Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

X3 3D

2009.11.19. 22:01

A masodik leggyakoribb X3 valasztas a nemet ,reprezentativnak mondhato piacon az X3 2D utan. Annyira nem lehet rossz. Hogy valojaban mennyire jo, az remenyeim szerint majd itt kitargyalodik.

2009.11.19. 22:44

Én láttam a tesztjét. Mindenkinek bejött. Állítólag ez tényleg a vezetés élménye-terepjáróknál vagy hobbygézáknál. A kétlittyós se lehet gáz, de azt inkább 1-es, 3-asba tudom elképzelni. Nálam a BMW a 6 hengernél kezdődik-mondhat bárki bármit :D:D:D

2009.11.20. 00:45

Ha érdemben nem is tudok hozzászólni, egypár képpel azért besegítek:

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Azért ne nagyon idézgessétek vissza!
Aki látni akarja itt, az 1. oldalon megnézheti :wink:

2009.11.20. 01:47

Nekem valahogy nem jön be :cry: Akkor már inkább egy X5 :!:

2009.11.20. 17:36

admin írta:Nekem valahogy nem jön be :cry: Akkor már inkább egy X5 :!:

Helo
Az X3-as a legjobb az sd változat 286lóerő
valami brutális
üdv zoli

2009.11.20. 17:41

lepke írta:
admin írta:Nekem valahogy nem jön be :cry: Akkor már inkább egy X5 :!:

Helo
Az X3-as a legjobb az sd változat 286lóerő
valami brutális
üdv zoli
A kinézete nem jön be :!: Nem tetszenek az olyan autók amik se nem terepjáró se nem normál autó.

2009.11.20. 17:42

admin írta:
lepke írta:
admin írta:Nekem valahogy nem jön be :cry: Akkor már inkább egy X5 :!:

Helo
Az X3-as a legjobb az sd változat 286lóerő
valami brutális
üdv zoli
A kinézete nem jön be :!: Nem tetszenek az olyan autók amik se nem terepjáró se nem normál autó.

Helo
Az igaz hogy csúnyácska AKÁR az X1
üdv zoli

2009.11.21. 17:15

Most leirom az ideologiat, amivel magamnak magyarazom, hogy miert nem E39, es miert inkabb E83.
Eredetileg E39 kombit akartam. Nagyjabol ki is alakult egy 530d touring. A bennfenteseknek mondom, hogy az, amelyik rázott. A tobbieknek ez nem mond semmit, de nem is erdekes. Felejtsuk is el. Mar csak azert is, mert az elado kicsit kesve jelentkezett a rázás okát illetően, addigra masként döntöttem. Ugyanis, az egyik kocsinezeses uton hazafele menet beneztem egy kereskedesbe, ahol ugyancsak 530-akat lattam, es amint ott jarkaltam, elcsabultam az X3 iranyaba, mert ugyanannyi km-el, evjarattal, nem sokkal tobbert joval eloremutatobb szerkezetnek tunt, szamomra ertelmesebb extrakkal.
Most jonnek a pro es kontrak ugy altalaban es helyenkent konkret tipusokkal osszevetve +- elojellel:
+ Nem az USA-ban gyartjak az X3 valtojat, nyomatekban a motorral osszhangban van, ellentetben az E39-el.
+ Ausztiaban rakjak ossze, ellentetben az X5-el(mert ezen is gondolkodtam). Ennek koszonhetoen az osszes suv-nal jobb (nem)meghibasodasi tapasztalatok.
+ Magasabb epites = nagyobb biztonsag
+ Valamilyen szinten "terepjaro", de mindenkeppen biztonsagosabb uttartas az osszkereknek koszonhetoen.
+ A vilag osszes tesztujsagirojanak tori a hatsojat a kemeny rugozas. Eddig en ezt nem vettem eszre, de majd beszamolok hosszas utazasaimrol.
+ Alacsonyabb suly (a nagy suv-okhoz kepest) - kisebb fogyasztas, olcsobb ado, olcsobb biztositas.
- Az emberiseg tulnyomo reszet irritalja a dizajn. Engem ez kulon szorakoztat. De ismerek olyat, akinek tetszik.
- Nincs az az igazi farokhosszabbitos nagyterepjaros feeling, amiert az ember ilyen autot vesz. Ez inkabb puhapocsoknek valo, mondhatja a kedves kozonseg. Szoval low presztizs.

Tapasztalatok hianyaban nem tudok tobb negativumot felsorolni(meg nem vettem at, csak alairtuk a papirt). Termeszetszeruleg egyelore a vasarlasi dontesem okait tudom leirni, mint onigazolo tenyezoket.

Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára basildon 2010.03.02. 23:41-kor.

