* *
Pontos idő: 2024.04.19. 06:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 706 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 21:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

X3 vagy X5 vásárlása miatt érdekelne pár dolog.. (3.0D évjáratban 2004 körül, max 2.5mil., gps-el, ülésfűtéssel kell mindenképp ha lehet sport üléssel de nem sport felfüggesztéssel)

1. Mivel manuális váltós kevés van ezért az automata váltósakból van valamelyik amit kerülni kellene? Népítéletben azt olvastam, hogy az 5 sebességest kerülni kell.

2. Hely mennyire tágas akár hátul is? (nekem a kis 3as BMW-kben magam amik voltak E36/E46 én személy szerint már nem férek el, nekem teljesen hátra van húzva a vezető ülésem). Szintén egy véleményre hagyatkozva azt hallottam, hogy az E53 X5ben kevesebb hely van hátul, mint mondjuk egy E90-es 3asban.

3. Navi számomra fontos, gondolom az X3 már modernebb, fejlettebb4. DVB-T köthető E53 és E83-ra?

Egyéb vélemények a 30D motorral kapcsolatban? Eddig csak 2.5i 3as BMW-im voltak, ez lenne az első Dízel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.11. 15:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Sziasztok.

X3 vagy X5 vásárlása miatt érdekelne pár dolog.. (3.0D évjáratban 2004 körül, max 2.5mil., gps-el, ülésfűtéssel kell mindenképp ha lehet sport üléssel de nem sport felfüggesztéssel)

Szia! Szerintem 3M (+) körül gondolkozz inkább, és kerüld a piac alját. Amit mondasz éppen a facelift környéke, már 218 lovas (Euro3 vagy Euro4 motor - attól függ DPF-es vagy sem), combtámaszos szép fűtött belsőt már abban az időben sem a cigók rendeltek, arról nem is beszélve, hogy - szerintem - a fekete belső nyomasztó, és még látványosan öregszik is. Szóval ha szépet szeretnél magadnak, - márpedig mindenki azt szeretne - akkor elég szűk lesz a kínálat.

1. Mivel manuális váltós kevés van ezért az automata váltósakból van valamelyik amit kerülni kellene? Népítéletben azt olvastam, hogy az 5 sebességest kerülni kell.

Nem kérdés, csak automata. Sokszor érzem, hogy böszme nagy vasdarab, nehézkesen lódul. Máskor meg szinte a meglepetés erejével tipor a tömeg elé és bele kell lépni a fékbe annyira repülne.. fene tudja, már mentem vele 10 ezer kilómétert, de még mindig nem veszek rá mérget, hogy ha lepadlózom akkor mit csinál az automatája. Van, hogy visszavált, fütyül a turbó (iveco stralis) és meglódul, máskor pedig egyszerűen nyomatékból és kiépülő fordulatból gyorsul.

2. Hely mennyire tágas akár hátul is? (nekem a kis 3as BMW-kben magam amik voltak E36/E46 én személy szerint már nem férek el, nekem teljesen hátra van húzva a vezető ülésem). Szintén egy véleményre hagyatkozva azt hallottam, hogy az E53 X5ben kevesebb hely van hátul, mint mondjuk egy E90-es 3asban.

A hátsó üléssor kényelmetlan, fapados, de tágabb, mint a 3-er, az biztos. Irány a kereskedés, ülj be, nézd meg.


3. Navi számomra fontos, gondolom az X3 már modernebb, fejlettebb4. DVB-T köthető E53 és E83-ra?

Nekem professional navim van, mk3 vagy mi a szösz, de hiperganyi trutymó az egész, semmire nem való. Sose használtam, sose fejlesztettem. Legszivesebben kivágnám belőle, öreg és elavult.

Egyéb vélemények a 30D motorral kapcsolatban? Eddig csak 2.5i 3as BMW-im voltak, ez lenne az első Dízel.

E53 3.0d 218 LE --> 10 liter tűzön vízen át. Fújtat, fütyül, és megy mint a vaddisznó.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.13. 16:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi46 írta:
Sziasztok.

X3 vagy X5 vásárlása miatt érdekelne pár dolog.. (3.0D évjáratban 2004 körül, max 2.5mil., gps-el, ülésfűtéssel kell mindenképp ha lehet sport üléssel de nem sport felfüggesztéssel)

1. Mivel manuális váltós kevés van ezért az automata váltósakból van valamelyik amit kerülni kellene? Népítéletben azt olvastam, hogy az 5 sebességest kerülni kell.

2. Hely mennyire tágas akár hátul is? (nekem a kis 3as BMW-kben magam amik voltak E36/E46 én személy szerint már nem férek el, nekem teljesen hátra van húzva a vezető ülésem). Szintén egy véleményre hagyatkozva azt hallottam, hogy az E53 X5ben kevesebb hely van hátul, mint mondjuk egy E90-es 3asban.

3. Navi számomra fontos, gondolom az X3 már modernebb, fejlettebb4. DVB-T köthető E53 és E83-ra?

Egyéb vélemények a 30D motorral kapcsolatban? Eddig csak 2.5i 3as BMW-im voltak, ez lenne az első Dízel.


1. Igen, a régi 184 lovasokban lévő váltó még a régi fajta, az valóban kerülendő lehet! A 218 lovasokban lévővel tudomásom szerint már semmi gond nem volt, persze az előélet azért itt is kérdéses!

2. Én nem szoktam hátul ülni, de szerintem elég nagy a hely, sőt. Mondjuk nálunk nem panaszkodott anyós sem, hogy kényelmetlen lenne hátul, sőt kifejezetten örült, hogy elektromosan tudta állítani a háttámlát, illetve, hogy fűthette ő is a hátsóját! :)

3. Az E83 navija semmivel sem modernebb, ugyan az az MK4-es DVD alapú rendszer! Egyébként azon kívül, hogy régi rendszer, szerintem teljes mértékben használható, engem eddig még nem hagyott cserben! Igaz, a legfrissebb térkép van benne, és ugye már meghajtó is volt cserélve benne, mivel sajnos az előszeretettel szokott meghalni (mondjuk a CCC-kben is)! Szóval szerintem még a mai napig megállja a helyét! A kezelőfelületet most hagyjuk! :)

Nekem most lesz, hogy két éve megvan. Viszonylag ritkán használom, mivel főleg hétvégi autó, így most értem el a 25ezret, mióta megvan. :) Ez idáig nagyobb baj nem volt! A szokásos dolgokat kellett cserélnem: lemez kipuffogócsonk, első futómű kompletten, olaj és szűrők. Illetve sajnos a kormányszög jeladóm is elhalálozott! :( Tudomásom szerint a 218 lovas motorokkal nem volt különösebb probléma! Viszont én is azt mondom, hogyha teheted, inkább 3milla, vagy a felett gondolkodj, mert sajnos elég sok a leharcolt példány itthon! Én kintről hoztam, harmadik tulaja vagyok, végig vezetett szervizkönyve van, és most hagytam el a 210ezer km-et. Az enyém egyébként szinte majdnem full-os, a kihúzható csomagtértálca nincs benne egyedül. :mrgreen: A sport futómű szerintem kicsit feszesebb, mint az E39-ben volt, bár a légrugók némiképp ellensúlyoznak, csak meg kell találni a jó beállítást! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.13. 17:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Néhány napja írtam , hogy semmire sem való a prof navi... kidobnám, nem szeretem.

Erre ma reggel mi fogad? Barnaság és úszni kezdett a kép rajta.... bosszúálló genya! :facepalm: :mrgreen:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PapaBoss az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.13. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Néhány napja írtam , hogy semmire sem való a prof navi... kidobnám, nem szeretem.

Erre ma reggel mi fogad? Barnaság és úszni kezdett a kép rajta.... bosszúálló genya! :facepalm: :mrgreen:


Látod látod, megkaptad, megérezte, hogy nem szereted! :nyelves: :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: Schnitzer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.13. 20:38 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Néhány napja írtam , hogy semmire sem való a prof navi... kidobnám, nem szeretem.

Erre ma reggel mi fogad? Barnaság és úszni kezdett a kép rajta.... bosszúálló genya! :facepalm: :mrgreen:

Nekem is néha eljátsza. Szalagkábel amonitor mögött kontaktos.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 20:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ezzel szemezek felszereltség és szín miatt (főleg a karosszéria szín miatt tetszik mert fekete NEM ÉRDEKEL, az ezüst még határeset, de inkább ez a szürke kellene)
Azt mondja a tulaj, hogy a szint szabályozó nem jó. Ez kompresszor csere szokott lenni? Buszokon tudom teljesen más azért kérdezem, mert autókon nem volt még ilyenhez szerencsém :?

Csak mert ahogy rákerestem, olyan 180ezer körül vannak a kompresszorok az meg már végképp sok kiadás lenne kezdésnek is, a vételár mellé ami szintén nem kevés. Magamban 3 milliót lőttem be vételárnak, amit már ez is jócskán meghalad. (Ülésfűtés, fekete belső, navi, vonóhorog, facelift 3.0d a kritériumok)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x5/ ... ta-9562691


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 21:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.27. 12:36
Hozzászólások: 23
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E70
Motor tipusa: 3.5D
Évjárata: 2009
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kompresszor magaba max ujba lehet annyi, hasznalt bontott 40-50 kozott mozog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 22:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Szabi46 írta:
Sziasztok!
Ezzel szemezek felszereltség és szín miatt (főleg a karosszéria szín miatt tetszik mert fekete NEM ÉRDEKEL, az ezüst még határeset, de inkább ez a szürke kellene)
Azt mondja a tulaj, hogy a szint szabályozó nem jó. Ez kompresszor csere szokott lenni? Buszokon tudom teljesen más azért kérdezem, mert autókon nem volt még ilyenhez szerencsém :?

Csak mert ahogy rákerestem, olyan 180ezer körül vannak a kompresszorok az meg már végképp sok kiadás lenne kezdésnek is, a vételár mellé ami szintén nem kevés. Magamban 3 milliót lőttem be vételárnak, amit már ez is jócskán meghalad. (Ülésfűtés, fekete belső, navi, vonóhorog, facelift 3.0d a kritériumok)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x5/ ... ta-9562691


Tényleg sok az a kompresszor. Téli-nyári új 18-as minőségi gumigarnitúra áráról van tudomásod? Féktárcsa-fékbetét-olajcsere-ékszíjtárcsa? Ehez képest egy kis kompresszornyűg aprópénz... Szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Szabi46
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 22:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
jokers501 írta:
Kompresszor magaba max ujba lehet annyi, hasznalt bontott 40-50 kozott mozog.

Persze újba, de nem is vennék bontottat esetleg felújítottat. Mennyi esélye van, hogy sokáig jó lesz egy bontott ami olyan autóról van amit már szét bontottak 4-5-600ezer km-en túl is? Amikor egy "valós"nak mondott 180ezer körüli autón sem működik már?!
Vannak dolgok amiket nem vennék ilyen okokból bontottat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 22:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Szabi46 írta:
Sziasztok!
Ezzel szemezek felszereltség és szín miatt (főleg a karosszéria szín miatt tetszik mert fekete NEM ÉRDEKEL, az ezüst még határeset, de inkább ez a szürke kellene)
Azt mondja a tulaj, hogy a szint szabályozó nem jó. Ez kompresszor csere szokott lenni? Buszokon tudom teljesen más azért kérdezem, mert autókon nem volt még ilyenhez szerencsém :?

Csak mert ahogy rákerestem, olyan 180ezer körül vannak a kompresszorok az meg már végképp sok kiadás lenne kezdésnek is, a vételár mellé ami szintén nem kevés. Magamban 3 milliót lőttem be vételárnak, amit már ez is jócskán meghalad. (Ülésfűtés, fekete belső, navi, vonóhorog, facelift 3.0d a kritériumok)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x5/ ... ta-9562691


Tényleg sok az a kompresszor. Téli-nyári új 18-as minőségi gumigarnitúra áráról van tudomásod? Féktárcsa-fékbetét-olajcsere-ékszíjtárcsa? Ehez képest egy kis kompresszornyűg aprópénz... Szerintem.

Persze, nyilvánvaló, hogy folyamatosan kell rájuk költeni és az általad felsoroltak is kész vagyonok pedig csak a leggyakrabban kopó alkatrészekről van szó amik az eddigi benzines autóimon is voltak :D
Neked E61-van? Az a másik kiszemeltem, csak a magassága és a hasmagassága miatt valamiért most X5 fele húz a szívem első dízelként.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 22:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.27. 12:36
Hozzászólások: 23
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E70
Motor tipusa: 3.5D
Évjárata: 2009
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viszont el lehet szallni a legrugos javitasokba, hamar bele lehet futni egy gyors 400e-be.
Ha kicsereled a kompresszort, utana kis ido a rele megadja magat, vagy egyik legrugo stb.

Ugyanakkor megertelek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 00:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi46 írta:
kzolee írta:
Szabi46 írta:
Sziasztok!
Ezzel szemezek felszereltség és szín miatt (főleg a karosszéria szín miatt tetszik mert fekete NEM ÉRDEKEL, az ezüst még határeset, de inkább ez a szürke kellene)
Azt mondja a tulaj, hogy a szint szabályozó nem jó. Ez kompresszor csere szokott lenni? Buszokon tudom teljesen más azért kérdezem, mert autókon nem volt még ilyenhez szerencsém :?

Csak mert ahogy rákerestem, olyan 180ezer körül vannak a kompresszorok az meg már végképp sok kiadás lenne kezdésnek is, a vételár mellé ami szintén nem kevés. Magamban 3 milliót lőttem be vételárnak, amit már ez is jócskán meghalad. (Ülésfűtés, fekete belső, navi, vonóhorog, facelift 3.0d a kritériumok)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x5/ ... ta-9562691


Tényleg sok az a kompresszor. Téli-nyári új 18-as minőségi gumigarnitúra áráról van tudomásod? Féktárcsa-fékbetét-olajcsere-ékszíjtárcsa? Ehez képest egy kis kompresszornyűg aprópénz... Szerintem.

Persze, nyilvánvaló, hogy folyamatosan kell rájuk költeni és az általad felsoroltak is kész vagyonok pedig csak a leggyakrabban kopó alkatrészekről van szó amik az eddigi benzines autóimon is voltak :D
Neked E61-van? Az a másik kiszemeltem, csak a magassága és a hasmagassága miatt valamiért most X5 fele húz a szívem első dízelként.

Meg a belmagasságot kihagytad....ülj be egy E60-ba hátra,utána meg egy X5-be...ott is látsz majd különbséget"főleg ha egy kicsit magasabb vagy.Az E60-ba a fejedet bevered a tetőkárpitba :facepalm: És nem is beszélve a kardánalagút nincs az X5-be hátul,így még a lábnak is nagyobb a hely ha 3-an ülnek hátul:roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: Szabi46
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 00:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi46 írta:
Sziasztok!
Ezzel szemezek felszereltség és szín miatt (főleg a karosszéria szín miatt tetszik mert fekete NEM ÉRDEKEL, az ezüst még határeset, de inkább ez a szürke kellene)
Azt mondja a tulaj, hogy a szint szabályozó nem jó. Ez kompresszor csere szokott lenni? Buszokon tudom teljesen más azért kérdezem, mert autókon nem volt még ilyenhez szerencsém :?

Csak mert ahogy rákerestem, olyan 180ezer körül vannak a kompresszorok az meg már végképp sok kiadás lenne kezdésnek is, a vételár mellé ami szintén nem kevés. Magamban 3 milliót lőttem be vételárnak, amit már ez is jócskán meghalad. (Ülésfűtés, fekete belső, navi, vonóhorog, facelift 3.0d a kritériumok)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x5/ ... ta-9562691



Nekem is a szintérzékelőm ment tönkre olyankor mindig felfújt állapotban volt és pattogott mint egy kő az úton a szervize annyira nem volt húzós ha jól emlékszem olyan 50-60 ezer volt! Ha kompresszor az már húzósabb! :facepalm:

https://www.youtube.com/watch?v=VYMAHjhJUPM


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tökmöc az itt látható tagok köszönték meg: Szabi46
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 14:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi46 írta:
Sziasztok!
Ezzel szemezek felszereltség és szín miatt (főleg a karosszéria szín miatt tetszik mert fekete NEM ÉRDEKEL, az ezüst még határeset, de inkább ez a szürke kellene)
Azt mondja a tulaj, hogy a szint szabályozó nem jó. Ez kompresszor csere szokott lenni? Buszokon tudom teljesen más azért kérdezem, mert autókon nem volt még ilyenhez szerencsém :?

Csak mert ahogy rákerestem, olyan 180ezer körül vannak a kompresszorok az meg már végképp sok kiadás lenne kezdésnek is, a vételár mellé ami szintén nem kevés. Magamban 3 milliót lőttem be vételárnak, amit már ez is jócskán meghalad. (Ülésfűtés, fekete belső, navi, vonóhorog, facelift 3.0d a kritériumok)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x5/ ... ta-9562691


Nekem ugyan ilyen színű van! Élőben szerintem még szebb, mint képeken! :mrgreen:
A szintszabályzás hibája sokmindentől lehet, többek között a kompresszortól is, de azért rá kéne tenni gépre, mivel időnként az enyém is ki szokta írni. Nálam pl az egyik levegőtartály érzékelője vacakol! De lehet a szenzor is, ami ugye a magasságot nézi! Szóval koránt sem biztos, hogy a kompresszor a hibás! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 15:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Szabi # nézd meg ezt. Enyém. Képek azért nincsenek, mert ráér eladni tavaszig. Teli vaj belsős (muanyagok is), olvasd el a szöveget bátran.

PapaBoss X5 E53

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 20:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Szabi # nézd meg ezt. Enyém. Képek azért nincsenek, mert ráér eladni tavaszig. Teli vaj belsős (muanyagok is), olvasd el a szöveget bátran.

PapaBoss X5 E53

200 ezerrel vetted, most meg 208 van benne. Ráköltöttél egy sapka pénzt, most meg eladod. :shock: Nem értem én ezt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 21:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Szabi # nézd meg ezt. Enyém. Képek azért nincsenek, mert ráér eladni tavaszig. Teli vaj belsős (muanyagok is), olvasd el a szöveget bátran.

PapaBoss X5 E53

Ez a szín egyik álmom a sterlinggrau után, de a világos belső nem az én színvilágom, sötét a lelkem autó belső terén. Ámbár megnézném nagyobb és belső képeidet ha küldenél.
szabolcs46@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 21:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.10. 21:40
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Simontornya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: X5 3.0D
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Szabi46 írta:
Sziasztok!
Ezzel szemezek felszereltség és szín miatt (főleg a karosszéria szín miatt tetszik mert fekete NEM ÉRDEKEL, az ezüst még határeset, de inkább ez a szürke kellene)
Azt mondja a tulaj, hogy a szint szabályozó nem jó. Ez kompresszor csere szokott lenni? Buszokon tudom teljesen más azért kérdezem, mert autókon nem volt még ilyenhez szerencsém :?

Csak mert ahogy rákerestem, olyan 180ezer körül vannak a kompresszorok az meg már végképp sok kiadás lenne kezdésnek is, a vételár mellé ami szintén nem kevés. Magamban 3 milliót lőttem be vételárnak, amit már ez is jócskán meghalad. (Ülésfűtés, fekete belső, navi, vonóhorog, facelift 3.0d a kritériumok)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x5/ ... ta-9562691


Nekem ugyan ilyen színű van! Élőben szerintem még szebb, mint képeken! :mrgreen:
A szintszabályzás hibája sokmindentől lehet, többek között a kompresszortól is, de azért rá kéne tenni gépre, mivel időnként az enyém is ki szokta írni. Nálam pl az egyik levegőtartály érzékelője vacakol! De lehet a szenzor is, ami ugye a magasságot nézi! Szóval koránt sem biztos, hogy a kompresszor a hibás! :roll:

Voltam nézni bele szerettem ebbe a színbe. Ezt írja ki a kijelzőn: "niveauregel inaktiv"
Áll alap állapotban a rugó, viszont a tulaj elmondása szerint ha van benne súly hátul akkor a lámpa magasságot sem állítja így, és kicsit felfele visz a fénycsóva, mert villognak a szembejövők (vagy sok az ismerőse és köszönnek neki :D )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X5 vásárlása
HozzászólásElküldve: 2016.01.31. 14:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
200 ezerrel vetted, most meg 208 van benne. Ráköltöttél egy sapka pénzt, most meg eladod. :shock: Nem értem én ezt!


Már 212-nél járok vele :mrgreen:

Egyébként dolgozom és idén kis szerencsével összejön egy 2010-es E70-hez (35d), ezért szépen lassan majd eladom az E53-at. De nem sürgős, szeretnék neki jó gazdát, mert szép a szine, szep a kocsi nagyon és muszakilag sem meglepetes.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 706 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator