* *
Pontos idő: 2024.04.18. 14:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 18:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
bendegúz írta:
ptom írta:
bendegúz írta:
Csak kérdezem, hogy a légrugóst miért kell súlyozva állítani? Az mindig a beállított szintet tartja, nem? Tehát nem változik a futómű állása.


Elképzelésem sincs.
Voltam ma egy helyen ahol ezt mondták! Nem állítják be mert nem tudják súlyozni, anélkül meg felesleges mert lehet, hogy jobban koptatja majd a gumit mint most! Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?

Mondtad, hogy lufis?

Nem. Ők mondták.

Majd valaki megmondja a tutit, én csak kíváncsiságból kérdeztem, hogy a légrugóst is kell-e súlyozni, mert józan parasztival nincs értelme.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 20:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
ptom írta:
Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?


Van előnye, csak nem mindenkinél jön ki. :)

Próbálj ki egy másik SUV-ot tempósan, utána már tudni fogod, mire is jó. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 20:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
ptom írta:
Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?


Van előnye, csak nem mindenkinél jön ki. :)

Próbálj ki egy másik SUV-ot tempósan, utána már tudni fogod, mire is jó. ;)

Hát ezzel nem válaszoltad meg a kérdésem. Azért köszönöm!

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 20:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
kzolee írta:
ptom írta:
Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?


Van előnye, csak nem mindenkinél jön ki. :)

Próbálj ki egy másik SUV-ot tempósan, utána már tudni fogod, mire is jó. ;)

Hát ezzel nem válaszoltad meg a kérdésem. Azért köszönöm!

Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 21:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.

Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 21:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
bendegúz írta:
Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.

Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.

A gyári beállítással szerintem nem is kell. Bár ez gyári méret?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 21:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
ptom írta:
bendegúz írta:
Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.

Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.

A gyári beállítással szerintem nem is kell. Bár ez gyári méret?

E70 felni van rajta de emlékeim szerint E53-ba is van 20-as.

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 21:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
bendegúz írta:
ptom írta:
bendegúz írta:
Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.

Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.

A gyári beállítással szerintem nem is kell. Bár ez gyári méret?

E70 felni van rajta de emlékeim szerint E53-ba is van 20-as.

A szélességre gondoltam, mert minél szélesebb, annál jobban kopik a belső oldala, ha van negatív kerékdőlés, szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 21:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
ptom írta:
Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?


Van előnye, csak nem mindenkinél jön ki. :)

Próbálj ki egy másik SUV-ot tempósan, utána már tudni fogod, mire is jó. ;)

A kerékdőlés a korszerű gépjárműveknél a legfontosabb, egyben sok vitát kiváltó paraméter. A nagyobb teljesítményű személygépkocsiknál és valamennyi versenyautónál negatív értékek jellemzőek (4.1. ábra). Más a követelmény a kerékdőléssel szemben kanyarodáskor és egyenes haladáskor. Kanyarodás közben a külső keréknek a keresztirányú álterhelődés következtében megnő a függőleges terhelése, vagyis dominánssá válik. A negatív dőlésszögű külső kerék így a nagyobb leszorító erő és a negatív dőlésszög miatt nagyobb oldalerőt képes felvenni akár két - , háromszorost is. A belső oldali kerék is negatív szögű a kocsitesthez viszonyítva, de a kerék teteje kifelé dől a kanyarodás középpontjához viszonyítva, így az oldalerő felvétel szempontjából pozitívszögűnek minősül, ami kedvezőtlen a jármű kanyarstabilitására.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 21:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
A szélességre gondoltam, mert minél szélesebb, annál jobban kopik a belső oldala, ha van negatív kerékdőlés, szerintem.

20-asba 275 a legkeskenyebb, az is elég széles szerintem.

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
ptom írta:
bendegúz írta:
Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.

Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.


Normál körülmények között a 20-as felnire sincs szükség, egy 18-assal lehet jobban járnál, és nem lenne akkora terhelés a futómű alkatrészeken. Sajnos ez ilyen sport, a nagy kerék jobban eszi a mechanikát, cserébe sportosabb bánásmódot visel el. Nyilván a te esetedben egy kis alkatrész és szerelés is kell, és nem fogja annyira enni a gumit. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: zoloka80
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 22:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
ptom írta:
bendegúz írta:
Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.

Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.


Normál körülmények között a 20-as felnire sincs szükség, egy 18-assal lehet jobban járnál, és nem lenne akkora terhelés a futómű alkatrészeken. Sajnos ez ilyen sport, a nagy kerék jobban eszi a mechanikát, cserébe sportosabb bánásmódot visel el. Nyilván a te esetedben egy kis alkatrész és szerelés is kell, és nem fogja annyira enni a gumit. ;)

Teljesen igazad van, csak annyira tetszik ilyenkor amikor ez a felni van rajta. Én tudom, hogy ez komfort vesztéssel jár meg a futómű alkatrészei is hamarabb tönkre mennek de így szeretem. Biztos nagyon sokan vannak ezzel így. Nem vezetek én sportosabban mint más, nincs igazából szükségem erre a nagy kerekekre de így szép. Viszont ilyen gyakran nem tudok rá gumit venni. Az nem fér bele a költségvetésünkbe.

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 15:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Szeretnék segítséget kérni! Nem rég beállították a futóművemet, azóta azt tapasztalom, hogy ha bele megyek egy kátyúba vagy rámegyek egy csatorna födélre akkor az autó háta kis fázis késéssel belibeg. Ez mitől lehet? Eddig nem csinálta.
A másik kérdésem az lenne, hogy mi okozza a kormány szitálást 120-140 km/h között?

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 17:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
ptom írta:
Sziasztok.
Szeretnék segítséget kérni! Nem rég beállították a futóművemet, azóta azt tapasztalom, hogy ha bele megyek egy kátyúba vagy rámegyek egy csatorna födélre akkor az autó háta kis fázis késéssel belibeg. Ez mitől lehet? Eddig nem csinálta.
A másik kérdésem az lenne, hogy mi okozza a kormány szitálást 120-140 km/h között?

Sajnos úgy tűnik, hogy a futóművedet állították.
De semmiképp nem beállították.
Én, ahogy szoktam, most is KDS Beissbarth paddal és megfelelő felkészültséggel rendelkező hivatalos BMW szakszervízt ajánlok. Vizsgálat, beállítás, öröm.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: ptom
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.04.10. 10:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Erre a hiba szövegre tud valaki nekem vmi okosat mondani, hogy mi lehet a bibi:

"Reservoir pressure remains constant when filling of reservoir is requested."

Ez a hiba van a tárolóban, a műszerfalon meg villog, hogy a szintszabályzás inaktív! A hibát tudom törölni, s egy darabig jó is! A másik, meg, hogy most vettem észre, hogyha leállítom a kocsit, akkor a bal oldala lejebb van, olyan, mintha elengedné a nyomást ott, vagy, mintha a szintet nem jól állítaná be!? Amúgy elől-hátul légrugós!

Valakinek valami ötlet? ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 00:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.21. 12:06
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
ptom írta:
bendegúz írta:
Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.

Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.


Normál körülmények között a 20-as felnire sincs szükség, egy 18-assal lehet jobban járnál, és nem lenne akkora terhelés a futómű alkatrészeken. Sajnos ez ilyen sport, a nagy kerék jobban eszi a mechanikát, cserébe sportosabb bánásmódot visel el. Nyilván a te esetedben egy kis alkatrész és szerelés is kell, és nem fogja annyira enni a gumit. ;)
Teljesen igaz 19-el bőven elvagyok a 4.6 isemmel


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 10:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Erre a hiba szövegre tud valaki nekem vmi okosat mondani, hogy mi lehet a bibi:

"Reservoir pressure remains constant when filling of reservoir is requested."

Ez a hiba van a tárolóban, a műszerfalon meg villog, hogy a szintszabályzás inaktív! A hibát tudom törölni, s egy darabig jó is! A másik, meg, hogy most vettem észre, hogyha leállítom a kocsit, akkor a bal oldala lejebb van, olyan, mintha elengedné a nyomást ott, vagy, mintha a szintet nem jól állítaná be!? Amúgy elől-hátul légrugós!

Valakinek valami ötlet? ;)


A hiba kijavítva, a kompresszort kellett "felújítanom"! :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.07.30. 11:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.08.09. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi46 írta:
Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek :D


Ha visszaolvasol, akkor megtalálod az én hozzászólásom! :wink:

Ugyanaz a hibád, mint ami nekem is volt! A kompresszorod kell szétszedned és meggyűrűznöd! :wink:
Én tőle vettem meg a javító készletet: http://www.ebay.de/itm/151136257007

Ad hozzá leírást képekkel, de youtube-on is fent van a szerelés menete! Ha ezt megcsinálod, után törölni kell a hibát, és ha minden igaz, többet nem is fog előjönni! A Nyomásérzékelő nem igazán szokott meghibásodni! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2016.08.09. 21:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Közben nekem is lenne egy kérdésem:

Úgy néz ki, hogy a két éve cserélt termosztátom megadta magát, mivel ereszti a vizet! :facepalm:
A kérdésem az lenne, hogy aki cserélt már ilyet, le tudná írni nekem a menetét? Igazából az érdekelne, hogy mennyire kell szétrobbantanom az elejét? :roll:
Anno az e39-emen megcsináltam magam, szóval szerintem menne itt is, csak gondoltam kikérném egy gyakorlott kolléga tanácsát! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator