2016.08.09. 22:51
vaszarig írta:Szabi46 írta:Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek
Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom!
Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd!
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007
Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni!
2016.08.10. 18:42
Szabi46 írta:vaszarig írta:Szabi46 írta:Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek
Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom!
Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd!
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007
Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni!
De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja
Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről
2016.08.23. 12:32
vaszarig írta:Szabi46 írta:vaszarig írta:Szabi46 írta:Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek
Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom!
Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd!
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007
Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni!
De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja
Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről
Igen, természetesen! Volt, hogy hetekig nem volt gond, majd egyre gyakrabban előjött! Ez abból adódik, hogyha majd szétszeded te is a kompresszort, látni fogod, hogy a dugattyún lévő gyűrű meglesz kopva, sőt nálam már a henger falán is látszott a kopás. És mivel a gyűrű már nem zár rendesen, így nem tudja a megfelelő nyomást felépíteni, tartani! Nekem a végén már akkor is hibát dobott, amikor megraktam a csomitartót, és ugye szintezni akart!
99%, hogy nálad is ez lesz a gond!
2016.08.23. 19:17
Szabi46 írta:vaszarig írta:Szabi46 írta:vaszarig írta:Szabi46 írta:Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek
Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom!
Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd!
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007
Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni!
De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja
Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről
Igen, természetesen! Volt, hogy hetekig nem volt gond, majd egyre gyakrabban előjött! Ez abból adódik, hogyha majd szétszeded te is a kompresszort, látni fogod, hogy a dugattyún lévő gyűrű meglesz kopva, sőt nálam már a henger falán is látszott a kopás. És mivel a gyűrű már nem zár rendesen, így nem tudja a megfelelő nyomást felépíteni, tartani! Nekem a végén már akkor is hibát dobott, amikor megraktam a csomitartót, és ugye szintezni akart!
99%, hogy nálad is ez lesz a gond!
Most jött el a pillanat amikor azt mondom feladom, végeztem, elfáradtam....
Megjött a kompresszor felújító szett, ki is cseréltem pikk pakk majd hibatörlés. Látszólag működött is szépen kezdtem bele élni magam, majd 10km után ismét Niveauregel Inaktiv. Gyorsan inpa. Hiba:
"Articulation-Plausibility" vagy "werschraenkungs-Plausibilitaet" Majd törlés után elkezdte felnyomatni az eleját, nyomatja fel, egyszer csak elkezd pattogó recsegő hang jönni jobb előröl majd pukk és szissz... kilukadt a rugóm.......
A kocsi meg eladó vagy esetleg videóra veszem ahogy felgyújtom hátha több bevételt hoz a youtube mint amennyit ér hibásan amúgy szinte patika gépem
2016.08.23. 19:26
2016.08.23. 19:29
Szabi46 írta:Minél lett volna egyszerűbb? Hogy elkérnek szenzor cserére meg kompresszor felújításra 100ezret? Én meg megoldottam a te szenzoroddal és egy ebayes javító kittel 25ből se. Valamint ha ők cserélik akkor is ugyanez lesz mert évekig nem volt használva a szintezés így elöregedett a gumi és most a felújított kompresszor kicsit jobban felfújta. Nézték szervizesek is meg szereztem inkább diag programot én is, mert 5000et nem ér egy laptopolás.
Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről
2016.08.23. 19:32
bendegúz írta:Szabi46 írta:Minél lett volna egyszerűbb? Hogy elkérnek szenzor cserére meg kompresszor felújításra 100ezret? Én meg megoldottam a te szenzoroddal és egy ebayes javító kittel 25ből se. Valamint ha ők cserélik akkor is ugyanez lesz mert évekig nem volt használva a szintezés így elöregedett a gumi és most a felújított kompresszor kicsit jobban felfújta. Nézték szervizesek is meg szereztem inkább diag programot én is, mert 5000et nem ér egy laptopolás.
Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről
Jaaaaaa! Azt hittem túlfújta, mert nem jó a szintezés! Én küldtem szenzort? Akkor biztos jó!
2016.08.24. 10:16
Szabi46 írta:Most jött el a pillanat amikor azt mondom feladom, végeztem, elfáradtam....
Megjött a kompresszor felújító szett, ki is cseréltem pikk pakk majd hibatörlés. Látszólag működött is szépen kezdtem bele élni magam, majd 10km után ismét Niveauregel Inaktiv. Gyorsan inpa. Hiba:
"Articulation-Plausibility" vagy "werschraenkungs-Plausibilitaet" Majd törlés után elkezdte felnyomatni az eleját, nyomatja fel, egyszer csak elkezd pattogó recsegő hang jönni jobb előröl majd pukk és szissz... kilukadt a rugóm.......
A kocsi meg eladó vagy esetleg videóra veszem ahogy felgyújtom hátha több bevételt hoz a youtube mint amennyit ér hibásan amúgy szinte patika gépem
2016.09.06. 13:12
2016.09.06. 13:30
gerencsertomi írta:Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (http://www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!
2016.09.06. 23:42
leslie írta:gerencsertomi írta:Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (http://www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!
A felújított még mindig jobb, mint a bontott- szerintem.
Én felújíttatnám, ha biztos, hogy ez a gond.
2016.09.07. 08:58
2016.09.07. 10:27
gerencsertomi írta:Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (http://www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!
2016.09.07. 17:42
2016.11.19. 22:41
2016.11.29. 09:46
2017.01.18. 22:47
ptom írta:Sziasztok!
Aki cserélt már izzót e53-ba az írja már le a tapasztalatait! Ki kell szedni a lámpát vagy kiszedés nélkül is cserélhető?
Köszönöm.
2017.03.04. 21:17
2017.03.04. 22:18
simi64 írta:Urak!
Azt lehet tudni hogy a "start-stop Engine" dízelautók hogy' izzítanak?
2017.03.16. 20:45