* *
Pontos idő: 2024.05.22. 16:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 493 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Következő

Mennyire vagy megelégedve XenonBalázs munkájával?
A szavazás 2011.04.19. 00:04-kor befejeződött.
Nagyon megvagyok elégedve 86%  86%  [ 25 ]
Elégedetlen vagyok vele. 14%  14%  [ 4 ]
Szavazatok száma : 29
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.01.10. 12:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.05. 18:16
Hozzászólások: 194
Tartózkodási hely: Gyál
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Nem Balázs vagyok, de szerintem nem jól látod ezt a mosós dolgot. :roll: 2000 óta van sötét színű autóm, ( most épp az első ami szürke) amiket ha porosak lettek már mostam is. De egy madarszar miatt is inkább lemosom. Szóval a kézi mosás az ami nem karcol! Bővízzel levereted (legjobb egy otthoni magasnyomású) és dupla vödörrel szivaccsal mosod. Koszos szivacs egyikben kicsavar, másikba belemártod és azzal folytatod. Ezután Balu féle viasz még vizesen ráfúj, áttörölget, szarvasbőrrel. Én mű sz.bőrt használok. (Riwax) Majd a végén szintén Riwax Quickshine-t fújok rá, amit mikroszálas kendővel törlök át. A légy lecsúszik róla...
Igy mosom, ezért csak 4 évente 1x kell a Balunak waxolnia.
Gépi mosdóba soha ne állj be. Kézibe meg nem visszem, mert én alaposabb vagyok.
Balu bogároldója is príma, mert nem mattul le a lámpaplexi.



Köszi Levi!
Megmondom a frankót Én is jobban preferálnám ha otthon moshatnám az autómat mert szeretek mindent kitakarítani. Mondjuk hetente 1x a kerékjárati íveket szivaccsal átmosni...stb tehát alaposan. Viszont ugye ezt magasnyomásús kézimosóban nem tudom megtenni.
Gépi mosót és autómosó kefét soha nem láttak az általam mosott autók. Ennyire perverz nem vagyok. :mrgreen:
Viszont amit egy kedves fényező barátom mondott az az,hogy friss fényezésre kb fél évig nem szabad viaszt és waxot fújni mert még "puha a fényezés" és nem tud a fényezés kipárologni,kikeményedni mert a ezek a dolgok egy olyan réteget képeznek a lakkon amitől teljesen megszűnik a szellőzési lehetőség. Ezek hatására pedig elkezdődik a visszamattulás.
Ő azt tanácsolta nekem,hogy ha magasnyomású kézimosóba viszem az autót akkor mossam le aktív habbal szépen ahogy kell majd alapos öblítés után jó minőségű puha mikroszálas kendővel töröljem át a falcokat majd az egész autót ,nagyjából víztelenítsem. És a legvégén egy még puhább mikroszálassal teljesen töröljem szárazra. Így nem lesz karcos. Ja, és ő a 3m mikroszálas kendőket ajánlotta. De azt mondta a legjobb az az eredeti szarvasbőr mert állítólag az tényleg nem karcol !??
Igazából már kaptam elég sok tanácsot így nem tudom mi lenne a legjobb. Viszont az otthoni autómosást én is jobban kedvelem.
Amit még nem tudok az az ,hogy két vödör kell ugye amint mondtam. Az egyikben mosószeres tiszta víz legyen a másikban pedig tiszta víz amiben a szivacsot öblítem?
Mihez kell 2 szivacs? Külön a felnikhez? Meg mondjuk nekem külön a kerékjárati ív takarításhoz..ez mondjuk adott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.01.10. 23:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Debike írta:
LeviM5 írta:
Nem Balázs vagyok, de szerintem nem jól látod ezt a mosós dolgot. :roll: 2000 óta van sötét színű autóm, ( most épp az első ami szürke) amiket ha porosak lettek már mostam is. De egy madarszar miatt is inkább lemosom. Szóval a kézi mosás az ami nem karcol! Bővízzel levereted (legjobb egy otthoni magasnyomású) és dupla vödörrel szivaccsal mosod. Koszos szivacs egyikben kicsavar, másikba belemártod és azzal folytatod. Ezután Balu féle viasz még vizesen ráfúj, áttörölget, szarvasbőrrel. Én mű sz.bőrt használok. (Riwax) Majd a végén szintén Riwax Quickshine-t fújok rá, amit mikroszálas kendővel törlök át. A légy lecsúszik róla...
Igy mosom, ezért csak 4 évente 1x kell a Balunak waxolnia.
Gépi mosdóba soha ne állj be. Kézibe meg nem visszem, mert én alaposabb vagyok.
Balu bogároldója is príma, mert nem mattul le a lámpaplexi.



Köszi Levi!
Megmondom a frankót Én is jobban preferálnám ha otthon moshatnám az autómat mert szeretek mindent kitakarítani. Mondjuk hetente 1x a kerékjárati íveket szivaccsal átmosni...stb tehát alaposan. Viszont ugye ezt magasnyomásús kézimosóban nem tudom megtenni.
Gépi mosót és autómosó kefét soha nem láttak az általam mosott autók. Ennyire perverz nem vagyok. :mrgreen:
Viszont amit egy kedves fényező barátom mondott az az,hogy friss fényezésre kb fél évig nem szabad viaszt és waxot fújni mert még "puha a fényezés" és nem tud a fényezés kipárologni,kikeményedni mert a ezek a dolgok egy olyan réteget képeznek a lakkon amitől teljesen megszűnik a szellőzési lehetőség. Ezek hatására pedig elkezdődik a visszamattulás.
Ő azt tanácsolta nekem,hogy ha magasnyomású kézimosóba viszem az autót akkor mossam le aktív habbal szépen ahogy kell majd alapos öblítés után jó minőségű puha mikroszálas kendővel töröljem át a falcokat majd az egész autót ,nagyjából víztelenítsem. És a legvégén egy még puhább mikroszálassal teljesen töröljem szárazra. Így nem lesz karcos. Ja, és ő a 3m mikroszálas kendőket ajánlotta. De azt mondta a legjobb az az eredeti szarvasbőr mert állítólag az tényleg nem karcol !??
Igazából már kaptam elég sok tanácsot így nem tudom mi lenne a legjobb. Viszont az otthoni autómosást én is jobban kedvelem.
Amit még nem tudok az az ,hogy két vödör kell ugye amint mondtam. Az egyikben mosószeres tiszta víz legyen a másikban pedig tiszta víz amiben a szivacsot öblítem?
Mihez kell 2 szivacs? Külön a felnikhez? Meg mondjuk nekem külön a kerékjárati ív takarításhoz..ez mondjuk adott.


Sajnos, a friss fényezéshez én nem értek, ezért abból induljunk ki amit a fényeződ mondott. Monjuk az aktívhab mattítja a fényszóróbúrát, Balu mondta és be is mutatta nekem.
A két vödör lehet mind a kettő mosószeres, vagy csak az egyik, ez mindegy. Az a lényeg, hogy húzol egyet a szivaccsal, egyik vödörben kiöblíted, a másik (mosószeres) vödörbe belemeríted és megint húzol egyet a kocsin, megint kiöblíted, újból mosószerezed és így tövább...
Így, ezzel a duplavödrös technikával én csak ritkán, nagyon mocskos állapotban mosok, általában egy vödör elég, mert a magasnyomású lehozza a koszt, sőt gyakran szivaccsal hozzá sem kell érni. (ezért kell mindíg viaszozni!!!!! Ez nagyon fontos!) Csak a fékport szoktam leszivacsozni. Önkiszolgáló kézimosóban is szépen lelehet mosni, csak rákell szánni az időt, és vinni kell magaddal mindent. Előnye, az otthonival szemben, hogy nem kell ki-be pakolni a mosót, slaugot, áramot, stb... :D Ott is körbenyalhatod a verdát, a kerékdobokat is. :wink:
Perverziómról elmondhatom, egy napos program, ha rendes munkát akarok végezni: Balu féle bogároldóval befújom, alaposan leveretem magasnyomásúval körbemosom, szivacsozás, ajtók és minden ami nyitható kinyit, és ott körben is kimosom szivaccsal. Majd mindent becsukok, jön az alapos öblítés, erre a vizes viasz, letörölgetés, újból minden kinyit mindenhol kitörlés (motortér, csomitér körűl, ajtók körben). Erre két külön rongyot használok. Kasztnira és a falcokra külön. Ez után vagy Rivax, vagy keményviasszal kenem át. Riwax minden mosás után, keményviasz havonta kb. Plusz vettem egy krokodilt, így lekapom a felniket is néha és alaposan kimosom a kerékjáratokat, felniket. Ha úgy látom ki is festem, a teleszkópot ezüstre, a dobbetétet feketére. :facepalm: Gumiápolás, Balu nagyon ellenzi, de én szilikonozok. A fekete gumiápló foltot hagy, nem szeretem. Szilikon után krómtisztítóval, és/vagy keményviasszal a felniket is áttörlöm. Kipufogóvégeket szintén így, de plusz WD40-nel befújom és áttörlöm, így pl. nem kezdi ki a só, és szépen csillog.
Viaszból most ezt használom, nagyon bevált, ez is 3M. Én nem győzöm hangsúlyozni, hogy ha levan viaszolva az autó, nem tapad meg a kosz, és a magasnyomású simán lehozza. Ha pedig nem kell szivacsozni, nem dörzsölöd rajta a koszszemcséket, így nem is karcolódik. Sokszor a nem leviaszolt fényezésnek olyan a fogása, ha megsímítom mintha "érdes" lenne. Erről beszélek, ezt használom:

