* *
Pontos idő: 2024.04.18. 04:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.08.09. 22:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Szabi46 írta:
Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom! :wink:

Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd! :wink:
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007

Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni! 8)



De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja :)

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.08.10. 18:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi46 írta:
vaszarig írta:
Szabi46 írta:
Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom! :wink:

Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd! :wink:
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007

Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni! 8)



De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja :)

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről


Igen, természetesen! Volt, hogy hetekig nem volt gond, majd egyre gyakrabban előjött! Ez abból adódik, hogyha majd szétszeded te is a kompresszort, látni fogod, hogy a dugattyún lévő gyűrű meglesz kopva, sőt nálam már a henger falán is látszott a kopás. És mivel a gyűrű már nem zár rendesen, így nem tudja a megfelelő nyomást felépíteni, tartani! Nekem a végén már akkor is hibát dobott, amikor megraktam a csomitartót, és ugye szintezni akart! :roll:

99%, hogy nálad is ez lesz a gond! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.08.23. 12:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Szabi46 írta:
vaszarig írta:
Szabi46 írta:
Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom! :wink:

Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd! :wink:
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007

Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni! 8)



De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja :)

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről


Igen, természetesen! Volt, hogy hetekig nem volt gond, majd egyre gyakrabban előjött! Ez abból adódik, hogyha majd szétszeded te is a kompresszort, látni fogod, hogy a dugattyún lévő gyűrű meglesz kopva, sőt nálam már a henger falán is látszott a kopás. És mivel a gyűrű már nem zár rendesen, így nem tudja a megfelelő nyomást felépíteni, tartani! Nekem a végén már akkor is hibát dobott, amikor megraktam a csomitartót, és ugye szintezni akart! :roll:

99%, hogy nálad is ez lesz a gond! :wink:


Most jött el a pillanat amikor azt mondom feladom, végeztem, elfáradtam....
Megjött a kompresszor felújító szett, ki is cseréltem pikk pakk majd hibatörlés. Látszólag működött is szépen kezdtem bele élni magam, majd 10km után ismét Niveauregel Inaktiv. Gyorsan inpa. Hiba:
"Articulation-Plausibility" vagy "werschraenkungs-Plausibilitaet" Majd törlés után elkezdte felnyomatni az eleját, nyomatja fel, egyszer csak elkezd pattogó recsegő hang jönni jobb előröl majd pukk és szissz... kilukadt a rugóm.......
A kocsi meg eladó vagy esetleg videóra veszem ahogy felgyújtom hátha több bevételt hoz a youtube mint amennyit ér hibásan amúgy szinte patika gépem :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.08.23. 19:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi46 írta:
vaszarig írta:
Szabi46 írta:
vaszarig írta:
Szabi46 írta:
Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom! :wink:

Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd! :wink:
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007

Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni! 8)



De neked is működik vagy működött hiba törlése után? Mert nekem számítógépről is emel és süllyed valamint az autóban található gombbal is működik hiba törlése után
Megrendeltem ezt a szettet, jövő 7re érkezik meg, nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja :)

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről


Igen, természetesen! Volt, hogy hetekig nem volt gond, majd egyre gyakrabban előjött! Ez abból adódik, hogyha majd szétszeded te is a kompresszort, látni fogod, hogy a dugattyún lévő gyűrű meglesz kopva, sőt nálam már a henger falán is látszott a kopás. És mivel a gyűrű már nem zár rendesen, így nem tudja a megfelelő nyomást felépíteni, tartani! Nekem a végén már akkor is hibát dobott, amikor megraktam a csomitartót, és ugye szintezni akart! :roll:

99%, hogy nálad is ez lesz a gond! :wink:


Most jött el a pillanat amikor azt mondom feladom, végeztem, elfáradtam....
Megjött a kompresszor felújító szett, ki is cseréltem pikk pakk majd hibatörlés. Látszólag működött is szépen kezdtem bele élni magam, majd 10km után ismét Niveauregel Inaktiv. Gyorsan inpa. Hiba:
"Articulation-Plausibility" vagy "werschraenkungs-Plausibilitaet" Majd törlés után elkezdte felnyomatni az eleját, nyomatja fel, egyszer csak elkezd pattogó recsegő hang jönni jobb előröl majd pukk és szissz... kilukadt a rugóm.......
A kocsi meg eladó vagy esetleg videóra veszem ahogy felgyújtom hátha több bevételt hoz a youtube mint amennyit ér hibásan amúgy szinte patika gépem :doglotlo:

Ez nem a kocsi hibája, ha nem megy valami nem kell erőltetni. Most komolyan, miért nem vitted szervizbe? Olcsóbb lett volna.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.08.23. 19:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Minél lett volna egyszerűbb? Hogy elkérnek szenzor cserére meg kompresszor felújításra 100ezret? Én meg megoldottam a te szenzoroddal és egy ebayes javító kittel 25ből se. Valamint ha ők cserélik akkor is ugyanez lesz mert évekig nem volt használva a szintezés így elöregedett a gumi és most a felújított kompresszor kicsit jobban felfújta. Nézték szervizesek is meg szereztem inkább diag programot én is, mert 5000et nem ér egy laptopolás.

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.08.23. 19:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi46 írta:
Minél lett volna egyszerűbb? Hogy elkérnek szenzor cserére meg kompresszor felújításra 100ezret? Én meg megoldottam a te szenzoroddal és egy ebayes javító kittel 25ből se. Valamint ha ők cserélik akkor is ugyanez lesz mert évekig nem volt használva a szintezés így elöregedett a gumi és most a felújított kompresszor kicsit jobban felfújta. Nézték szervizesek is meg szereztem inkább diag programot én is, mert 5000et nem ér egy laptopolás.

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

Jaaaaaa! Azt hittem túlfújta, mert nem jó a szintezés! :facepalm: Én küldtem szenzort? Akkor biztos jó! :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.08.23. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Szabi46 írta:
Minél lett volna egyszerűbb? Hogy elkérnek szenzor cserére meg kompresszor felújításra 100ezret? Én meg megoldottam a te szenzoroddal és egy ebayes javító kittel 25ből se. Valamint ha ők cserélik akkor is ugyanez lesz mert évekig nem volt használva a szintezés így elöregedett a gumi és most a felújított kompresszor kicsit jobban felfújta. Nézték szervizesek is meg szereztem inkább diag programot én is, mert 5000et nem ér egy laptopolás.

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

Jaaaaaa! Azt hittem túlfújta, mert nem jó a szintezés! :facepalm: Én küldtem szenzort? Akkor biztos jó! :facepalm:

Nekem mondjuk ér ötezret, mert fingom nincs róla. És vannak így mások is, csak ők azt hiszik, hogy értenek hozzá!
Laposom van, kábel meg minden bokorba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.08.24. 10:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi46 írta:
Most jött el a pillanat amikor azt mondom feladom, végeztem, elfáradtam....
Megjött a kompresszor felújító szett, ki is cseréltem pikk pakk majd hibatörlés. Látszólag működött is szépen kezdtem bele élni magam, majd 10km után ismét Niveauregel Inaktiv. Gyorsan inpa. Hiba:
"Articulation-Plausibility" vagy "werschraenkungs-Plausibilitaet" Majd törlés után elkezdte felnyomatni az eleját, nyomatja fel, egyszer csak elkezd pattogó recsegő hang jönni jobb előröl majd pukk és szissz... kilukadt a rugóm.......
A kocsi meg eladó vagy esetleg videóra veszem ahogy felgyújtom hátha több bevételt hoz a youtube mint amennyit ér hibásan amúgy szinte patika gépem :doglotlo:


Bakker, sajnálom! :cry: :cry: :facepalm: Mondjuk nálam is leállítás után leengedi a bal hátulját, de sziszegő hang még nem jött a rugó felől! :roll:

Amúgy meg ha bevitted volna ezzel a hivatalos szervizbe, ott mondták volna, hogy szenzor csere, és ha az nem oldja meg, akkor kompresszor csere. :wink: Elvileg tudsz venni utángyártott első gólyalábakat, nekem Pellérden azt mondták Somogyiék, hogy elvileg 50ezer körül már van darabja (csak mert ugye a gyári 150ezer, vagy mennyi)! No meg az ebay-n ha jól láttam van csak a zsák is, és van elvileg leírás is hozzá, hogy hogyan kell cserélni!

Ha megcsináltatod, kérlek írj majd, hogy mi lett a vége, érdekelne engem is! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.09.06. 13:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.23. 20:47
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4i
Évjárata: 2001
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.09.06. 13:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gerencsertomi írta:
Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (http://www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!


A felújított még mindig jobb, mint a bontott- szerintem.
Én felújíttatnám, ha biztos, hogy ez a gond.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.09.06. 23:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
gerencsertomi írta:
Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (http://www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!


A felújított még mindig jobb, mint a bontott- szerintem.
Én felújíttatnám, ha biztos, hogy ez a gond.