2009.11.21. 17:46

basildon írta:Most leirom az ideologiat, amivel magamnak magyarazom, hogy miert nem E39, es miert inkabb E83.
Eredetileg E39 kombit akartam. Nagyjabol ki is alakult egy 530d touring. A benfenteseknek mondom, hogy az, amelyik rázott. A tobbieknek ez nem mond semmit, de nem is erdekes. Felejtsuk is el. Mar csak azert is, mert az elado kicsit kesve jelentkezett a rázás okát illetően, addigra masként döntöttem. Ugyanis, az egyik kocsinezeses uton hazafele menet beneztem egy kereskedesbe, ahol ugyancsak 530-akat lattam, es amint ott jarkaltam, elcsabultam az X3 iranyaba, mert ugyanannyi km-el, evjarattal, nem sokkal tobbert joval eloremutatobb szerkezetnek tunt, szamomra ertelmesebb extrakkal.
Most jonnek a pro es kontrak ugy altalaban es helyenkent konkret tipusokkal osszevetve +- elojellel:
+ Nem az USA-ban gyartjak az X3 valtojat, nyomatekban a motorral osszhangban van, ellentetben az E39-el.
+ Ausztiaban rakjak ossze, ellentetben az X5-el(mert ezen is gondolkodtam). Ennek koszonhetoen az osszes suv-nal jobb (nem)meghibasodasi tapasztalatok.
+ Magasabb epites = nagyobb biztonsag
+ Valamilyen szinten "terepjaro", de mindenkeppen biztonsagosabb uttartas az osszkereknek koszonhetoen.
+ A vilag osszes tesztujsagirojanak tori a hatsojat a kemeny rugozas. Eddig en ezt nem vettem eszre, de majd beszamolok hosszas utazasaimrol.
+ Alacsonyabb suly (a nagy suv-okhoz kepest) - kisebb fogyasztas, olcsobb ado, olcsobb biztositas.
- Az emberiseg tulnyomo reszet irritalja a dizajn. Engem ez kulon szorakoztat. De ismerek olyat, akinek tetszik.
- Nincs az az igazi farokhosszabbitos nagyterepjaros feeling, amiert az ember ilyen autot vesz. Ez inkabb puhapocsoknek valo, mondhatja a kedves kozonseg. Szoval low presztizs.

Tapasztalatok hianyaban nem tudok tobb negativumot felsorolni(meg nem vettem at, csak alairtuk a papirt). Termeszetszeruleg egyelore a vasarlasi dontesem okait tudom leirni, mint onigazolo tenyezoket.

Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.

Helo basildon
Az X3-as kicsikét NŐIES kocsi (szerintem)
üdv zoli

2009.11.21. 18:10

basildon írta:Most leirom az ideologiat, amivel magamnak magyarazom, hogy miert nem E39, es miert inkabb E83.
Eredetileg E39 kombit akartam. Nagyjabol ki is alakult egy 530d touring. A benfenteseknek mondom, hogy az, amelyik rázott. A tobbieknek ez nem mond semmit, de nem is erdekes. Felejtsuk is el. Mar csak azert is, mert az elado kicsit kesve jelentkezett a rázás okát illetően, addigra masként döntöttem. Ugyanis, az egyik kocsinezeses uton hazafele menet beneztem egy kereskedesbe, ahol ugyancsak 530-akat lattam, es amint ott jarkaltam, elcsabultam az X3 iranyaba, mert ugyanannyi km-el, evjarattal, nem sokkal tobbert joval eloremutatobb szerkezetnek tunt, szamomra ertelmesebb extrakkal.
Most jonnek a pro es kontrak ugy altalaban es helyenkent konkret tipusokkal osszevetve +- elojellel:
+ Nem az USA-ban gyartjak az X3 valtojat, nyomatekban a motorral osszhangban van, ellentetben az E39-el.
+ Ausztiaban rakjak ossze, ellentetben az X5-el(mert ezen is gondolkodtam). Ennek koszonhetoen az osszes suv-nal jobb (nem)meghibasodasi tapasztalatok.
+ Magasabb epites = nagyobb biztonsag
+ Valamilyen szinten "terepjaro", de mindenkeppen biztonsagosabb uttartas az osszkereknek koszonhetoen.
+ A vilag osszes tesztujsagirojanak tori a hatsojat a kemeny rugozas. Eddig en ezt nem vettem eszre, de majd beszamolok hosszas utazasaimrol.
+ Alacsonyabb suly (a nagy suv-okhoz kepest) - kisebb fogyasztas, olcsobb ado, olcsobb biztositas.
- Az emberiseg tulnyomo reszet irritalja a dizajn. Engem ez kulon szorakoztat. De ismerek olyat, akinek tetszik.
- Nincs az az igazi farokhosszabbitos nagyterepjaros feeling, amiert az ember ilyen autot vesz. Ez inkabb puhapocsoknek valo, mondhatja a kedves kozonseg. Szoval low presztizs.

Tapasztalatok hianyaban nem tudok tobb negativumot felsorolni(meg nem vettem at, csak alairtuk a papirt). Termeszetszeruleg egyelore a vasarlasi dontesem okait tudom leirni, mint onigazolo tenyezoket.

Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.

Attól még BMW!
Gratula hozzá!
Ja, és sokszázezer balesetmentes kilométert!
A power legyen veled!
És élvezd a vezetés élményét! :wink:

2009.11.21. 18:23

Helo basildon
31 tulajdonos leírása az X3-as ról
,,,,,,,,,TESSÉK,,,,,,,
üdv zoli

2009.11.21. 18:29

Helo
Még eddig nem beszéltünk sokat az X3-as ról
de a leírások alapján mindenki csak jókat írt róla
üdv zoli

2009.11.21. 18:36

lepke írta:Helo basildon
31 tulajdonos leírása az X3-as ról
,,,,,,,,,TESSÉK,,,,,,,
üdv zoli


Igen, ezeket mar olvastam.
Es kivetel nelkul mindenki elegedett a 3d vassal. Benzinesek eseteben van nemi morgolodas.

2009.11.21. 18:40

basildon írta:
lepke írta:Helo basildon
31 tulajdonos leírása az X3-as ról
,,,,,,,,,TESSÉK,,,,,,,
üdv zoli


Igen, ezeket mar olvastam.
Es kivetel nelkul mindenki elegedett a 3d vassal. Benzinesek eseteben van nemi morgolodas.

Akárcsak itt!
Te, Lepke!
Nemám 2 X3-ast veszel! (az is X6) :D

2009.11.21. 18:41

...Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.[/quote]

Attól még BMW!
Gratula hozzá!
Ja, és sokszázezer balesetmentes kilométert!
A power legyen veled!
És élvezd a vezetés élményét! :wink:[/quote]

Koszonom.

Mar gondolkodunk a nevvalasztason. Mondjuk: Robinzon, mert mint tudjuk, o nagy utazo volt :)

2009.11.21. 18:45

simi64 írta:
basildon írta:
lepke írta:Helo basildon
31 tulajdonos leírása az X3-as ról
,,,,,,,,,TESSÉK,,,,,,,
üdv zoli


Igen, ezeket mar olvastam.
Es kivetel nelkul mindenki elegedett a 3d vassal. Benzinesek eseteben van nemi morgolodas.

Akárcsak itt!
Te, Lepke!
Nemám 2 X3-ast veszel! (az is X6) :D

Helo simi
A tavaszon nem lesz kocsi vásárlás :cry:
üdv zoli

2009.11.21. 18:47

basildon írta:...Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.


Attól még BMW!
Gratula hozzá!
Ja, és sokszázezer balesetmentes kilométert!
A power legyen veled!
És élvezd a vezetés élményét! :wink:[/quote]

Koszonom.

Mar gondolkodunk a nevvalasztason. Mondjuk: Robinzon, mert mint tudjuk, o nagy utazo volt :)[/quote]
Várjuk a képeket!!! :wink:
Legyen inkább Péntek! :lol:

2009.11.21. 19:21

lepke írta:
simi64 írta:
basildon írta:
lepke írta:Helo basildon
31 tulajdonos leírása az X3-as ról
,,,,,,,,,TESSÉK,,,,,,,
üdv zoli


Igen, ezeket mar olvastam.
Es kivetel nelkul mindenki elegedett a 3d vassal. Benzinesek eseteben van nemi morgolodas.

Akárcsak itt!
Te, Lepke!
Nemám 2 X3-ast veszel! (az is X6) :D

Helo simi
A tavaszon nem lesz kocsi vásárlás :cry:
üdv zoli


Hogy hogy nem?! :roll:

2009.11.21. 20:45

simi64 írta:
basildon írta:...Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.


Attól még BMW!
Gratula hozzá!
Ja, és sokszázezer balesetmentes kilométert!
A power legyen veled!
És élvezd a vezetés élményét! :wink:


Koszonom.

Mar gondolkodunk a nevvalasztason. Mondjuk: Robinzon, mert mint tudjuk, o nagy utazo volt :)[/quote]
Várjuk a képeket!!! :wink:
Legyen inkább Péntek! :lol:[/quote]

Kepet hogy kell ide berakni?
Pentek meghalt a vegen, nem jo omen.

2009.11.23. 23:39

basildon írta:
simi64 írta:
basildon írta:...Varom a tobbiek kijozanito, empirikusan szerzett informacioit.


Attól még BMW!
Gratula hozzá!
Ja, és sokszázezer balesetmentes kilométert!
A power legyen veled!
És élvezd a vezetés élményét! :wink:


Koszonom.

Mar gondolkodunk a nevvalasztason. Mondjuk: Robinzon, mert mint tudjuk, o nagy utazo volt :)

Várjuk a képeket!!! :wink:
Legyen inkább Péntek! :lol:[/quote]

Kepet hogy kell ide berakni?
Pentek meghalt a vegen, nem jo omen.[/quote]
Helo basildon
Megvan már az X3-as :?: :?: :?: :?:
üdv zoli
Hozzászólás küldése

VigLink badge