Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.03. 18:02

muhaati írta:
Zsolt írta: Gondolom akkor megint buktam a regenerálást (az izzítógyertya miatt).


Igen. Amíg hiba van a motorvezérlőben, illetve nem meleg a víz ( termosztátok ), addíg nincs tisztítás.

Gondolom még mindig nem mértetek ellennyomást. Kár. Ha meg már ott vagytok, nézzetek vízhőfokot is!

Szia!
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.03. 18:11

Zsolt írta:
muhaati írta:
Zsolt írta: Gondolom akkor megint buktam a regenerálást (az izzítógyertya miatt).


Igen. Amíg hiba van a motorvezérlőben, illetve nem meleg a víz ( termosztátok ), addíg nincs tisztítás.

Gondolom még mindig nem mértetek ellennyomást. Kár. Ha meg már ott vagytok, nézzetek vízhőfokot is!

Szia!
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.03. 18:57

rockerekhu írta:
Zsolt írta:
muhaati írta:
Zsolt írta: Gondolom akkor megint buktam a regenerálást (az izzítógyertya miatt).


Igen. Amíg hiba van a motorvezérlőben, illetve nem meleg a víz ( termosztátok ), addíg nincs tisztítás.

Gondolom még mindig nem mértetek ellennyomást. Kár. Ha meg már ott vagytok, nézzetek vízhőfokot is!

Szia!
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.03. 21:24

Zsolt írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
muhaati írta:
Zsolt írta: Gondolom akkor megint buktam a regenerálást (az izzítógyertya miatt).


Igen. Amíg hiba van a motorvezérlőben, illetve nem meleg a víz ( termosztátok ), addíg nincs tisztítás.

Gondolom még mindig nem mértetek ellennyomást. Kár. Ha meg már ott vagytok, nézzetek vízhőfokot is!

Szia!
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?

Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.04. 10:27

Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi![/quote]
Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével[/quote]
Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?[/quote]
Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon
[/quote]
Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.04. 13:42

Zsolt írta:Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével[/quote]
Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?[/quote]
Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon
[/quote]
Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.[/quote]
Akkor töltsél le egy másik szoftvert mert a 2014 R2 ben biztos benne van.Az hogy regenerálás engedályezve azt jelenti hogy automatikusan regenerál mindegyikben engedélyezve van a regenerálás,amelyikböl kicsapják a Dpft azzoknál szokták kikapcsolni.a megtet távolság meg azért jó hogy tudd mert abbol derül ki hogy regenerál vagy sem a dpf.Az hogy a nyomás jó az nem számit mert sokak észre sem veszik csak jó pár 1000 km után hogy el van dugulva,

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.04. 14:24

rockerekhu írta:
Zsolt írta:Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?[/quote]
Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon
[/quote]
Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.[/quote]
Akkor töltsél le egy másik szoftvert mert a 2014 R2 ben biztos benne van.Az hogy regenerálás engedályezve azt jelenti hogy automatikusan regenerál mindegyikben engedélyezve van a regenerálás,amelyikböl kicsapják a Dpft azzoknál szokták kikapcsolni.a megtet távolság meg azért jó hogy tudd mert abbol derül ki hogy regenerál vagy sem a dpf.Az hogy a nyomás jó az nem számit mert sokak észre sem veszik csak jó pár 1000 km után hogy el van dugulva,[/quote]
2014 R2, szóval nem értem. Mindegy, azért köszi a segítséget. Próbálkozom még. Majd menet közben megnézem, hogy elindítja-e a regenerálást (arra láttam opciót).

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.04. 16:13

Zsolt írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?

Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon
[/quote]
Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.[/quote]
Akkor töltsél le egy másik szoftvert mert a 2014 R2 ben biztos benne van.Az hogy regenerálás engedályezve azt jelenti hogy automatikusan regenerál mindegyikben engedélyezve van a regenerálás,amelyikböl kicsapják a Dpft azzoknál szokták kikapcsolni.a megtet távolság meg azért jó hogy tudd mert abbol derül ki hogy regenerál vagy sem a dpf.Az hogy a nyomás jó az nem számit mert sokak észre sem veszik csak jó pár 1000 km után hogy el van dugulva,[/quote]
2014 R2, szóval nem értem. Mindegy, azért köszi a segítséget. Próbálkozom még. Majd menet közben megnézem, hogy elindítja-e a regenerálást (arra láttam opciót).[/quote]
Akkor a megtetnek is ott kene lennie.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.09. 18:41

rockerekhu írta:
Zsolt írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?

Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon

Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.[/quote]
Akkor töltsél le egy másik szoftvert mert a 2014 R2 ben biztos benne van.Az hogy regenerálás engedályezve azt jelenti hogy automatikusan regenerál mindegyikben engedélyezve van a regenerálás,amelyikböl kicsapják a Dpft azzoknál szokták kikapcsolni.a megtet távolság meg azért jó hogy tudd mert abbol derül ki hogy regenerál vagy sem a dpf.Az hogy a nyomás jó az nem számit mert sokak észre sem veszik csak jó pár 1000 km után hogy el van dugulva,[/quote]
2014 R2, szóval nem értem. Mindegy, azért köszi a segítséget. Próbálkozom még. Majd menet közben megnézem, hogy elindítja-e a regenerálást (arra láttam opciót).[/quote]
Akkor a megtetnek is ott kene lennie.
[/quote]
Nem tudnál küldeni erről a felületről egy képet? Sokat segítene. Már 2014 R3-as szoftvert is raktam fel, frissítettem az interfészen a firmware-t, de ott is csak 15 sor van az élő adatok alatt. (Az EOBD-s csatlakozásnál meg csak olyan van, hogy megtett km bekapcsolt MIL lámpával = 0km). Lehet, hogy a progihoz nem értek, de jó lenne látni, Neked ez hogy jelenik meg.
:franko:

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.09. 19:59

Majd innen folytassátok már, ha nem gond :!: :roker:
Zsolt írta:Nem tudnál küldeni erről a felületről egy képet? Sokat segítene. Már 2014 R3-as szoftvert is raktam fel, frissítettem az interfészen a firmware-t, de ott is csak 15 sor van az élő adatok alatt. (Az EOBD-s csatlakozásnál meg csak olyan van, hogy megtett km bekapcsolt MIL lámpával = 0km). Lehet, hogy a progihoz nem értek, de jó lenne látni, Neked ez hogy jelenik meg.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.10. 21:01

Sajnos ott tartunk, hogy feladta a harcot a DPF-em. Töltőnyomás, légtömeg teljesen jó, de alul erőtlen az autó, leszabályozáson pedig regeneráció után is 200 mbar feletti ellennyomást kapok. Kérlek érveljetek, hogy szerintetek mi lenne a helyes folytatása a történetnek. :doglotlo:

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.10. 22:16

Ultrahangos tisztítás, ha még nem égett össze reménytelenül.

Ha igen, akkor bontott cseredarab tisztítva vagy új - pénztárcától függően.

Elvileg létezik közdarabbal helyettesítés, meg sutkás műszaki.

Még sötétebb gondolat: eladás. A csinkvepuntó után így is erős lesz a tudatlannak, de eldobható kártyás számmal hirdetném...

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.11. 00:44

NagyMatyas írta:Sajnos ott tartunk, hogy feladta a harcot a DPF-em. Töltőnyomás, légtömeg teljesen jó, de alul erőtlen az autó, leszabályozáson pedig regeneráció után is 200 mbar feletti ellennyomást kapok. Kérlek érveljetek, hogy szerintetek mi lenne a helyes folytatása a történetnek. :doglotlo:

Mivel irtad a multkor hogy a dpf félig átvan égve igy az kuka utca te még szerencsésebb helyzetben vagy külön van a dpf a katalizátortol, igy a tiédhez kapsz már akár jó utángyártot dpft ugy is eladáson gondolkodsz,a másik olcsóbb megoldás kibelezed és kiiratod belöle a regenerálást, ha jók az infóim olyan 50x ftbol meguszod.Vagy megkeresed Schnitzer urat hátha van neki egy jó bonto dpfje.

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.11. 03:08

rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:Sajnos ott tartunk, hogy feladta a harcot a DPF-em. Töltőnyomás, légtömeg teljesen jó, de alul erőtlen az autó, leszabályozáson pedig regeneráció után is 200 mbar feletti ellennyomást kapok. Kérlek érveljetek, hogy szerintetek mi lenne a helyes folytatása a történetnek. :doglotlo:

Mivel irtad a multkor hogy a dpf félig átvan égve igy az kuka utca te még szerencsésebb helyzetben vagy külön van a dpf a katalizátortol, igy a tiédhez kapsz már akár jó utángyártot dpft ugy is eladáson gondolkodsz,a másik olcsóbb megoldás kibelezed és kiiratod belöle a regenerálást, ha jók az infóim olyan 50x ftbol meguszod.Vagy megkeresed Schnitzer urat hátha van neki egy jó bonto dpfje.


