* *
Pontos idő: 2024.04.18. 20:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 64 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.08. 20:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.01.07. 01:00
Hozzászólások: 167
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E36
Évjárata: 1991
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én személy szerint a 540i tanácsolnám ,nagyobb élményt fog adni mint a 3000 kistesó.
Nekem csak 38-am volt 3.0 V8 ,ezért sajnos a 34-hez nem sokat tudok hozzászólni ,de egy vagy kettő sport kipuffot semmiképp se spórolj le a V8-ról ,hatalmas élmény!! 8) :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.08. 20:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KORPINCS írta:
Én személy szerint a 540i tanácsolnám ,nagyobb élményt fog adni mint a 3000 kistesó.
Nekem csak 38-am volt 3.0 V8 ,ezért sajnos a 34-hez nem sokat tudok hozzászólni ,de egy vagy kettő sport kipuffot semmiképp se spórolj le a V8-ról ,hatalmas élmény!! 8) :D


Szia!

Én is hasonló véleményen vagyok, árban nincs nagy különbség, élvezetben annál inkább :D .
Csak azok a csúnya bőrök ne lennének, inkább plüss kellene.

Üdv.

Odus

PS. Látom, szomszédok vagyunk, valamikor összefuthatnánk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.08. 21:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.01.07. 01:00
Hozzászólások: 167
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E36
Évjárata: 1991
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
KORPINCS írta:
Én személy szerint a 540i tanácsolnám ,nagyobb élményt fog adni mint a 3000 kistesó.
Nekem csak 38-am volt 3.0 V8 ,ezért sajnos a 34-hez nem sokat tudok hozzászólni ,de egy vagy kettő sport kipuffot semmiképp se spórolj le a V8-ról ,hatalmas élmény!! 8) :D


Szia!

Én is hasonló véleményen vagyok, árban nincs nagy különbség, élvezetben annál inkább :D .
Csak azok a csúnya bőrök ne lennének, inkább plüss kellene.

Üdv.

Odus

PS. Látom, szomszédok vagyunk, valamikor összefuthatnánk.

Utólagos Szia!

Nem vagyunk messze egymástól,semmi akadályát sem látom a randinak. 8)
A bőr az nekem is a halálom ,autó vásárlásnál két kizáró dolog van ,a bőr és az automata váltó.Ettől a kettőtől a 38-ban is égnek állt a hajam (bár nincs :D)
Ha már eleve az élmény miatt választasz autót akkor nem nagyon kérdéses ,hogy melyik lesz. 8)

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.26. 20:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Mielőtt lepke klubtárs szól, hogy hanyagoljuk a topikot, felélesztem.

Ha valaki esetleg tudna egy 540-et, lehetőleg bőr nélkül, kézi váltóval,
szerető tulajdonostól, megkímélt állapotban (én még hiszek a mesékben),
kérem szóljon.

Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.26. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
Sziasztok!

Mielőtt lepke klubtárs szól, hogy hanyagoljuk a topikot, felélesztem.

Ha valaki esetleg tudna egy 540-et, lehetőleg bőr nélkül, kézi váltóval,
szerető tulajdonostól, megkímélt állapotban (én még hiszek a mesékben),
kérem szóljon.

Üdv.

Odus

Helo
Vannak szépen rendbe rakott autók is az E34-es modellben

Kép
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.22. 19:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sali645 írta:
lepke írta:
odus írta:
Sziasztok!

Mielőtt lepke klubtárs szól, hogy hanyagoljuk a topikot, felélesztem.

Ha valaki esetleg tudna egy 540-et, lehetőleg bőr nélkül, kézi váltóval,
szerető tulajdonostól, megkímélt állapotban (én még hiszek a mesékben),
kérem szóljon.

Üdv.

Odus

Helo
Vannak szépen rendbe rakott autók is az E34-es modellben

Kép
üdv zoli


Valóban jól néz ki ez az E34. Olyan szép emlékek,hiányoznak azok az idők mikor még a jó 520i-t nyomtam,és biza ment is rendesen. Az 5ös BMWk etalonja megbízhatóságilag.
Zoli,ez egy :cooool :cooool sport tuning gép.


Igen ez egy gyönyörű,darab.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: BMW 530i Touring V8
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 00:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 530i Touring V8
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 00:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csabibmw88 írta:
Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287

Helo
HA jól emlékszem akkor a Jackson klubtársnak volt ilyen
majd Ő nyilatkozik a tipusról


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 530i Touring V8
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 00:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
csabibmw88 írta:
Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287

Helo
HA jól emlékszem akkor a Jackson klubtársnak volt ilyen
majd Ő nyilatkozik a tipusról


OK. Kösszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 530i Touring V8
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 01:15 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1060
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csabibmw88 írta:
Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287


A 30i V8 tulajok szerint az a moci csak többet kajál, és van V8 hangja. A teljesítménye érezhetően nemigazán különbözik a 25i 24V-től. Ha erős touringban gondolkodsz, érdemesebb a 6-os manuálos 540i-touringot nézned (790 000HUF).
Egyrészt európai 40i touringból kb 491 db készült, és ez vegyesen az automata és manuál együtt, szóval még ritka és értékes autód is lesz, ráadásul az a manuál sokat bír, míg az automata akár meg is viccelhet, főleg 1 év állás után. Az a gép durván fel van extrázva. Én is nagyon gondolkodtam rajta, de épp a napokban költöm el közel az árát, hogy a 39 alatt új futómű lehessen.
A kompi cseréhez elég egy csillag csavarhúzó, nem az a gond, hanem arra kell figyelni, hogy szám szerint egyezzen. De gyanús, hogy más baja lehet, mert ritkán hány be a vezérlő, és ha csak ennyi baja lett volna, a 20k befektetéssel jóval drágábban adhatná el és könnyebben is....
A V8 alublokkos motor, tehát ha a NiCaSil réteg megsérül, kuka a blokk. Kompresszió mérés ajánlott!
Amúgy jó kis motor az M60 (V8) ha megkapja ami jár neki, de a legmegbízhatóbb a 25i 24V, ráadásul a szervizelése is olcsóbb, ha touring kell.

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 530i Touring V8
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 07:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
csabibmw88 írta:
Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287

Helo
HA jól emlékszem akkor a Jackson klubtársnak volt ilyen
majd Ő nyilatkozik a tipusról


Két sör után rosszul emlékszel nekem E30-am volt ami 4-es kevesebb :lol:

Jackson, aki 318i-t nyomott fiatalon :wink:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 530i Touring V8
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 12:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWFUN írta:
csabibmw88 írta:
Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287


A 30i V8 tulajok szerint az a moci csak többet kajál, és van V8 hangja. A teljesítménye érezhetően nemigazán különbözik a 25i 24V-től. Ha erős touringban gondolkodsz, érdemesebb a 6-os manuálos 540i-touringot nézned (790 000HUF).
Egyrészt európai 40i touringból kb 491 db készült, és ez vegyesen az automata és manuál együtt, szóval még ritka és értékes autód is lesz, ráadásul az a manuál sokat bír, míg az automata akár meg is viccelhet, főleg 1 év állás után. Az a gép durván fel van extrázva. Én is nagyon gondolkodtam rajta, de épp a napokban költöm el közel az árát, hogy a 39 alatt új futómű lehessen.
A kompi cseréhez elég egy csillag csavarhúzó, nem az a gond, hanem arra kell figyelni, hogy szám szerint egyezzen. De gyanús, hogy más baja lehet, mert ritkán hány be a vezérlő, és ha csak ennyi baja lett volna, a 20k befektetéssel jóval drágábban adhatná el és könnyebben is....
A V8 alublokkos motor, tehát ha a NiCaSil réteg megsérül, kuka a blokk. Kompresszió mérés ajánlott!
Amúgy jó kis motor az M60 (V8) ha megkapja ami jár neki, de a legmegbízhatóbb a 25i 24V, ráadásul a szervizelése is olcsóbb, ha touring kell.


Köszönöm, sajna nincsen több keretem rá, ilyen 350 ig nézelődtem, elég gyér a kinálat, esetleg külföldi paíros 25i 24V van szintén touring. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525 ... ng-4134589 viszont ez meg négy kerék hajtású.Köszönöm az infókat. Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 530i Touring V8
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 14:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
csabibmw88 írta:
Köszönöm, sajna nincsen több keretem rá, ilyen 350 ig nézelődtem, elég gyér a kinálat, esetleg külföldi paíros 25i 24V van szintén touring. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525 ... ng-4134589 viszont ez meg négy kerék hajtású.Köszönöm az infókat. Üdv


Szia! Ezt már nézted: 520i


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 14:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Itt egy egész jónak kinéző 25i 24v:

525 Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.27. 21:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Egy kafa kis 535i:

______535______


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 11:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.17. 00:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 13:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gulyopapa írta:
Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó


Normális, mert a Vanos 3000 fordulat körül avatkozik be.
Nem vágnék bele, főleg, ha látszik az "előélete".


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 18:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.17. 00:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor se ha 1.5 millát költött a "belsejére" ( láttam a számlákat ) ?
De tényleg érdekel mert vásárlás előtt állok !

Viper írta:
Gulyopapa írta:
Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó


Normális, mert a Vanos 3000 fordulat körül avatkozik be.
Nem vágnék bele, főleg, ha látszik az "előélete".


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 18:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Gulyopapa írta:
Akkor se ha 1.5 millát költött a "belsejére" ( láttam a számlákat ) ?
De tényleg érdekel mert vásárlás előtt állok !

Viper írta:
Gulyopapa írta:
Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó


Normális, mert a Vanos 3000 fordulat körül avatkozik be.
Nem vágnék bele, főleg, ha látszik az "előélete".


Ha tényleg e34-et szeretnél mert az tetszik, akkor vizsgáld meg a kocsit. Vidd el szervizbe, az a legbiztosabb.
2.0i motor nem a legizmosabb, szóval ne várd, hogy megugrik 1500-as fordulaton. Kép van? Egyébként függ, hogy mennyiért árulja a kocsit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 21:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.17. 00:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
Gulyopapa írta:
Akkor se ha 1.5 millát költött a "belsejére" ( láttam a számlákat ) ?
De tényleg érdekel mert vásárlás előtt állok !

Viper írta:
Gulyopapa írta:
Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó


Normális, mert a Vanos 3000 fordulat körül avatkozik be.
Nem vágnék bele, főleg, ha látszik az "előélete".


Ha tényleg e34-et szeretnél mert az tetszik, akkor vizsgáld meg a kocsit. Vidd el szervizbe, az a legbiztosabb.
2.0i motor nem a legizmosabb, szóval ne várd, hogy megugrik 1500-as fordulaton. Kép van? Egyébként függ, hogy mennyiért árulja a kocsit.


Drága ...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520 ... ft-4143297

Próba alatt tetszett ... klíma viszont régi gázos ( utólagos beépítés ) ... feltölti valaki nekem ???
Belseje tiszta új, új kárpit, egy bankban dolgozó srácé ...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 64 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator