* *
Pontos idő: 2024.03.29. 12:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 184 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.29. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Szotakdavid írta:
muhaati írta:
Szotakdavid írta:
Sikerült megoldani a fűtés problémát a motor volt a ludas a szénkefék miatt nem indult el,raktam egy másikat bele és elindult.

Egy kérdésem lenne még szénkefét lehet cserélni benne rendelni valahonnan vagy felejtős a dolog?

Köszönöm Dávid


Lehet javítani.


Köszi akkor foglalkozom vele egy picit,zf automata váltóba hol kell olajat tölteni nem találom a betöltőt leengedőt megtaláltam.

Köszönöm Dávid


A karter alján van egy 17-es imbusz dugó. Ott kell feltölteni, járó motornál, amíg ki nem folyik. Az a szint is egyben.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Szotakdavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.29. 18:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szotakdavid írta:
muhaati írta:
Szotakdavid írta:
Sikerült megoldani a fűtés problémát a motor volt a ludas a szénkefék miatt nem indult el,raktam egy másikat bele és elindult.

Egy kérdésem lenne még szénkefét lehet cserélni benne rendelni valahonnan vagy felejtős a dolog?

Köszönöm Dávid


Lehet javítani.


Köszi akkor foglalkozom vele egy picit,zf automata váltóba hol kell olajat tölteni nem találom a betöltőt leengedőt megtaláltam.

Köszönöm Dávid

Akkor megtaláltad a betöltőt is!
Ugyanis ott kell! Csak pumpálni. A nívó pedig ott van, ha elkezd folyni. :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek simi64 az itt látható tagok köszönték meg: Szotakdavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.29. 19:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Szotakdavid írta:
muhaati írta:
Szotakdavid írta:
Sikerült megoldani a fűtés problémát a motor volt a ludas a szénkefék miatt nem indult el,raktam egy másikat bele és elindult.

Egy kérdésem lenne még szénkefét lehet cserélni benne rendelni valahonnan vagy felejtős a dolog?

Köszönöm Dávid


Lehet javítani.


Köszi akkor foglalkozom vele egy picit,zf automata váltóba hol kell olajat tölteni nem találom a betöltőt leengedőt megtaláltam.

Köszönöm Dávid


A karter alján van egy 17-es imbusz dugó. Ott kell feltölteni, járó motornál, amíg ki nem folyik. Az a szint is egyben.


Köszi ismét a gyors választ sima atf olaj jó bele vagy mint az e46-ba gyári olaj kell?? Kb mennyi a feltöltési mennyiség??gondolom ebből se lehet kivarázsolni mindet. A váltó olaj csöveket is cserélem együtt vele mert ott folyik az olaj a kocsiból sajnos.

Üdv Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.29. 19:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Szotakdavid írta:
muhaati írta:
Szotakdavid írta:
muhaati írta:
Szotakdavid írta:
Sikerült megoldani a fűtés problémát a motor volt a ludas a szénkefék miatt nem indult el,raktam egy másikat bele és elindult.

Egy kérdésem lenne még szénkefét lehet cserélni benne rendelni valahonnan vagy felejtős a dolog?

Köszönöm Dávid


Lehet javítani.


Köszi akkor foglalkozom vele egy picit,zf automata váltóba hol kell olajat tölteni nem találom a betöltőt leengedőt megtaláltam.

Köszönöm Dávid


A karter alján van egy 17-es imbusz dugó. Ott kell feltölteni, járó motornál, amíg ki nem folyik. Az a szint is egyben.


Köszi ismét a gyors választ sima atf olaj jó bele vagy mint az e46-ba gyári olaj kell?? Kb mennyi a feltöltési mennyiség??gondolom ebből se lehet kivarázsolni mindet. A váltó olaj csöveket is cserélem együtt vele mert ott folyik az olaj a kocsiból sajnos.