Így van, sajnos valamennyire átégett, mert kormos a vége kb 500 km-enként. Nekem "középen" van a dpf, úgyhogy "lehet" okoskodni. Én úgy gondolom, hogy egy 305+ ezret futott motorra új dpf-et nem kell felrakni. Nálam a kiírás játszana, megmondom őszintén.

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.11. 11:10

kzolee írta:Ultrahangos tisztítás, ha még nem égett össze reménytelenül.

Ha igen, akkor bontott cseredarab tisztítva vagy új - pénztárcától függően.

Elvileg létezik közdarabbal helyettesítés, meg sutkás műszaki.

Még sötétebb gondolat: eladás. A csinkvepuntó után így is erős lesz a tudatlannak, de eldobható kártyás számmal hirdetném...


Volt már kétszer tisztítva, ráadásul először nem is megfelelően, mert azóta kormos a vége. Gondolom sikerült kimaratni belőle a lényeget. Utána csináltattam meg a porlasztókat, illetve tetettem mindent rendbe az autón, akkor lett kitisztítva normálisan. Azóta volt 50 ezer probléma mentes km-em, de most azt hiszem lépni kell valamit.

Műszakin átmenne herélve az tuti, de engem leginkább a füstmentesség érdekelne. Annál gagyibb dolog nincs, amikor egy ilyen autó kormol. (Én egyébként rátenném az új DPF-et is, csak félek tőle, hogy eleget futott már az autó ahhoz, hogy utána ne működjön normálisan az új DPF-el.)

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.11. 11:19

NagyMatyas írta:
kzolee írta:Ultrahangos tisztítás, ha még nem égett össze reménytelenül.

Ha igen, akkor bontott cseredarab tisztítva vagy új - pénztárcától függően.

Elvileg létezik közdarabbal helyettesítés, meg sutkás műszaki.

Még sötétebb gondolat: eladás. A csinkvepuntó után így is erős lesz a tudatlannak, de eldobható kártyás számmal hirdetném...


Volt már kétszer tisztítva, ráadásul először nem is megfelelően, mert azóta kormos a vége. Gondolom sikerült kimaratni belőle a lényeget. Utána csináltattam meg a porlasztókat, illetve tetettem mindent rendbe az autón, akkor lett kitisztítva normálisan. Azóta volt 50 ezer probléma mentes km-em, de most azt hiszem lépni kell valamit.

Műszakin átmenne herélve az tuti, de engem leginkább a füstmentesség érdekelne. Annál gagyibb dolog nincs, amikor egy ilyen autó kormol. (Én egyébként rátenném az új DPF-et is, csak félek tőle, hogy eleget futott már az autó ahhoz, hogy utána ne működjön normálisan az új DPF-el.)

Nem fog füstölni sött lehet könyeben eladod igy hogy a dpft kiszeded belöle,csak a szoftverelésnél kell oda figyelni hogy ne csak azt kapcsolják ki a megtet kmt utolsó regenerálás óta hanem az automatikus regenerálást is,többen foglalkoznak ilesmivel otthon eddig csak az OBNchiptuning tudok aki tényleg normálisan megcsinálja,

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.11. 14:37

Zsolt írta:Nem tudnál küldeni erről a felületről egy képet? Sokat segítene. Már 2014 R3-as szoftvert is raktam fel, frissítettem az interfészen a firmware-t, de ott is csak 15 sor van az élő adatok alatt. (Az EOBD-s csatlakozásnál meg csak olyan van, hogy megtett km bekapcsolt MIL lámpával = 0km). Lehet, hogy a progihoz nem értek, de jó lenne látni, Neked ez hogy jelenik meg.
Würth WOW esetleg nem tudja az utolsó regenerálás idejét?

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.11. 15:04

De igen tudja a dis az inpa es a ista-d is


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.11. 15:16

rockerekhu írta:De igen tudja a dis az inpa es a ista-d is
Egy kép sokat segítene, hogy melyik menüpontban elérhető (WOW vagy Autocom/Delphi). Sehogy sem találom.

Re: PARTICULATE FILTER

2017.03.11. 15:54

Zsolt írta:
rockerekhu írta:De igen tudja a dis az inpa es a ista-d is
Egy kép sokat segítene, hogy melyik menüpontban elérhető (WOW vagy Autocom/Delphi). Sehogy sem találom.

Autocom delphi wurth majd egyforma,ott kell lenie ahol az eloadatoknak nem tudom megmutatni kepen mert nincs itt a fej nalam es a kocsi sincsen de ha egy felora mulva vagy akkor privatban megadom a vibert es tamwieveren keresztul segitek.
Milyen verzio a firmware? Es ez igy mar Off topic gyere privatba vagy a diag topicba.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge