2009.11.19. 22:01
2009.11.19. 22:44
2009.11.20. 00:45
2009.11.20. 01:47
2009.11.20. 17:36
admin írta:Nekem valahogy nem jön be Akkor már inkább egy X5
2009.11.20. 17:41
A kinézete nem jön be Nem tetszenek az olyan autók amik se nem terepjáró se nem normál autó.lepke írta:admin írta:Nekem valahogy nem jön be Akkor már inkább egy X5
Helo
Az X3-as a legjobb az sd változat 286lóerő
valami brutális
üdv zoli
2009.11.20. 17:42
admin írta:A kinézete nem jön be Nem tetszenek az olyan autók amik se nem terepjáró se nem normál autó.lepke írta:admin írta:Nekem valahogy nem jön be Akkor már inkább egy X5
Helo
Az X3-as a legjobb az sd változat 286lóerő
valami brutális
üdv zoli
2009.11.21. 17:15
2009.11.21. 17:46
basildon írta:Most leirom az ideologiat, amivel magamnak magyarazom, hogy miert nem E39, es miert inkabb E83.
Eredetileg E39 kombit akartam. Nagyjabol ki is alakult egy 530d touring. A benfenteseknek mondom, hogy az, amelyik rázott. A tobbieknek ez nem mond semmit, de nem is erdekes. Felejtsuk is el. Mar csak azert is, mert az elado kicsit kesve jelentkezett a rázás okát illetően, addigra masként döntöttem. Ugyanis, az egyik kocsinezeses uton hazafele menet beneztem egy kereskedesbe, ahol ugyancsak 530-akat lattam, es amint ott jarkaltam, elcsabultam az X3 iranyaba, mert ugyanannyi km-el, evjarattal, nem sokkal tobbert joval eloremutatobb szerkezetnek tunt, szamomra ertelmesebb extrakkal.
Most jonnek a pro es kontrak ugy altalaban es helyenkent konkret tipusokkal osszevetve +- elojellel:
+ Nem az USA-ban gyartjak az X3 valtojat, nyomatekban a motorral osszhangban van, ellentetben az E39-el.
+ Ausztiaban rakjak ossze, ellentetben az X5-el(mert ezen is gondolkodtam). Ennek koszonhetoen az osszes suv-nal jobb (nem)meghibasodasi tapasztalatok.
+ Magasabb epites = nagyobb biztonsag
+ Valamilyen szinten "terepjaro", de mindenkeppen biztonsagosabb uttartas az osszkereknek koszonhetoen.
+ A vilag osszes tesztujsagirojanak tori a hatsojat a kemeny rugozas. Eddig en ezt nem vettem eszre, de majd beszamolok hosszas utazasaimrol.
+ Alacsonyabb suly (a nagy suv-okhoz kepest) - kisebb fogyasztas, olcsobb ado, olcsobb biztositas.
- Az emberiseg tulnyomo reszet irritalja a dizajn. Engem ez kulon szorakoztat. De ismerek olyat, akinek tetszik.
- Nincs az az igazi farokhosszabbitos nagyterepjaros feeling, amiert az ember ilyen autot vesz. Ez inkabb puhapocsoknek valo, mondhatja a kedves kozonseg. Szoval low presztizs.
Tapasztalatok hianyaban nem tudok tobb negativumot felsorolni(meg nem vettem at, csak alairtuk a papirt). Termeszetszeruleg egyelore a vasarlasi dontesem okait tudom leirni, mint onigazolo tenyezoket.
Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.
2009.11.21. 18:10
basildon írta:Most leirom az ideologiat, amivel magamnak magyarazom, hogy miert nem E39, es miert inkabb E83.
Eredetileg E39 kombit akartam. Nagyjabol ki is alakult egy 530d touring. A benfenteseknek mondom, hogy az, amelyik rázott. A tobbieknek ez nem mond semmit, de nem is erdekes. Felejtsuk is el. Mar csak azert is, mert az elado kicsit kesve jelentkezett a rázás okát illetően, addigra masként döntöttem. Ugyanis, az egyik kocsinezeses uton hazafele menet beneztem egy kereskedesbe, ahol ugyancsak 530-akat lattam, es amint ott jarkaltam, elcsabultam az X3 iranyaba, mert ugyanannyi km-el, evjarattal, nem sokkal tobbert joval eloremutatobb szerkezetnek tunt, szamomra ertelmesebb extrakkal.
Most jonnek a pro es kontrak ugy altalaban es helyenkent konkret tipusokkal osszevetve +- elojellel:
+ Nem az USA-ban gyartjak az X3 valtojat, nyomatekban a motorral osszhangban van, ellentetben az E39-el.
+ Ausztiaban rakjak ossze, ellentetben az X5-el(mert ezen is gondolkodtam). Ennek koszonhetoen az osszes suv-nal jobb (nem)meghibasodasi tapasztalatok.
+ Magasabb epites = nagyobb biztonsag
+ Valamilyen szinten "terepjaro", de mindenkeppen biztonsagosabb uttartas az osszkereknek koszonhetoen.
+ A vilag osszes tesztujsagirojanak tori a hatsojat a kemeny rugozas. Eddig en ezt nem vettem eszre, de majd beszamolok hosszas utazasaimrol.
+ Alacsonyabb suly (a nagy suv-okhoz kepest) - kisebb fogyasztas, olcsobb ado, olcsobb biztositas.
- Az emberiseg tulnyomo reszet irritalja a dizajn. Engem ez kulon szorakoztat. De ismerek olyat, akinek tetszik.
- Nincs az az igazi farokhosszabbitos nagyterepjaros feeling, amiert az ember ilyen autot vesz. Ez inkabb puhapocsoknek valo, mondhatja a kedves kozonseg. Szoval low presztizs.
Tapasztalatok hianyaban nem tudok tobb negativumot felsorolni(meg nem vettem at, csak alairtuk a papirt). Termeszetszeruleg egyelore a vasarlasi dontesem okait tudom leirni, mint onigazolo tenyezoket.
Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.
2009.11.21. 18:29
2009.11.21. 18:36
2009.11.21. 18:40
basildon írta:
Igen, ezeket mar olvastam.
Es kivetel nelkul mindenki elegedett a 3d vassal. Benzinesek eseteben van nemi morgolodas.
2009.11.21. 18:41
2009.11.21. 18:45
simi64 írta:basildon írta:
Igen, ezeket mar olvastam.
Es kivetel nelkul mindenki elegedett a 3d vassal. Benzinesek eseteben van nemi morgolodas.
Akárcsak itt!
Te, Lepke!
Nemám 2 X3-ast veszel! (az is X6)
2009.11.21. 18:47
basildon írta:...Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.
2009.11.21. 19:21
lepke írta:simi64 írta:basildon írta:
Igen, ezeket mar olvastam.
Es kivetel nelkul mindenki elegedett a 3d vassal. Benzinesek eseteben van nemi morgolodas.
Akárcsak itt!
Te, Lepke!
Nemám 2 X3-ast veszel! (az is X6)
Helo simi
A tavaszon nem lesz kocsi vásárlás
üdv zoli
2009.11.21. 20:45
simi64 írta:basildon írta:...Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.
Attól még BMW!
Gratula hozzá!
Ja, és sokszázezer balesetmentes kilométert!
A power legyen veled!
És élvezd a vezetés élményét!
2009.11.23. 23:39
basildon írta:simi64 írta:basildon írta:...Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.
Attól még BMW!
Gratula hozzá!
Ja, és sokszázezer balesetmentes kilométert!
A power legyen veled!
És élvezd a vezetés élményét!
Koszonom.
Mar gondolkodunk a nevvalasztason. Mondjuk: Robinzon, mert mint tudjuk, o nagy utazo volt