Üdv Dávid

Az előzőekhez még annyit tennék, hogy nagyon fontos, hogy mindenképp hidegen (40 fok magassága) kell a feltöltést végezni, mert
1: Az ATF melegen kitágul, így a szükségesnél kevesebb kenőanyag tölthető csak be.
2: A hideg, emelt alapjáratnál lehet a legtöbbet beszürcsöltetni vele.
Az olaj tipusát a plakettről kell leolvasni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 17:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet javítani.[/quote]

Köszi akkor foglalkozom vele egy picit,zf automata váltóba hol kell olajat tölteni nem találom a betöltőt leengedőt megtaláltam.

Köszönöm Dávid[/quote]

A karter alján van egy 17-es imbusz dugó. Ott kell feltölteni, járó motornál, amíg ki nem folyik. Az a szint is egyben.[/quote]

Köszi ismét a gyors választ sima atf olaj jó bele vagy mint az e46-ba gyári olaj kell?? Kb mennyi a feltöltési mennyiség??gondolom ebből se lehet kivarázsolni mindet. A váltó olaj csöveket is cserélem együtt vele mert ott folyik az olaj a kocsiból sajnos.

Üdv Dávid[/quote]
Az előzőekhez még annyit tennék, hogy nagyon fontos, hogy mindenképp hidegen (40 fok magassága) kell a feltöltést végezni, mert
1: Az ATF melegen kitágul, így a szükségesnél kevesebb kenőanyag tölthető csak be.
2: A hideg, emelt alapjáratnál lehet a legtöbbet beszürcsöltetni vele.
Az olaj tipusát a plakettről kell leolvasni.[/quote]

Emelt alapjárat alatt 1000rpm-t értesz kb?? Az létezhet h 3 liter olaj van benne Castrol feltöltési lista ezt írja.

Üdv Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 17:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Szotakdavid írta:
Emelt alapjárat alatt 1000rpm-t értesz kb?? Az létezhet h 3 liter olaj van benne Castrol feltöltési lista ezt írja.

Üdv Dávid


Ha a szűrőt is leveszed, k.b. 5 liter megy bele.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 17:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Szotakdavid írta:
Emelt alapjárat alatt 1000rpm-t értesz kb?? Az létezhet h 3 liter olaj van benne Castrol feltöltési lista ezt írja.

Üdv Dávid


Ha a szűrőt is leveszed, k.b. 5 liter megy bele.


szeretnék szűrőt is cserélni,csak a tulaj nem szeretne :D pedig 5000-körül találtam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 17:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Szotakdavid írta:
Castrol feltöltési lista ezt írja.

A Castrol lista, az én GM váltómba ZF-be való olajat írt, így ezt ne vedd szentírásnak!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 17:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Szotakdavid írta:
Castrol feltöltési lista ezt írja.

A Castrol lista, az én GM váltómba ZF-be való olajat írt, így ezt ne vedd szentírásnak!

tudom én is megszívtam már vele egyszer az első e46 automata váltó olaj cserénél írt 3 litert közbe meg belemegy 5-6 liter szűrő cserével együtt. Mondjuk én e46-ba litere szoktam venni szervizbe gyári olajat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 17:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Szotakdavid írta:
Gallaca írta:
Szotakdavid írta:
Castrol feltöltési lista ezt írja.

A Castrol lista, az én GM váltómba ZF-be való olajat írt, így ezt ne vedd szentírásnak!

tudom én is megszívtam már vele egyszer az első e46 automata váltó olaj cserénél írt 3 litert közbe meg belemegy 5-6 liter szűrő cserével együtt. Mondjuk én e46-ba litere szoktam venni szervizbe gyári olajat.


Az E34- ZF-be ATF Dextron II., III, .mehet, 5., 6., liter között.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 17:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Szotakdavid írta:
Lehet javítani.


Köszi akkor foglalkozom vele egy picit,zf automata váltóba hol kell olajat tölteni nem találom a betöltőt leengedőt megtaláltam.

Köszönöm Dávid[/quote]

A karter alján van egy 17-es imbusz dugó. Ott kell feltölteni, járó motornál, amíg ki nem folyik. Az a szint is egyben.[/quote]

Köszi ismét a gyors választ sima atf olaj jó bele vagy mint az e46-ba gyári olaj kell?? Kb mennyi a feltöltési mennyiség??gondolom ebből se lehet kivarázsolni mindet. A váltó olaj csöveket is cserélem együtt vele mert ott folyik az olaj a kocsiból sajnos.

Üdv Dávid[/quote]
Az előzőekhez még annyit tennék, hogy nagyon fontos, hogy mindenképp hidegen (40 fok magassága) kell a feltöltést végezni, mert
1: Az ATF melegen kitágul, így a szükségesnél kevesebb kenőanyag tölthető csak be.
2: A hideg, emelt alapjáratnál lehet a legtöbbet beszürcsöltetni vele.
Az olaj tipusát a plakettről kell leolvasni.[/quote]

Emelt alapjárat alatt 1000rpm-t értesz kb?? Az létezhet h 3 liter olaj van benne Castrol feltöltési lista ezt írja.

Üdv Dávid[/quote]

Az emelt alapjárat annyi, amennyit a DME vagy DDE hidegen kivezérel. Nem kell gázt adni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2013.01.04. 21:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2013.01.31. 14:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2013.01.31. 21:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.17. 11:08
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok,motortcseréltem egy e34 525i m50b25 bmwben,elsőre indult,szépen járattam vagy 20percig,felfagyállózva,minden rendben volt,jött a tulaj,elvitte semmi gond nem volt vele,elment vele este dolgozni,és elkezdett csattogni,nagyon hidrotőke hangja van állitása szerint,de néha elhallgat,olajcserét csináltunk,motormosással,és semmi változás,mi lehet a probléma??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 20:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Megint egy e34 problémával fordulok hozzátok.

91-es 520i ahogy kezd bemelegedni elkezd ugrálni a fordulat hol le hol fel,ablakfűtés bekapcsol még jobban leesik.Akkor is leesik ha kormányt tekergetem jobbra balra.alapjáraton a töltés 14,5V

A másik hiba h cserélve lett a műszer egység,de még mindig nem megy km óra hol találom a jeladóját??

Köszönöm Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Milyen 520? M20 vagy M50?

Km óra a difiből kap jelet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 21:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Milyen 520? M20 vagy M50?

Km óra a difiből kap jelet.


M50,azt mondod a difiben van a jeladója??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Szotakdavid írta:
kzolee írta:
Milyen 520? M20 vagy M50?

Km óra a difiből kap jelet.


M50,azt mondod a difiben van a jeladója??


--- Igen, ott van ---

M50-et nem vágom, de a bemelegedés utáni hullámzó alapjárat falslevegőre utal...

Vagy kezd beállni a szervószivattyú, és fogja a motort picit... De ez csak találgatás.

A difiben van a jeladó tutira, nézzétek meg nincs -e lehúzva a csati, vagy nincs -e szakadás a kábelben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 22:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Szotakdavid írta:
kzolee írta:
Milyen 520? M20 vagy M50?

Km óra a difiből kap jelet.


M50,azt mondod a difiben van a jeladója??


--- Igen, ott van ---

M50-et nem vágom, de a bemelegedés utáni hullámzó alapjárat falslevegőre utal...

Vagy kezd beállni a szervószivattyú, és fogja a motort picit... De ez csak találgatás.

A difiben van a jeladó tutira, nézzétek meg nincs -e lehúzva a csati, vagy nincs -e szakadás a kábelben.


Megnézem a difiben a jeladót.a falslevegőt is meglesem.A szervószivattyú csapágyának van némi hangja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2013.04.04. 18:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sikerült megoldani a sebesség jeladó problémát kicseréltem és láss csodát műkszik :)

Az alapjárat probléma még nem oldódott meg sajnos légtömegmérőre gyanakszom szerintetek??lehúztam a csatiját nem változott semmi viszont mikor vissza raktam szépen egyenletesen járt egy percig kb utána megint ugrált 900-ról 1200-ra majd 1500-re..

A másik kérdésem folyamatosan ég a sárga üzemanyag szint jelző tud valaki esetleg egy cikkszámot erről a jeladóról?

Előre is köszönöm Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 184 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator