* *
Pontos idő: 2024.04.18. 08:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 79  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 17:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valohol kérdeztem már, de nem találom :oops:

Ha már X5 (hiszen megy le az áruk), akkor melyik motorral lenne az ideális választás?
Jó, ki-ki mire használná. :lol:

Alapeset: évente kb. 10-15 (max. 20) ezer km, java része nem városban, nem a versenyzős, száguldozós típusú sofőr.
3.0D? a 2001-2002 körüli évjáratban igen sok km van (legalább is a hirdetésekben ezt látni). Ha jól tudom (persze nem volt még diesel autom), a dieselekhez az alkatrészek jóval drágábbak, effektív egy ilyen autóra többet kellene költeni a vásárlás után. Persze ez relatív: :roll: Átlag fogyasztásra a totálcáron 10l körül írják a véleményt alkotók.
Az osszesauto.hu-n 9,7l-t ír átlagfogyiként.
3.0I? Azt hallottam többektől, hogy ez a benzines kicsi ehhez a kasznihoz, tehát nem a legjobb választás. Erőtlen az autó. Vajon ez igaz? És, ha nem "versenyzős/száguldozós" a tulaj, akkor is rossza választás ezzel a benzines mocival?A totálcáron átlagfogyiként 15-17 l írogatnak, az osszesauto.hu-n 12,7L. Mennyit is eszik átlagban valójában?
4.4I? Ha benzines, akkor minimum ez a motor, vallják sokan. Fogyasztás a totálcár szerint 18-22l átlagban, míg az osszesauto.hu-n átlagfogyiként 13,9l. Melyik is a jó adat?

Szóval nagy dilemma a motor választék. 8O
Ha már ki van választva milyen motorral szeretnénk, akkor az itthoni felhozatal igen gyengén szerepel a felszereltség tekintetéban, sajnos.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 17:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Z_atek írta:
Valohol kérdeztem már, de nem találom :oops:

Ha már X5 (hiszen megy le az áruk), akkor melyik motorral lenne az ideális választás?
Jó, ki-ki mire használná. :lol:

Alapeset: évente kb. 10-15 (max. 20) ezer km, java része nem városban, nem a versenyzős, száguldozós típusú sofőr.
3.0D? a 2001-2002 körüli évjáratban igen sok km van (legalább is a hirdetésekben ezt látni). Ha jól tudom (persze nem volt még diesel autom), a dieselekhez az alkatrészek jóval drágábbak, effektív egy ilyen autóra többet kellene költeni a vásárlás után. Persze ez relatív: :roll: Átlag fogyasztásra a totálcáron 10l körül írják a véleményt alkotók.
Az osszesauto.hu-n 9,7l-t ír átlagfogyiként.
3.0I? Azt hallottam többektől, hogy ez a benzines kicsi ehhez a kasznihoz, tehát nem a legjobb választás. Erőtlen az autó. Vajon ez igaz? És, ha nem "versenyzős/száguldozós" a tulaj, akkor is rossza választás ezzel a benzines mocival?A totálcáron átlagfogyiként 15-17 l írogatnak, az osszesauto.hu-n 12,7L. Mennyit is eszik átlagban valójában?
4.4I? Ha benzines, akkor minimum ez a motor, vallják sokan. Fogyasztás a totálcár szerint 18-22l átlagban, míg az osszesauto.hu-n átlagfogyiként 13,9l. Melyik is a jó adat?

Szóval nagy dilemma a motor választék. 8O
Ha már ki van választva milyen motorral szeretnénk, akkor az itthoni felhozatal igen gyengén szerepel a felszereltség tekintetéban, sajnos.

Helo Z_atek
A 3.0-benzines a befutó én már körbejártam a témát ahogy megirtam
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 17:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Labi írta:
tényleg Zoli, megnézzem neked? körbemérem, kipróbálom ha kell, itt van a közelemben!

Helo Labi
Elöre is köszönöm
üdv zoli

Én már nem látom a hirdetést... :cry: Miről van szó? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 17:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 18:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D

Ez hány LE-s verzió?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 18:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
mate írta:
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D

Ez hány LE-s verzió?


231 LE ...ez a hírös sorhatos 3 lityis!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 18:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
mate írta:
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D

Ez hány LE-s verzió?


231 LE ...ez a hírös sorhatos 3 lityis!

Ez dolgozik az E60-ban is :wink: Bőven elég...bár az X5 kicsit robusztusabb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 18:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
elég az.... robusztusabb, de nem száguldós tütü az az X5 ...amolyan vonulós, letolós :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 18:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kis adalék a X-es témához: Szlovákiában kistehernek számít, bármilyen touring, vagy terepjáró, egyterű ha van csomagtér elválasztó háló. Emiatt az áfát visszalehet igényelni (19%)Plusz 0 regadó, 0 súlyadó, 0 luxusadó.
Tehát emiatt szaporodnak a X5-6, Q7, Cayenne, Touareg stb járművek, ugyanis akár 6 milla is megtakarítható.
Ez a durva...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.13. 10:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D


Kézi váltóval nagyon ritkán árulnak. Mi van ha autómata, az már nem nyerő a 3.0I-ben?
Bár, ha az 528I-vel hasonlítom össze:
LE kg
528I 193 1500

x5 3.0I 231 1990

Az X5 igaz, hogy majdnem 40LE-vel erősebb, de majdnem 500 kg-val nehezebb, azaz nem sok különbség lehet gyorsulás tekintetében. Persze ez csak egy egyszerű összehasonlítás :lol:

Viszont a 3.0i és 4.4I között fogyasztásban nem sok különbség van (legalább is az osszesauto.hu adatai alapján).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.13. 14:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Z_atek írta:
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D


Kézi váltóval nagyon ritkán árulnak. Mi van ha autómata, az már nem nyerő a 3.0I-ben?
Bár, ha az 528I-vel hasonlítom össze:
LE kg
528I 193 1500

x5 3.0I 231 1990

Az X5 igaz, hogy majdnem 40LE-vel erősebb, de majdnem 500 kg-val nehezebb, azaz nem sok különbség lehet gyorsulás tekintetében. Persze ez csak egy egyszerű összehasonlítás :lol:

Viszont a 3.0i és 4.4I között fogyasztásban nem sok különbség van (legalább is az osszesauto.hu adatai alapján).


De nemcsak a súly számít:
-x5 állandó összkerék hajtás, ami plusz nafta
-jóval magasabb mint a 39 és nagyobb kerekek is járnak hozzá, ami szintén "rontja" a fogyasztást
-automatával szintén többet fogyaszt valamelyest

Automata egyértelműen elvesz a motor erejéből, viszont amig jól működik a váltó, csak a gondtalan suhanás érzése marad meg benned :P

A 3.0i és 4.4i közötti arány kb mint 520i-528i, legábbis érzésre, majdnem ugyanannyit kajál, de az érzés más :lol:
Ha automata váltósat találsz jó állapotut (aminek nagyobb esélye van, mivel kézi váltós elég ritka) és más szempont (pl biztosítás, adó, átírás) nem annyira mérvadó szempont akkor szerintem 4.4i. :wink:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14. 15:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
Z_atek írta:
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D


Kézi váltóval nagyon ritkán árulnak. Mi van ha autómata, az már nem nyerő a 3.0I-ben?
Bár, ha az 528I-vel hasonlítom össze:
LE kg
528I 193 1500

x5 3.0I 231 1990

Az X5 igaz, hogy majdnem 40LE-vel erősebb, de majdnem 500 kg-val nehezebb, azaz nem sok különbség lehet gyorsulás tekintetében. Persze ez csak egy egyszerű összehasonlítás :lol:

Viszont a 3.0i és 4.4I között fogyasztásban nem sok különbség van (legalább is az osszesauto.hu adatai alapján).


De nemcsak a súly számít:
-x5 állandó összkerék hajtás, ami plusz nafta
-jóval magasabb mint a 39 és nagyobb kerekek is járnak hozzá, ami szintén "rontja" a fogyasztást
-automatával szintén többet fogyaszt valamelyest

Automata egyértelműen elvesz a motor erejéből, viszont amig jól működik a váltó, csak a gondtalan suhanás érzése marad meg benned :P

A 3.0i és 4.4i közötti arány kb mint 520i-528i, legábbis érzésre, majdnem ugyanannyit kajál, de az érzés más :lol:
Ha automata váltósat találsz jó állapotut (aminek nagyobb esélye van, mivel kézi váltós elég ritka) és más szempont (pl biztosítás, adó, átírás) nem annyira mérvadó szempont akkor szerintem 4.4i. :wink:

Helo
Az x5 3.0i fogyasztása 12liter körül mozog a 4.4i két literrel többet eszik
ez normélis autókázásnál értendö
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14. 20:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
Z_atek írta:
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D


Kézi váltóval nagyon ritkán árulnak. Mi van ha autómata, az már nem nyerő a 3.0I-ben?
Bár, ha az 528I-vel hasonlítom össze:
LE kg
528I 193 1500

x5 3.0I 231 1990

Az X5 igaz, hogy majdnem 40LE-vel erősebb, de majdnem 500 kg-val nehezebb, azaz nem sok különbség lehet gyorsulás tekintetében. Persze ez csak egy egyszerű összehasonlítás :lol:

Viszont a 3.0i és 4.4I között fogyasztásban nem sok különbség van (legalább is az osszesauto.hu adatai alapján).


De nemcsak a súly számít:
-x5 állandó összkerék hajtás, ami plusz nafta
-jóval magasabb mint a 39 és nagyobb kerekek is járnak hozzá, ami szintén "rontja" a fogyasztást
-automatával szintén többet fogyaszt valamelyest

Automata egyértelműen elvesz a motor erejéből, viszont amig jól működik a váltó, csak a gondtalan suhanás érzése marad meg benned :P

A 3.0i és 4.4i közötti arány kb mint 520i-528i, legábbis érzésre, majdnem ugyanannyit kajál, de az érzés más :lol:
Ha automata váltósat találsz jó állapotut (aminek nagyobb esélye van, mivel kézi váltós elég ritka) és más szempont (pl biztosítás, adó, átírás) nem annyira mérvadó szempont akkor szerintem 4.4i. :wink:



A fentieket ki hagytam és milyen igaz, hogy nem csak a súlyszámít :oops:
Ezek szerint: 3.0I kézi vagy 4.4I automata


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14. 21:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Bacsek írta:
Z_atek írta:
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D


Kézi váltóval nagyon ritkán árulnak. Mi van ha autómata, az már nem nyerő a 3.0I-ben?
Bár, ha az 528I-vel hasonlítom össze:
LE kg
528I 193 1500

x5 3.0I 231 1990

Az X5 igaz, hogy majdnem 40LE-vel erősebb, de majdnem 500 kg-val nehezebb, azaz nem sok különbség lehet gyorsulás tekintetében. Persze ez csak egy egyszerű összehasonlítás :lol:

Viszont a 3.0i és 4.4I között fogyasztásban nem sok különbség van (legalább is az osszesauto.hu adatai alapján).


De nemcsak a súly számít:
-x5 állandó összkerék hajtás, ami plusz nafta
-jóval magasabb mint a 39 és nagyobb kerekek is járnak hozzá, ami szintén "rontja" a fogyasztást
-automatával szintén többet fogyaszt valamelyest

Automata egyértelműen elvesz a motor erejéből, viszont amig jól működik a váltó, csak a gondtalan suhanás érzése marad meg benned :P

A 3.0i és 4.4i közötti arány kb mint 520i-528i, legábbis érzésre, majdnem ugyanannyit kajál, de az érzés más :lol:
Ha automata váltósat találsz jó állapotut (aminek nagyobb esélye van, mivel kézi váltós elég ritka) és más szempont (pl biztosítás, adó, átírás) nem annyira mérvadó szempont akkor szerintem 4.4i. :wink:

Helo
Az x5 3.0i fogyasztása 12liter körül mozog a 4.4i két literrel többet eszik
ez normélis autókázásnál értendö
üdv zoli


Normális autokázásra gondoltam én is.
Meglepő, de kb 2L a fogyasztási különbség a motorok között (átlagfogyi):
3.0D 10L; 3.0I 12L; 4.4I 14L

Ez megint elgondolkodtató és valahol előjön ismét: diesel oder benzin :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14. 23:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Z_atek írta:
Bacsek írta:
Z_atek írta:
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D


Kézi váltóval nagyon ritkán árulnak. Mi van ha autómata, az már nem nyerő a 3.0I-ben?
Bár, ha az 528I-vel hasonlítom össze:
LE kg
528I 193 1500

x5 3.0I 231 1990

Az X5 igaz, hogy majdnem 40LE-vel erősebb, de majdnem 500 kg-val nehezebb, azaz nem sok különbség lehet gyorsulás tekintetében. Persze ez csak egy egyszerű összehasonlítás :lol:

Viszont a 3.0i és 4.4I között fogyasztásban nem sok különbség van (legalább is az osszesauto.hu adatai alapján).


De nemcsak a súly számít:
-x5 állandó összkerék hajtás, ami plusz nafta
-jóval magasabb mint a 39 és nagyobb kerekek is járnak hozzá, ami szintén "rontja" a fogyasztást
-automatával szintén többet fogyaszt valamelyest

Automata egyértelműen elvesz a motor erejéből, viszont amig jól működik a váltó, csak a gondtalan suhanás érzése marad meg benned :P

A 3.0i és 4.4i közötti arány kb mint 520i-528i, legábbis érzésre, majdnem ugyanannyit kajál, de az érzés más :lol:
Ha automata váltósat találsz jó állapotut (aminek nagyobb esélye van, mivel kézi váltós elég ritka) és más szempont (pl biztosítás, adó, átírás) nem annyira mérvadó szempont akkor szerintem 4.4i. :wink:



A fentieket ki hagytam és milyen igaz, hogy nem csak a súlyszámít :oops:
Ezek szerint: 3.0I kézi vagy 4.4I automata


Vagy 4.4 kézi, ha egyáltalán van ilyen :roll: :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.15. 10:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
Z_atek írta:
Bacsek írta:
Z_atek írta:
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D


Kézi váltóval nagyon ritkán árulnak. Mi van ha autómata, az már nem nyerő a 3.0I-ben?
Bár, ha az 528I-vel hasonlítom össze:
LE kg
528I 193 1500

x5 3.0I 231 1990

Az X5 igaz, hogy majdnem 40LE-vel erősebb, de majdnem 500 kg-val nehezebb, azaz nem sok különbség lehet gyorsulás tekintetében. Persze ez csak egy egyszerű összehasonlítás :lol:

Viszont a 3.0i és 4.4I között fogyasztásban nem sok különbség van (legalább is az osszesauto.hu adatai alapján).