Én meg nem vettem volna légrugósat :facepalm: :twisted: Bocsi de ez kijött most belőlem :twisted:
Bontottban lehet hogy tudok segíteni,ha abban gondolkozol netán majd...... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.09.07. 08:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
E53-ról van szó. Ahogy az autó elére a 120-130 km/h-t elkezd valami hangosan búgni az autóban. Ha gyorsabban megyek mint 130 akkor még hangosabb. Pályán nem is nagyon lehet vele menni mert 50-60 km után szétmegy az ember feje a zúgástól. Ha kirakom üresbe akkor megszűnik a búgás. Ha elveszem a lábam a gázról akkor is megszűnik egy kis időre! Nézte már több szerelő is de felemelve ,kézzel forgatva nyilván nem ad hangot! Ha valakinek volt már hasonló problémája az írja már le, vagy egy olyan szerviz is jó lenne Pesten ahol ezt ki tudják valahogy deríteni.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Szép napot mindenkinek.
Sziasztok.

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.09.07. 10:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gerencsertomi írta:
Sziasztok! Engem is utól ért az e53 hiba: ,,Niveauregel inaktív,, 2001-es évjáratú, 4.4 USA verzió, hátul légrugós. Úgy néz ki a dolog, hogy légrugó kompresszor lesz a ludas. Túl hosszú szintezési időt ír hibának. Most nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak. Újíttassam fel a kompresszort vagy vegyek bontottan egyet? Budapesten találtam egy céget (http://www.jsauto.hu), ahol csinálnak felújítást 50e Ft alatti értékkel. Félek a bontott alkatrésztől, mert nem lehet tudni, hogy abban mennyi üzemóra van. Lehet, hogy már esetleg az is a végét járja. A felújítással pedig azért vagyok gondban, hogy vajon mennyire részleteibe menően csinálják azt meg. Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata, hogy mégis melyiket érdemes választani? Ti mit csinálnátok a helyemben? Várom a véleményeket. Köszönöm szépen előre is!


Nem lennék meglepődve, ha neked is csak a dugattyúd, illetve annak a gyűrűje lenne megkopva, és csak azt kéne cserélni, mivel a két körösnél is előjön ez a hiba! Csak annyi, hogy ahhoz azt hiszem más készletet árulnak! Viszont az sem 50ezer, hanem max 15ezerből itthon van postával! Ajánlom figyelmedbe neked is az ebay-t! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.09.07. 17:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.23. 20:47
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4i
Évjárata: 2001
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Bontottat 35e Ft-ért tudtam volna szerezni. Amire ugye senki nem tud garanciát vállalni. Illetve ki tudja, hogy az még mennyit bírna ki.

Én sem feltétlenül szerettem volna légrugós verziót, de ami a piacon kínálat volt egy évvel ezelőtt (mondjuk jelenleg sem jobb a helyzet), örültem, hogy hosszas keresgélés után ilyent is találtam.

Lehet, hogy e-bay- en olcsóbb megoldás lett volna hozzá javító készletet venni, de arra megint nem sok garancia van. Én nem is tudnám megoldani talán a javítását. Különben senki vagyok híve az otthoni ,,mókolásnak,,! Ma el is küldtem felújíttatni a kompresszort. 45e Ft körül lesz és egy év garanciát vállalnak rá. Majd idővel kiderül, hogy jó döntés volt-e, de remélem igen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
helló Babáim,

Van egy megmaradt bontott (ezüst) komplett rendszámtábla világításom nyákkal házzal béllel együtt. Elég nehéz hozzájutni, új ára 40 pénz, ha kézből viszi valaki Pesten akkor 15k, ha postázni kell és szórakozni, akkor 20k.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2016.11.29. 09:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Aki cserélt már izzót e53-ba az írja már le a tapasztalatait! Ki kell szedni a lámpát vagy kiszedés nélkül is cserélhető?
Köszönöm.

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2017.01.18. 22:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
Sziasztok!
Aki cserélt már izzót e53-ba az írja már le a tapasztalatait! Ki kell szedni a lámpát vagy kiszedés nélkül is cserélhető?
Köszönöm.


Ha a hátsókra gondolsz, akkor ahoz nem kell kivenni a lámpát, hanem csak belül el kell forgatni a foglalatot, s már kint is van! ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2017.03.04. 21:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak!
Azt lehet tudni hogy a "start-stop Engine" dízelautók hogy' izzítanak?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2017.03.04. 22:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Urak!
Azt lehet tudni hogy a "start-stop Engine" dízelautók hogy' izzítanak?

Gondolom addig nem állítgatja le amíg kellően be nem melegszik.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2017.03.16. 20:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.27. 19:54
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok BMW E53 4.4i 2001-es modellen merre találom AUC senzort?

Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator