* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 44 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.03. 20:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Jól néz ki a CÁPA
Sok sikert a szépítgetéshez


Köszi szépen! Neked is Gabec!

Majd igyekszem izlésesen helyre hozni, de Leviék ugyis segítenek :D

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.03. 23:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
Megveszem Simi 17-es BBS-ét ami korhű :lol: :lol:

Azt biztos nem veszed meg, mert már lebeszéltetek és nem eladó!
Imi javaslatára kap egy szervo-t. Nyárig van időm beépíteni, mert akkor lesz jogsija az asszonynak :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 18:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.21. 00:00
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E28
Motor tipusa: m20b20
Évjárata: 1985
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
kopasze-28 írta:
Szép autó Bacsek 8)

ha jól látom ez már tompa orrú,akkor ez már 83 környéki.
felszereltségről lehet tudni vmit?anyit látok h kézis,meg manuál ablakos 8O

fájdítod itt a szívem,nagy álmom egy 7es 8) 8)

U.i.:ez csak az én véleményem,az utólsó képen lévő felnik nem állnak neki jól 8)


Köszi!

Te ráadásul itt vagy nem messze, majd összefuthatunk,meg cápa forumról ugyis kell majd segítség a kocsihoz :)

A kerekek a 39-es gyári 16-os kerekei.
Kaptam a cápához 14-es téli nyári felnit gumival. A nyárival tetszik (keresek róla képeket), de hiába jó a gumi mintája olyan régi gumi h még a gyártás ideje sincs rajta és nem mertem azzal közlekedni.

Ez ami meg rajta van élőben sokkal jobban mutat ám!
Én is rengeteget járattam magam rajta, de tényleg jól néz ki élőben.

Élőben meg a 17-es M-es nézett ki furán, fotón meg iszonyú jól mutat...ugyhogy nemtom :lol:

Megveszem Simi 17-es BBS-ét ami korhű :lol: :lol:


Nem messze?????Z.egerszeg és T.bánya közt van némi 200km táv :lol: :lol: :lol: :lol:
Tudom,h az a gyári e 39 kerék,mivel ilyeneket csináltunk annó a Suoftecbe t.bányán :lol:
14-es gumi és régi,hmmmmmmmmm,az nagy valószínűséggel TrX kerék lesz,az olyan mint a riga gumi,soha nem kopik el,és csúszik ha kő hanem :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
venni ne is akarjál olyat,mert van vagy 60-70 ezer db ja :lol:
A 17-es szép és jó,de széjje fogja ütni a futóművét,ééééés nem is korhűűű :piroslap

_________________
BMW Über Alles


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 19:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kopasze-28 írta:
Bacsek írta:
kopasze-28 írta:
Szép autó Bacsek 8)

ha jól látom ez már tompa orrú,akkor ez már 83 környéki.
felszereltségről lehet tudni vmit?anyit látok h kézis,meg manuál ablakos 8O

fájdítod itt a szívem,nagy álmom egy 7es 8) 8)

U.i.:ez csak az én véleményem,az utólsó képen lévő felnik nem állnak neki jól 8)


Köszi!

Te ráadásul itt vagy nem messze, majd összefuthatunk,meg cápa forumról ugyis kell majd segítség a kocsihoz :)

A kerekek a 39-es gyári 16-os kerekei.
Kaptam a cápához 14-es téli nyári felnit gumival. A nyárival tetszik (keresek róla képeket), de hiába jó a gumi mintája olyan régi gumi h még a gyártás ideje sincs rajta és nem mertem azzal közlekedni.

Ez ami meg rajta van élőben sokkal jobban mutat ám!
Én is rengeteget járattam magam rajta, de tényleg jól néz ki élőben.

Élőben meg a 17-es M-es nézett ki furán, fotón meg iszonyú jól mutat...ugyhogy nemtom :lol:

Megveszem Simi 17-es BBS-ét ami korhű :lol: :lol:


Nem messze?????Z.egerszeg és T.bánya közt van némi 200km táv :lol: :lol: :lol: :lol:
Tudom,h az a gyári e 39 kerék,mivel ilyeneket csináltunk annó a Suoftecbe t.bányán :lol:
14-es gumi és régi,hmmmmmmmmm,az nagy valószínűséggel TrX kerék lesz,az olyan mint a riga gumi,soha nem kopik el,és csúszik ha kő hanem :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
venni ne is akarjál olyat,mert van vagy 60-70 ezer db ja :lol:
A 17-es szép és jó,de széjje fogja ütni a futóművét,ééééés nem is korhűűű :piroslap


200 km mi az, egyébként Veszprém közelebb van :lol:

A gyári gumi Toyo és tényleg jó a mintája, de hát elég ballonos és valóban csuszik elég rendesen.
A 16-os tökéletes. Az e39 sokágú felni jól áll neki, de még elég ballonos a gumi a "korhűséghez", meg talán a futóművet sem nyírja ki.
A 220/55 gumiméretet meg hozza a gyári plakett is (tudom h ez 225, de 220 már nincs :) ).

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 20:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.21. 00:00
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E28
Motor tipusa: m20b20
Évjárata: 1985
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
a 220/55 az a gyári hülye trx méret,nekem is irja a firma tábla a 200/60 at :lol:
nekem pl. a potkerekem még gyári 185 HR 14,tehát nincs /,ez a gyári méret 8)

_________________
BMW Über Alles


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 20:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.21. 00:00
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E28
Motor tipusa: m20b20
Évjárata: 1985
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Te,Bacsek,néztem a másik topikba a képeket,és látom,h ez egy hegyes 7-es?

ne tossszál fel :twisted: :twisted: :twisted:

és jövöre viszed OT-ra?

montam má h utálllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk :nyelves: :nyelves: :nyelves: :nyelves: :nyelves: :nyelves: :nyelves: :nyelves: :hehe :hehe

_________________
BMW Über Alles


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 20:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.21. 00:00
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E28
Motor tipusa: m20b20
Évjárata: 1985
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
az egyik haver monta annó,h vesz egy e32-t,közöltem is vele ha megteszi,kitörlöm a nevét a teloból,és örökre el is felejtem öt :twisted: :lol: :lol:

te is így akarsz járni? :nyelves: :hehe

_________________
BMW Über Alles


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 21:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kopasze-28 írta:
az egyik haver monta annó,h vesz egy e32-t,közöltem is vele ha megteszi,kitörlöm a nevét a teloból,és örökre el is felejtem öt :twisted: :lol: :lol:

te is így akarsz járni? :nyelves: :hehe


Minden vágyam :lol: :lol:

Egyébként igen, ez hegyes orrú cápali...82-es

Az OT-t még nem tudom, nem az a fő szempont, de a lehetősége nyitva marad :wink:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 23:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
kopasze-28 írta:
az egyik haver monta annó,h vesz egy e32-t,közöltem is vele ha megteszi,kitörlöm a nevét a teloból,és örökre el is felejtem öt :twisted: :lol: :lol:

te is így akarsz járni? :nyelves: :hehe


Minden vágyam :lol: :lol:

Egyébként igen, ez hegyes orrú cápali...82-es

Az OT-t még nem tudom, nem az a fő szempont, de a lehetősége nyitva marad :wink:


Egy Bacsek


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.10. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A Hetes öregfiú-avagy a vén Cápa a szemtelenül fiatal hallal!
Tegnap Veszprémben véletlen minitali jött létre. Jó is volt. Megtapasztaltam, milyen könnyű egy gyári M5 kerék, akkora gumimérettel hogy neki kell szaladni oldalról, hogy eldőljön! :lol: valamint, miért tudom a körforgót úgy körbeautózni akár egyszerre többször is, hogy mégsem tetszik, bárhogy okoskodok, nem úgy viselkedik az autó, ahogy a látvány kívánná. Meg van minden ok fejtve, több tényező is összebeszélt, a 20d nem a legalkalmasabb verzió e dolog kivitelezésére! Semmi gond, a nyomok ott vannak, meg legalább a következő új gumigarnitúra tartós lesz, nem teszem ki ilyen fajta feltűnősködésnek, most is az unalom adta helyzet miatt, saját szórakoztatásomra jött ötlet miatt raktam minden nem lerögzített tárgyat a csomagtartó egyik oldalába. Levi is csodálkozott egy dolgon, már azért megérte visszaautóznunk és tesztelni, okfejteni!
Végre nem az M5 van nyúzva, a baráti etikett is ezt diktálja, ez is BMW, ezt is forszírozzuk, had kopjon, had menjen, had lássuk, hadd el had...
A nap telik-múlik, végre megjelenik Bacsi is! Őszinte örömmel üdvlövöldözzük, majd fagyizási terv! De várjunk, mindjárt jön! Jött is. Két Bacsek lett az egyből! 8O Megjelent az öreg Hetes és a fiatal gazdi! Fagyi, majd invitálás Balatonalmádiba, kedves fórumtársunkhoz történő látogatásra. Igaz most értünk Levivel vissza, mert a kikötőben álmodozva tárgyaltuk ki, melyik csaj, melyik BMW milyen...Mi baj lehet? Menjünk. Persze, két autóval, mert a Hetes gazdája, nem siet majd vissza. Nem gond, mivel sem jogsim, sem az autó papírjai nincsenek nálam, vezessék a fiúk az én autómat, én meg kipróbálom a Cápát!
Mindenkinek tetszett az ötlet! Egy kéz, felém nyújtja az indító kulcsot, tessék, vezethetsz!
Na, ez a próba nem erről szól!!!Itt van egy autó, amit most őszintén szólva (mert úgy korrekt), nem tudok hova tenni!
BMW. Nagyon nem fiatal. Kicsit, mai szemmel már megmosolyogtató kialakításokkal, a luxus mai fogalmával spártai felszereltséggel ellátott, nagy böhöm, széles, hosszú, letűnt időszakot képviselő, általam teljesen ismeretlen világot képviselő autót látok. Hogy ne legyen idegen a környezete és a szelleme, kicsit vissza kell utaznom az időben!
1983." Általános iskolába járok. Szünetben játszunk az udvaron és hatalmas robaj! :roll: Egy MIG-21 húz el felettünk a templom keresztjét szinte súrolva, hatalmas vörös csillaggal és rakétákkal a szárnya alatt! Helikoptercsordák több tíz számra, szintén nagy vörös csillaggal! Az utcán, napi jelenség a Ruszki katonai konvoj, Zilek, Krazok, Uralok, PSZH-k, meg a jó ég emlékszik mik vonultak kilométer hosszúságban, mi meg integettünk nekik és kiabáltunk "Ruszkik" :lol: Valamikor ebből az időből, ott állt az egyik tanítónénim férjének a Merci elejű kocka Ladaja a templom gesztenyefáinak hűset adó lombjai alatt. Mi meg tátott szájjal bámultuk, ne nyúlj hozzá, nem szabad... párbeszédek közepette. Harmadikos voltam. A rendőrök még dinnyés 1200-es Lada elejére felrakott orrsúly méretű fehér dobozzal trafiztak, hatalmas villanások közepette. Aztán ikerlámpás Lada fékez, elhalad mellettük, visszavált és kiröhögve őket eltűnik! Azok meg futás ki, leakaszt, elrak, indít és utána! A hülyék...Nem tudták hogy sosem érik utol? Nagyjából erre az időszakra koncentrálva fogtam meg a krómozott kilincset!
Ádámka kezét udvarias mosollyal és indokkal hárítom el. Ez egy luxusautó! Olyan sofőrös...Volga is volt a TSZ elnöknek és emlékszem, jobb hátul szokott ülni mindig! Rákaptam a lényegre. Nem ülök jobb hátra, nem várom hogy Ádámka ajtót nyitva hajlongjon, mert a mellettünk álló autómból kandikáló szempárok, azt hinnék megbolondult dés, valamint, kíváncsi vagyok a műszerekre is. Beülök a jobb egybe. Bang. Becsapom az ajtót. Fura, de a kor tükrében, biztonság érzetet ad a hang. Életre kel a soros hathengeres, a mindig híres, a mai napig a BMW szóval egybeolvadt hangzással amit a sorhat tud, nem hazudtolja meg magát. Gyönyörű a hanghatás. A négy műszer, amibe már azzal együtt beleszerettem, hogy szépen fordul a vezető felé középtájt a műszerfal, más kialakítás mint az általam ismert autókban, de '83!!!A németek ezt nézték és mi csak kapitalistáknak, vagy simán Nyugat németnek hívtuk őket, akik olyan világban élnek, hogy az fertő, mások szerint meg fenékig tejföl! Őnáluk már voltak aki ezt a műszerfalat takarították, én még azt sem tudtam mi az a BMW! Vagyis de! Szovjet filmekben láttam Ivánékat, amint egy tár lőszerrel kivégezte(amit egész film alatt nem kellett után tölteni, vagy csak simán cserélni) a Vörös Hadsereg oltalma alatt a Nácikat, akik oldalkocsis fekete motorokkal és hosszú kabátokban, félelmetes csizmában hatalmas esésekkel buktak le a boxerről...Ami ugye, nagyapám akkori meséi alapján, BMW motorok voltak! Nem ám IZS (megy is-nem izs...)! Nácik...Németek. Szemetek. Sokat hallottunk az iskolában róluk! Mert a saját himnuszunk előtt az Oroszoké szólt, csak másodikként a miénk...A tábla felett az tanteremben, sarló-kalapácsos címer a búzakalászokkal...Nemrég halt meg Brezsnyev elvtárs, szinte meg kellett siratni, bár akkor azt sem tudtuk ki volt...Emlékeztek néhányan?
De gyönyörű ez a műszerfal! A szabadság jelképe abból az időből! Istenem, mennyire másképp lehet a dolgokat látni ha megpróbáljuk megérteni miről is szólnak! Tekerős klíma szabályzó, piros-kék színnel jelölve, középen mindkét szín fogy és jelzi a befújt levegő csökkenő, avagy növekvő hőmérsékletét! Működik is. Vajon a svejci' első tulaj hol lakott? Mivel foglalkozott? Hírszerző volt? Vagy egy egyszerű igazgató, netán gyári munkás? Nem tudom. Az ülés érdekesen mozog alattam, akkoriban nem volt szerepe a mai szemmel már egy városi autóban is elvárt oldaltartás szónak! Kifelé bámulva, a motorháztető végét csak sejtem, de örülök is, mert ha esetleg valami történne, némi erőt meríthetnénk mi bent ülők és némi erőt veszítenének rajt a kint ülők. A benzinkúton ki sem szállok. A sofőr dolga az ilyen hétköznapi feladat. Addig én játszom az igazgató kartárs szerepét, aki munkásruhában, elöl ül és várja hogy menjünk a dolgunkra és a többi ember a mi vizünket nem zavarva úszkálva tovatűnjön az állóvízben! A tankolást befejezve, egy fehér Ford szieszta háromajtósból egy család kanyarodik a cápánk elé jobbról, és a betonszegély, valamint a fenyegető orr közti hézagtól félve, felemelkedik az üléséből és kissé hátrafordulva a cápa orrához, majd kissé felemelve a seggét jobbra kinézve a saját motorházteteje felett nyugtázza, elúszhat gyorsan ! Nagyon vicces látvány volt. Szerintem, a csomagtartó elnyelte volna őket családostul...Az autómosóból bámulják a nem mindennapi jelenséget. A hatalmas BMW-t a zöld munkásruhás igazgatóval, valamint a fiatal, laza sofőrt és az egész helyzetet. Gondolom, ledöbbennek, mennyivel másabb, mint egy mai hetes! Na meg a két ember...Igen. De ők mai szemmel látnak, mai szemmel gondolkoznak. Viszont, nincs megvető vigyor, inkább a miért vette ezt az öreg benzintemetőt ez a srác jön át. Mennyivel is eszik többet mint egy akkori Lada, Zaporjóska, Moszkvics, Trabant, Kotkoda, Volga? Mennyivel is nyújtott más menetteljesítményt? Mekkora különbség volt az itthoni megszerzésük közt akkoriban? Talán a hatalmas szó kifejezi. Nem nyikorog, nem zörög, nem rázkódik. Beszélgetünk a mítoszról útközben. Belenézek a jobb visszapillantóba, látom a saját autómat. Szép. Xenon szép fénnyel kacsintgat nekünk. Mi az a Xenon? Ember '83-mat írunk! UFO a tükörben! :lol: A fabetét, az fabetét!!!Nem ám a mai tömegcikkek! Csipogó tolatóradar? Ugyan má'. Minek? Jaj annak akire ez az autó véletlenül rátolat! A lökhárító kap egy polírt, a kis hal kap egy betétlapot és felejtsük el a történteket...Még anyagból van! Rádió is van. Na az már a kor szellemét tükrözi. Vajon, a svejci' mikor Hegyeshalomnál belépett Keleteurópába, vagy a Szocializmusba, vajon meddig üzemelt még a gyári rádió? Mert itt csak az 540KHz szórta az éterbe a manipulált és kontrollált mondandóját, de a generátor fordulatarányos fúrógépszerű hanggal zavarta, az ablaktörlő recsegtette, a villámlás majd kiszakította az akkori hangszóró membránját, de legalább szólt! Ki nyer ma? Játék és muzsika tíz percben....A sok szocializmust építő fáradt ember, a szüleink, pár itteni tag is köztük, vígan, viccelődve ebédeltek a fa alatt, az ebédlőben, a munkahelyi étteremben, amit a mai rohanó világ szinte mellőz, mert sok a teendőnk...Meg volt annak az időszaknak is a varázsa. Lezárták a nyugatra néző ablakokat, nem nagyon értettük, ott miért gazdagabbak az emberek, miért adatik meg nekik hogy nyaralni mennek a Jugó tengerpartra, amit ma már mi is megtehetnénk, de megint topogunk egy helyben és már az üdülési csekket is visszavonják, mert Széchenyi Pihenő Kártyának fogják hívni. Nagyjából semmi nem változott. Eltűntek a Ruszkik, bármit megvehetünk hitelre, bárhova elutazhatunk, bármiről lehet véleményünk, bármelyik FM frekvenciáról ontják a semmitmondó ötleteket, amik a társadalomnak, nem jelentenek előrelépést, Ugyanúgy butítanak, csak mi nem álltunk még át erre! De az autót tisztelem. Nem vetem meg, mert én voltam aki eddig észre sem vette, fel sem fogta, meg sem értette, mit jelenthet a a bizonyos OT. Club, Cápa Club. Egy életforma. Akik ápolják, szeretik, megbecsülik a múltból fennmaradt dolgokat, magát a múltat.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.10. 20:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.30. 01:00
Hozzászólások: 222
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Barátom, nagyot írtál, nagyon nagyot, a szó legnemesebb értelmében. :taps: Nem tudom kik értik meg vagy sem, de én értem a mondanivalót. Ez az a story amiért BMW a BMW. :franko:
Az elmúlt időszakban jelentek meg olyan írások a fórumon, hogy már nem volt kedvem írogatni, nem volt kedvem fórumozni, azért néha körül néztem. Eltűnt az a szellemiség, ami a BMW legendát élteti, és most? most itt van újra és erősebben, mint valaha, ebben a kis cápa topicban, érdekes módon nincs is annyi hozzászólás, mint máshol. Pedig ez a BMW érzés, ez a legenda ? szerintem.
Igen, a cápa és sor6, ami ha nincs akkor nincs e39 sem, vagy lehet, hogy van, de valahol az xy klub kategóriába. Igen, ezek azok a vasak amik felderengenek a gyerekkor szürke homályából, amik után tág, fény merev pupillákkal bámultunk, ha egyáltalán láthattunk valahol egyet is. Aztán teltek az évek és jött a roncsimport és jöttek golfok, kadettek, corollák és minden racionális verda, és volt egy-két ember, aki tudta mi az a sor6 és nem érdekelte a fogyasztás és más hasonló racionális dolog, csak egyszerűen a BMW kellett nekik és semmi más.
Biztos van aki emlékszik Chevy Chaze ?Eszelős szívatás? filmjében a fekete cápára, vagy a ?simlis? 6-os cápájára? kell ezektől szebb, kell ezektől jobb. Persze, hogy kell. Elektromos tök vakaróval és minden földi jóval megáldott, 6 litert fogyasztó, 220-al robogó, 1400kg műanyagot felhasználó, 20 év múlva a kutya sem tudja micsoda autó. Vagy nem kell? Mert már réges-régen elkészült az abszolút autó? Döntse el mindenki saját maga. Itt nem az észérvek, hanem az érzelmek döntenek és ezeknek a cápáknak még volt lelke, ezeket még emberek gyártották és ? nem tudom ? de a kölykök a mai napig jobban megnézik őket (ez saját tapasztalat). És ha megnézik, akkor lelkesednek!!! Nem irigykednek, nem az a reakció, hogy miből futja ennek erre, hanem egyszerű ámulat, ott áll egy cápa, ott áll maga a történelem, és lenyűgöző. És valahol ez lenne a lényeg ? szerintem. És ez az amiért imádjuk a BMW minden típusát, mert a BMW alapvetően nem irigykedést kell, hogy kiváltson az emberekből, hanem lelkesedét. Irigykedni a csillagosra szoktak, ezért sokan nem is ülnének abba ? én sem. De a BMW, igen az már valami, de nem a csicsa, nem a hivalkodás, nem a magamutogatás, egyszerűen a tisztelet. A BMW az, amit mindenki szeretne, de racionálisan dönt és mást vesz.
Nem reprezentatív felmérés, de mindent elmond helyettem: Mi a jó a BMW-ben? Minden!
A beszélgetés fülem hallatára történt két mai kamasz között, egy étterem parkolójában, egy iskolával szemben ahol egy fehér e39 és egy kék e21 parkolt. Tanulságos? Nagyon! Nem tudták eldönteni melyik a szebb, melyik a jobb, melyik az überebb?de nem is lehet, mert mindkettő BMW. Ja, az a pár év, és a méretek, és a műszaki adatok közötti különbségek? Ki nem sza?ja le magasról? És a másik dolog ? az alanyok nagyon is mai kamaszok voltak, mobil internettel és pirszinggel és minden földi átokkal, amit a XXI. század ránk szórt, és mégis tátott szájjal és fény merev pupillákkal csodálták a kis 3cápát is. Azok a derengő szürke gyermekkori képek? ma már ugyan olyan ritka egy szép cápát látni, mint volt 20-25 évvel ezelőtt. Akkor még nem nagyon volt, most már pedig nem nagyon van. Ezért akinek van az szerencsés, és Bacsek nagyon szerencsés, és tudom, hogy jó dolga lesz a nagy cápának, és tudom, hogy egyszer majd én is?
Mai ésszel és mai szemmel érdekes a cápa, de akit egyszer összehozott a sors egy cápával? az sosem felejti. Főleg ha az ereiben egy kis 98as supernek is jutott hely a többi sejtecske és vér-lemezecske mellett. Az a szürke emlékkép: e12 28i.
Ez nem olyan, mint az első sex?az hol is volt, :roki ja, és kivel? Ennek még a hangja is ott van valahol a legkellemesebb események archivált állományában?

WP


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.10. 22:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm WP! Nem titkolom, ismeretlen témához szóltam. Sajnos, nem szenteltem a Cápa névnek egy cseppnyi figyelmet sem! :oops: Megcsapott a szele. Nem fogok venni, de lehetetlen immáron nem szeretni ezt a legendát! Maga a csoda!
Múltkor amikor a két M5 fújtatott, beállt közénk ez az autó a városi konvojba. Már akkor megtetszett, megállta a helyét a fiatalabb autók közt, hamisítatlan BMW! Örülni kell, hogy nem mindenkit a józan ész vezérel autóvásárláskor! :wink: Valamiért, pont a nem normális, nem megmagyarázható dolgok okozzák a legnagyobb örömöket, meglepetéseket, élményeket az életünk mindennapjaiban! :roll:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 15:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nagyon jól látjátok :wink:

Lassan másokat is elkap a fertőzés, ami szerintem nem baj :D

Itt egy jó kis videó, egy 02-esről:

--- 02 videó cikkel ---


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 19:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ugy látom szépen lassan mindenkiből előbújnak az érzelmek :)

Ds, ez megint egy lebilincselő iromány volt, különösen a Laci által hozzáadott tartalommal!
Az a vicc, hogy az autó 1 évvel öregebb nálam, így igazából abból a korszakból csak a ti leírásotokra tudok hagyatkozni... :taps:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 19:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
..."Örülni kell, hogy nem mindenkit a józan ész vezérel autóvásárláskor! :wink: Valamiért, pont a nem normális, nem megmagyarázható dolgok okozzák a legnagyobb örömöket, meglepetéseket, élményeket az életünk mindennapjaiban! :roll:"


Köszi szépen :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 19:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Nagyon jól látjátok :wink:

Lassan másokat is elkap a fertőzés, ami szerintem nem baj :D

Itt egy jó kis videó, egy 02-esről:

--- 02 videó cikkel ---



Nem rossz, egy picit sem reklámfilm, de az érzés benne van... :franko:

Vajon mi mást lehet venni ha volt már egy BMW-d... :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.14. 18:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek!
Gratulálok az új gépedhez :franko: :taps: Na ez a fazon is tetszik!
Jók a birkák benne :lol: Kárpittisztítóval azt is lehet nyomatni nyugodtan, csak ne áztasd el!!!!

Fekete színben jobban tetszene, mint a képen!

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.14. 21:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
XenonBalazs írta:
Bacsek!
Gratulálok az új gépedhez :franko: :taps: Na ez a fazon is tetszik!
Jók a birkák benne :lol: Kárpittisztítóval azt is lehet nyomatni nyugodtan, csak ne áztasd el!!!!

Fekete színben jobban tetszene, mint a képen!


Köszi Balu :D

A báránykákat megbeszéljük, meg a maffia külsőt is :lol: :lol:

Strobi hadd örüljön, van már benzines gép is :nyelves:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.23. 22:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt Tökölön lőttem :D

Kép

Kép

Uploaded with ImageShack.us


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E23 a 7-es cápa!
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 19:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
XenonBalazs írta:
Bacsek!
Gratulálok az új gépedhez :franko: :taps: Na ez a fazon is tetszik!
Jók a birkák benne :lol: Kárpittisztítóval azt is lehet nyomatni nyugodtan, csak ne áztasd el!!!!

Fekete színben jobban tetszene, mint a képen!


Köszi Balu :D

A báránykákat megbeszéljük, meg a maffia külsőt is :lol: :lol:

Strobi hadd örüljön, van már benzines gép is :nyelves:


Valahol el kell kezdeni Bacsek... :wink:

Jó úton vagy az M5-höz vagy legalább is a V8-hoz... 8)

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 44 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator