2017.03.16. 22:56
ZsoltE53 írta:Sziasztok BMW E53 4.4i 2001-es modellen merre találom AUC senzort?
Zsolt
2017.04.02. 20:33
2017.04.02. 22:58
simi64 írta:E70 olyan buta lenne, hogy fékbetétcsere után törölni kell a hibaüzenetet?
2017.06.23. 12:34
2017.06.23. 20:37
Zolee0212 írta:Hello!!
X5 E53 30D 2006-os 154e km van benne,azt tapasztalom az a.váltóval kapcsolatban,hogy mikor lassítok és vissza vált eső fokozatba akkor rúg egyet,olyan mintha hátúlról valaki nekem jönne.Tudnátok segíteni,hogy mi lehet ez ill.hogyan lehet orvosolni?
Előre is köszönöm!
2017.09.12. 15:52
2017.09.12. 20:06
morv írta:Hello, lenne par kerdesem 2002-es e53 30d-vel kapcsolatban. Pre-supply pressure alapjaraton 3.7 bar, padlozaskor lemegy 3.1-ig is akar. Jol sejtem, hogy ez az ertek mar beteges, mint az e39-nel? Masik problema, eg a szokasos 3 lampa a muszerfalon, diag (bmw scanner) a kovetlezoket irja: abs-nel 5a (90) temporary system deactivation, IKE-nel bd (189) electronic braking-force distribution. Milyen iranyba induljunk el, mi lehet a baj? Annyit hozza kell tenni, hogy elotte lemerult az aksi es hibaolvasaskor meg nem volt feltoltve, lemerules elott nem volt jele a hibaknak.
2017.09.17. 18:09
Aksi fel lett toltve, a hibakat tudjuk torolni, de szepen vissza is irja. Mi lehet? ABS kocka? Ket het allas es alacsony akku feszultseg miatt tonkre mehet? Lehet koze a valto hibanak hozza? Vagy ezert nem kapcsol a valto sem? Sajnos a valtoshoz csak jovo heten tudja a haver bevinni a kocsit, de addig is jo lenne ennek a vegere jarni, nehogy ezert lerazza magarol az ember a garanciat.Gallaca írta:morv írta:Hello, lenne par kerdesem 2002-es e53 30d-vel kapcsolatban. Pre-supply pressure alapjaraton 3.7 bar, padlozaskor lemegy 3.1-ig is akar. Jol sejtem, hogy ez az ertek mar beteges, mint az e39-nel? Masik problema, eg a szokasos 3 lampa a muszerfalon, diag (bmw scanner) a kovetlezoket irja: abs-nel 5a (90) temporary system deactivation, IKE-nel bd (189) electronic braking-force distribution. Milyen iranyba induljunk el, mi lehet a baj? Annyit hozza kell tenni, hogy elotte lemerult az aksi es hibaolvasaskor meg nem volt feltoltve, lemerules elott nem volt jele a hibaknak.
Az a szivattyú már cserés. Szerintem töltsd fel az akksid és törölj hibát. Lemerült akksival ne nagyon bolygasd az agyát.
2017.12.24. 09:39
2018.08.08. 16:29
2018.08.09. 00:01
ZsoltE53 írta:Sziasztok, segítséget kérnék van egy BMW X5 E53-as 2001 autóm, váltó konzol jobb oldalán beázik az esővíz. (nem hűtőfolyadék)
A napfénytető vízelvezetőik jók, azokat kipucoltam.
A klima kondezvíz elvezető csöve merre van kivezetve? Alulra vagy a jobb oldali kerékdob mögött?
A segítséget előre is köszönöm!