Előző verda is ezzel volt "kezelve", a fekete úgy tükröződött, hogy fényképeken volt aki sérülésnek/horpadásnak nézte a tükröződő tárgyakat. :D :facepalm:
Belső takarítás, bőrápolás, üvegpucolás sem 2 perc nekem. Ha néha belemerülök, pl a kormány varrásán mosószeres fogkefével szoktam végigmenni. :facepalm: (Bőrápolás is kötelező heti program.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.01.11. 17:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.05. 18:16
Hozzászólások: 194
Tartózkodási hely: Gyál
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm Levi az időráfordításod! Hasznos infókat adtál!
Sajnos a friss fényezés megköti a viaszolással kapcsolatban a kezem. Nem tudom hogyan fogom kibírni,hogy ne viaszoljam az autót nyáron ,talik előtt ...stb. Majd meglátom mi lesz! Köszönöm szépen! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.01.16. 15:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Debike írta:
Köszönöm Levi az időráfordításod! Hasznos infókat adtál!
Sajnos a friss fényezés megköti a viaszolással kapcsolatban a kezem. Nem tudom hogyan fogom kibírni,hogy ne viaszoljam az autót nyáron ,talik előtt ...stb. Majd meglátom mi lesz! Köszönöm szépen! :franko:


Szia! Bocs, csak most olvastam!

Levi jól írja a dolgokat, én még kiegészítem.....

1 hét alatt a friss fényezés "por" szárazzá válik, ami teljesen száraz és kemény. Addig nagy nyomással se bántanám. Ha lakk fekete a gép akkor szívás, mert azon minden meglátszik, ha metál, akkor jobb a helyzet.

Mosás: Erős vízsugár, vagy nagy nyomás, majd autósampon és autómosó szivacs... sika maka fentről lefelé haladva, és sűrű elemenkénti szivacs öblítés. Napon ne moss autót avagy felhevült kasznit, mert beleég a víz! Majd öblítés, viasz, és én a Viledát preferálom kb 200 al drágább, mint a szarvasbőr. És szárazra törlöd a gépet, majd egy "szárító háztömb kör" és a maradék kifolyást is letörölgeted. "Falcokhoz" Ajtó rések használj külön egy használt mikroszálas kendőt. Bogarakat nem dörzsölni, hanem frissiben lemosni a fényezett felületekről, ha nincs erre lehetőség, akkor leveretés után bogároldó és lecsúsznak. Bogároldóból csak úgy, mint szélvédőmosóból műanyag barátot vegyél!!! Viasz azért nem hülyeség, mert védi a fényezést, és nem tömít el semmi pólust. Így könnyebben tudod mosni is. Felnihez felnitisztító, ami nem marja meg a fényezést, kivéve ha tükörre van polírozva. 3M mikroszálas kendő ugyan azt tudja, mint a többi olcsóbb. Ha kell abban is tudok segíteni van bőven.
Ha valamiben tudok segíteni csörögj bátran... Inkább hívj, mint elcseszd az új szép fényezést.

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.01.16. 17:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
2013-as árak BMW klubtagok részére!

Autó külső takarítás 1#: 2.000,-
Autó belső takarítás 2#: 2.000,-
Polírozás: 16.000,-
Waxolás: 10.000,-
Bőr tisztítás: 4.000,-
Bőr ápolás: 4.000,-
Kárpittisztítás: 4.000,- -től ( Teljes autó: 10.000,- szárazon kapod vissza )
Lámpa polírozás: 4.000,- / párban

1#: Mosás, Bogár eltávolítás, Felni tisztítás, Viaszolás, Gumi ápolás, Szárazolás
2#: Portalanítás, Porszívózás, Ablak takarítás, Matrica eltávolítás, Összes műanyag ápolás.

Az árak egész évben érvényesek, és csak klubtagok autóira vonatkoznak!

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.01.16. 18:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
XenonBalazs írta:
2013-as árak BMW klubtagok részére!

Autó külső takarítás 1#: 2.000,-
Autó belső takarítás 2#: 2.000,-
Polírozás: 16.000,-
Waxolás: 10.000,-
Bőr tisztítás: 4.000,-
Bőr ápolás: 4.000,-
Kárpittisztítás: 4.000,- -től ( Teljes autó: 10.000,- szárazon kapod vissza )
Lámpa polírozás: 4.000,- / párban

1#: Mosás, Bogár eltávolítás, Felni tisztítás, Viaszolás, Gumi ápolás, Szárazolás
2#: Portalanítás, Porszívózás, Ablak takarítás, Matrica eltávolítás, Összes műanyag ápolás.

Az árak egész évben érvényesek, és csak klubtagok autóira vonatkoznak!

...vagy az összegeknek megfelelő mennyiségű, Heineken típusú komlólé :mrgreen:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.02.13. 15:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A többi ár maradt a régi, a lámpa polír 800,- al drágább, mert annyival többe kerül az anyag!
Kép

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 13:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Balázs MÁR MEGINT olyan munkát végzett,hogy alig merek beülni a kocsiba,annyira tiszta.Gyönyörű lett a világosszürke belső,azt hittem az előző gazda igénytelensége miatt menthetetlen lesz.
Köszönöm! :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.03.05. 11:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
1000köszönet Balázsnak, amiért a legjobb barátom, figyelj Simi: AUDI-ját :oops: :mrgreen: tutiszépen kívül-belül rendbe rakta!!!!!! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.03.05. 12:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabesz81 írta:
1000köszönet Balázsnak, amiért a legjobb barátom, figyelj Simi: AUDI-ját :oops: :mrgreen: tutiszépen kívül-belül rendbe rakta!!!!!! :franko:

Az szép nem lesz, csak tiszta :!: :doglotlo:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.03.05. 12:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Gabesz81 írta:
1000köszönet Balázsnak, amiért a legjobb barátom, figyelj Simi: AUDI-ját :oops: :mrgreen: tutiszépen kívül-belül rendbe rakta!!!!!! :franko:

Az szép nem lesz, csak tiszta :!: :doglotlo:

úgyvan :!: :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Gabesz81 írta:
1000köszönet Balázsnak, amiért a legjobb barátom, figyelj Simi: AUDI-ját :oops: :mrgreen: tutiszépen kívül-belül rendbe rakta!!!!!! :franko:

Az szép nem lesz, csak tiszta :!: :doglotlo:


Kötekednék, 2 évig volt egy céges C6-os olajkályha Audim, szépnek szép kívül belül!!!

Tipikus igás ló, ütni verni jó :doglotlo:

!!!EGY BMW SOHA NEM SZÉP HANEM GYÖNYÖRŰ!!! :taps:

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.04.15. 22:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kissé sűrűn írok ide :mrgreen: , de megintcsak 1000köszi Balázsnak, mióta nálam a varangy most kapta meg az első motortér mosását, nagyon ráfért már, konkrétan enni lehetne rajta... :mrgreen:
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gabesz81 az itt látható tagok köszönték meg: XenonBalazs
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.04.15. 22:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabesz81 írta:
kissé sűrűn írok ide :mrgreen: , de megintcsak 1000köszi Balázsnak, mióta nálam a varangy most kapta meg az első motortér mosását, nagyon ráfért már, konkrétan enni lehetne rajta... :mrgreen:
:franko:

A Heineken nagy úr :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.04.19. 13:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Gabesz81 írta:
kissé sűrűn írok ide :mrgreen: , de megintcsak 1000köszi Balázsnak, mióta nálam a varangy most kapta meg az első motortér mosását, nagyon ráfért már, konkrétan enni lehetne rajta... :mrgreen:
:franko:

A Heineken nagy úr :!:

Nem is kaptam :cry:

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.05.02. 22:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Balázsunk ma megtakarította belül az "új" masinát. Ismét szépen dolgozott. :franko:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: XenonBalazs
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.05.11. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
A mai napon kívülről is újjá varázsolta a paripát Balázsunk.

Le a kalappal előtte! :taps: Precíz, szép munka!!!! :franko:

:kösz

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: XenonBalazs
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.05.11. 23:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
A mai napon kívülről is újjá varázsolta a paripát Balázsunk.

Le a kalappal előtte! :taps: Precíz, szép munka!!!! :franko:

:kösz

A dízelekhez mindig is értett :mrgreen:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.05.28. 15:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.06. 21:20
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57D30TU2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tiptop patika lett a verda, köszönet az alapos munkáért!

+1


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek zoley88 az itt látható tagok köszönték meg: XenonBalazs
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: www.polirozas.com
HozzászólásElküldve: 2013.05.29. 08:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én a múlt héten voltam Balunál, hát a bézs az bézs, de nem csalódtam benne most sem. Ahhoz képest, hogy decemberben "kitisztították" a bőrt itt nálunk, háááát volt benne bőven kosz. Köszi Balázs, szép lett, köszi a tanácsokat és egyebek.
Megismertem egy igazi taxist és egy igazi motorost is a mini talin. :sírás: Nehéz volt az elválás, de már vártak rám.
Köszi Balázs!

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 493 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator