* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 184 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.11. 00:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
adam001 írta:
Kerdés e34 ben van titkos menü ?


Sajnos nincs...



Rendbe kösz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.12. 14:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
cserélt már vki e34 -en mikrofiltert? tényleg necces?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.12. 19:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
cserélt már vki e34 -en mikrofiltert? tényleg necces?


Ammegmi? :shock:
Pollenszűrő lenne?
http://bmwe32.masscom.net/other/microfi ... filter.htm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.12. 19:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
adam001 írta:
cserélt már vki e34 -en mikrofiltert? tényleg necces?


Ammegmi? :shock:
Pollenszűrő lenne?



Igen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.12. 19:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:
cserélt már vki e34 -en mikrofiltert? tényleg necces?


Ammegmi? :shock:
Pollenszűrő lenne?



Igen!


A képekből elnézve nem kellemes feladat,de nem is megoldhatatlan.Nem irigyellek! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.12. 20:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:
cserélt már vki e34 -en mikrofiltert? tényleg necces?


Ammegmi? :shock:
Pollenszűrő lenne?



Igen!


A képekből elnézve nem kellemes feladat,de nem is megoldhatatlan.Nem irigyellek! :D



Szét kell kapni a kesztyütartó környékét.... Jól eldugták ...vajon a márkaszervizekbe anno bajlódtak ezzel??? Vagy ez is "lifetime"??? Nemhiszem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.12. 22:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:
cserélt már vki e34 -en mikrofiltert? tényleg necces?


Ammegmi? :shock:
Pollenszűrő lenne?



Igen!


A képekből elnézve nem kellemes feladat,de nem is megoldhatatlan.Nem irigyellek! :D



Szét kell kapni a kesztyütartó környékét.... Jól eldugták ...vajon a márkaszervizekbe anno bajlódtak ezzel??? Vagy ez is "lifetime"??? Nemhiszem...


Szerintem bajlódtak vele, különben így nézne ki az elpár:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.14. 12:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.21. 00:00
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: M51D25
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:
Kerdés e34 ben van titkos menü ?


Sajnos nincs...



Rendbe kösz


Ha az onboard computer rejtett menüjére gondolsz, akkor "hogynevóna" :)

Az 1000 és a 10 gombokat kell egyszerre lenyomni és már meg is jelenik. Az alábbi teszt funkciók lesznek elérhetőek:

List of Available Tests:
========================
Test Number Description
1 Display Test (all LCDs and LEDs activate)
2 Current Consumption in litres / 100 km
3 Current Consumption in litres / hour
4 Average consumption (used in calculating range)
5 Current Range
6 Not used (this function is active on some, but not sure of the purpose)
7 Fuel Remaining in Tank (litres)
8 Current speed (km/h)
9 System Voltage at Terminal R
10 Country / Language
11 Units / am.pm
12 Average speed (km/h) for calculating ETA
13 ETA
14 Date of software / mask of OBC
15 Production Diagnosis
16 Production Diagnosis
17 Display Vehicle Specific Data
18 Alarm Changeover (continuous vs. intermittent)
19 Lock / Unlock all functions (Sum of month and date to unlock or lock)
20 Correction Factor for OBC Fuel Consumption
21 Reset all defect codes, date and time

Ha a beállításokat akarod módosítani (mondjuk a fogyasztás korrekcióját megadni, teszt20), ahhoz fel kell oldani először a BC-t. Ez egy kicsit bonyolult, de megpróbálom leírni. Először is megnézed, hogy milyen dátum van beállítva az BC-n. Tegyük fel, hogy a mai, 0814 (csak a hónap + nap érdekes), ezután a már leírt módon belépsz a teszt menübe, kikeresed a 19-es funkciót, ha nin feloldva, akkor azt fogod itt látni, hogy LOCK. Ekkor ida beírod a dátumnak és a napoknak az összegét vagyis 08+14 = 22, aztán S/R. Ezzel fel is oldottad a BC teszt funkcióit, innentől kezdve tudod módosítani a lista végefelé található beállításokat is.

Sok sikert!
Ha elakadsz írj!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Boborider az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, Padre540
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.14. 22:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Boborider írta:

Ha az onboard computer rejtett menüjére gondolsz, akkor "hogynevóna" :)

Az 1000 és a 10 gombokat kell egyszerre lenyomni és már meg is jelenik. Az alábbi teszt funkciók lesznek elérhetőek:

List of Available Tests:
========================
Test Number Description
1 Display Test (all LCDs and LEDs activate)
2 Current Consumption in litres / 100 km
3 Current Consumption in litres / hour
4 Average consumption (used in calculating range)
5 Current Range
6 Not used (this function is active on some, but not sure of the purpose)
7 Fuel Remaining in Tank (litres)
8 Current speed (km/h)
9 System Voltage at Terminal R
10 Country / Language
11 Units / am.pm
12 Average speed (km/h) for calculating ETA
13 ETA
14 Date of software / mask of OBC
15 Production Diagnosis
16 Production Diagnosis
17 Display Vehicle Specific Data
18 Alarm Changeover (continuous vs. intermittent)
19 Lock / Unlock all functions (Sum of month and date to unlock or lock)
20 Correction Factor for OBC Fuel Consumption
21 Reset all defect codes, date and time

Ha a beállításokat akarod módosítani (mondjuk a fogyasztás korrekcióját megadni, teszt20), ahhoz fel kell oldani először a BC-t. Ez egy kicsit bonyolult, de megpróbálom leírni. Először is megnézed, hogy milyen dátum van beállítva az BC-n. Tegyük fel, hogy a mai, 0814 (csak a hónap + nap érdekes), ezután a már leírt módon belépsz a teszt menübe, kikeresed a 19-es funkciót, ha nin feloldva, akkor azt fogod itt látni, hogy LOCK. Ekkor ida beírod a dátumnak és a napoknak az összegét vagyis 08+14 = 22, aztán S/R. Ezzel fel is oldottad a BC teszt funkcióit, innentől kezdve tudod módosítani a lista végefelé található beállításokat is.

Sok sikert!
Ha elakadsz írj!


Ez évjáratfüggő?Mert kb. 8 évvel ezelőtt az Én 91-esemre még a legnagyobb guruk is azt mondták hogy nincs benne.Pedig nagy board-dal rendelkezett a lelkem. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.14. 22:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Boborider írta:
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:
Kerdés e34 ben van titkos menü ?


Sajnos nincs...



Rendbe kösz


Ha az onboard computer rejtett menüjére gondolsz, akkor "hogynevóna" :)

Az 1000 és a 10 gombokat kell egyszerre lenyomni és már meg is jelenik. Az alábbi teszt funkciók lesznek elérhetőek:

List of Available Tests:
========================
Test Number Description
1 Display Test (all LCDs and LEDs activate)
2 Current Consumption in litres / 100 km
3 Current Consumption in litres / hour
4 Average consumption (used in calculating range)
5 Current Range
6 Not used (this function is active on some, but not sure of the purpose)
7 Fuel Remaining in Tank (litres)
8 Current speed (km/h)
9 System Voltage at Terminal R
10 Country / Language
11 Units / am.pm
12 Average speed (km/h) for calculating ETA
13 ETA
14 Date of software / mask of OBC
15 Production Diagnosis
16 Production Diagnosis
17 Display Vehicle Specific Data
18 Alarm Changeover (continuous vs. intermittent)
19 Lock / Unlock all functions (Sum of month and date to unlock or lock)
20 Correction Factor for OBC Fuel Consumption
21 Reset all defect codes, date and time

Ha a beállításokat akarod módosítani (mondjuk a fogyasztás korrekcióját megadni, teszt20), ahhoz fel kell oldani először a BC-t. Ez egy kicsit bonyolult, de megpróbálom leírni. Először is megnézed, hogy milyen dátum van beállítva az BC-n. Tegyük fel, hogy a mai, 0814 (csak a hónap + nap érdekes), ezután a már leírt módon belépsz a teszt menübe, kikeresed a 19-es funkciót, ha nin feloldva, akkor azt fogod itt látni, hogy LOCK. Ekkor ida beírod a dátumnak és a napoknak az összegét vagyis 08+14 = 22, aztán S/R. Ezzel fel is oldottad a BC teszt funkcióit, innentől kezdve tudod módosítani a lista végefelé található beállításokat is.

Sok sikert!
Ha elakadsz írj!


Sajnos nincs BC úgyhogy tárgytalan ,, amúgy kösz azért,


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.15. 09:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.21. 00:00
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: M51D25
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Boborider írta:

Ha az onboard computer rejtett menüjére gondolsz, akkor "hogynevóna" :)

Az 1000 és a 10 gombokat kell egyszerre lenyomni és már meg is jelenik. Az alábbi teszt funkciók lesznek elérhetőek:

List of Available Tests:
========================
Test Number Description
1 Display Test (all LCDs and LEDs activate)
2 Current Consumption in litres / 100 km
3 Current Consumption in litres / hour
4 Average consumption (used in calculating range)
5 Current Range
6 Not used (this function is active on some, but not sure of the purpose)
7 Fuel Remaining in Tank (litres)
8 Current speed (km/h)
9 System Voltage at Terminal R
10 Country / Language
11 Units / am.pm
12 Average speed (km/h) for calculating ETA
13 ETA
14 Date of software / mask of OBC
15 Production Diagnosis
16 Production Diagnosis
17 Display Vehicle Specific Data
18 Alarm Changeover (continuous vs. intermittent)
19 Lock / Unlock all functions (Sum of month and date to unlock or lock)
20 Correction Factor for OBC Fuel Consumption
21 Reset all defect codes, date and time

Ha a beállításokat akarod módosítani (mondjuk a fogyasztás korrekcióját megadni, teszt20), ahhoz fel kell oldani először a BC-t. Ez egy kicsit bonyolult, de megpróbálom leírni. Először is megnézed, hogy milyen dátum van beállítva az BC-n. Tegyük fel, hogy a mai, 0814 (csak a hónap + nap érdekes), ezután a már leírt módon belépsz a teszt menübe, kikeresed a 19-es funkciót, ha nin feloldva, akkor azt fogod itt látni, hogy LOCK. Ekkor ida beírod a dátumnak és a napoknak az összegét vagyis 08+14 = 22, aztán S/R. Ezzel fel is oldottad a BC teszt funkcióit, innentől kezdve tudod módosítani a lista végefelé található beállításokat is.

Sok sikert!
Ha elakadsz írj!


Ez évjáratfüggő?Mert kb. 8 évvel ezelőtt az Én 91-esemre még a legnagyobb guruk is azt mondták hogy nincs benne.Pedig nagy board-dal rendelkezett a lelkem. :)


Kizártnak tartom, hogy ez évjárat függő lenne. Az amerikai és az európai piacra gyártott BC-k között van némi különbség a teszt menünkben, de funkciójukban egyezik. Egy '89-es 535i-ben pár éve néztem 9-es teszt menüben töltési feszültséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 21:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.22. 10:58
Hozzászólások: 547
Tartózkodási hely: Kistelek,de mostmár Kecskmét
Adott köszi: 51 alkalommal
Kapott köszik: 69 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép

Kép

Kép

_________________
Krokko


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.09.17. 18:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.22. 10:58
Hozzászólások: 547
Tartózkodási hely: Kistelek,de mostmár Kecskmét
Adott köszi: 51 alkalommal
Kapott köszik: 69 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép

_________________
Krokko


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.09.17. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Krokko írta:
Kép

Na, ezt biztos nem karcolná végig senki :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.23. 20:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Gondom a következő E34 94' 525tds dupla klímás nem műkszik a fűtés az emberemnek egy okos szerelő azt mondta a jobb oldalon az anyós oldali kárpitot lebontotta és egy műanyag burkolatot ütögetve el-elindúlt neki na mára ezt úgy néz ki mint egy hajótörött szétcsapkodta és már sehogy se megy.Amit ütögetett ebbe rézcsövek mennek gondolom ezek a radiátorba mennek.Mennyire nehéz kicserélni a fűtő motort e34-ben még nem cseréltem tűzfal felől támadok ügye?tartály lebont stb.. behr és a siemens motor között méretben van valami különbség??

Köszönöm a segítségeteket Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.23. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Szotakdavid írta:
Sziasztok!

Gondom a következő E34 94' 525tds dupla klímás nem műkszik a fűtés az emberemnek egy okos szerelő azt mondta a jobb oldalon az anyós oldali kárpitot lebontotta és egy műanyag burkolatot ütögetve el-elindúlt neki na mára ezt úgy néz ki mint egy hajótörött szétcsapkodta és már sehogy se megy.Amit ütögetett ebbe rézcsövek mennek gondolom ezek a radiátorba mennek.Mennyire nehéz kicserélni a fűtő motort e34-ben még nem cseréltem tűzfal felől támadok ügye?tartály lebont stb.. behr és a siemens motor között méretben van valami különbség??

Köszönöm a segítségeteket Dávid


E34-ben könnyű a fűtőmotor csere. Igen, a tűzfal felől kell támadni.

Behr kell bele. Az való a klímásba . A klímásnak nagyobb a mókuskereke. A Siemens csak a klíma nélkülibe került.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.23. 22:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Szotakdavid írta:
Sziasztok!

Gondom a következő E34 94' 525tds dupla klímás nem műkszik a fűtés az emberemnek egy okos szerelő azt mondta a jobb oldalon az anyós oldali kárpitot lebontotta és egy műanyag burkolatot ütögetve el-elindúlt neki na mára ezt úgy néz ki mint egy hajótörött szétcsapkodta és már sehogy se megy.Amit ütögetett ebbe rézcsövek mennek gondolom ezek a radiátorba mennek.Mennyire nehéz kicserélni a fűtő motort e34-ben még nem cseréltem tűzfal felől támadok ügye?tartály lebont stb.. behr és a siemens motor között méretben van valami különbség??

Köszönöm a segítségeteket Dávid


E34-ben könnyű a fűtőmotor csere. Igen, a tűzfal felől kell támadni.

Behr kell bele. Az való a klímásba . A klímásnak nagyobb a mókuskereke. A Siemens csak a klíma nélkülibe került.


Szia Ati!

Köszi a válaszodat,szerinted a leírtak szerint a fűtőmotor szart be??mit verhetett szét az anyós oldalon??a rezgésétől indulhatott el a motor??szívósortól kifér a motor?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.28. 21:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sikerült megoldani a fűtés problémát a motor volt a ludas a szénkefék miatt nem indult el,raktam egy másikat bele és elindult.

Egy kérdésem lenne még szénkefét lehet cserélni benne rendelni valahonnan vagy felejtős a dolog?

Köszönöm Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.28. 21:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Szotakdavid írta:
Sikerült megoldani a fűtés problémát a motor volt a ludas a szénkefék miatt nem indult el,raktam egy másikat bele és elindult.

Egy kérdésem lenne még szénkefét lehet cserélni benne rendelni valahonnan vagy felejtős a dolog?

Köszönöm Dávid


Lehet javítani.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E34 a király!!!
HozzászólásElküldve: 2012.12.29. 18:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.09.01. 21:39
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Szotakdavid írta:
Sikerült megoldani a fűtés problémát a motor volt a ludas a szénkefék miatt nem indult el,raktam egy másikat bele és elindult.

Egy kérdésem lenne még szénkefét lehet cserélni benne rendelni valahonnan vagy felejtős a dolog?

Köszönöm Dávid


Lehet javítani.


Köszi akkor foglalkozom vele egy picit,zf automata váltóba hol kell olajat tölteni nem találom a betöltőt leengedőt megtaláltam.

Köszönöm Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 184 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator