Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.08.09. 22:51

vaszarig írta:
Szabi46 írta:Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom! :wink:

Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd! :wink:
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007

Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni! 8)



De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja :)

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.08.10. 18:42

Szabi46 írta:
vaszarig írta:
Szabi46 írta:Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom! :wink:

Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd! :wink:
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007

Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni! 8)



De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja :)

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről


Igen, természetesen! Volt, hogy hetekig nem volt gond, majd egyre gyakrabban előjött! Ez abból adódik, hogyha majd szétszeded te is a kompresszort, látni fogod, hogy a dugattyún lévő gyűrű meglesz kopva, sőt nálam már a henger falán is látszott a kopás. És mivel a gyűrű már nem zár rendesen, így nem tudja a megfelelő nyomást felépíteni, tartani! Nekem a végén már akkor is hibát dobott, amikor megraktam a csomitartót, és ugye szintezni akart! :roll:

99%, hogy nálad is ez lesz a gond! :wink:

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.08.23. 12:32

vaszarig írta:
Szabi46 írta:
vaszarig írta:
Szabi46 írta:Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom! :wink:

Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd! :wink:
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007

Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni! 8)



De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja :)

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről


Igen, természetesen! Volt, hogy hetekig nem volt gond, majd egyre gyakrabban előjött! Ez abból adódik, hogyha majd szétszeded te is a kompresszort, látni fogod, hogy a dugattyún lévő gyűrű meglesz kopva, sőt nálam már a henger falán is látszott a kopás. És mivel a gyűrű már nem zár rendesen, így nem tudja a megfelelő nyomást felépíteni, tartani! Nekem a végén már akkor is hibát dobott, amikor megraktam a csomitartót, és ugye szintezni akart! :roll:

99%, hogy nálad is ez lesz a gond! :wink:


Most jött el a pillanat amikor azt mondom feladom, végeztem, elfáradtam....
Megjött a kompresszor felújító szett, ki is cseréltem pikk pakk majd hibatörlés. Látszólag működött is szépen kezdtem bele élni magam, majd 10km után ismét Niveauregel Inaktiv. Gyorsan inpa. Hiba:
"Articulation-Plausibility" vagy "werschraenkungs-Plausibilitaet" Majd törlés után elkezdte felnyomatni az eleját, nyomatja fel, egyszer csak elkezd pattogó recsegő hang jönni jobb előröl majd pukk és szissz... kilukadt a rugóm.......
A kocsi meg eladó vagy esetleg videóra veszem ahogy felgyújtom hátha több bevételt hoz a youtube mint amennyit ér hibásan amúgy szinte patika gépem :doglotlo:

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.08.23. 19:17

Szabi46 írta:
vaszarig írta:
Szabi46 írta:
vaszarig írta:
Szabi46 írta:Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom! :wink:

Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd! :wink:
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007

Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni! 8)



De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja :)

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről


Igen, természetesen! Volt, hogy hetekig nem volt gond, majd egyre gyakrabban előjött! Ez abból adódik, hogyha majd szétszeded te is a kompresszort, látni fogod, hogy a dugattyún lévő gyűrű meglesz kopva, sőt nálam már a henger falán is látszott a kopás. És mivel a gyűrű már nem zár rendesen, így nem tudja a megfelelő nyomást felépíteni, tartani! Nekem a végén már akkor is hibát dobott, amikor megraktam a csomitartót, és ugye szintezni akart! :roll:

99%, hogy nálad is ez lesz a gond! :wink:


Most jött el a pillanat amikor azt mondom feladom, végeztem, elfáradtam....
Megjött a kompresszor felújító szett, ki is cseréltem pikk pakk majd hibatörlés. Látszólag működött is szépen kezdtem bele élni magam, majd 10km után ismét Niveauregel Inaktiv. Gyorsan inpa. Hiba:
"Articulation-Plausibility" vagy "werschraenkungs-Plausibilitaet" Majd törlés után elkezdte felnyomatni az eleját, nyomatja fel, egyszer csak elkezd pattogó recsegő hang jönni jobb előröl majd pukk és szissz... kilukadt a rugóm.......
A kocsi meg eladó vagy esetleg videóra veszem ahogy felgyújtom hátha több bevételt hoz a youtube mint amennyit ér hibásan amúgy szinte patika gépem :doglotlo:

Ez nem a kocsi hibája, ha nem megy valami nem kell erőltetni. Most komolyan, miért nem vitted szervizbe? Olcsóbb lett volna.

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.08.23. 19:26

Minél lett volna egyszerűbb? Hogy elkérnek szenzor cserére meg kompresszor felújításra 100ezret? Én meg megoldottam a te szenzoroddal és egy ebayes javító kittel 25ből se. Valamint ha ők cserélik akkor is ugyanez lesz mert évekig nem volt használva a szintezés így elöregedett a gumi és most a felújított kompresszor kicsit jobban felfújta. Nézték szervizesek is meg szereztem inkább diag programot én is, mert 5000et nem ér egy laptopolás.

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.08.23. 19:29

Szabi46 írta:Minél lett volna egyszerűbb? Hogy elkérnek szenzor cserére meg kompresszor felújításra 100ezret? Én meg megoldottam a te szenzoroddal és egy ebayes javító kittel 25ből se. Valamint ha ők cserélik akkor is ugyanez lesz mert évekig nem volt használva a szintezés így elöregedett a gumi és most a felújított kompresszor kicsit jobban felfújta. Nézték szervizesek is meg szereztem inkább diag programot én is, mert 5000et nem ér egy laptopolás.

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

Jaaaaaa! Azt hittem túlfújta, mert nem jó a szintezés! :facepalm: Én küldtem szenzort? Akkor biztos jó! :facepalm:

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.08.23. 19:32

bendegúz írta:
Szabi46 írta:Minél lett volna egyszerűbb? Hogy elkérnek szenzor cserére meg kompresszor felújításra 100ezret? Én meg megoldottam a te szenzoroddal és egy ebayes javító kittel 25ből se. Valamint ha ők cserélik akkor is ugyanez lesz mert évekig nem volt használva a szintezés így elöregedett a gumi és most a felújított kompresszor kicsit jobban felfújta. Nézték szervizesek is meg szereztem inkább diag programot én is, mert 5000et nem ér egy laptopolás.

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

Jaaaaaa! Azt hittem túlfújta, mert nem jó a szintezés! :facepalm: Én küldtem szenzort? Akkor biztos jó! :facepalm:

Nekem mondjuk ér ötezret, mert fingom nincs róla. És vannak így mások is, csak ők azt hiszik, hogy értenek hozzá!
Laposom van, kábel meg minden bokorba.

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.08.24. 10:16

Szabi46 írta:Most jött el a pillanat amikor azt mondom feladom, végeztem, elfáradtam....
Megjött a kompresszor felújító szett, ki is cseréltem pikk pakk majd hibatörlés. Látszólag működött is szépen kezdtem bele élni magam, majd 10km után ismét Niveauregel Inaktiv. Gyorsan inpa. Hiba:
"Articulation-Plausibility" vagy "werschraenkungs-Plausibilitaet" Majd törlés után elkezdte felnyomatni az eleját, nyomatja fel, egyszer csak elkezd pattogó recsegő hang jönni jobb előröl majd pukk és szissz... kilukadt a rugóm.......
A kocsi meg eladó vagy esetleg videóra veszem ahogy felgyújtom hátha több bevételt hoz a youtube mint amennyit ér hibásan amúgy szinte patika gépem :doglotlo:


Bakker, sajnálom! :cry: :cry: :facepalm: Mondjuk nálam is leállítás után leengedi a bal hátulját, de sziszegő hang még nem jött a rugó felől! :roll:

Amúgy meg ha bevitted volna ezzel a hivatalos szervizbe, ott mondták volna, hogy szenzor csere, és ha az nem oldja meg, akkor kompresszor csere. :wink: Elvileg tudsz venni utángyártott első gólyalábakat, nekem Pellérden azt mondták Somogyiék, hogy elvileg 50ezer körül már van darabja (csak mert ugye a gyári 150ezer, vagy mennyi)! No meg az ebay-n ha jól láttam van csak a zsák is, és van elvileg leírás is hozzá, hogy hogyan kell cserélni!

Ha megcsináltatod, kérlek írj majd, hogy mi lett a vége, érdekelne engem is! :)

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.09.06. 13:12

Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.09.06. 13:30

gerencsertomi írta:Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (http://www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!


A felújított még mindig jobb, mint a bontott- szerintem.
Én felújíttatnám, ha biztos, hogy ez a gond.

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.09.06. 23:42

leslie írta:
gerencsertomi írta:Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (http://www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!


A felújított még mindig jobb, mint a bontott- szerintem.
Én felújíttatnám, ha biztos, hogy ez a gond.

Én meg nem vettem volna légrugósat :facepalm: :twisted: Bocsi de ez kijött most belőlem :twisted:
Bontottban lehet hogy tudok segíteni,ha abban gondolkozol netán majd...... :roll:

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.09.07. 08:58

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
E53-ról van szó. Ahogy az autó elére a 120-130 km/h-t elkezd valami hangosan búgni az autóban. Ha gyorsabban megyek mint 130 akkor még hangosabb. Pályán nem is nagyon lehet vele menni mert 50-60 km után szétmegy az ember feje a zúgástól. Ha kirakom üresbe akkor megszűnik a búgás. Ha elveszem a lábam a gázról akkor is megszűnik egy kis időre! Nézte már több szerelő is de felemelve ,kézzel forgatva nyilván nem ad hangot! Ha valakinek volt már hasonló problémája az írja már le, vagy egy olyan szerviz is jó lenne Pesten ahol ezt ki tudják valahogy deríteni.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Szép napot mindenkinek.
Sziasztok.

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.09.07. 10:27

gerencsertomi írta:Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (http://www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!


Nem lennék meglepődve, ha neked is csak a dugattyúd, illetve annak a gyűrűje lenne megkopva, és csak azt kéne cserélni, mivel a két körösnél is előjön ez a hiba! Csak annyi, hogy ahhoz azt hiszem más készletet árulnak! Viszont az sem 50ezer, hanem max 15ezerből itthon van postával! Ajánlom figyelmedbe neked is az ebay-t! :wink:

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.09.07. 17:42

Bontottat 35e Ft-ért tudtam volna szerezni. Amire ugye senki nem tud garanciát vállalni. Illetve ki tudja, hogy az még mennyit bírna ki.

Én sem feltétlenül szerettem volna légrugós verziót, de ami a piacon kínálat volt egy évvel ezelőtt (mondjuk jelenleg sem jobb a helyzet), örültem, hogy hosszas keresgélés után ilyent is találtam.

Lehet, hogy e-bay- en olcsóbb megoldás lett volna hozzá javító készletet venni, de arra megint nem sok garancia van. Én nem is tudnám megoldani talán a javítását. Különben senki vagyok híve az otthoni ,,mókolásnak,,! Ma el is küldtem felújíttatni a kompresszort. 45e Ft körül lesz és egy év garanciát vállalnak rá. Majd idővel kiderül, hogy jó döntés volt-e, de remélem igen.

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.11.19. 22:41

helló Babáim,

Van egy megmaradt bontott (ezüst) komplett rendszámtábla világításom nyákkal házzal béllel együtt. Elég nehéz hozzájutni, új ára 40 pénz, ha kézből viszi valaki Pesten akkor 15k, ha postázni kell és szórakozni, akkor 20k.

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2016.11.29. 09:46

Sziasztok!
Aki cserélt már izzót e53-ba az írja már le a tapasztalatait! Ki kell szedni a lámpát vagy kiszedés nélkül is cserélhető?
Köszönöm.

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2017.01.18. 22:47

ptom írta:Sziasztok!
Aki cserélt már izzót e53-ba az írja már le a tapasztalatait! Ki kell szedni a lámpát vagy kiszedés nélkül is cserélhető?
Köszönöm.


Ha a hátsókra gondolsz, akkor ahoz nem kell kivenni a lámpát, hanem csak belül el kell forgatni a foglalatot, s már kint is van! ;)

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2017.03.04. 21:17

Urak!
Azt lehet tudni hogy a "start-stop Engine" dízelautók hogy' izzítanak?

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2017.03.04. 22:18

simi64 írta:Urak!
Azt lehet tudni hogy a "start-stop Engine" dízelautók hogy' izzítanak?

Gondolom addig nem állítgatja le amíg kellően be nem melegszik.

Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok az X5-ről

2017.03.16. 20:45

Sziasztok BMW E53 4.4i 2001-es modellen merre találom AUC senzort?

Zsolt
Hozzászólás küldése

VigLink badge