De nemcsak a súly számít:
-x5 állandó összkerék hajtás, ami plusz nafta
-jóval magasabb mint a 39 és nagyobb kerekek is járnak hozzá, ami szintén "rontja" a fogyasztást
-automatával szintén többet fogyaszt valamelyest

Automata egyértelműen elvesz a motor erejéből, viszont amig jól működik a váltó, csak a gondtalan suhanás érzése marad meg benned :P

A 3.0i és 4.4i közötti arány kb mint 520i-528i, legábbis érzésre, majdnem ugyanannyit kajál, de az érzés más :lol:
Ha automata váltósat találsz jó állapotut (aminek nagyobb esélye van, mivel kézi váltós elég ritka) és más szempont (pl biztosítás, adó, átírás) nem annyira mérvadó szempont akkor szerintem 4.4i. :wink:



A fentieket ki hagytam és milyen igaz, hogy nem csak a súlyszámít :oops:
Ezek szerint: 3.0I kézi vagy 4.4I automata


Vagy 4.4 kézi, ha egyáltalán van ilyen :roll: :lol:

Helo Bacsek
Van kézi váltos :wink: mint ahogy E60-M5-is van kéziváltoval
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.15. 11:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Bacsek írta:
Z_atek írta:
Bacsek írta:
Z_atek írta:
Labi írta:
én ugye most kipróbáltam a 3.0i benzinest és aki normális tempóban használja, ANNAK ELÉGNEK KELL LENNIE :!: :!: :!:

nagggyon pöpec volt, persze kézi váltóval! :D


Kézi váltóval nagyon ritkán árulnak. Mi van ha autómata, az már nem nyerő a 3.0I-ben?
Bár, ha az 528I-vel hasonlítom össze:
LE kg
528I 193 1500

x5 3.0I 231 1990

Az X5 igaz, hogy majdnem 40LE-vel erősebb, de majdnem 500 kg-val nehezebb, azaz nem sok különbség lehet gyorsulás tekintetében. Persze ez csak egy egyszerű összehasonlítás :lol:

Viszont a 3.0i és 4.4I között fogyasztásban nem sok különbség van (legalább is az osszesauto.hu adatai alapján).


De nemcsak a súly számít:
-x5 állandó összkerék hajtás, ami plusz nafta
-jóval magasabb mint a 39 és nagyobb kerekek is járnak hozzá, ami szintén "rontja" a fogyasztást
-automatával szintén többet fogyaszt valamelyest

Automata egyértelműen elvesz a motor erejéből, viszont amig jól működik a váltó, csak a gondtalan suhanás érzése marad meg benned :P

A 3.0i és 4.4i közötti arány kb mint 520i-528i, legábbis érzésre, majdnem ugyanannyit kajál, de az érzés más :lol:
Ha automata váltósat találsz jó állapotut (aminek nagyobb esélye van, mivel kézi váltós elég ritka) és más szempont (pl biztosítás, adó, átírás) nem annyira mérvadó szempont akkor szerintem 4.4i. :wink:



A fentieket ki hagytam és milyen igaz, hogy nem csak a súlyszámít :oops:
Ezek szerint: 3.0I kézi vagy 4.4I automata


Vagy 4.4 kézi, ha egyáltalán van ilyen :roll: :lol:

Helo Bacsek
Van kézi váltos :wink: mint ahogy E60-M5-is van kéziváltoval
üdv zoli


Köszi a felvilágosítást Zoli :P
Akkor Z_atek klubtársnak megvan az ideális jármű :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.15. 23:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Ez INGYEN van mert ár nélküli
http://www.hasznaltauto.hu/2602408_bmw_x5_2008h
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.15. 23:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Ez INGYEN van mert ár nélküli
http://www.hasznaltauto.hu/2602408_bmw_x5_2008h
üdv zoli


Még jó hogy ingyen van-ott figyelt az "E" rendszám az ülés alatt a klima panelos képen :P

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.15. 23:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
Ez INGYEN van mert ár nélküli
http://www.hasznaltauto.hu/2602408_bmw_x5_2008h
üdv zoli


Még jó hogy ingyen van-ott figyelt az "E" rendszám az ülés alatt a klima panelos képen :P

Helo Bacsek
Az azt jelenti hogy Elviheted
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 79  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator