor is egyszerű, mint a szög. Épp ezért elnyűhetetlen...

Majd elfelejtettem: Inkább a frontiról lenne szó...


Csak viszonyitottam a hellyel és a kényelemmel kapcsolatban. A benzineseknek túl nagy az étvágyuk. pl. Frontera Sport 2.0i országúton 12-1l/100km.ÉS NEM MEGY!!! A 2,4 még többet eszik és az sem egy versenyparipa, persze nem is arra lettek kitalálva. Szerintem nem kell neked ilyen autó ( meg másnak sem).Ha mindenképp benzin, akkor a 3,2Fronti ( vagy Isuzu Rodeo). Na az komoly!!!
Opel Frontera, Isuzu Rodeo és Honda Passport - ugyanaz az autó. ( mint pl. Ducato,Jumper,Boxer vagy Vivaro,Trafic,Primastar stb.)
Összkeréknél vannak gondok - de ugyan ez gyakori a KIA Spotagenál, Pajeronál,Nissanoknál - ez pedig nem más, mint az autómata szabadonfutó (féltengelyzár). Ki vele a kukába, helyére egy kézi és elfelejtheted ezt a problémát. ( 50eft és 20perc munka ) Majd ha valamikor évek múlva bontóba adnád a vasat, ezt előtte vedd le, mert még jó lesz :lol: 2,3td-ben a DTR motor van, ugyanaz, mint a régi Omegákban ( csak ott van td meg turbó nélküli). Ha jó a motor, sokáig elduruzsol.
A terepezés pénztárca kérdése. Lehet egy 1-1,5 millás autóba még 2-3at belerakni. Ha csak hobbira kell, a Frontera jó választás lehet és olcsón hozzá jutsz. Viszont nincs olyan terepjáró amit ne kellene felkészíteni terepre. És ezt 250eft alatt nem úszod meg!
Egyik Krím félszigeti barátom egy kínai Landwinnel 2,8tdi-vel terepezik ( koppintott Frontera). Amikor megvette cikizték a "rizstraktor" miatt, de bizonyított és sok gépet maga mögé utasít! Persze meg lett rendesen építve.

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.31. 09:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:
Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.


Mindenképp touring lenne a kiszemelt. Látom Egy benzinest sem ajánlanál..Miért? :roll:
Hajtáslánc tekintetében? Hallottam gondokat az összkerékbe való kapcsolásról :|
2,3tdről azt hallottam, hogy fapad egy motor, a nagygenerál rajta egyszerű, mert maga a motor is egyszerű, mint a szög. Épp ezért elnyűhetetlen...

Majd elfelejtettem: Inkább a frontiról lenne szó...


Csak viszonyitottam a hellyel és a kényelemmel kapcsolatban. A benzineseknek túl nagy az étvágyuk. pl. Frontera Sport 2.0i országúton 12-1l/100km.ÉS NEM MEGY!!! A 2,4 még többet eszik és az sem egy versenyparipa, persze nem is arra lettek kitalálva. Szerintem nem kell neked ilyen autó ( meg másnak sem).Ha mindenképp benzin, akkor a 3,2Fronti ( vagy Isuzu Rodeo). Na az komoly!!!
Opel Frontera, Isuzu Rodeo és Honda Passport - ugyanaz az autó. ( mint pl. Ducato,Jumper,Boxer vagy Vivaro,Trafic,Primastar stb.)
Összkeréknél vannak gondok - de ugyan ez gyakori a KIA Spotagenál, Pajeronál,Nissanoknál - ez pedig nem más, mint az autómata szabadonfutó (féltengelyzár). Ki vele a kukába, helyére egy kézi és elfelejtheted ezt a problémát. ( 50eft és 20perc munka ) Majd ha valamikor évek múlva bontóba adnád a vasat, ezt előtte vedd le, mert még jó lesz :lol: 2,3td-ben a DTR motor van, ugyanaz, mint a régi Omegákban ( csak ott van td meg turbó nélküli). Ha jó a motor, sokáig elduruzsol.
A terepezés pénztárca kérdése. Lehet egy 1-1,5 millás autóba még 2-3at belerakni. Ha csak hobbira kell, a Frontera jó választás lehet és olcsón hozzá jutsz. Viszont nincs olyan terepjáró amit ne kellene felkészíteni terepre. És ezt 250eft alatt nem úszod meg!
Egyik Krím félszigeti barátom egy kínai Landwinnel 2,8tdi-vel terepezik ( koppintott Frontera). Amikor megvette cikizték a "rizstraktor" miatt, de bizonyított és sok gépet maga mögé utasít! Persze meg lett rendesen építve.


Köszi a tisztánlátásért :taps: A másik: Ha trélerezni szeretnék vele, akkor ahhoz már C+E kell, nem elég a B+E ugye? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.31. 09:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:
Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.


Mindenképp touring lenne a kiszemelt. Látom Egy benzinest sem ajánlanál..Miért? :roll:
Hajtáslánc tekintetében? Hallottam gondokat az összkerékbe való kapcsolásról :|
2,3tdről azt hallottam, hogy fapad egy motor, a nagygenerál rajta egyszerű, mert maga a motor is egyszerű, mint a szög. Épp ezért elnyűhetetlen...

Majd elfelejtettem: Inkább a frontiról lenne szó...


Csak viszonyitottam a hellyel és a kényelemmel kapcsolatban. A benzineseknek túl nagy az étvágyuk. pl. Frontera Sport 2.0i országúton 12-1l/100km.ÉS NEM MEGY!!! A 2,4 még többet eszik és az sem egy versenyparipa, persze nem is arra lettek kitalálva. Szerintem nem kell neked ilyen autó ( meg másnak sem).Ha mindenképp benzin, akkor a 3,2Fronti ( vagy Isuzu Rodeo). Na az komoly!!!
Opel Frontera, Isuzu Rodeo és Honda Passport - ugyanaz az autó. ( mint pl. Ducato,Jumper,Boxer vagy Vivaro,Trafic,Primastar stb.)
Összkeréknél vannak gondok - de ugyan ez gyakori a KIA Spotagenál, Pajeronál,Nissanoknál - ez pedig nem más, mint az autómata szabadonfutó (féltengelyzár). Ki vele a kukába, helyére egy kézi és elfelejtheted ezt a problémát. ( 50eft és 20perc munka ) Majd ha valamikor évek múlva bontóba adnád a vasat, ezt előtte vedd le, mert még jó lesz :lol: 2,3td-ben a DTR motor van, ugyanaz, mint a régi Omegákban ( csak ott van td meg turbó nélküli). Ha jó a motor, sokáig elduruzsol.
A terepezés pénztárca kérdése. Lehet egy 1-1,5 millás autóba még 2-3at belerakni. Ha csak hobbira kell, a Frontera jó választás lehet és olcsón hozzá jutsz. Viszont nincs olyan terepjáró amit ne kellene felkészíteni terepre. És ezt 250eft alatt nem úszod meg!
Egyik Krím félszigeti barátom egy kínai Landwinnel 2,8tdi-vel terepezik ( koppintott Frontera). Amikor megvette cikizték a "rizstraktor" miatt, de bizonyított és sok gépet maga mögé utasít! Persze meg lett rendesen építve.


Köszi a tisztánlátásért :taps: A másik: Ha trélerezni szeretnék vele, akkor ahhoz már C+E kell, nem elég a B+E ugye? :roll:


Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.31. 09:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
gskill írta:
Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)


Azt hallottam, hogy a kocsi és a futó össztömege nem haladhatja meg a 3,5 tonnát... Namost ugye 2550 a 2,3td össztömege, marad majdnem 1 tonna, amiből lejön a futó súlya, akkor marad kb 700-800 kiló, amit felpakolhatok :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.31. 10:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:
Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)


Azt hallottam, hogy a kocsi és a futó össztömege nem haladhatja meg a 3,5 tonnát... Namost ugye 2550 a 2,3td össztömege, marad majdnem 1 tonna, amiből lejön a futó súlya, akkor marad kb 700-800 kiló, amit felpakolhatok :?

Meghaladhatja, de akkor tachoraf kell.

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.31. 10:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:
Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)


Azt hallottam, hogy a kocsi és a futó össztömege nem haladhatja meg a 3,5 tonnát... Namost ugye 2550 a 2,3td össztömege, marad majdnem 1 tonna, amiből lejön a futó súlya, akkor marad kb 700-800 kiló, amit felpakolhatok :?

Meghaladhatja, de akkor tachoraf kell.

tacho csak akkor kell, ha nem a saját szarjaidat viszed, hanem üzletszerűen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.31. 11:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt aztán megy az okfejtés! :D Hirtelen kiderült, hogy mások is szeretnek néha úttalan utakon járni... :franko: Én jelenleg várom a csörlőmet, hát ha a hétvégére összejönne egy jó kis túra...
Jut eszembe, ha a csörlőt nincs mibe akasztani...Honnan lehet szerezni valamilyen csáklya szerűséget, vagy hegeszteni valami olyat ami stabil?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.31. 15:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
szekeres írta:
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:
Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)


Azt hallottam, hogy a kocsi és a futó össztömege nem haladhatja meg a 3,5 tonnát... Namost ugye 2550 a 2,3td össztömege, marad majdnem 1 tonna, amiből lejön a futó súlya, akkor marad kb 700-800 kiló, amit felpakolhatok :?

Meghaladhatja, de akkor tachoraf kell.

tacho csak akkor kell, ha nem a saját szarjaidat viszed, hanem üzletszerűen.

PErsze és ezt ki igazolja vagy mondja meg, hogy saját, vagy nem saját.. :D 3és fél felett kell az, de ha így jobban hangzik, akkor én ajánlom! Mivel azzal kezdik ha igazoltatnak. Volt már részem benne..

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.31. 15:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
gskill írta:
szekeres írta:
gskill írta:
Meghaladhatja, de akkor tachoraf kell.

tacho csak akkor kell, ha nem a saját szarjaidat viszed, hanem üzletszerűen.

PErsze és ezt ki igazolja vagy mondja meg, hogy saját, vagy nem saját.. :D 3és fél felett kell az, de ha így jobban hangzik, akkor én ajánlom! Mivel azzal kezdik ha igazoltatnak. Volt már részem benne..


ezek szerint akkor B+E-s jogsival vihetek mondjuk össz 4 tonnát is?

Egyszerűen lehet igazolni: a saját neveden lévő autót viszed trélerrel, a saját hajódat viszed a tóra, a te tulajdonodban lévő lovakat viszed versenyre, a saját crossmotorodat viszed versenyre stbstb... Kinek-mi :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.31. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
lepke írta:
Helo Kiara
Mennyiben fáj egy ilyen autót összehozni :?: :?:
Nagykerék + kiemelve + csörlő

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/wr ... tj-4157032


Szia Lepke!

Ha elég a 33x12,5x15 gumi, akkor 5db MTgumi, 5 felni, elektromos csörlő, snorkel és komplett emelőszett, kb. 500-600eft + a beszerelési munkadíj.

De ha Wranglert szeretnél, 4 literes kell, mert a 2,5kuka. Max. aszfaltra jó, meg a csajokat bevinni a "málnásba". A hirdetésben szereplő autó amúgy sem valami szuper cucc. A lökhárítók ARB mintára készült kisipari (ezzel nincs gond, csak nem ARB ahogy hirdeti), viszont sem az elsőbe, sem a hátsóba nem lett vonószem hegesztve. Hová akasztja be pl. a rántókötelet??? Vagy a csörlő kampóját, ami csak ott lóg a görgősablakból ki, mint a Benkő Dani szerszáma. A 25cm emelés pedig NAGYON SOK! Max. 10cm futómű és 5cm body lift.

Előbb azt kell eldöntened, hogy mire szeretnéd használni a vasat. Ha ez meg van, kell egy modell és ezután lehet összeállítani a listát, hogy mire van szükség. Ha kimondottan versenyre kell, akkor pedig egy protót kell építeni. Ha bármi kérdésed van, nagyon szívesen segítek.


... ha ilyennel tépsz az M3-on, legalább hihető lessz a S-A-R!!! :lol: :lol: :lol:

Helo
Nekem kimondottan Földes utakra kellene, olyan helyeken közlekednék vele ahol még az E60-as is eltud döcögni
Tehát semmi sárdagasztás meg offroad


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator